Ναι έχεις απόλυτο δίκιο ακριβώς έτσι και σε μένα τα μανίσια μπεκ σταματούσαν στα 0,33 περιπου και κατέφυγα στην λύση του 5ου μπέκ.
Όλα τώρα μοιάζουν απλά αλλά τότε που ήταν ακόμα αρχές δεν είχε κανείς τις γνώσεις για να μίλησει γι όλα αυτά και γι αυτό και η τόση μεγάλη ταλαιπωρία. Ελπίζω ο κόσμος τώρα να έχει ενημερωθεί για όλα αυτά και να είναι πιο προσεκτικός για αυτήν την αγορά.
Latest posts made by bil
-
RE: Subaru Impreza s-turbo
-
RE: Subaru Impreza s-turbo
Φαντάσου όλους αυτούς που αγόρασοαν τα Subaru τους με την εγγύηση της αντιπροσωπείας περι turbo και τέτοια, αντε εγώ για βελτίωση πήγα εκείνοι που το αγόρασαν καινούριο τι να πουν.
-
RE: Subaru Impreza s-turbo
Αφου λοιπον υπαρχει ενδιαφερον θα σας περιγραψω την εμπειρια που ειχα ... ( ηδη με πιανουν τα νευρα μου γι' αυτα που θα θυμηθω ).
Ειχα κι εγω ο καημενος ενα citroenακι με 75 αλογα και ψαχνομουνα να το βελτιωσω καλα ... Ξερεις καμια 100 αλογα +.
Ατμοσφαιρικα πολυ ομιχλη στον οριζοντα , δεν θα μπορουσα να περασω κτεο και τετοια πραγματα. Καπου ακουσαμε οτι καποιος στην ελλαδα ειχε κανει το xsara του turbo και δουλευε αριστα ... Εκεινη την εποχη κανεις δεν μιλουσε για turbo σε citroen, ειχα παει να δςω στην αθηνα και τον δαρα αλλα τι να πω ρε παιδια ο ανθρωπος πατεντα, αλλα μου ελεγε στο τηλεφωνο και αλλα στην πραξη οταν τον ειδα. Ολα τα εκανε με δικη του κατασκευη δισκο-πλατο, σωληνωσεις, μεχρι και για ανακατασκευη φρενων μιλουσε, ασε που ηθελε και 2 εβδομαδες το αυτοκινητο ( ουτε για αγωνιστικο να το ετοιμαζα )! Αλλα λεφτα ειπε απο το τηλεφωνο αλλα απο κοντα και φυσικα αλλα αλογα και η εγγυηση ενος ετους που εδινε ηταν για ενα χρονο η για 15000 χλμ. Οποτε εφυγα μακρια απο εκει.
Η λυση καλφακακος ηταν το κατι αλλο, κιτ κομπλε απο το εξωτερικο ( γερμανια ελεγε ο κυριος ), ουτε κοψε ραψε ουτε ιδιοκατασκευες ουτε αλλαγη πολαπλης και τετοια, και σε μια μερα ετοιμος. Εγγυηση εφ'ορου ζωης αρκει να σεβαστω την αρχη ζεστανε & κρυωσε για το turbo πραγμα που εκανα και δεν με προδωσε ποτε μα ποτε ... Συμβουλη να το ακολουθει ολος ο τουρμπισιος κοσμος σωζει την τσεπη σας. Το καναμε λοιπον με την μονη διαφορα οτι το κιτ ηταν για xsara και οχι για saxo που ειχα και χρειαστηκε να τρυπησουμε μετωπη για να περασουμε το σωληνα της εισαγωγης. Μικρο το κακο. Ειχα λοιπον στα χερια μου και ενα φυλαδιο απο τον ιδιο της autotest που ελεγε οτι το αυτοκινητο με το κιτ αυτο αποδιδει 111 αλογα απο 75 ( λες και δεν εβλεπα εκει οτι η autotest ηταν απο ιταλια και οχι γερμανια ) επεμενε εκεινος οτι το κιτ ερχεται απο γερμανια και οτι δουλευει σε πιεση 0,4 bar.
Εγινε η τοποθετηση αριστο το κιτ ανταπτορα πολλαπλης εξαγωγης για να στυριζεται η τουρμπινα και ολα τα καλα μεσα. Αντι ομως για προγραμμα ειχε ενα παραλληλο εγκεφαλο που λεει συνεργαζεται μ'αυτον που εχω και παιρνει και υποπιεση απο την τουρμπινα γαι να δουλευει σωστα ( ολα καλα ακουγονταν ). Βγαινουμε για δοκιμη ολα τελεια οχι κατι το φανταστικο αλλα σαφως γρηγοροτερο ( θα καταλαβεται μετα γιατι δεν ηταν με την πρωτη φανταστικο 0,2 bar αντι για 0,4 bar ) . Την επομενη μερα εχω να παω καπου 35 χιλ. Μακρια ξεκιναω και στην μεση της διαδρομης αρχιζουν οι ατροφιες γυριζω λοιπον στο συνεργειο της citroen μου λενε δουλευει τρικυλινδρο. Με το που βαζω ξανα μπροστα ολα καλα , τυχαιο λεμε και φευγω. Μετα απο λιγο και στο ρελαντι σβηνει το αυτοκινητο, ξανα μπροστα ολα καλα, ξανα σβηνει και τετοια αλλα μονο οταν ηταν ζεστο εσβηνε και δεν επαιρνε μπροστα ευκολα μετα απο αυτο. Τηλεφωνο στην αθηνα μας λεei δωστε στον 2ο εγκεφαλο κατευθειαν ρευμα απο την μπαταρια. Το κανουμε καμια βελτιωση, βαζουμε το αμαξι να δουλεψει με το δικο του εγκεφαλο μονο ολα καλα ουτε σβησιματα ουτε τιποτα. Του το λεμε και λεει στειλτε μου τον 2ο εγκεφαλο δουλεψε το ετσι αλλα μην το σκιζεις και θα στειλω αλλον. Μας στελνει τον αλλο τιποτα τα ιδια, μας στελνει 3η φορα ουτε καν μπροστα το αυτοκινητο μ'αυτον και μας λεei αυτος ηταν αγραφος !!! Μαζι εχει και το μπαρομετρο που χρωστουσε το βαζουμε και τι να δουμε 0,2 η πιεση αντι 0,4 που μας ελεγε . Τηλεφωνο αθηνα απαnτηση θα ανεβασουμε προοδευτικα μετα την πιεση στο 0,4 περιμενω κι εγω χωρις 2ο εγκεφαλο. Περασαν περιπου 6 μηνες με συνεχη επικοινωνια και υποσχεσεις οχι θα ερθουν οι γερμανοι οχι θα σου στειλω αλλο τιποτα ουτε και οι αλλοι που εστειλε δουλεψαν. Αποφασιζω να παω ο ιδιος αθηνα αφου με εχει διαβεβαιωσει οτι εχει τον σωστο εγκεφαλο και οτι θα δουλεψει αψογα. Πηγαινω με ενα φιλο, ftanoyme κουβεντουλα και καφε να εμεις κανουμε και τα subaru βλεπω με τα ματια μου ιδιο κιτ και γι αυτα και βλεπω και εγκεφαλους σαν τον δικο μου απο εδω και απο εκει. Παμε να βαλουμε το αμαξι μεσα καθως ο συνεργατης του ( κ.μαστροκολιας ) το τακαρει και αρχιζει να το σηκωνει ( ηταν και πολυ χαμηλο το ατιμο ) ενας τακος που εχει βαλει παταει kai πιεζει ενα πλαστικο στα πλαγια κατω που εχουν τα saxo . Του λεει ο πιτσιρικας που ηταν εκει τολη κοιτα ... Δεν με βλεπει αυτος και του λεει γαμ...σε το. Καταλαβα εγω πλεον με ποιον εχω να κανω ( αγαπαει ο θεος τον κλεφτη αλλα ...) Ψαχνει ρωταει βλεπει δοκιμαζει αλλους εγκεφαλους μεχρι και απο subaru δοκιμασε ο ανθρωπος καπoια στιγμη πaiρνει μπροστα αλλα ντουμανια απο πισω ακαυστη full. Ηταν ενας εγκεφαλος που ειχαν βγαλει τις 4 αnτιστασεις που εχει για τα μπεκ και ειχαν γεφυρωσει εκει. Τα εβλεπα ολα αυτα γιατι ημουν συνεχεια εκει πανω απο το κεφαλι του τον εκνευριζα βεβαια αλλα δεν με ενοπιαζε πλεον τιποτα μετα απο τετοια συμεριφορα. Κανει δοκιμη μου λεει το αυτοκινητο ειναι ενταξει με αυτον τον εγκεφαλο, του λεω βγαζει ντουμανια πισω εχει καυσαερια, μου λεει αστο να κρυωσει να το δοκιμασω και κρυο και βλεπουμε, κρυωνει ( μας εχει παρει αργα το μεσημερι προς απογευμα ) δοκιμαζει ενταξει μου λεει . Του λεω βαλτο λιγο στον αναλυτη, το βαζει full καυσερια το λεει και ο ιδιος ναι εχει καυσαερια και παει στο γραφειο λεω στον φιλο μου το καταλαβε επιτελους και θα ερθει να τον βγαλει να φυγουμε. Ερχεται με κατι κολες για να τον στερεωσει, του λεω τι κανεις, λεει ετοιμος εισαι, του λεω εισαι με τα καλα σου εσυ στο αμαξι σου να τα κανεις αυτα και το βγαζει και φευγω χωρις καν να τους μιλησω. Ειχα κανει 700 χιλ. Και η δουλεια δεν εγινε μου ειχε πει και ενα ακομα φρεσκο παραμυθι οτι σημερα ηταν να ερθουν εκει οι γερμανοι για κατι δουλειες και θα εβλεπαν και το αμαξι μου αλλα πεθανε λεει η γυναικα του ενος και δεν μπορεσαν να ερθουν. Μεχρι που μου ειπαν οτι για τα subaru ειχαν παρει εγκριση απο την ιαπωνια και οτι και καλα στειλανε ενα αμαξι me turbo εκει και το δοκιμασαν οι ιαπωνες για ενα μηνα χωρις να το σβηνουν ποτε παρα μονο για βενζινη και μετα ανοιξαν κινητηρα και ηταν σαν καινουριος οποτε και εδωσαν την εγκριση. Ειδα και αυτον που εφερνε τα κιτ ειχε ερθει με ενα φορτηγακι και προσπαθουσε να παρει ιταλια να μιλησει για το προβλημα μου ( γερμανια ελεγαν αυτοι ) αλλα γερμανια που να μιλαει ο ελληνας απο εδω ιταλικα πρωτη φορα εβλεπα.
Εψαξα λοιπν βρηκα και το κιτ μου στην ιταλια εκει που σας ειπα, περασαν αλλοι 6 μηνες συνολικα 1 χρονος με προσπαθιες να βρω πλεον αλλον να προγραματισει τον εγκεφαλο μου και σε μια στιγμη απογνωσης του τηλεφωνω και του λεω τι θα γινει επιτελους με τον εγκεφαλο και μου λεει εδω ειναι στον στελνω ... Μου τον στελνει τον τοποθετουμε και ... Δουλευει !!! Απιθανο ουτε καυσαερια ουτε τιποτα. Ξεκιναμε να ανεβαζουμε πιεση οπως μας ειπε ( ειχα ηδη βαλει αναλυτη λ και εβλεπα οτι πριν δουλευα στεγνος ενω τωρα κανονικα ) και μολις φτανουμε στα 0,32 μετα τις 5500 στροφες το μιγμα φτωχαινε παλι . Τηλεφωνο ξανα ... Α λεει δεν ειναι τιποτα ενα ρυθμιστη πιεσης θελεις, μου στελνει εναν ιδιο με τον δικο μου ( τον οποιο και ειχε πατησει στην εγκατασταση για να πιεζει περισσοτερο καυσιμο - πατεντα ) του λεω ιδιος ειναι αυτος ... Στελνει αλλον 4 bar τον βαζουμε χειροτερα. Λεω δεν παταμε λιγο ακομα τον δικο μου, το κανουμε λυνεται λιγο το προβλημα ανεβαζουμε να παμε για 0,4 ξανα τα ιδια. Αποφασιζω για 5ο μπεκ με εγκεφαλακι mf2. Το αγοραζω απο αγγλια αλλα ποιος να το βαλει τωρα κατι 2d & 3d mapping να γραφει μεσα και τετοια. Τελικα ( ς'αυτους δεν ξαναπηγαινα ) ασε που οταν τους ρωτησα δεν ηξεραν τι κανει και μια βαλβιδα που ειχε μαζι το mf2. Ηταν μια βαλβιαδα πιεσης που αναγνωριζε την πιεση της τουρμπινας γαι να ανοιξει το μπεκ και οταν ρωτησα τον κ.μαστροκολια τι να την κανω μου λεει δωστης μια υποπιεση ... Μα του λεω μεσα το βιβλιο λεει οτι μετραει πιεση και πρεπει να μπει στην πολλαπλη εισαγωγη δεν πειραζει μου λεει δωστης υποπιεση, λεω μεσα μου αστα κοιτα να μαθεις μονος σου. Διαβασα και διαβας και εμαθα και το βαλαμε μονοι μας στο συνεργειο της citroen και ολα πηγαν καλα και πιεση 0,4 ανεβασα και ολα δουλεψαν αψογα.
Με την διαφορα οτι το αυτοκινητο στον εγκεφαλο του κραταει παντα καποια βλαβη που εχει να κανει με τον λ ( βλαβη αισθητηρα κατω τερμα εμπλουτισμου ) φυσικα και μετα απο αλλαγη λ, map sensor, πολλαπλασιαστη παλι βλαβη κραταει. Εχουν καποιο προβλημα επικοινωνιας και συμβατοτητας με τους original εγκεφαλους αυτοι. Γι αυτο και βγαζει και στα subaru λαμπακι με το check engine. Σε μενα παντως δεν σταματησε ποτε αυτο το σφαλμα εχει παντα στην μνημη του ενα προσωρινο λαθος που ειναι τελικα ενδειξη φτωχου μιγματος σε καποιες στροφες κατι που δεν παρατηρω στον αναλυτη μου αρα ειναι μαλλον θεμα επικοινωνιας των εγκεφαλων. Ετσι κι αλλιως ο 2ος εγκεφαλος αυτο που κανει ειναι να τροποποιει τις εντολες του original προς τα μπεκ σε μενα συνδεοταν με φισα στην μπεκιερα μου στα subaru θελει κοψιμο η καλωδιωση και κολλημα εκει πανω.
Μετα απο ενα χρονο ταλαιπωριας, αφανταστου αγχους, υποσχεσεων, κοροιδιας περι γερμανων ( οι γερμανοι ξαναρχονται ), ευχαριστω θερμα την citroen και τα παιδια εκει που με στηριξαν και με βοηθησαν σε ολη μας την προσπαθεια καταφεραμε μαζι να μαθουμε τι ειναι να κανεις ενα αυτοκινητο μετατροπη σε τουρμπο, να προγραμματιζεις σε 3d περιβαλλον που ελεγε και το mf2 και να μην χρειαζομαστε πλεον κανενα 'ειδικο' για την δουλεια.
Δεν θα ειχα ποτε προβλημα να μου ελεγε την αληθεια οτι υπαρχει προβλημα με τον εγκεφαλο αυτο γιατι ειναι απο xsara με το μαυρο καπακι των 75 αλογων και οχι σαν το δικο σου ασημι καπακι 82 αλογων. Ειλικρινα θα το καταλαβαινα και δεν θε ελεγα και κουβεντα γιατι κατα τα αλλα ηταν σωστος, αλλα τοσο κοροιδια περι γερμανων πιεση 0,2 αντι 0,4 κ.λ.π. ηταν ο,τι χειροτερο πιστευω για καποιον που θελει να ονομαζεται επαγγελματιας.
Να πουμε και τα καλα το αμαξι δεν εβγαλε κανενα μηχανικο προβλημα ουτε ηλεκτρικο ( πλην της βλαβης που νομιζει ο εγκεφαλος ) που δεν φιανεται και επηρεαζει σε τιποτα ( ευτυχως δεν εχει λαμπακι το δικο μου ) και πλεον αποδιδει 135 αλογα 19 κιλα ροπη και ολα καλα.
Συμπερασμα αν δεν την εψαχνα μονος και δεν ειχα την υποστηριξη του συνεργειου της citroen ( τους ευχαριστω θερμα ξανα και ξανα ) τωρα θα το ειχα πεταξει.
Παντως πλεον παω για audi 1.8 turbo μανισιο για σιγουρια.
Ευχαριστω που μπηκατε στον κοπο να το διαβασετε το κατεβατο, ειναι βεβαια και αλλα που εγιναν αλλα δεν βαριεσαι αρκετα σας κουρασα. Ειμαι στην διαθεση σας για οτι αποριες σας γεννηθηκαν . -
RE: Subaru Impreza s-turbo
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ FORUM ΤΟ 2002 ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ.
ΛΟΙΠΟΝ H Dynamic & Drive (ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ) ΝΥΝ SUBARU (ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ SUBARU) ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ http://www.vres.gr ΩΣ :
'Ονομα εταιρείας: ΚΑΛΦΑΚΑΚΟΣ, Π., - Α. ΜΑΣΤΡΟΚΟΛΙΑΣ Ε.Π.Ε.Υπεύθυνος : Διαχειριστής Καλφακάκος Παναγιώτης
Νομός : ΑΤΤΙΚΗΣ
Πόλη : ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
Διεύθυνση : Καζαντζάκη 6
Τ.Κ. : 13561
Κατηγορία : ΕΜΠΟΡΙΟ (ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕΣΑ)ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΕΤΣΙ. ( ΤΟ google ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ! ).
ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟ SUBARU 1.6 TS, ΟΤΙ Ο κ.ΚΑΛΦΑΚΑΚΟΣ ΦΕΡΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΙΤ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΑΛΛΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΜΕ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΡΕΛΟ ΑΦΟΥ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΤΑ TURBO-KITS. ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΒΕΛΤΙΩΤΗ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΑΦΗΝΑΝ ΝΑ ΠΛΑΝΑΤΕ Η ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ.
ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΚΙΤ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ !!! ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟ :
http://www.autotest.it
ΑΠΛΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΕΚΕΙ ΤΟ ΚΙΤ ΓΙΑ SUBARU ( TURBO-KITS ΣΤΟ MOTORTUNING ) ΕΝΩ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΕΙΧΑΝ.
ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΙΤ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ. TURBO, INTERCOOLER, ΣΚΑΣΤΡΑ, ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ Κ.Λ.Π. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΙΔΙΑ.
ΟΣΟ ΓΙ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΤΟΥΣ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΩ.
Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΝΟΣ CITROEN ΜΕ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΙΤ, ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΜΟΝΟ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΑΥΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΚΑΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΙ ΕΓΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ TURBO-KIT.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΟΣΑ ΤΡΑΒΗΞΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ 2ου ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ORIGINAL ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.