Μην ξεχνάς όμως ότι από τότε η McLaren άλλαξε πάρα πολλά πράγματα στο μονοθέσιο της με αποκορύφωμα την αλλαγή ελαστικών από Bridgestone σε Michelin και τον κινητήρα στις 90 μοίρες. Για μένα ήταν απόλυτα φυσιολογικό οι αλλαγές αυτές να επηρεάσουν (τουλάχιστον στην αρχή) δραματικά την αξιοπιστία του μονοθεσίου και την ταχύτητά του. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν και οι αλλαγές τουλάχιστον στα ελαστικά αποδείχτηκαν μάλλον προς τη σωστή κατεύθυνση, εντούτοις έγιναν όλες μαζί και όχι βήμα βήμα και αυτό πιστεύω ήταν και το καίριο σημείο που πήγε πίσω τους ασημί μιας με εξαίρεση ίσως την φετεινή χρονιά (για να μην πω ούτε την φετεινή) δεν κατάφεραν να παρουσιάσουν ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο και αυτό φάνηκε μέσα στους αγώνες. Δουλειά έγινε σίγουρα και σε συνδυασμό με τους νέους κανόνες η ψαλίδα έκλεισε κάπως, όμως η απίστευτη γκάφα με την Mp4-18 ήταν εξωφρενική. Τουλάχιστον από άποψη εξέλιξης, θεωρητικά βρίσκονται μπροστά απ' όλους αυτή τη στιγμή.
banditgr
@banditgr
Systems Administrator - F1, Movies, Programming, Video Games, Hardware, Software
Latest posts made by banditgr
-
RE: Man of the year
-
RE: Ψηφίστε τον αγώνα της χρονιάς!
Silverstone δαγκωτό. Aγώνας με τα όλα του, η Βραζιλία έτσι όπως εξελίχθηκε αναδείχτηκε όπως πολύ σωστά ειπώθηκε σε 'συγκρουόμενα'.
-
RE: Man of the year
Μακριά από κόμπλεξ και οπαδισμούς ψηφίζω MS. Έσπασε ένα πολύ σημαντικό ρεκόρ. Ο Κίμι θα μπορούσε ίσως να διεκδικήσει κάτι καλύτερο αν η ομάδα δεν φερόταν τόσο ανόητα στο θέμα της MP4-18. Ο Αlonso έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης και σαφέστατα λαμπρό μέλλον. Για τον Montoya τι να πω, έχει την ταχύτητα σε αρκετές περιπτώσεις, έχει και τη θέληση αλλά δεν έχω αποφασίσει αν έχει τη στόφα του πρωταθλητή. Τέλος μεγάλα πράγματα περιμένω από τον πολλά υποσχόμενο κατά τη γνώμη μου Mark Webber. Σταθερός και με ταλέντο, ίσως αν ήταν σε άλλη ομάδα να είχε διαφορετική τύχη.