Αν το 122 ρόκκο παιρνει κανονική αμόλυβδη τότε κάνω λάθος και οι διαφορές είναι σαφώς πιο μικρές. Από όσα ήξερα τα τσι πλην του 1.2 θέλουν 100αρα, αλλά ενδεχομένως να μην έχω και καλή πληροφόρηση. Θα συμφωνήσω ότι τα δύο αυτοκίνητα είναι τελείως διαφορετικά και εντιπροσωπεύουν δύο εντελώς διαφορετικές σχολές και κουλτούρες. Προσωπικά θεωρώ πως το cr-z είναι ένα τελείως αντικομφορμιστικό όχημα και αντιπροσωπεύει το μέλλον που αργά ή γρήγορα θα έρθει στην αυτοκίνηση. Σίγουρα είναι λιγότερο συμφέρουσα πρόταση σε σχέση με τον ανταγωνισμό (εκτός από το cooper και το α1, τα οποία θεωρώ τις πιο υπερτιμημένες μπούρδες που κυκλοφορούν εκεί έξω), αλλά είναι ένα μοναδικό προϊόν, διαφορετικό από οτιδήποτε κυκλοφορεί. Το πρόβλημα με το cr-z είναι οι προσδοκίες που δημιούργησε στο αγοραστικό κοινό, τόσο λόγω εμφάνισης όσο και ονόματος. Θα πρέπει όμως να παρατηρήσει κανείς ότι η Honda το λανσάρει ως ένα σπορτίφ (sporty) και όχι ως ένα σπορ (Sports) αυτοκίνητο. Για την ακρίβεια το λανσάρει ως ένα cafe racer, ένα όχημα για τη μοντέρνα νεολαία, να κυκλοφορεί με στυλ στην πόλη και που και που να χαίρεται και κανα στριφτερό δρομάκι, κάτι αντίστοιχο με την κουλτούρα των cafe racers της δεκαετίας του 50 και του 60 που ανέδειξαν τις γυμνές μοτοσυκλέτες (οι θιασώτες της πάλαι ποτέ Norton θα ξέρουν). Η ίδια η Honda ισχυρίζεται ότι ουδέποτε ήθελε να δημιουργήσει τον αντικαταστάτη του cr-x, τώρα αν αυτό είναι αλήθεια είναι άλλο θέμα. Η ουσία είναι ότι το cr-z είναι ένα καλό, σβέλτο και διασκεδαστικό αυτοκίνητο, το οποίο όμως, δεν απευθύνεται σε όλους. Προσωπικά θεωρώ ότι τα 23 χιλιάρικα που κάνει η βασική έκδοση που έχει τα πάντα (έχει μέχρι και θύρα usb για ipod κλπ), πλην των στοιχείων πολυτέλειας είναι μια καλή τιμή για την τεχνολογία που ενσωματώνει και θα το σκεφτόμουν σοβαρά εάν ήμουν σε φάση αγοράς ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Μπράβο στη συντηρητική κατά τα άλλα Honda που επιχείρησε κάτι που κανείς άλλος δεν έχει τολμήσει μέχρι τώρα.
@κιουσις
Προφανώς το ρόκκο δεν είναι συγκρίσιμο με το cr-z. Απλώς το χρησιμοποίησα σα μέτρο σύγκρισης γιατί όλοι αυτό κάνουν. Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω το Cooper που σαν ιδέα είναι λίγο πιο κοντά, αλλά σε αυτήν την περίπτωση το cr-z θα υπερτερούσε κατά γράμμα, κατά την άποψή μου πάντα. Όπως είπα και παραπάνω είναι δύο τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα προερχόμενα από δύο τελείως διαφορετικές σχολές και κουλτούρες. Σχετικά με την κατανάλωση θα συμφωνήσω ότι και στα δύο μοντέλα είναι πολύ χαμηλή, όπως συμβαίνει και με τον ανταγωνισμό γενικότερα, αλλά όλοι ξέρουμε ότι οι πραγματικές τιμές της κατανάλωσης απέχουν πολύ από τις τιμές που δίνουν οι κατασκευαστές. Η σύγκριση έγινε από την προσωπική μου οπτική γωνία, καθώς οδηγώ περισσότερο στην πόλη και λιγότερο εκτός, οπότε ακόμα και αν η διαφορά είναι της τάξης των 3000 χλμ το χρόνο και όχι των σχεδόν 10000 πάλι είναι σημαντική για μένα. Άλλωστε το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου στο μέλλον πιστεύω θα είναι μεγαλύτερο, τουλάχιστον έτσι δείχνουν τα πράγματα με τα νέα μέτρα που ετοιμάζει η κυβέρνηση, οπότε πολλοί περισσότεροι άνθρωποι ενδέχεται να το λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν για τις μελλοντικές τους αγορές.