Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 5
    • Best 0
    • Groups 0

    bdim

    @bdim

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    5
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    bdim Unfollow Follow

    Latest posts made by bdim

    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
      Απο τις πιο συχνες αιτιες που αδειαζει η μπαταρια ειναι ο συναγερμος και το ραδιο,για αρχη θα ελεγα να απομονωσεις τον συναγερμο τελειως και να βεβαιωθεις οτι το ραδιο σβηνει εντελως οταν το σβηνεις.Αν εχεις και ενισχυτες ή σαμπγουφερ σβηστα και αυτα.

      Συναγερμό δε βάζω εδώ και μισό χρόνο, κλειδώνω με κλειδί, αλλά ο συναγερμός δεν είναι εκτός φίσας.

      Όσο για το ράδιο, 9/10 βγάζω τη πρόσοψη... ενισχυτή δεν έχω, sub έχει απο την μάνα του...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bdim
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Καλησπέρα σε όλους.

      Έχω ενα fiat punto sporting 1.2 16v 2002. To αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμένο πέρυσι απο ιδιώτη. Απο τις πρώτες μέρες διαπίστωσα οτι η μπαταρία του ήταν 'κακή', καθώς δυσκολευόταν να πάρει μπροστά.

      Με τον καιρό αποδείχθηκε οτι αν άφηνα το αυτοκίνητο πάνω απο 2 μέρες ακούνητο, άδειαζε τελείως η μπαταρία και έπρεπε να βάλω με καλώδια απο άλλο αυτοκίνητο μπροστά.

      Σε κάποια φάση πριν τα χριστούγεννα , και ενώ δεν παλευόταν άλλο, το πήγα σ ενα φίλο ηλεκτρολόγο , και μου είπε οτι υπάρχει κάπου διαρροή. Του το αφήνω ενα πρωινό και το μεσημέρι μου είπε οτι έλεγξε τα πάντα, και δεν μπορεί να βρεί απο που είναι. Ανέφερε οτι έλεγξε δυναμό, ασφάλειες, ράδιο,συναγερμό κτλ κτλ. Μου είπε να πάω σε κάποιον που να ειδικεύεται σε fiat μήπως και ξέρει κάτι παραπάνω.

      Πριν ένα μήνα στις 9/2, στα πλαίσια ενός μεγάλου σέρβις, σε αντιπροσωπία της Θεσ/κης (Ανδρεάδης), τους ανέφερα το πρόβλημα για να το ελέγξουν. Όταν πήγα να παραλάβω το αυτοκίνητο, μου είπαν οτι αλλάξανε την μπαταρία και τώρα είναι οκ. Όντος τις πρώτες μέρες φαινότανε οκ. Σε κάποια φάση το άφησα 3 μέρες... και όταν πήγα να βάλω μπρός δυσκολεύτηκε πάλι, και εγώ άρχησα να πονηρεύομαι πάλι.
      Την εβδομάδα που μας πέρασε λόγο του ότι έλειπα εκτός, το αμάξι είχε να κουνηθεί 5-6 μέρες. Πάω σήμερα το πρωί να βάλω μπροστά, και ήταν ΤΕΛΕΙΩΣ νεκρό... για να σας δώσω να καταλάβετε με το κλειδί άνοιγε μόνο η μια πόρτα και όχι και οι 2 και φυσικά ούτε για πλάκα να προσπαθήσεις να μιζάρεις.

      Τους πήρα τηλέφωνο αμέσως, τους εξηγώ την κατάσταση... και άρχισαν να μου λένε απο το τηλέφωνο οτι αυτό είναι φυσιολογικό, και ότι είχε κρύο αυτές τις μέρες και έτσι είναι αυτά τα αυτοκίνητα, και οτι η 40άρα μπαταρία που φοράει είναι μικρή και κάτι χαζά! Τους λέω και πως τότε σε 2 άλλα αυτοκίνητα που έχω δε συμβαίνει, όχι με 5 μέρες αλλά και μισό μήνα? Και μάλιστα το άλλο το αυτοκίνητο είναι fiat seicento... που θεωρητικά είναι 'κατώτερο' ?

      Κοινώς θέλω πριν πάω γνώμες απο εσάς. Είναι παράλογο να αφήνεις το αυτοκίνητο 5 μέρες , με 1 μήνα μπαταρία και να είναι νεκρό? Αν όχι... τι υποχρεούνται να κάνουν?Έχω και την εντολή εργασίας και τα τιμολόγια. Τι μπορώ να διεκδικήσω αν αρχίσουν τα 'μα και μου'?? Εδώ να αναφέρω ότι μου είπαν να το πάω να το ξαναδούνε, αλλά θέλω και τρίτες γνώμες πριν πάω.

      Ευχαριστώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bdim
    • RE: FIAT FORUM

      Χμμμ άρα μάλλον μιλάμε για κανά 200-250 το τιμόνι.... 350 αλλαγή συμπλέκτη .... αλλαγή ιμάντων .... έλεγχος ηλεκτρολογικών..... να ετοιμάζω κανά 1000 άρικο δηλαδη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bdim
    • RE: FIAT FORUM

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

      Να επισημάνω κάτι. Δεν το κάνει όποτε τύχει. Το κάνει** ΠΑΝΤΑ** όταν το τιμόνι τερματίσει είτε απο την μια πλευρά είτε απο την άλλη γυρνώντας το με λίγη δύναμη. Δηλαδή πλέον θα πρέπει να προσέχω στο παρκάρισμα ή σε μανούβρες να μη το τερματίσω με δύναμη....

      Επίσης εννοείται οτι πάντα περιμένω να σβήσουν τα λαμπάκια για να το ξανά ανοίξω.

      Όσο για μπαταρία που ανέφερε κάποιος φίλος, έχει ένα θέμα με την μπαταρία του / ηλεκτρολογικά του τα οποία θα τα δώ λίαν συντόμως ....

      Τώρα κάποια άλλα στοιχεία.

      Το αμάξι σύμφωνα με τα τιμολόγια του προηγούμενου έκανε τελευταία ευθυγράμμιση 10/12/2008 με 104.500 χλμ 2 μήνες πριν το πάρω εγώ με 105.000 περίπου (τώρα έχει 125)

      Επίσης σε ένα τιμολόγιο στις 8/10/2008 με 102.000 χλμ βλέπω αλλαγή 'αδρανειακή βαλβίδα διακοπής παροχής της ηλεκτρικής αντλίας' .... κοντά στα 60 ευρώ. Είναι κάτι σχετικό ή....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bdim
    • RE: FIAT FORUM

      Καλημέρα σε όλους.

      Θα ήθελα την άποψη σας για το 'πρόβλημα' μου.

      Πέρυσι τον φεβρουάριο αγόρασα μεταχειρισμένο απο ιδιώτη, ένα fiat punto sporting 1.2 16v 80hp μοντέλο αρχές 2002 με 105.000 χλμ

      Πριν το αγοράσω, το πήγα για πλήρη τεχνικό έλεγχο στην Fiat Εσκιάδης στη Θεσσαλονίκη. Πλήρωσα 25 ευρώ και μου έδωσαν μια λίστα με το τι έλεγξαν και τι βρήκαν. Μου έγραψαν κάποιες παρατηρήσεις, που όντος ίσχυαν, και τέλος πάντων τις έκρινα όχι τόσο σημαντικές για να μην πάρω το αυτοκίνητο.

      Αν εξαιρέσουμε το τι θα αναφέρω παρακάτω, απο το αμάξι είμαι ικανοποιημένος γενικά.

      Τώρα πιο είναι το πρόβλημα. Το πρόβλημα ξεκινάει λίγες μέρες αφού το πήρα... πάω να παρκάρω, και τερματίζει το τιμόνι... ανάβει κόκκινο λαμπάκι τιμονιού και βαραίνει... και φυσικά εγώ πάγωσα προσωρινά. Αφού έκλεισα / ξανα άνοιξα το αυτοκίνητο το λαμπάκι έσβησε και το τιμόνι επανήλθε στα φυσιολογικά.

      Τότε δεν έδωσα ιδίαίτερη σημασία. Μερικούς μήνες μετά , πάλι σε παρκάρισμα, μου το ξανακάνει. Και απο τότε γενικά το κάνει.... όποτε τερματίζει το τιμόνι με λίγη παραπάνω 'φόρα - δύναμη' Μου το έκανε και 2 φορές πέφτοντας σε λακούβα.

      Οπότε έψαξα ιντερνετ και έμαθα για το γενικό πρόβλημα με τα ηλεκτρικά τιμόνια της Φιατ.

      Εντομεταξύ ο προηγούμενος κάτοχος, αν και δεν μου ανέφερε απολύτως τίποτα για το θέμα... μου έδωσε όλες τις αποδείξεις και εντολές εργασίας. Ο τύπος το πήγαινε πάντα αντιπροσωπία και τα έχει κρατήσει όλα.

      Σε κάποια φάση τον σεπτέμβριο που μας πέρασε σε τυπικό σέρβις που το πήγα τους είπα να ελέγξουν και το τιμόνι, και δεν βρήκανε τίποτα , ενώ το πρόβλημα υπήρχε και υπάρχει ακόμη. Έχω και τα χαρτιά της εντολής εργασίας και τις αποδείξεις.

      Σήμερα που τα κοιτούσα, είδα ότι ο προηγούμενος κάτοχος το έχει πάει στην Φίατ Εσκιάδης 4 μήνες αφότου το αγόρασε (ιούνιους του 2002) με παρατήρηση: 'Ανάβει το λαμπάκι τιμοιού' και κάτι σαν απάντηση του τεχνικού απο κάτω : 'χαλασμένη μονάδα ελέγχου - στιγμιαίο' .

      Οπότε έχω πλέον πονηρευτεί οτι το αυτοκίνητο ίσως είχε απο την αρχή πρόβλημα και οι κύριοι της αντιπροσωπίας δεν θέλανε να το περάσουν στην εγγύηση και βρίσκανε δικαιολογίες.

      Σε τηλεφωνική συνομιλία μου χθές, ανώνυμα, τους ρωτάω για το πρόβλημα και μου λένε οτι παίζει να είναι απο 70 ευρώ έως 800.... πρέπει να το βάλουνε στον εγκέφαλο να το ελέγξουν για να μου απαντήσουν.

      Και έρχομαι τώρα και ρωτάω:

      1. Θα μπορούσα κάπως να αποδείξω με τα χαρτιά που έχω οτι το αμάξι είχε πρόβλημα εξ ' αρχής και απέφυγαν να το διορθώσουν?

      2. Να επικοινωνήσω με φίατ Ιταλίας?

      3. Αφού εγώ τον σεπτέμβριο τους είπα να ελέγξουν το τιμόνι, πως και δεν έδειξε κάτι ο εγκέφαλος?? Μήπως δεν το έλεγξαν??

      4. Να πάω πάλι για γενικές εργασίες, να τους πώ να το ξανα- ελέγξουν, να μην βρούν πάλι τίποτα, και μπροστά τους , μετά τον έλεγχο, να τους κάνω ρόμπα?

      5. ????????????????????????????????????????

      Συγνώμη αν κούρασα, αλλά θέλω να το κάνω ιστορία και θα το κυνηγήσω όσο μπορώ....

      Ευχαριστώ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bdim
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr