Αναβάθμιση των ελληνικών αγώνων = 1. Αύξηση της θεαματικότητας Live & τηλεοπτικά.
2= Καλή ποιότητα οργανώσεων και διοίκησης.
Στο “2” πιστεύω ότι γίνεται πολλύ καλή δουλειά με συνεχή βελτίωση προς τιμήν των εμπλεκομένων – Respect!!
Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος απαιτείται κυρίως καλό θέαμα._ “1”
Καλό θέαμα στα αυτοκίνητα = Πολλά – Όμορφα – Αγωνιστικά αυτοκίνητα – να Οδηγούνται εντυπωσιακά – ικανοποιώντας εικόνα ήχο και μυρωδιά στους παρόντες. Κατά προτίμηση με εύκολη προσέγγιση και καλή παρέα.
Δημιουργικότητα=
Α. Μείωση του κόστους για περισσότερες συμμετοχές.
Να βρεθεί τρόπος να χρησιμοποιούμε 100ρα βενζίνη εμπορίου - οικονομική. ( 10%-15% του Budget)
Να γίνει περιορισμός στην χρήση ελαστικών . ( 20% του Budget)
Οι πάγιες επενδύσεις όπως ο εξοπλισμός δεν βαραίνει τόσο όσο τα τρέχοντα έξοδα.
Β. Αύξηση των εσόδων από παροχές.
Να δημιουργηθούν κανόνες συμπεριφοράς και πρωτόκολλο συνεργασίας Χορηγούμενων – χορηγών.
Να εντοπιστεί και να τυποποιηθεί τρόπος μέτρησης της προβολής των χορηγών ώστε να στοιχειοθετούνται σοβαρά οι παρουσιάσεις .
Να θεσπιστούν αξιόλογα οικονομικά έπαθλα. ( οικονομικά εύρωστοι μπορούν να τα κάνουν κοινωφελείς δωρεές )
Γ. Θεαματικότερα περάσματα λόγο, χαμηλότερου κρατήματος – σκληρότερων ελάστικων και δυνατότερων αυτοκινήτων. (33mm N4)
Πυροβολισμοί – drift. Ακόμα και οι σχετικοί προτιμούν ένα θεαματικό πέρασμα από ένα χειρουργικό.
Δ. Σπρώξιμο της προβολής μέσο των ΜΜΕ.
Κεντρικά οργανωμένη προσπάθεια δυναμικών ανθρώπων , υπό αμοιβή, και υπόλογους για στόχους. Marketing.
Συμφωνία με τα δυο κυρίως βιντεοσκοπικα συνεργεία και προώθηση του προϊόντος με κείμενο αλά ISC.
Ε. Δημιουργία cup Ν4 στημμένο σε μέτρα οικονομικότερα τύπου ενιαίου με κοινούς προμηθευτές και χαμηλότερες τεχνικές προδιαγραφές κλπ.
Ζ. Και πολλά που έχουν είδη εφαρμοστεί. Όπως οι περιορισμένες δοκιμές, ο σχεδιασμός των αγώνων, κατηγορία Ε, προέκταση ομολογκασιον καθισμάτων- ρεζερβουάρ.
Κωνσταντίνος