Περίεργες μου ακούγονται οι εκπτώσεις που αναφέρεις. Εμείς σε δύο αντιπροσωπείες Καρέντα που πήγαμε, δεν παίρναμε μεγαλύτερη έκπτωση από 300ευρώ. Όλα αυτά βέβαια μία εβδομάδα πριν πάρεις το δικό σου. Αναρωτιέμαι πως έφτασες να έχεις 600-700 έκπτωση.
Να σημειώσω, κανένας πωλητής σε καρέντα δεν μας έκανε δώρα (μεγάλα δώρα, της τάξης των 200-300ευρώ), παρά μόνο 300ευρώ έκπτωση!!
Latest posts made by brutalos
-
RE: VW Polo 2009
-
RE: VW Polo 2009
Ο χρήστης IOANNIS ZOIS έγραψε:
Θελήσαμε να αγοράσουμε ένα αυτοκίνητο segment B για την μητέρα, όχι πάνω από 1.4l, εννοείται 5* παθητική, τουλ. 6 αερόσακους, esp-asr και αυτόματο κιβώτιο. Κατέληξα σε 2 υποψήφια, Clio & Polo, επέλεξα τελικά το Polo (ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της χρονιάς για το 2010, το Clio πολύ καλό και αξιόπιστο αλλά θα αντικατασταθεί του χρόνου). Το Polo εκτός από το πολύ καλό dsg7 έχει και κάποια άλλα 'καλούδια', όπως MSR, ADL (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό), σύστημα προειδοποίησης χαμηλής πίεσης ελαστικών κλπ. Υπήρχε λευκό διαθέσιμο αλλά στην έκδοση 1.4 Comfort. Σκέφτηκα και το 1.2 TSI αλλά εκτός της αναμονής-και για αυτό κυρίως γράφω- ας σκεφτούν οι πιθανοί υποψήφιοι αγοραστές πως ο 1.2 TSI εκτός του ότι είναι καινούργιος κινητήρας (λιγότερο από χρόνο κυκλοφορεί, άρα αδοκίμαστος-νομίζω μόνο στο Yeti έχει μπει προς το παρόν-στην Ελλάδα τουλάχιστον από όσα γνωρίζω, πέρα από τα αναφερόμενα προβλήματα των 1.4ΤSI για 'ευαισθησία' σε βενζίνη κλπ) έχει και αυξημένη κατανάλωση καθώς και αυξημένες εκπομπές ρύπων οπότε κατά πάσα πιθανότητα θα έχει αυξημένα τέλη μιας και του χρόνου ο υπολογισμός των τελών θα αλλάξει (θα γίνεται με βάση τους ρύπους και την χρήση, ίσως και την ιπποδύναμη).
Ας τα σκεφτούν και αυτά οι υποψήφιοι αγοραστές πέρα των προφανών πλεονεκτημάτων (αυξημένη ισχύ και ροπή).Μεγιές καταρχήν για το νέο σου απόκτημα! Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά.
Όσον αφορά την ευαισθησία στη βενζίνη, τα προβλήματα που αναφέρεις παρουσιάζονται στους FSI κινητήρες και οχι στους TSI. Η ίδια η VW αν ανοίξεις την τάπα βενζίνης στα TSI, θα δεις πως έχει το μαγικό αριθμό 95, που σημαίνει πως άνετα το τροφοδοτείς με 95αρα βενζίνη.
Όσον αφορά την κατανάλωση. Μιλάμε για 1200κ.ε. κινητήρα. Παρόλο που είναι τούρμπο πρόκειται για κινητήρα νέας γενιάς (όπως πολύ σωστά αναφέρεις) με ότι αυτό συνεπάγεται -ανώτερη ποιότητα κατασκευής, βελτιωμένες τριβές, αυξημένες επιδόσεις, μειωμένες καταναλώσεις, κ.ο.κ.!
Γενικά η κατανάλωση τους είναι με διαφορά καλύτερη από το αντίστοιχο 1.4 ενώ είναι σχεδόν ίδια με τον απλό (ατμοσφαιρικό) 1.2 !!
Ολ' αυτά με την προϋπόθεση πως δεν οδηγούμε επιθετικά! -
RE: VW Polo 2009
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Μισο,ειπα οτι το polo δειχνει βαρετο,δεν ειπα οτι δειχνει κακασχημο ουτε οτι ειναι χαλια αυτοκινητο.Που ειναι το μεμπτο και το λαθος? Δεν το λεω για να καταφερω κατι,οπως εσυ βγαινεις κ λες οτι το polo σου φαινεται ενα ωραιο συνολο(το λες για να καταφερεις κατι?),ετσι κ εγω λεω οτι σαν μουρη βγαζει κατι το βαρετο.Τοσο απλο.
Απο το πουθενα και χωρις λογο δλδ να δημιουργησουμε θεμα?Γιατι?
Σεβαστη η αποψη σου. Σκοπος μου ηταν να επισημανω πως σαν συνολο ειναι αποδεκτο, ενω ειδικα η μουρη του ειναι αυτη που με τραβαει περισσοτερο. Αρα οσο και αν προσπαθουμε να υποστηριζουμε τις αποψεις μας, παντα θα διαφωνουμε. Ας μην αλλαζουμε θεμα λοιπον. Εμαθα πως τα πρωτα 1.2TSI θα ειναι στις αντιπροσωπειες απο 20 του μηνα...
-
RE: VW Polo 2009
Ακριβως, δεν εχω ειρωνικο υφος. Αλλα το να μπαινεις και να ποσταρεις σε ενα θεμα για το Polo, πως ειναι βαρετο, τι καταφερνεις? Κατα τη γνωμη μου ειναι πολυ ωραιο σαν συνολο, αλλα δεν τρελαινομαι κιολας. Εχοντας μπει και εχοντας κανει τεστ-drive δεν συγκρινεται με κανενα απο τα αλλα 5 (ναι πεντε) που εχω δοκιμασει.. Αλλη κατηγορια!
-
RE: VW Polo 2009
Eυκαιρια οταν εχεις αυπνιες να πηγαινεις σε εκθεσεις VW για να γλυτωνεις και τα χαπια. Οτι να'ναι!!!