μετα απο μερικες σελίδες διάβασμα στο topic!! Ειναι και 65 σελιδες αποφασισα να γράψω και τη δικια μου εμπειρία απο το Χεστα μου (1.4 5d ambiente!!)
Η πρωτη αδεια ειναι 1ος 2003 και το πηρα τον 4ο 2003 με 4000km (ηταν test drive και ειχα γνωστο τον ιδιοκτητη της αντιπροσωπείας) τωρα το αμαξι εχει φτασει στα 90.000 λιγο πριν το ΜΕΓΑΛΟ Service... τα προβληματα πρωτα...
στα 10.000km μου χαλασε η τρόμπα νερου στο σύστημα ψύξης..
που φυσικά καλύφθηκε δωρεάν απο την αντιπροσωπεία ( εννοείται)
μετα έκανα 60.000Km κάνοντας τα service που ορίζει η εγγύηση και οχι μονο ( μιας και το ζορίζω αρκετά μπορώ να πω....)
ώσπου.. πήγα για συμπλέκτη... στα 70.000 ( λιγο η οδηγηση στην αθηνα... λιγο το παρκαρισμα στο πειραια... λιγο και η κακια συνήθεια του brother να αφήνει το ποδι στο συμπλέκτη ) κόστος γύρω στα 500euro
στα 75.000 έφαγα μια τρακα απο ενα audi στα όπισθεν το audi δεν επαθε τιποτα αλλα το δικο μου 1000euro ζημια ( προφυλακτήρας, φτερό ενα κομμάτι πισω - που ''ενώνει' τα δυο φτερα) και στα 82.000km παλι στο συνεργειο για αλλαγη του δοχείου του ψυγείου ( φυσικά πάλι δωρεάν αν και μικρο το κόστος 15ε μιας και το κάλυπτε η εγγύηση γιατι οχι ) και αλλο ενα προβληματακι ειναι ένας θόρυβος στο λουρι του δυναμό μάλλον!!! που οπως μου ειπαν φταει οτι εχει ξεραθεί !!! αλλα δεν εχει προβλημα... οπότε σε λιγο στο service θα αλλαχθει και αυτο μιας και το γρουτσου γρουτσου ολη την ωρα σε ζαλίζει λιγο) αυτες ειναι οι εμπειρίες μου απο το χεστα μου στα συνεργεία... θελω ακομα να πω οτι στα συνεργεία ειναι πολυ συνεργάσιμοι.. οταν χρειάστηκε να μείνει το αμαξι περισοτερο απο 1 μερα στο συνεργειο μου εδωσαν αμαξι να κινούμε..
και αμα σε μαθουν κιωλας στο συνεργειο δεν μου περνουν τα 100ε που ειναι και καλα το service... αλλα καμια 50ε
οσο αναφορα τωρα τη χρηση... γενικα ειναι ευκολο αμαξι... συγχωρεί τα οδηγικα λάθη!!! ειτε το οδηγάς μόνος σου ειτε με άλλους 4 και full αποσκευες ειναι το ιδιο...ισως να 'μπαινει' και λιγο καλύτερα..
απο κατανάλωση ειναι θεμα οδήγησης.. σε μενα βγαίνει περιπου 8-12ε τα 100km με σχετικα λιγο ζορισμα (100km εθνικη και αλλα 100 σε επαρχιακο...στοφηλικια)
στο Πειραιά οπου παρκάρω καθε μερα ( λογο σχολής) δεν εχω κανένα πρόβλημα μιας και δεν εχει και κανενα ιδιαίτερο όγκο.. και αμα χρειαζετε τα ανεβαίνει τα πεζοδρόμια του!!!
γενικα το fiesta τα αξιζει τα λεφτα του ( γνωμη μου !! ) μιας και ειναι ενα αμαξι πολης που δεν εχει κανενα πρόβλημα στα ταξιδια... ( το ετοιμαζω για το γυρω της ευρωπης.... ελπιζω να το κανω...μεσα στο 2007)
ακομα ενας φιλος focus μου ειπε οτι η τρομπα βενζινης ειναι μεσα στο ντεποζιτο!!!!!!!! ( τουλαχιστον στο focus του εκει ειναι και ρωτησε στο συνεργειο και του ειπαν οτι και στα fiesta ετσι ειναι ) και αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να 'καει' η τρομπα βενζινης μια μερα που πήγαινε γυρισμένος ρεζερβα και του ειπαν οτι έφταιγε το οτι δεν υπηρχε αρκετη βενζινη για να ψυχθεί η τρομπα.... ισχύει κατι τέτοιο η τρομπαρε ο συνεργειατζης;;;
Αυτα απο μενα... Καλο καλοκαιρι... και μη ξεχασετε να παρετε τα fiesta σας μαζι σας ακομα και αν πατε εκτος ασφαλτου.... το ζητα το χωματακι του ...