Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    cap

    @cap

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    cap Unfollow Follow

    Latest posts made by cap

    • RE: 10o Rally Κορίνθου 2006

      Επειδή οι αγώνες αυτοκινήτου δεν είναι μόνο η διεκδίκηση μιας θέσης στο βάθρο των νικητών, αλλά η ευγενής άμυλα μεταξύ αθλητών, θα ήθελα να ευχαριστήσω ΔΗΜΟΣΙΑ τους γνήσιους 'rallymen' Αρη Βωβό και Λώρη Μελετόπουλο για την αμέριστη βοήθεια που μας προσέφεραν στο Rally Κορίνθου.

      Παραμερίζοντας το όποιο αίσθημα ανταγωνισμού και θέτοντας τον εαυτό τους σε ταλαιπωρία αλλά και υποχρέωση μεταφοράς από τρίτο πρόσωπο, μας παραχώρησαν το αυτοκίνητο με το οποίο έκαναν δοκιμές όταν το δικό μας ακινητοποιήθηκε από ζημία στα ηλεκτρικό του σύστημα.

      Τόσο γι' αυτό όσο και για την βοήθεια με τις πραγματικά πολύτιμες
      γνώσεις τους, σε όλα τα προηγούμενα rally, ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .

      Στέλιος Καραπαπάζης
      Kωνσταντίνος Πίτσος

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      C
      cap
    • RE: Τραυματίστηκε ο Loeb!

      O antipathis galos tha pari pondous (pollous) kai me to xeri sto gipso.
      Na me thimithite.

      posted in WRC
      C
      cap
    • RE: 28ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ - ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

      ΛΩΡΗ Ξεκόλλα.':wall:'

      Ο καθένας έχει το δικαίωμα να κάνει δηλώσεις και στην συνέχεια τα φαινόμενα να γελοιοποιούν ή να δικαιώνουν.

      Προσπέρνα και χαιρέτα ποια, κουραστήκαμε με το θέμα.

      Φιλικά
      Κωνσταντίνος

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      C
      cap
    • RE: ΠΑΝ.ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΥ 2006!

      Αναβάθμιση των ελληνικών αγώνων = 1. Αύξηση της θεαματικότητας Live & τηλεοπτικά.
      2= Καλή ποιότητα οργανώσεων και διοίκησης.
      Στο “2” πιστεύω ότι γίνεται πολλύ καλή δουλειά με συνεχή βελτίωση προς τιμήν των εμπλεκομένων – Respect!!

      Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος απαιτείται κυρίως καλό θέαμα._ “1”
      Καλό θέαμα στα αυτοκίνητα = Πολλά – Όμορφα – Αγωνιστικά αυτοκίνητα – να Οδηγούνται εντυπωσιακά – ικανοποιώντας εικόνα ήχο και μυρωδιά στους παρόντες. Κατά προτίμηση με εύκολη προσέγγιση και καλή παρέα.

      Δημιουργικότητα=

      Α. Μείωση του κόστους για περισσότερες συμμετοχές.
      Να βρεθεί τρόπος να χρησιμοποιούμε 100ρα βενζίνη εμπορίου - οικονομική. ( 10%-15% του Budget)
      Να γίνει περιορισμός στην χρήση ελαστικών . ( 20% του Budget)
      Οι πάγιες επενδύσεις όπως ο εξοπλισμός δεν βαραίνει τόσο όσο τα τρέχοντα έξοδα.

      Β. Αύξηση των εσόδων από παροχές.
      Να δημιουργηθούν κανόνες συμπεριφοράς και πρωτόκολλο συνεργασίας Χορηγούμενων – χορηγών.
      Να εντοπιστεί και να τυποποιηθεί τρόπος μέτρησης της προβολής των χορηγών ώστε να στοιχειοθετούνται σοβαρά οι παρουσιάσεις .
      Να θεσπιστούν αξιόλογα οικονομικά έπαθλα. ( οικονομικά εύρωστοι μπορούν να τα κάνουν κοινωφελείς δωρεές )

      Γ. Θεαματικότερα περάσματα λόγο, χαμηλότερου κρατήματος – σκληρότερων ελάστικων και δυνατότερων αυτοκινήτων. (33mm N4)
      Πυροβολισμοί – drift. Ακόμα και οι σχετικοί προτιμούν ένα θεαματικό πέρασμα από ένα χειρουργικό.

      Δ. Σπρώξιμο της προβολής μέσο των ΜΜΕ.
      Κεντρικά οργανωμένη προσπάθεια δυναμικών ανθρώπων , υπό αμοιβή, και υπόλογους για στόχους. Marketing.
      Συμφωνία με τα δυο κυρίως βιντεοσκοπικα συνεργεία και προώθηση του προϊόντος με κείμενο αλά ISC.

      Ε. Δημιουργία cup Ν4 στημμένο σε μέτρα οικονομικότερα τύπου ενιαίου με κοινούς προμηθευτές και χαμηλότερες τεχνικές προδιαγραφές κλπ.

      Ζ. Και πολλά που έχουν είδη εφαρμοστεί. Όπως οι περιορισμένες δοκιμές, ο σχεδιασμός των αγώνων, κατηγορία Ε, προέκταση ομολογκασιον καθισμάτων- ρεζερβουάρ.

      Κωνσταντίνος

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      C
      cap
    • RE: ΠΑΝ.ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΥ 2006!

      Ο χρήστης nass έγραψε:

      Την ιδέα για τον περιορισμό των νέων κανονισμών για την Ν4 με βρίσκει σε γενικές γραμμές με ανάμικτη άποψη .
      Από την μια πλευρά,
      εφόσον ισχύουν για όλους τα ίδια θα γλιτώσουμε ένα σοβαρό κόστος, και η βάση Ν/4 θα παραμείνει πιο ομογενής με περισσότερα αυτοκίνητα πολύ κοντινών προδιαγραφών όπως και σήμερα.

      Από την άλλη πλευρά του νομίσματος όμως
      Α. Πέφτει ΤΕΧΝΗΤΑ το επίπεδο για να επωφεληθεί μία ομάδα. Μην μου πείτε για θέαμα και συναγωνισμο κλπ γιατί αυτό είναι ξεκάθαρα συνδυασμένο με τις καλύτερες επιδόσεις του αυτοκίνητων, και αντίστροφη των υποδεέστερων.
      Β. Με τους διεθνείς αγώνες τη γίνετε. ΕΛΠΑ- ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ?? οσοι θέλουν να είναι ανταγωνιστικοί θα πρέπει να τα βγάζουν και μετά να τα βγάζουν??
      Γ. Αν ο Πάνος-Νίκος κέρδισαν όπως εσείς το περιγράφεται χαλαρά, τιμή τους.! Δεν συμφωνώ. Χαλαρά δεν κερδίζει κανείς.
      Λέτε ότι δεν υπήρχαν αρκετοί ανταγωνιστές για τον τίτλο, (γι’αυτό χαλαρά) μήπως η αιτία δεν είναι η δημοφιλέστερη κατηγορία στην ιστορία των ελληνικών αγώνων η Ν4, αλλά όπως (χέρια – χρήματα – χορηγοί – ομαδική εργασία – στρατηγική – στόχοι – επιμονή ) ??
      Δ. Μήπως αντί να ρίξουμε άγκυρες στα Ν4 πρέπει να τα τουρμπίσουμε περισσότερο μήπως έρθει και κανένας να δει λίγο θέαμα . ??
      Ε. Τα S1600 έχουν το δικό τους πρωτάθλημα αλλά και πάλι τρις και ο κούκος.
      Ζ. Το S2000 δεν το βλέπω να πηγαίνει μακριά ειδικότερα στην Ελλάδα.
      Η. Μήπως ο στόχος είναι και λίγο εμπορικός RENAULT που έχει και το κουμάντο εναντίον MITSUBISHI.

      Αγωνιστικά, σε προσωπικό επίπεδο ούτε κρύο ούτε ζέστη εγώ θα διασκεδάσω. Με ενοχλεί όμως πώς σε εθνικό θα υπερνικήσει πάλι ο τεχνητός υποβιβασμός προς όφελος πολύ λίγων, αντί η δημιουργικότητα με στόχο το αναβαθμησμό ._

      Υ.Γ. Υποψιάζομαι ότι ούτος η άλλως το θέμα είναι ληγμένο. Ο ΣΟΑ είχε τοποθετηθεί επισήμως??

      Κωνσταντίνος

      Από θεωρίες συνωμοσίας είμαστε πρώτοι στην Ελλάδα...

      Υπερβάλω επίτηδες προσπαθώντας να δείξω μέχρι ποιο σημείο μπορεί κανείς να παρεξηγήσει την επιλογή.

      Μιλάς για αυτή την ομάδα της οποίας το αυτοκίνητο απ΄ ό,τι γνωρίζω μπήκε ήδη στο μουσείο, όπου θα κόψει την πίτα του το Forum το Σάββατο ?

      Όχι, στο μυαλό μου είχα το Punto που ήταν κοντά στο πρωτάθλημα, το μόνο ουσιαστικά S1600.

      Εσύ 'δημιουργικότητα' το λες να κοστίζουν 2-3 αυτοκίνητα του πρωταθλήματος 50% παραπάνω από τα υπόλοιπα ?

      1. Η (254.7 ) δεν θα κάνει τα αυτοκίνητα 50% ακριβότερα, αλλά περίπου 5000 για την περίπτωση του Mitsu.
      2. Τα ισάξια Ν/4 δεν είναι, 2-3 αλλά πάνω από 12. (τα ξέρεις βάλτα στο χαρτί και μέτρα )
      3. Η αξία τους εχει να κάνει με την (ηλικία – χρήση – παλμαρές – κατάσταση – μοντέλο). Ένα καινούργιο 9ρι χωρίς φρένα και βολάν κάνει 100% περισσότερο από ένα 7ρι με τα νέα φρένα.

      Δηλαδή τα super-duper N μας έλειψαν για να είναι αναβαθμισμένο το πρωτάθλημά μας ? Τα σκέτα super N δεν μας φτάνουν ? Ή μήπως κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος ?

      Η δημιουργικότητα που εννοώ δεν είναι τόσο επιφανειακή όσο την παρουσιάζεις.
      Θα σου την αναπτύξω στο επόμενο – ξεχωριστό μήνυμα.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      C
      cap
    • RE: ΠΑΝ.ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΥ 2006!

      Η ιδέα για τον περιορισμό των νέων κανονισμών για την Ν4 με βρίσκει σε γενικές γραμμές με ανάμικτη άποψη .
      Από την μια πλευρά,
      εφόσον ισχύουν για όλους τα ίδια θα γλυιτώσουμε ένα σοβαρό κόστος, και η βάση Ν/4 θα παραμείνει πιο ομογενής με περισσότερα αυτοκίνητα πολύ κοντινών προδιαγραφών όπως και σήμερα.

      Από την άλλη πλευρά του νομίσματος όμως
      Α. Πέφτει ΤΕΧΝΗΤΑ το επίπεδο για να επωφεληθεί μία ομάδα. Μην μου πείτε για θέαμα και συναγωνισμο κλπ γιατί αυτό είναι ξεκάθαρα συνδυασμένο με τις καλύτερες επιδόσεις των αυτοκίνητων, και αντίστροφη των υποδεέστερων.
      Β. Με τους διεθνείς αγώνες τι γίνεται. ΕΛΠΑ- ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ?? οσοι θέλουν να είναι ανταγωνιστικοί θα πρέπει να τα βάζουν και μετά να τα βγάζουν??
      Γ. Αν ο Πάνος-Νίκος κέρδισαν όπως εσείς το περιγράφετε χαλαρά, τιμή τους.! Δεν συμφωνώ. Χαλαρά δεν κερδίζει κανείς.
      Λέτε ότι δεν υπήρχαν αρκετοί ανταγωνιστές για τον τίτλο, (γι’αυτό χαλαρά) μήπως η αιτία δεν είναι η δημοφιλέστερη κατηγορία στην ιστορία των ελληνικών αγώνων η Ν4, αλλά όπως (χέρια – χρήματα – χορηγοί – ομαδική εργασία – στρατηγική – στόχοι – επιμονή ) ??
      Δ. Μήπως αντί να ρίξουμε άγκυρες στα Ν4 πρέπει να τα τουρμπίσουμε περισσότερο μήπως έρθει και κανένας να δει λίγο θέαμα . ??
      Ε. Τα S1600 έχουν το δικό τους πρωτάθλημα αλλά και πάλι τρις και ο κούκος.( Μόνο ένα και αν??)
      Ζ. Το S2000 δεν το βλέπω να πηγαίνει μακριά ειδικότερα στην Ελλάδα.
      Η. Μήπως ο στόχος είναι και λίγο εμπορικός (RENAULT που έχει και το κουμάντο εναντίον MITSUBISHI)??.

      Αγωνιστικά, σε προσωπικό επίπεδο ούτε κρύο ούτε ζέστη εγώ θα διασκεδάσω. Με ενοχλεί όμως πώς σε εθνικα θα υπερνικήσει πάλι ο τεχνητός υποβιβασμός προς όφελος πολύ λίγων, αντί η δημιουργικότητα με στόχο τοω αναβαθμησμό ._

      Υ.Γ. Υποψιάζομαι ότι ούτως η άλλως το θέμα είναι ληγμένο. Ο ΣΟΑΑ είχε τοποθετηθεί επισήμως??

      Κωνσταντίνος

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      C
      cap
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr