Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 0
    • Groups 0

    c_pan

    @c_pan

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    c_pan Unfollow Follow

    Latest posts made by c_pan

    • RE: Kia XCeed - crossover

      Επειδη προεκυψε ενα αυτοκινητο με μηχανικο (proceed), ατελωνιστο,

      Ποια αποψη κυριαρχει για τα μηχανικα της κια/χιουνται; καθομουν και εβλεπα βιντεο για το διπλου συμπλεκτη και δν γνωριζω τπτ για το μηχανικο τους. Αξιοπιστια, αισθηση.

      Αν καποιος ειναι κατοχος, feedback plx

      Αν και δεν έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα με το Xceed (1.4) και προερχόμενος από Golf V TSI (1.4 140) με εξάρι μηχανικό μπορώ να πω πως η αίσθηση στις αλλαγές είναι παρόμοια, αν και το κούμπωμα ήταν ελαφρώς πιο ικανοποιητικό στο Golf. Δεν μπορώ να πω ότι οι πιο γρήγορες αλλαγές είναι βουτυρένιες, αλλά δεν έχει άσχημη αίσθηση. Η κλιμάκωση έχει τα καλά της διότι μπορεί να πηγαίνεις με 130 με κάτι λιγότερο από 3000 σ.α.λ. με 6η που για ταξίδι νομίζω είναι καλά, αλλά από την άλλη κάτω από τις 1500, το μηχανικό κάνει το αμάξι να είναι αισθητά νωχελικό, πράγμα που από ότι έχω διαβάσει το αυτόματο το 'καλύπτει/διορθώνει'.

      Κατανάλωση χωρίς να προσέχω ιδιαίτερα αλλά και χωρίς να το πατάω πολύ, προς το παρόν το trip computer λέει 7.3 / 100 χιλιόμετρα, αλλά σίγουρα 'κλέβει' διότι ένα γέμισμα βγάζει περίπου 480 χιλιόμετρα μέχρι να ανάψει λαμπάκι με 75% οδήγηση σε αστικές συνθήκες και 25% σε εθνική οδό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      c_pan
    • RE: Kia XCeed - crossover

      Καλησπερα στην ομαδα!

      Ως κάτοχος του XCeed 1.0 120ps εδω και λιγο καιρο, εχω να πω οτι ειναι ενα πολυ ποιοτικο αυτοκινητο τοσο στο εσωτερικο του (ταμπλο, οργανα, τιμονι, καθισματα), οσο και στο  εξωτερικο του σε σημειο που θα το συγκρινα με μια πιο premium εταιρια.

      Πριν κατασταλλαξω σε αυτο, περασα απο όλες τις εταιριες που διαθετουν αυτο το μοτερ ακομα και απο την Νισσαν και τη Peugeot που οι κινητηρες τους ειναι 1.3 . Το γκαζι του ειναι αξιοπρεπες, με ενα σχετικο νευρο οταν το πατας. Σιγουρα δεν ειναι ενα αμαξι επιδοσεων αλλα παρολο που ακομα δεν το παταω, οποτε χρειαστηκε σε αμεση προσπεραση ακομα και με 4η η 5η σχεση, δεν με αφησε παραπονεμενο.

      Το θεμα ειναι οτι μεσα στην καμπινα δεν ακους τιποτα!!!!! Το πιο τραγικο απο όλα τα αυτοκινητα που ειδα, σε αυτο το θεμα ηταν το Civic. Σιγουρα σου βγαζει αλλα γουστα και το αμαξι και το μοτερ του αλλα νομιζω αν εχεις περασει την κ@υλα του να ακουγεται το μοτερ και να με κοιτανε τα κοριτσακια, ειναι κατι που θα το βαρεθεις και μαλλον θα γινει και κουραστικο.

      Εχει ενα πολυ τιμιο πορτπαγκαζ (425 λτ), οι χωροι αρκετα ανετοι ακομα και για τους πισω, η καταναλωση σε αυτη τη φαση που βρισκομαι, σε αναμεικτες διαδρομες ειναι στο 7,4 λτ/100χλμ.

      Αν θελετε κατι συγκεκριμενο να ρωτησετε που μου διεφυγε ειμαι στη διαθεση σας.

      Καλοτάξιδο!!! Το έχω παραγγείλει από το Νοέμβριο  και το αναμένω μέσα στο επόμενο διάστημα.

      Έβλεπα ένα βίντεο τις προάλλες και είδα ότι έχει ηλεκτροχρωμικό καθρέπτη, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ αν αυτό που έκανα test drive είχε κάτι αντίστοιχο. Μπορείς να διαλευκάνεις λίγο την κατάσταση;

      Θέλω να τους πάρω τηλέφωνο αυτές τις μέρες να ρωτήσω αν θα μπορώ να εγκαταστήσω τους αισθητήρες πάρκινγκ και να δουλεύουν με την κεντρική οθόνη. Ο πωλητής ήταν αρνητικός στον έξτρα εξοπλισμό διότι άλλαζε κλίμακα φορολόγησης το αμάξι και οτιδήποτε έξτρα θα ανέβαζε την τιμή πολύ περισσότερο από την τιμή των αισθητήρων,.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      c_pan
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr