για το γιαρις λετε πιο οικονομια απο το σουιφτ λογικο. θα θελα να μαθω ομως το γιαρις αφου ειναι 1500 και το σουιφτ 1200 δεν θα εχει παραπανω ευρω χρεωση για ασφαλιση; ισως ομως να υπαρχει καποια εταιρεια που να δινει εκπτωση σε υβριδικα; το χει ψαξει κανεις; παντως νομιζω ακριβοτερα πηγαινει συνολο το γιαρις γιατι βλεπω λετε για καταναλωση. ειδα οτι φετος https://www.insider.gr/epiheiriseis/aytokinito/150035/ligotera-teli-kykloforias-2021-poso-plironoyn-ta-20-best-seller-tis
κανενα απο τα δυο δεν πληρωνει τελη. η μπαταρια ειπατε του γιαρις ειναι πιο ακριβη απο του σουιφτ και δεν μπορει να κινηθει χωρις αυτη. ποση εγγυηση δινουν; να υποψιαστω η τουοτα θα εχει πιο ακριβα σερβις επειδη πουλαει μεγαλυτερο ονομα;
βλεπω μια μανια ορισμενων που διαβαζα για αυτοματο. εκτος αν δεν γνωριζουν καλα οδηγηση ξερω γω. η τουοτα δεν δινει λυση χειροκινητου. και οι δυο πλεον νομιζω δεν δινουν μη υβριδικο. καποιος αλλος ομως θα μπορουσε να βαλει συγκριση μεταξυ του σουιφτ σπορ και του γιαρις αν το παμε ετσι. 1500/115 αλογα με 1400/129 αλογα ιδια λεφτα περιπου. εξαλλου αφου αμα παρεις οικονομικη εκδοση γιαρις δεν εχει ουτε τα μισα συστηματα ρε παιδια. λανθασμενα το γραφατε ορισμενοι οτι με τα ιδια η λιγα ακομα παιρνεις γιαρις. ενω το ακριβο γιαρις κοστιζει περιπου οσα ενα σουιφτ σπορ που εχει την εκδοση τη πληρη μια βγαζει μου ειπαν. τουοτα νομιζω πληρωνεις για το ονομα συν βεβαια για το αυτονομο υβριδικο.