Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 5
    • Best 0
    • Groups 0

    carauto

    @carauto

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    5
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    carauto Unfollow Follow

    Latest posts made by carauto

    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      να χαιρομαστε την ελευθεροτυπια και την ελευθερη εκφραση ιδεων και αποψεων. γιαυτο προοδευσαμε στη αυτοκινητοβιομηχανια οταν και υποδεεστερες χωρες εχουν ενω εμεις περι αλλων τυρβαζουμε. ο ενας εμπλεκει χριστοπαναγιες μην πω κι εγω καμια κουβεντα μερες που ειναι. ενω ο αλλος ειρωνευεται αν κατι δεν του αρεσει αντι να επιχειρηματολογησει.

      μαλλον εχεις το κληρονομικο harisma Edit - διαγράφηκε προσβολή προς άλλον χρήστη. 1 μέρα αποβολή. [Admin]

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      carauto
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)
      1. εισαι ασφαλιστης ξεμπερδευτος εσυ; γιατι οι ασφαλιστες μου ειπαν αξια οχηματος ναι παιζουν ρολο οπως λες ομως συναμα ειναι και οι φορολογησιμοι ιπποι αναλογως των κυβικων. το ξεχασες ε;

      2. αρα εχουμε γιαρις 11 ετη και σουιφτ 5 αν τη δινει και ο σφακιανακης. γιατι οπως ξερετε δεν ειναι 5 στο σουζουκι αλλα 3 απο τη μαμα συν 2 απο την ελληνικη σουζουκι ισον σφακιανακης

      3. μαλλον εισαι υπερμαχος τουοτα γιατι εμενα μου ειπαν οτι τα περισσοτερα τουλαχιστον τσουζουν στην Αθηνα

      4. συμφωνω οτι δεν εχουν σχεση και κακως εγινε η συγκριση γιατι ειναι ανομοια αυτα που δινουν. παραδειγμα η σουζουκι δεν δινει κεραια με πτερυγιο καρχαρια ενω η τουοτα δεν εχει συγχρονα φωτα σε αυτοκινητο 2020 αν ειναι δυνατον. η πληρης εκδοση σουιφτ βγαινει περι τα 16.000 αλλα δεν εχει αεροτομη οπως εχει το σουιφτ που ομως εχει πολλα περισσοτερα. ακομα κι αν κανουμε τη συγκριση με βαση παρομοιας τιμης μεταξυ της πληρους εκδοσης γιαρις και σουιφτ σπορ που ειναι πληρης το σουιφτ δεν εχει αυτοματο κιβωτιο. τελικως συγκριθηκαν ανομοια πραματα θεωρω. δυστυχως η τουοτα τη πληρη εκδοση δεν χαριζει τιποτα και βγαινει πολυ υψηλα για καποιον που τα θελει ολα τοσο που καλυτερα να παει σε μεγαλυτερη κατηγορια αυτοκινητου στο τελος. το θεωρω χαζη πολιτικη αυτο. ξερουμε οτι αν αγορασεις 1 αυτοκινητο κομματι κομματι παει πολλες φορες πανω αλλα οταν τα παιρνεις ολα μαζι σε πληρη εκδοση επρεπε να βγαινει αρκετα πιο κατω ως προσφορα μα εχουν καβαλησει. το λεω εγω που ημουν φαν τογιοτας

      ναι το αυτοματο ειναι πιο ανετο για πολη αλλα εχει ενα εξοπλισμο παραπανω καιει περισσοτερο ειναι πιο αργο θελει επιπλεον συντηρηση και προσοχη απο το χειροκινητο. σε σχεση παντα με το ιδιο μοντελο εννοω

      1. επειδη το λες εσυ να το κανουμε ετσι; αφου το σουιφτ σπορ εχει λιγα κυβικα λιγοτερα και το γιαρις λιγους ιππους λιγοτερους. αν και παλι ακυρη συγκριση εγινε νομιζω διοτι το γιαρις ειναι αυτονομο υβριδικο ενω το σουιφτ ηπια υβριδικο. δεν το λεω για σενα φυσικα αλλα εγινε ακυρη συγκριση θεωρω τελος παντων. το focus σε πληρη εκδοση ειναι στο θεο η τιμη ποιοτικοτατο αυτοκινητο σε πολλα δεν αντιλεγω μα τα 155 αλογα ειναι πολλα σε σχεση με τον κυβισμο και μετα ερχονται τα γνωστα προβληματα που τα μαστορια στη πιατσα τα ξερουν και τριβουν τα χερακια τους. φυσικα τσιμουδια ομως

      2. καλα αν το συζητανε ως αυτοκινητο πολης ομως το νημα δεν γραφει νεο πολαυτοκινητο αλλα σουιφτ 2017. θα διαφωνησω εδω οτι το σουιφτ ειναι μονο αυτοκινητο πολης γιατι με λιγα ατομα και μπαγκαζια μια χαρα ταξιδευει για τον μεσο ελληνα. εξαλλου αν εχει καποιος οικογενεια 4-5 ατομα θα πρεπει να παει σε πιο οικογενειακο και οχι σε φιεστα γιαρις. παλαιοτερα βεβαια θυμαμαι οπελ με 1200 κυβικα 50 κατι αλογα ουτε 60 δηλαδη που μονο στις κατηφορες τσουλαγε.

      αν το παμε λιγο αναποδα το γιαρις και ολα τα 12 βαλβιδα ειναι αυτοκινητα πολης απο οσα ξεραμε απο παλαιοτερα. ενω τα 16 βαλβιδα για εκτος πολης. παντως ο μεσος ελληνας δεν μπορει να διαθεσει για 2 αυτοκινητα αλλο για μεσα αλλο για εξω ετσι προσπαθει να ισορροπησει καπου αναμεσα και οι περισσοτεροι κοιτανε ποιο θα τους εξυπηρετησει με βαση τους χωρους το μηκος πλατος και τα λοιπα. προσωπικα απεκλεισα το κια ριο λογω μηκους ολα τα αλλα καλα. πολλες φορες αναγκαζεσαι να αποκλεισεις αξιολογα οχηματα με βαση το που εισαι ποσοι ειστε τι το κανεις και τα λοιπα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      carauto
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      για το γιαρις λετε πιο οικονομια απο το σουιφτ λογικο. θα θελα να μαθω ομως το γιαρις αφου ειναι 1500 και το σουιφτ 1200 δεν θα εχει παραπανω ευρω χρεωση για ασφαλιση; ισως ομως να υπαρχει καποια εταιρεια που να δινει εκπτωση σε υβριδικα; το χει ψαξει κανεις; παντως νομιζω ακριβοτερα πηγαινει συνολο το γιαρις γιατι βλεπω λετε για καταναλωση. ειδα οτι φετος https://www.insider.gr/epiheiriseis/aytokinito/150035/ligotera-teli-kykloforias-2021-poso-plironoyn-ta-20-best-seller-tis

      κανενα απο τα δυο δεν πληρωνει τελη. η μπαταρια ειπατε του γιαρις ειναι πιο ακριβη απο του σουιφτ και δεν μπορει να κινηθει χωρις αυτη. ποση εγγυηση δινουν; να υποψιαστω η τουοτα θα εχει πιο ακριβα σερβις επειδη πουλαει μεγαλυτερο ονομα;

      βλεπω μια μανια ορισμενων που διαβαζα για αυτοματο. εκτος αν δεν γνωριζουν καλα οδηγηση ξερω γω. η τουοτα δεν δινει λυση χειροκινητου. και οι δυο πλεον νομιζω δεν δινουν μη υβριδικο. καποιος αλλος ομως θα μπορουσε να βαλει συγκριση μεταξυ του σουιφτ σπορ και του γιαρις αν το παμε ετσι. 1500/115 αλογα με 1400/129 αλογα ιδια λεφτα περιπου. εξαλλου αφου αμα παρεις οικονομικη εκδοση γιαρις δεν εχει ουτε τα μισα συστηματα ρε παιδια. λανθασμενα το γραφατε ορισμενοι οτι με τα ιδια η λιγα ακομα παιρνεις γιαρις. ενω το ακριβο γιαρις κοστιζει περιπου οσα ενα σουιφτ σπορ που εχει την εκδοση τη πληρη μια βγαζει μου ειπαν. τουοτα νομιζω πληρωνεις για το ονομα συν βεβαια για το αυτονομο υβριδικο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      carauto
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      Τρίχες από γάτες είχε παντού βέβαια, όπως και είχαν γδάρει λίγο την ποδιά. Το baleno είναι ντυμένο με ποδιά ολόκληρο από κάτω και έχει πολύ χώρο. Παίζει να το πήγαινα και βόλτα το γατάκι...

      γινεται. εχει συμβει σε φιλο ανοιξη γατακι μικρο στα κοντα γεννημενο να εχει λουφαξει στο θολο του οδηγου. πρωι ξεπαρκαρει ακου κατι νιαου κανει λιγα μετρα ξανα νιαου δεν ειναι δυνατον λεει και βγαινει βλεπει το γατακι πανω στη ροδα του οδηγου ευτυχως ετσι μπορουσε και το ακουγε. προφανως θα κανε ροδα οπως κανουν τα χαμστερακια στο κλουβι που τα βαζουν και γιαυτο δεν το πατησε το χαζογατακι. του λεω αν ειχες καμερες και στους θολους θα το ανεβαζαμε γιου τιουμπι βιραλ θα κανες εγγυημενα ουτε να το εκπαιδευες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      carauto
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      https://www.skroutz.gr/c/4219/apwthitika-zwwn/f/1110775/gaton.html

      γεωπονοι φυτωρια και μερικα μεγαλα χρωματοπαντοπωλεια ισως να εχουν

      μετα πιπερι καγιεν να φχαριστηθουν φταρνισμα τα ενοχλητικα γατια

      τελευταια λυση το αεροβολο να δειτε αν ξαναπατανε αν ομως σας πετυχουν φιλοζωοι θα κυνηγανε αυτοι εσας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      carauto
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr