Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Η αληθεια είναι ότι το ανεβασμα (προς Χαλκιδα πχ), δεν γινεται πια χωρις διοδια. Εστω τα πλευρικα στα Οινοφυτα είναι αναγκαια αφου από εκει και πανω μεχρι και τη διασταυρωση για Σχηματαρι δεν αξιζει την ολη ταλαιπωρια για 0.65€...Το κατεβασμα από την άλλη μπορει να συνεχιστεί διχως διοδια. Βγαινουμε στην εξοδο της Οινοης - η πρωτη μετα τα παλια διοδια Σχηματαριου- και στριβουμε αριστερα, πηγαίνοντας παραλληλα στην ΕΟ στον παραδρομο. Όταν φτασουμε στα διοδια Οινοφυτων πηγαίνουμε λοξα δεξια -προς Αυλωνα-. Αφου περασουμε την εξοδο για το ΚΕΤΘ -δεν στριβουμε εκει-, λιγο μετα υπαρχει αριστερη στροφη -ταμπελα Seat/Ιsuzu Δημόπουλος-. Μπαινουμε εκει και περναμε κατω από την ΕΟ. Δεξια, και ειμαστε στην παλια εθνικη με κατευθυνση προς Αθηνα. Υπαρχουν και αλλα 3 σημεια πιο κατω που μπορει να γινει το ιδιο -Φαμαρ/Συκαμινο/Τρακτέρ Παουρης-, αλλα με το Σειριο κλειστο δε χρειαζεται να είναι καποιος από την πλευρα αυτή αφου ούτως ή αλλως θα καταληξει στην παλια ΕΟ. Αν δεν πετυχετε φορτηγα τα 80-90 km/h κρατιουνται ανετα...
Ακόμα και έτσι, πλέον δεν αξίζει η παράκαμψη. Πριν μέσω Σείριου ήταν πάλι αμφιλεγόμενο αν αξίζει ή όχι, με τόσες νταλίκες και επικίνδυνα σημεία.