Το αμάξι που με ενδιαφέρει έχει μόνο το πρόβλημα στην μονάδα ελέγχου κατανομής αέρα και που απαιτεί ξήλωμα του ταμπλό για την επισκευή του. Ολα τα αλλά προβλήματα είναι προβλήματα που βρήκα ότι αφορούν το συγκεκριμένο μοντέλο. Η ερώτηση μου λοιπόν προς τους φίλους της μαρκας ειναι, αν οντως τα πράγματα ειναι έτσι.. Οι αφορούν μεμονωμένες περιπτώσεις..
bunisios
@bunisios
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by bunisios
-
RE: VOLVO FORUM
-
RE: VOLVO FORUM
Επανέρχομαι με τα νεότερα δεδομένα απο την έρευνα για το μοντέλο s40
- Πρόβλημα στο μοτέρ της κατανομής αέρα . Συχνότατα... ( ο φατουρος αναφέρει πως η εξαγωγή του ταμπλό πλέον για αυτούς είναι ρουτινα και κουστούμι 400-450€ για μτχ )
- Πρόβλημα στο κόμπλε - συμπλεκτη του ac( δεν γνωρίζω κόστη , συχνή βλάβη)
- Πρόβλημα στις κλειδαριες κοστος για μετάχ γύρω στα 150€
- Πρόβλημα στα σινεμπλοκ στα ψαλίδα ( γύρω στα 120χλμ κοστος 200€)
- Πρόβλημα στο ράδιο cd ( κοστος 200-250€)
- Προβλήματα περιοδικά εκκίνησης ( άγνωστη συχνότητα κοστος επισκευής)
- Πρόβλημα στην πολλαπλή εξαγωγής - ραγίζει ( άγνωστη συχνότητα κοστος)
Μήπως τελικά δεν είναι και τόσο αξιόπιστο μοντέλο;
Εσείς τι γνώμη έχετε;
-
RE: VOLVO FORUM
αυτή τη στιγμή έχω ένα opel astra g 1,4 2001 edition 2000(σαν cosmo τωρα) και στα 192000κμ δεν εχω προβλήματα..παω μονο για σερβις και ιμαντες.
Μηπως δεν είναι καλή επιλογή? -
RE: VOLVO FORUM
Ευχαριστω για την απαντηση,
εγω όταν το ειδα δεν μου εβγαζε κρυο με το ac on από τους αγωγους στο κεντρο και ζητησα να ελεγχθει η λειτουργια του αλλα τελικα μου ειπε ότι το πρόβλημα είναι στην κατανομή το αερα ένα μοτερ αντι για 500 στροφες ειχε 100 κατι τετοιο...
προβλήματα?/
μπορεις να με διαφωτισεις περισσοτερο?
υποτίθεται ότι θελουν μονο λαδια ξυδια και καμια κλειδαρια που και που και κανα παγουρι το νερο που σπαει..
βγαζουν σινεμπλοκ στα 120000 τι αλλα? -
RE: VOLVO FORUM
καλησπέρα σε ολη την παρεα των volvoκιδων.
Θα ήθελα την γνωμη σας. Με ενδιαφερει η αγορα ενός S40 του 10 μοντέλο 1,6κε. Το αμάξι εσωτερικά βρισκεται σε αριστη κατασταση , εξωτερικα σε πολύ καλη εκτος από μια κακα βαμμενη γωνια προφυλακτηρα πισω δεξια. Μηχανικα ελεγχθηκε συμφωνα με οσα διαβασα εδώ στο συνεργειο στον κηφισσο { ολοι πολύ ευγενικοι και φαινονται γνωστες του αντικειμενου}. Ο υπεύθυνος λοιπον κΜαν...... απεφανθη ότι είναι σε πολύ καλη κατασταση με ένα όμως σημαντικο κουσουρι. Εχει πρόβλημα στην κατανομή του αερα ,ένα μοτερ στην βαπορετα και για να επιδιορθωθεί πρεπει να κατεβει το ταμπλο! Το κόστος για το μεταχειρισμενο ανταλλακτικο-τοποθετηση ο μαντρας δεχεται να το καλυψει. Το ερωτημα που τίθεται λοιπον αξιζει η όχι η αγορα του. Θα αγορασω αμαξι η κουδουνιστρα? Το χρωμα του είναι μαυρο και μεσα φανταζομαι θα χτυπάει κατοστάρια από την ζεστη μηπως όλα τα κλιπ θα σπασουν στην εξαγωγή ??????
Παρακαλω λοιπον τα φωτα σας..