Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 0
    • Groups 0

    cpolitis

    @cpolitis

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    cpolitis Unfollow Follow

    Latest posts made by cpolitis

    • RE: NEO HONDA CR-Z

      Αν το 122 ρόκκο παιρνει κανονική αμόλυβδη τότε κάνω λάθος και οι διαφορές είναι σαφώς πιο μικρές. Από όσα ήξερα τα τσι πλην του 1.2 θέλουν 100αρα, αλλά ενδεχομένως να μην έχω και καλή πληροφόρηση. Θα συμφωνήσω ότι τα δύο αυτοκίνητα είναι τελείως διαφορετικά και εντιπροσωπεύουν δύο εντελώς διαφορετικές σχολές και κουλτούρες. Προσωπικά θεωρώ πως το cr-z είναι ένα τελείως αντικομφορμιστικό όχημα και αντιπροσωπεύει το μέλλον που αργά ή γρήγορα θα έρθει στην αυτοκίνηση. Σίγουρα είναι λιγότερο συμφέρουσα πρόταση σε σχέση με τον ανταγωνισμό (εκτός από το cooper και το α1, τα οποία θεωρώ τις πιο υπερτιμημένες μπούρδες που κυκλοφορούν εκεί έξω), αλλά είναι ένα μοναδικό προϊόν, διαφορετικό από οτιδήποτε κυκλοφορεί. Το πρόβλημα με το cr-z είναι οι προσδοκίες που δημιούργησε στο αγοραστικό κοινό, τόσο λόγω εμφάνισης όσο και ονόματος. Θα πρέπει όμως να παρατηρήσει κανείς ότι η Honda το λανσάρει ως ένα σπορτίφ (sporty) και όχι ως ένα σπορ (Sports) αυτοκίνητο. Για την ακρίβεια το λανσάρει ως ένα cafe racer, ένα όχημα για τη μοντέρνα νεολαία, να κυκλοφορεί με στυλ στην πόλη και που και που να χαίρεται και κανα στριφτερό δρομάκι, κάτι αντίστοιχο με την κουλτούρα των cafe racers της δεκαετίας του 50 και του 60 που ανέδειξαν τις γυμνές μοτοσυκλέτες (οι θιασώτες της πάλαι ποτέ Norton θα ξέρουν). Η ίδια η Honda ισχυρίζεται ότι ουδέποτε ήθελε να δημιουργήσει τον αντικαταστάτη του cr-x, τώρα αν αυτό είναι αλήθεια είναι άλλο θέμα. Η ουσία είναι ότι το cr-z είναι ένα καλό, σβέλτο και διασκεδαστικό αυτοκίνητο, το οποίο όμως, δεν απευθύνεται σε όλους. Προσωπικά θεωρώ ότι τα 23 χιλιάρικα που κάνει η βασική έκδοση που έχει τα πάντα (έχει μέχρι και θύρα usb για ipod κλπ), πλην των στοιχείων πολυτέλειας είναι μια καλή τιμή για την τεχνολογία που ενσωματώνει και θα το σκεφτόμουν σοβαρά εάν ήμουν σε φάση αγοράς ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Μπράβο στη συντηρητική κατά τα άλλα Honda που επιχείρησε κάτι που κανείς άλλος δεν έχει τολμήσει μέχρι τώρα.

      @κιουσις
      Προφανώς το ρόκκο δεν είναι συγκρίσιμο με το cr-z. Απλώς το χρησιμοποίησα σα μέτρο σύγκρισης γιατί όλοι αυτό κάνουν. Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω το Cooper που σαν ιδέα είναι λίγο πιο κοντά, αλλά σε αυτήν την περίπτωση το cr-z θα υπερτερούσε κατά γράμμα, κατά την άποψή μου πάντα. Όπως είπα και παραπάνω είναι δύο τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα προερχόμενα από δύο τελείως διαφορετικές σχολές και κουλτούρες. Σχετικά με την κατανάλωση θα συμφωνήσω ότι και στα δύο μοντέλα είναι πολύ χαμηλή, όπως συμβαίνει και με τον ανταγωνισμό γενικότερα, αλλά όλοι ξέρουμε ότι οι πραγματικές τιμές της κατανάλωσης απέχουν πολύ από τις τιμές που δίνουν οι κατασκευαστές. Η σύγκριση έγινε από την προσωπική μου οπτική γωνία, καθώς οδηγώ περισσότερο στην πόλη και λιγότερο εκτός, οπότε ακόμα και αν η διαφορά είναι της τάξης των 3000 χλμ το χρόνο και όχι των σχεδόν 10000 πάλι είναι σημαντική για μένα. Άλλωστε το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου στο μέλλον πιστεύω θα είναι μεγαλύτερο, τουλάχιστον έτσι δείχνουν τα πράγματα με τα νέα μέτρα που ετοιμάζει η κυβέρνηση, οπότε πολλοί περισσότεροι άνθρωποι ενδέχεται να το λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν για τις μελλοντικές τους αγορές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cpolitis
    • RE: NEO HONDA CR-Z

      Λοιπόν επιδή έκατσα και διάβασα όλο το thread από την αρχή και γενικά πολλά λέγονται θα συμφωνήσω με την άποψη που λέει ότι το cr-z είναι κάτι το διαφορετικό σαν προϊόν και είναι δύσκολο να βρεθεί κάτι αντίστοιχο για να υπάρξει μια αντικειμενική στο μέτρο του δυνατού σύγκριση. Επειδή τα περιοδικά του χώρου δείχνουν να επικεντρώνονται σε μια σύγκριση με το scirocco και έχοντας οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα θα ήθελα να παραθέσω την άποψή μου.

      Κατ' αρχήν έκανα το test drive στο Σαρακάκη της Γλυφάδας στη βουλιαγμένης, το οποίο μάλιστα ήταν ελεύθερο (χωρίς εκπρόσωπο της εταιρείας δλδ). Μπορώ να πω ότι εξεπλάγην θετικότατα από το αυτοκίνητο, καθώς αυτό ήταν ιδιαίτερα ήσυχο και άνετο στη διαδρομή (τοπικά δρομάκια γύρω από την έκθεση και διαδρομή σε παραλιακή και βουλιαγμένης. Τίποτα δεν έτριζε, δεν κοπανούσε και γενικά ήταν ιδιαίτερα ευχάριστο στο δρόμο, με μια ευχαριστη αίσθηση ελαφρού αλλά σίγουρου πατήματος και σβέλτο τράβηγμα από το υβριδικό σύστημα. Εσωτερικά, το αυτοκίνητο είναι πολύ εντυπωσιακό. Σε αυτό συμβάλλουν τα ωραία και άνετα καθίσματα, το εντυπωσιακό σε στυλ star trek ταμπλώ και η οδηγοκεντρική διάταξη των χειριστηρίων γύρω από το τιμόνι. Όπως είπα και παραπάνω, το πάτημά του είναι ελαφρύ και σίγουρο και το τιμόνι ακριβές και κοφτερό, τουλάχιστον στο sport προγραμμα οδήγησης, καθώς τα άλλα δύο, κόβουν πολύ το αυτοκίνητο.

      Όσον αφορά το θέμα τησ μπαταρίας το γκάζωσα αρκετά όπου ήταν δυνατόν με 3η και 4η αλλά δεν είδα τη μπαταρία να πτοειται καθόλου, οπότε υποθέτω ότι σε νορμάλ συνθήκες καθημερινής μετακίνησης, δεν πρόκειται να προκύψει πρόβλημα αποφόρτισης της μπαταρίας και αποδυνάμωσης του συστήματος.

      Περνώντας στο scirocco, να πω ότι δεν έχω οδηγήσει μόνον την έκδοση των 122 ίππων. Το ρόκκο είναι ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο στην αίσθησή του. Είναι βαρύτερο και ουσιαστικά και σε αισθηση και σου δημιουργεί την εντύπωση ότι οδηγείς θωρρηκτό. Φυσικά οι εκδόσεις που έχω οδηγήσει είναι κατά πολύ γρηγορότερες από το χόντα αλλά από την άλλη είναι και πιο ακριβές. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του scirocco πιστεύω ότι είναι η επάρκεια χώρων κυρίως για τους πίσω επιβάτες και για το χώρο αποσκευών. Φυσικά είναι και αυτό άνετο και ήσυχο αλλά δε νομίζω ότι διαφορές ενός ή 2 db είναι εφικτό να γίνουν εύκολα διακριτές.

      Θέλοντας να απαντήσω στην ερώτηση γιατί να επιλέξει κανείς το cr-z έναντι των εναλλακτικών επιτρέψτε μου να παραθέσω τα παρακάτω στοιχεία:

      Honda CR-Z

      Τιμή βασικής έκδοσης: 23370
      ΦΠΑ: 4370
      Φόρος Πολυτελείας: Ενδέχεται να επιβάλλεται, αλλά δεν γνωρίζω καθώς δε μου είπαν κάτι στην αντιπροσωπία.
      Τέλη κυκλοφορίας: 5 ευρώ για τα 3 πρώτα χρόνια, 92 ευρώ για τα υπόλοιπα (πληροφορίες αντιπροσωπίας, τρέχοντα δεδομένα)
      Καύσιμο: Αμόλυβδη 95 οκτανίων, τιμή/λίτρο: περίπου 1,45 ευρώ (τρέχουσες τιμές)

      VW Scirocco

      Τιμή βασικής έκδοσης: 22870
      ΦΠΑ: 4276,50
      Τέλη ταξινόμησης: περίπου 3098
      Φόρος Πολυτελείας: Ενδέχεται να επιβάλλεται, ανάλογα με τον εξοπλισμό
      Τέλη κυκλοφορίας: 184 ευρώ (τρέχοντα δεδομένα)
      Καύσιμο: Αμόλυβδη 100 οκτανίων, τιμή/λίτρο: περίπου 1,75 ευρώ (τρέχουσες τιμές)

      Αν λάβουμε υπόψιν έναν ετήσιο κύκλο αποστάσεων 15000 χλμ και τις τιμές κατανάλωσης που δημοσιεύουν οι κατασκευαστές τότε το ετήσιο κόστος χρήσης ανέρχεται σε:
      (15000/100)51,45=1087,50+5=1092,50 ή 1087,50+92=1179,50 ευρώ για το cr-z
      (15000/100)6,41,75=1680+184=1864 ευρώ για το scirocco

      Είναι εμφανές ότι η διαφορά είναι σημαντική χωρίς να υπάρχει κάποιο σημαντικό όφελος από πλευράς επιδόσεων. Λίγο μικροτερες είναι και οι διαφορές με το Mini Cooper, το οποίο έχει πολύ χειρότερο εξοπλισμό, είναι πιο αργό και είναι εξίσου διθέσιο, διαφορετικά ο χώρος αποσκευών είναι ανύπαρκτος. Τα σχεδόν 700 ευρώ που χωρίζουν το ετήσιο κόστος του ρόκκο αντιστοιχούν σε περίπου 9655 χλμ επιπλέον βενζίνης για το cr-z. Νομίζω η διαφορά δεν είναι καθόλου αμελητέα και λέει κάτι παραπάνω από την φαινομενικά υψηλή τιμή αγοράς του αυτοκινήτου.

      Σχετικά με την ταχύτητα και τις επιδόσεις γενικά, θα ήθελα να υπενθυμίσω στους αναγνώστες και λοιπούς θαμμώνες του φόρουμ ότι καλώς ή κακώς ζούμε σε μια χώρα όπου τα όρια ταχύτητας κυμαίνονται από 30 έως και 120 χλμ/ώρα, που σημαίνει ότι είτε 100 άλογα έχεις είτε 100000 για να είναι κανείς καλυμμένος νομικά θα πρέπει να κινείται εντός των ορίων, εκτός αν θέλουμε να κάνει η μαμά Ελλάδα ό,τι και η Γηραιά Αλβιώνα και η χώρα των τρελών ωμοψαροφάγων, που έχουν τοποθετήσει κάμερες κάθε 300 μέτρα και τότε τα 200 άλογα ενός ρόκκο θα είναι τα ίδια με τα 80 μουλάρια ενός σμαρτ. Αυτό που έχει σημασία με το γκάζι είναι να μπορείς να κάνεις ασφαλή προσπεράσματα και εκεί που το γκάζι μετράει τα δύο παραπάνω αυτοκίνητα ανταπεξέρχονται και με το παραπάνω. Αυτά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cpolitis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr