Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Μέχρι ώρας δεν έχω οδηγήσει κάποιο άλλο καρτ που να μου εμπνέει τόση σιγουριά στο στρίψιμο και στο που ακριβώς θα πατήσει. Η αίσθηση αυτή που βιδώνει το κάρτ στην γη και ότι και να του κάνω ακούει απόλυτα είναι άκρως πρωτόγνωρη για εμένα. Το οτι δεν το έχω πειράξει καθόλου αποτελείται από 3 παράγοντες.
1ον δεν έχω ξανά οδηγήσει κάτι πιο τέλειο, που ξερεις οτι ετσι ειναι το τελειο. Για αυτο και σου λεω γραψε καπου το set up μην το χασεις και ξεκινα να δοκιμαζεις.
δεύτερων το καρτ απο την μέρα που το πήρα έχει δουλέψει 2μιση ώρες λειτουργίας λόγο έλλειψης χρόνου εξαιτίας του διαβάσματος για πανελλαδικές Το ιδιο ως ανω. Χωρις να εχεις την εμπειρεια, δεν μπορεις να κρινεις αν ειναι το τελειο. Αλλα και να ειναι, σαν απειρος σε ΚΖ θελει πολυ δουλεια ωστε το τελειο να το μαθεις. Και διστυχως οδηγοντας το τελειο δεν μπορεις να μαθεις γρηγορα. Για τους γνωστους λογους και
3ον και βασικότερο όλων η πίστα που έχουμε εδώ είναι άκρως ακατάλληλη για στησιμο. Δεν μπορείς να συλλέξεις πληροφορίες απο τις συμπεριφορές του κάρτ. Για αυτό και καταφεύγω να κάνω 150 χιλιόμετρα από το σπίτι μου για να πάω σε μια σωστή πίστα στην οποία και θα το ευχαριστηθώ αλλά και θα συλλέξω πληροφορίες για το στήσιμο του κάρτ και την οδηγική συμπεριφορά μου Καμμια πιστα δεν ειναι ακρως ακαταληλη για στησιμο. Ακομα και μια με αχυρομπαλες και λαστιχα σε ενα parking να φτιαξεις μπορεις να δοκιμασεις πολλα πραγματα σχετικα με το στησιμο και τις συνθηκες στις οποιες λειτουργει το τριπτυχο. Λαστιχα, σασι, μοτερ. Απλα διαφερει το στησιμο απο πιστα σε πιστα και φυσικα και οι συνθηκες (πολλες φορες μεταξυ 2 ημερων στην ιδια πιστα και δεν εχει σχεση το στησιμο της επομενης με την προηγουμενη)
Πάντως εγώ πιστεύω ότι για να αρχίσεις να δοκιμάζεις τις ρυθμίσεις ενός κάρτ πρέπει να το έχεις πάει όσο όριο πάει. Με λίγα λόγια να το στήψεις .. Και από εκεί και πέρα να δοκιμαζεις αλλά πράγματα και να βρίσκεις που είναι καλύτερο στα δικα σου μέτρα και επιλογές-αισθήσεις .... Μέχρι τότε μόνο ο παράγοντας της πίεσης των ελαστικών θέλει τρελό ψάξιμο και επίσης η επιλογή των ελαστικών με την οποία δουλεύει άψογα και σωστά το κάρτ σου σε συνδυασμό πάντα με την πίστα είναι ένα θέμα με το οποίο πρέπει να ψαχτείς αρκετά ...
Όσο για την πίστα , τουλάχιστον για αυτήν που έχουμε εδώ στα μέρη μου εγώ δεν μπορώ να αποκομίσω πληροφορίες για το τι και πως δουλεύει το κάρτ και που ακριβώς χάνει και αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες : Η πίστα δεν κρατάει , είναι βρώμικη σε αρκετά σημεία και μόλις κάνεις κάποιους γύρους γεμίζει χώματα και χαλίκια και αυτό γιατί τα κερμπ της είναι πάρα πολύ φαρδιά,ομαλά και ενωμένα με την άσφαλτο της πίστας και όλοι πατάνε έξω για να κερδίσουν μέτρα και η πίστα σχεδόν ποτέ δεν έχει αρκετά κάρτ ώστε να υπάρχει γόμα κάτω.
Επίσης δεν με ευχαριστεί η πίστα αυτή και για αυτό δεν θα στήσω το κάρτ μου βασισμένο σε αυτή την πίστα ..