Νονέ διάβασε όλα τα ποστς και όχι επιλεκτικά.
Έχω διορθώσει ήδη
aule1976
@aule1976
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by aule1976
-
RE: Ford Kuga
-
RE: Ford Kuga
Ευχαριστώ για το καλοτάξιδο και δέχομαι την άτυπη συγγνώμη για το ότι δεν έπρεπε να ξεκινήσεις το κείμενο έτσι, το οποίο καταλαβαίνεις ότι είναι παρεξηγήσιμο. Αν με έλεγες άσχετο για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην αληθινή ζωή θα το κατάπινα πιο εύκολα. Γιατί δεν έχω κάνει κάποια ιδιαίτερη διατριβή σε αυτό, απλά κατέχω ότι μου προσφέρει η 24χρονη εμπειρία μου, τα 400.000 χλμ+ οδήγησης και η διαίσθηση μου.
Απλά με αποκάλεσες άσχετο στην φυσική για κάτι που θεωρητικά αποδεικνύεται με τους απλούς τύπους.
Σου κάνω δυο θεωρητικές αποδείξεις. Το πρώτο μέρος είναι copy paste μόνο ως προς το πρώτο τμήμα του επειδή βαριόμουν να το γράψω. Εκτός και αν βρεις και το δεύτερο τμήμα που έχω γράψει περί ορμής και ώθησης. (απλά το λέω για την δημιουργία εντυπώσεων που είναι επίσης ενοχλητική >
Όλα τα άλλα περί αληθινής ζωής/ realworld test και λοιπά και όσα ωραία γράφεις στο δευτερο μέρος του post σου με βρίσκουν 100% σύμφωνο. Μάλιστα άμα δεις μερικά post πιο πίσω θα δεις πως έχω ήδη αποδεχθεί την διόρθωση του realzeus και ανασκεύασα αυτό που έγραψα.
Απλα η όλη προστριβή έχει να κάνει με το ότι εγω μιλάω για θεωρητικό ιδανικό υπόβαθρο και εσείς για το τι γίνεται στον πραγματικό κόσμο, το οποίο φυσικά είναι παντελώς άσχετο με την σχετικότητα μου με την θεωρητική φυσική και τους νόμους της.
Αν ρίξω κατακόρυφα ένα πούπουλο και ένα μεταλλικό σφαιρίδιο από την κορυφή του CN TOWER στο Τορόντο,
εγώ θεωρητικά σε ένα κόσμο χωρίς αντιστάσεις και τριβές λέω ότι θα φθάσουν στο έδαφος μαζί.
Δεν νομίζω κανείς μας να πιστεύει ότι, στην πραγματικότητα αυτό θα συμβείΑυτά για να κλείσω το θέμα και γιατί μπήκα εδώ για να μάθω για το νέο μου αυτοκίνητο και να αλλάξω απόψεις με ιδιοκτήτες και υποψήφιους αγοραστές και όχι να φιλικά ή μη και να χάνω τον χρόνο μου σε παρεξηγήσεις
Καλό σου βράδυ
-
RE: Ford Kuga
Realzeus, μένω στο 'This is real world testing with a car that had been fully serviced with new tyres, new brake pads and discs. everything was working to specification on the car' .
Ναι στην αληθινή ζωή έτσι είναι και όπως είδες την δική σου παρατήρηση την δέχτηκα. Διαφωνείς με αυτα που γράφω στο ποστ μου όσον αφορά στην θεωρία??Εσύ Νονέ??
-
RE: Ford Kuga
Ετσι όπως περιγράφεις τα πράγματα λογικά δεν έχεις σχέση με φυσική. (Δεν το λεω σαν κακό, ο καθένας στον τομέα του, απλά ως διαπίστωση). Η έννοια της ορμής εξαρτάται από το βάρος και την ταχύτητα. Ακόμα και σε απολυτη ευθεία χωρίς αέρα η απόσταση φρεναρίσματος εξαρτάται από το βάρος. Δηλαδή εσυ με την οικογένεια σου σε απόλυτη ευθεία θα ακινητοποιηθείτε σε μεγαλύτερη απόσταση απο οτι εσύ μόνος σου μέσα στο αμάξι απο την ίδια αρχική ταχύτητα. Στο φρενάρισμα όλα παιζουν ρόλο ακόμα και σε ευθεία. Βάρος, αναρτήσεις λάστιχα, συστημα φρένων, συντελεστές τριβής κλπ.
Οκ και μια ferrari με έναν ελέφαντα μέσα θα φρενάρει πιο γρήγορα από ένα γκολφάκι .. γιατί έχει καλύτερο σύστημα φρένων λέω εγω
Απόδειξη:
F=mγ (από 2ο Νόμο του νευτωνα) (αν ασκήσω μιά δύναμη F σε ένα αντικείμενο μάζας m, αυτό θα επιταχύνεται/ επιβραδύνεται με επιτάχυνση γ)
Όταν φρενάρω ποια είναι ΙΔΑΝΙΚΑ η δύναμη αυτή? Η τριβή Τ που στο οριζόντιο επίπεδο ισούται με μ(m*g) όπου μ= συντελεστής τριβής και g= 9,81 m/sec^2 η επιτάχυνση της βαρύτητας.Άρα F=T ==> mγ=μ(mg) ==> γ=μg Δηλαδή η επιβράδυνση του αυτοκινήτου είναι ανεξάρτητη της μάζας
του.
Δηλαδή η μάζα δεν παίζει κανένα ρόλο στην επιβράδυνση ενός αυτοκινήτου, διότι μικρή μάζα σημαίνει μικρό βάρος που σημαίνει μικρή τριβή, μεγάλη μάζα σημαίνει μεγάλο βάρος που σημαίνει μεγάλη τριβή, άρα αυτά έρχονται σε ισορροπία και μας δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα.Επίσης η ορμή J όπως γράφεις είναι μάζα επί ταχύτητα αλλά άυτό που πρέπει να σε ενδιαφέρει στο φρενάρισμα είναι η μεταβολή της ορμής η οποία ισούται με την ώθηση Ω=(Fdt)(από 3ο Νόμο του νευτωνα). Αρα μια μεγαλύτερη ορμή θα χρειαστει την επενέργεια μιας μεγαλύτερης δύναμης (στον ίδιο χρόνο) ή της ίδιας δύναμης (σε μεγαλύτερο χρόνο) για να μηδενιστεί. Στο φρενάρισμα ποια είναι αυτή η δύναμη? η τριβή που είναι ανάλογη του βάρους.
Άρα ΔJ = Ω ==> 0 - m * υ = (-Τ) δt ==>m * υ = (μ(m*g) δt απαλείφοντας τους όρους μπορείς να δεις ότι ο χρόνος ακινητοποίησης είναι ανάλογος μόνο της ταχύτητας που πήγαινες πριν πατήσεις φρένο και του συντελεστή ολίσθησης του επιπέδου που κινείσαι.Άρα δεν ''ακούω αυτό που λες''. το αυτοκίνητο με μένα μόνο μέσα θα σταματήσει στον ίδιο χρόνο με αυτόν που θα χρειαζόταν αν είχα μέσα και την οικογένειά μου. Και απόδειξέ μου το αντίθετο με την φυσική που επικαλείσαι.
Αντί λοιπόν να ξεκινήσεις το κείμενο καλώντας με ( και χωρίς να ξέρεις τι είμαι και τι κάνω) θα μπορούσες να μας παραθέσεις και εξηγήσεις τι θα γινόταν σε έναν μη ιδανικό κόσμο όπου στο δρόμο δεν υπάρχουν μόνο τριβές κλπ κλπ και να μας εξηγήσεις πως ακριβώς επηρεάζουν αναρτήσεις λάστιχα, σύστημα φρένων ( να μαθαίνουμε και εμείς οι άσχετοι)
Και στην τελική να μου αποδείξεις όμορφα και σωστά που κάνω λάθος
Και σε καλώ να το κάνεις -
RE: Ford Kuga
REALZEUS έγραψε:
Κατ' αρχάς καλοτάξιδο! Ένα δυνατό αυτοκίνητο δεν χρειάζεται μόνο για 200αρίσματα, αλλά και για ασφάλεια στις προσπεράσεις.Εννοώ ότι πλέον έχω ηρεμήσει σαν οδηγός, και όπως δεν ριψοκινδυνεύω με 200αρες δεν θα κάνω και μια ριψοκίνδυνη προσπέραση και μάλιστα με το παιδάκι μου μέσα.
Προσπαθώ λοιπόν να πω (για να βοηθήσω και τους λοιπούς συμμετέχοντες που ενδιαφέρονται να αγοράσουν το συγκεκριμένο αμάξι) ότι άμα θες να κάνεις μια προσπέραση σε κάποιον που κινείται με 80-100 χλμ σε μια μεγάλη ευθεία επαρχιακού δρόμου και εσύ έρχεσαι με 120 από πίσω το αυτοκίνητο θα την κάνει αξιοπρεπώς καθώς ανεβάζει εύκολα στα 140. Τώρα άμα θες να κάνεις προσπέραση σε κάποιον που πάει με 140 δεν θα την κάνεις ή θα την κάνεις πολύ πιο δύσκολα (δεν το έχω δοκιμάσει και ούτε πρόκειται). Παλιά με το Golfaki και με το μυαλό που κουβαλούσα και μπορούσα πιο άνετα να την κάνω και θα την έκανα. Άλλο αμάξι άλλα μυαλά.Απλά σε μια προσπέραση (με αυτά που έχω δει και έχω πάθει) υπάρχουν άπειρα πράγματα που δεν μπορούν να προβλεφθούν (πχ. ένα αυτοκίνητο που θα βγει την ώρα που κάνεις μια προσπέραση από ένα δρομάκι ).
Πλέον όμως δεν έχω μόνο την κεφάλα μου να φάω (και βλέπω πόσο κουτός ήμουν τόσο καιρό καθώς δεν σκεφτόμουν τον άμοιρο οδηγό του προαναφερόμενου οχήματος και τα τυχόν παιδάκια του μέσα. δόξα τω θεω δεν μου έτυχε κάτι τέτοιο.. )aule1976 έγραψε:
Τα φρένα πολύ δυνατά και σε φρενάρουν όποτε χρειαστεί – σίγουρα στο φρενάρισμα συνεισφέρει και το βάρος.REALZEUS έγραψε:
Εδώ σίγουρα μπερδεύεσαι.Έχεις δίκιο ευχαριστώ για την διόρθωση. Η απόσταση φρεναρίσματος σε ιδανικές συνθήκες είναι ανεξάρτητη του βάρους σε επίπεδο δρόμο, μικραίνει στην ανηφόρα ανάλογα του βάρους και αυξάνεται στην κατηφόρα. Άρα πρέπει να γράψω λόγω του όγκου/ σχήματος του αυτοκινήτου άρα των μεγαλύτερων αεροδυναμικών αντιστάσεων σε σχέση με ένα μικρό (και αυτή είναι η αίσθησή μου δλδ δεν έχω ψάξει συντελεστές, οπισθελκούσες κλπ κάποιος άλλος μπορεί να το βρει διαφορετικό)
ΥΓ1 : Δοκιμάστηκε η σύνδεση των apps και η λειτουργία του android auto και ήταν ακριβώς όπως τα έγραψε ο infide σε προηγούμενο post. Ευχαριστώ και πάλι infide
ΥΓ2: Θα μπορούσε να μου πεί κάποιος πως κάνουμε παράθεση ενός post και πως ανεβάζουμε φωτός? . Εδώ το έκανα manual με το quote και copy- paste το κείμενο του REALZEUS
-
RE: Ford Kuga
@infide
Για σένα δεν ήταν κάτι σημαντικό για μένα συμπυκνωμένη γνώση που θα έπρεπε να την ξέρουν οι υπάλληλοι της ford
Περαστήκαν στο κινητο οι εφαρμογές αυριο στην εξόρμηση θα γίνει η δοκιμήΜε το καλό!!!
-
RE: Ford Kuga
Απλά θεός!!! infide
Δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω...
Πρέπει να στείλεις το κείμενο που μου έστειλες να το ενσωματώσουν στο manual toy Kuga.
Εγώ θα το εκτυπώσω και θα το βάλω μέσα στο βιβλιαράκι και θα το στείλω με την άδεια σου στον πωλητή να το
δώσει και σε κανα άλλο τυφλό σαν εμένα να ξεστραβωθεί -
RE: Ford Kuga
Καλημέρα
Ευχαριστώ infide για τις άμεσες απαντήσεις. Εύχομαι και σε εσένα καλοτάξιδο και με πολλά και απροβλημάτιστα χλμ. Πολύ όμορφο είδα τις φωτό. Θα ανεβάσω και εγώ.
Το κακό με τις εφαρμογές είναι πως έχω δοκιμάσει κάθε τρόπο σύνδεσης.
Φοβάμαι μην κάνω κάτι λάθος. Πχ τρέχω το google maps και πατάω το apps στο Kuga και πάλι βγάζει cannot find apps.
Έχω δοκιμάσει και το android auto (δεν ξερω τι κανει αυτο ακριβώς) on kai off. Επίσης να τρέξω την εφαρμογή πριν το συνδέσω και μετά.
Αντίθετα ένα ipod του 2003 σε συνδεση με USB το είδε αμέσως και μάλιστα στην οθόνη του ipod εμφάνισε και τ σήμα της Ford -
RE: Ford Kuga
Καλησπέρα και από εμένα σε όλη την παρέα.
Βρήκα το forum τυχαία ψάχνοντας να λύσω κάποιες απορίες που είχα σχετικά με το νέο Ford Kuga διαφορετικά θα είχα μπει νωρίτερα μια και εγώ είμαι κάτοχος του από αρχές Φεβ.
Διάβασα λοιπόν μονορούφι 67 σελίδες και έτσι αποφάσισα να απλώσω και εγώ τον τραχανά μου εδώ προκειμένου να βοηθήσω κάποιους οι οποίοι είναι σε αναζήτηση/ δίλημμα αλλά και να βρω κάποια πράγματα σχετικά με το αυτοκίνητο από άλλους σαν εμένα που το έχουν ήδη αγοράσει.
Κάτοχος του Golf IV Gti από το 2000, είχα πει πως δεν θα το άλλαζα ποτέ μιας και ήμουν ερωτευμένος με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με το οποίο έφτασα τα 260000χλμ. Όμως 40αρισα, οικογένεια-παιδί το golf ήταν μικρό σχετικά και δίπορτο –όσοι είναι γονείς ξέρουν- οπότε άρχισα τελικά την αναζήτηση για το νέο μου αυτοκίνητο το οποίο το οικογενειακό συμβούλιο (δλδ η γυναικα μου ) αποφάσισε να είναι SUV.
Αφού πουλησα το γκολφάκι σε 2 ημέρες περί τα μέσα Ιαν 17, άρχισα να βλέπω διαφορα SUV περί τα τέλη Ιαν(Qashqai- SX4 – Kadjar -3008).
Μου άρεσε τρελά το 3008 αλλα η τιμή του ήταν υπερβολικά υψηλή για Peugeot, το Qashqai μου άρεσε αλλά πλέον στα 10 αυτοκίνητα που περνάνε μπροστά σου το ένα είναι QQ, το SX4 το απέρριψα λόγω φθηνής ποιότητας υλικών καθώς και ότι μου φάνηκε στενό πίσω . Θα πηγαίναμε στην Βελμάρ στην Κηφισίας για να δούμε το Ateca και νασου πέφτουμε στο Kuga το οποίο δεν το είχαμε καθόλου στα υπόψη μιας και το νομίζαμε για μικρό SUV ( btw το αδικεί πολύ η διαφήμιση σχετικά με τον όγκο του) που ήταν σε λευκό business . Μας άρεσε το εσωτερικό του/ οι χώροι του και φυσικά η τιμή του ενώ σε μένα μου άρεσε αυτό το αμερικανίστικο τετραγωνισμένο σχήμα. και φυσικά το Ateca αποκλείστηκε αμέσως. Πλην όμως μας χάλασε στο business η ασημένια γρίλια που το έκανε λίγο αγροτικό. Μας λέει ο πωλητής ‘’περάστε αύριο θα έχω το magnetic σε ST’’. Πάμε το βλέπουμε λέμε ουαου αλα Βαρουφ, ST Line οπωσδήποτε, κάνουμε και το Testdrive. Χρώμα ?? Μου λέει ένας φίλος πήγαινε ρε συ δες και το Mitsubishi ASX, οπότε πάω Λαυρίου στην Βελμάρ που έχει μαζί Mitsubishi_Ford_Honda. Βλέπω το ASX μου άρεσε πολύ αλλά ίδια τιμή με Ford σε ένα μοντέλο που τον Ιουνιο θα είναι παρελθόν καθώς θα έρθει το νέο μοντέλο ( σε τιμές 30k+) . Βλέπω το Kuga Μαύρο Business, μου λέει έχω έξω και το STL σε μαύρο, το βλέπω παθαίνω σοκ.. Λέω εδώ είμαι ΜΑΥΡΟ ST- LINE.
(όλα όσα έγραψα παραπάνω είναι καθαρά θέμα δικής μου αισθητικής άποψης)Οπότε με συνοπτικές διαδικασίες παραγγέλνω το 1,5 Diesel ST- LINE σε μαύρο στις 6 Φεβ.
Τιμή 27.168€ με συναγερμό – πλαστικό πατάκι πορτμπαγκαζ – 8 χρόνια εγγύηση από την ford velmar στην Κηφισίας. Και το παίρνω στα χέρια μου στις 16 Φεβ.
Κάποιος θα μπορούσε να ρωτήσει ‘’ καλά ρε μεγάλε πως πήγες από το GTI με 150 άλογα και φουλ γκάζια στο ford 1.5D. Η επιλογή του κινητήρα έγινε ως εξής:- Πλέον έχω σταματήσει τα 200ρίσματα ένεκα του παιδιού και κινούμαι στα 140-150 χλμ/ω στα οποία το Kuga είναι αξιοπρεπέστατο
- Το θέμα της κατανάλωσης / χαμηλών τελών κυκλοφορίας (112€). Θα μου πείτε θα κάνω απόσβεση? με τον παρόντα ρυθμό κυκλοφορίας οριακά (12000 xλμ/ετος). Το θέμα είναι ότι καβαλάς ρε παιδί μου το κάρο και κάνεις μια χιλιάρα χλμ και ξεχνάς βενζινάδικο. Τώρα αν αύριο θα μπαίνει ή όχι δακτύλιο, αν η τιμή της βενζίνης και πετρελαίου εξισωθούν τι να πω? Μπορεί και του χρόνου να μην έχουμε να φάμε... Τουλάχιστον εγώ δεν αποφασίζω με τα αν.. τα λαμβάνω υπόψη και προχωράω
- το γεγονός ότι οι πετρελαιοκινητήρες είναι πιο αξιόπιστοι και αντέχουν για περισσότερα χρόνια (σαν αρχή λειτουργίας)
- Δυνατότητα να μπαίνεις δακτύλιο όποτε θες, όχι ότι το χρειάζομαι ιδιαίτερα μιας και κινούμαι με ΜΜΜ
Πάμε τώρα στα του αυτοκινήτου βάσει εμπειρίας μετά από 2 μήνες και 2000χλμ. ( τα 1000 εντός πόλης τα 1000 εκτός)
**Κινητήρας **
Δεν ακούγεται μέσα σχεδόν καθόλου, σε ταχύτητες άνω των 140 χλμ/ω ακούγεται ο αέρας από τους καθρέπτες αν όμως μιλάς ή έχει λίγη μουσικούλα δεν το πιάνεις. Το αυτοκίνητο Οκ δεν μπορείς να το στήσεις για κόντρες αλλά αργό δεν το λές. Τραβάει από χαμηλά και τα 100-120 τα έχει πολύ εύκολα (δεν είναι golf αλλά δεν το πήραμε για αυτό το λόγο). Καμία σοβαρή αλλαγή με 4 ατομα + το μωρο και φουλ πορτ μπαγκάζ. Αυτό που με κουράζει μέσα στην πόλη είναι οι συχνές αλλαγές ταχύτητας καθώς μετά τις 3000- 3500σαλ θέλει οπωσδήποτε αλλαγή ταχύτητας καθώς έχει ξεφουσκώσει. Γιαυτό το ήθελα αυτόματο αλλά δυστυχώς για κάτι που κόστιζε 1200€ αλλάζοντας φορολογικό κατώφλι πήγαινε η τιμή στα 31000€ (αν θυμάμαι καλά). Η μέση κατανάλωση έχει σταθεροποιηθεί στα 7.0-7.1 λτ/ 100χλμ. νομίζω πως θα έχω καλύτερα συμπεράσματα σε μερικούς μήνες . Επίσης έκανα και ένα μάλλον λαθάκι: Έπαιζα στα εκτός πόλης cruise control . Κατεβαίνοντας Μεσσηνία πρόσφατα παρατήρησα ότι με cruise control η κατανάλωση από 7.1 πήγε στα 7.2 ενώ στην επιστροφή που το πήρα στο χέρι πήγε πάλι στα 7.1
**Κιβώτιο **
Το κιβώτιο έχει μια ανάλαφρη αίσθηση και κούμπωνει εύκολα. Ο συμπλέκτης είναι πολύ ελαφρύς παρόλο που είχα διαβάσει σε κάτι reviews ότι είναι πολύ σκληρός. Ο λεβιές είναι σε πολύ καλή θέση με το χέρι να τεμπελιάζει στο μαξιλαράκι (που το τραβάμε μπροστά αφήνοντας έναν καφέ στην θήκη).
Αναρτήσεις-Φρένα
Αναρτήσεις και οδική συμπεριφορά τα θεωρώ φοβερά. Οσο πιο πολύ το συνηθίζω το βάζω όλο και πιο δυνατά σε στροφές και το αμάξι κλίνει ελάχιστα δεδομένου και του ύψους βάρους (κάτι που με είχε εντυπωσιάσει και στο test drive) . Συμπεριφορά καλύτερη από τα SUV της κατηγορίας που δοκίμασα (ίσως να το ανταγωνίζεται το Peugeot 3008). Απίστευτη ποιότητα κύλισης εκμηδενίζει σχεδόν όλες τις ανωμαλίες του δρόμου ενώ στον αυτοκινητόδρομο το ταξίδι είναι πολύ άνετο (όπως είπα στα 140 χλμ/ω αρχίζουν οι αεροδυναμικοί θόρυβοι). Ο έλεγχος του αμαξώματος πολύ εύκολος και υπάκουος και το τιμόνι εξαιρετικό και στιβαρό και σου εμπέει ασφάλεια. Τώρα σαν το μόνο αρνητικό είναι ότι εκμηδενίζοντας τις ανωμαλίες κουνιέσαι λίγο άτσαλα στο αμάξωμα κάτι που είναι πιο αντιληπτό/ ενοχλητικό στους λοιπούς επιβάτες..
Τα φρένα πολύ δυνατά και σε φρενάρουν όποτε χρειαστεί – σίγουρα στο φρενάρισμα συνεισφέρει και το βάρος. Προσοχή για όσους το έχουν και δεν έχει δει εν λειτουργία το Active City Stop, σε τρομάζει . Εγώ την πάτησα κατεβαίνοντας σε ένα υπόγειο γκαράζ με μπάρα, όταν άρχισε να ανεβαίνει η μπάρα πήγα να ξεκινήσω και την είδαν οι αισθητήρες και μου πάτησε ένα ξεγυρισμένο φρεναρισμα μου έσβησε το αμάξι (σε start/stop λειτουργία) και να πω την αλήθεια τρόμαξα, μέχρι να δω το μύνημα στην οθόνη.
Χώροι Εξοπλισμός
Οι χώροι είναι πάρα μα πάρα πολύ καλοί. Το αυτοκίνητο είναι μεγάλο παιδιά. Η θέση οδηγού ρυθμισμένη για εμένα (1.87 ύψος), κάθονται άνετα πίσω 2 άτομα και με το κάθισμα του μωρού . Ψηλό πάτωμα βάζω το παιδί μέσα χωρίς σκυψίματα – σωτηρία για τις μέση, μπαίνω σηκώνοντας πόδι . Τα καθίσματα κορυφαία, τα μπροστά είναι σπορ και όλα είναι αλκανταρα με περιμετρικά δέρμα. Τα πίσω καθίσματα είναι λίγο σκληρά αλλά εμένα και την γυναίκα μου με βολεύουν. Επίσης ρυθμίζονται και οι πλάτες ως προς την κλίση-δεν έχω γνώμη ποια θέση είναι πιο άνετη δεν το δοκιμάσαμε (και πιστεύω ότι είναι και προσωπικό κριτήριο).
Ο χώρος αποσκευών (454 λίτρα) για τον οποίο διάβασα στα ποστ ότι είναι μικρός δεδομένου του όγκου του αμαξώματος θεωρώ ότι είναι απόλυτα εκμεταλλεύσιμος και τετραγωνισμένος με πολύ καλό επίπεδο φόρτωσης χωρίς σκαλοπάτια. Εάν ρυθμιστούν οι πλάτες των εμπρός καθισμάτων τελείως όρθιες και μαζέψεις το παραπέτο (τύπου εταζέρα) αλλάζει τελείως η χωρητικότητα.
Εργονομία - Εσωτερικό
Πολύ καλή ορατότητα (και περιμετρικά) με μεγάλους καθρέπτες - μόνο το πίσω τζάμι είναι μικρό αλλά στα παρκαρίσματα παίζει ή κάμερα οπισθοπορείας με τους περιμετρικούς αισθητήρες.
Ολοι οι διακόπτες πολύ καλά τοποθετημένοι, θήκες παντού και μεγάλες και εξτρα η θήκη γυαλιών στην οροφή. Ο πίνακας οργάνων οχι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά ευκρινής και έχει και μια οθόνη 4” η οποία δίνει αρκετές πληροφορίες.
Το sync-3 με την οθόνη των 8’’ είναι εξαιρετικό- γρήγορο και με ενημερωμένο navi, εύχρηστο, γρήγορο και με πολύ καλά γραφικά.
Γενικά το εσωτερικό το θεωρώ πολύ όμορφο και όχι υπερφορτωμένο. Στο 3008 μόνο καφέ δεν σου έψηνε αλλά το αμάξι το παίρνουμε για οδήγηση όχι για double dragon4.
Η κάμερα οπισθοπορείας πολύ καλή με γραμμες για να σου δειχνει τον κυκλο στροφής για να παρκάρεις. Τεράστια βοήθεια είναι και οι περιμετρικοί αισθητήρες, όπου ενεργοποιούνται αυτόματα. Θέλει όμως λίγη συνήθεια. Εγω μέσα στα στενά το απενεργοποιώ γιατί ειμαι συνέχεια μπιπ-μπιπ.
Έχει και το park assist το έχω δοκιμάσει, παρκάρισμα με μία κίνηση- δεν έχω δοκιμάσει το αυτόνομο παρκάρισμα σε κάθετη θέση.
Πάμε τώρα σε μερικά προβληματάκια που συνάντησα και κάποια τα έλυσα και κάποια όχι καθώς στην αντιπροσωπεία δεν ήξεραν την απάντηση (δεκτή όποια βοήθεια) :
**α. **Σε καποια έξοδο στο γυναικοχώρι έβρεχε , και μόλις σταμάτησε παρατήρησα μια υγρασία στα φανάρια στο πάνω μέρος : Ο φανοποιός της Βελμάρ στην Κηφισίας μου είπε ότι τα φανάρια έχουν καποια μορφή αεραγωγών οπότε είναι φυσιολογικό να δημιουργείται η υγρασία και μετα να φευγει.
Δεν έχω λόγω να μην τον πιστεψω έχει κάποια λογική , θα συνεχίσω να το παρακολουθώ**β. **Δεν μπορώ να συνδέσω εφαρμογές από το κινητό μου στο Sync-3. Βάζω Bluetooth βλέπει κανονικά το κινητό (επαφές , μηνύματα κλπ ) αλλά δεν μπορώ να τρέξω εφαρμογές. Μου βγάζει ένα ‘ cannot find apps’. Ρώτησα την Βελμάρ δεν ήξεραν γιατί. Έχει κανείς απάντηση?
**γ. **H οθόνη ενδείξεων μπροστά από το τιμόνι δεν υποστηρίζει ελληνικά οπότε όταν βάζεις το navi ενώ σου βγάζει μπροστά τα σημεία στροφής πχ βελάκι δεξιά σε 3 km, δεν μπορεί να σου γράψει σε ποιο δρόμο θα στρίψεις μετά από 3km. Μικρό το κακό μιας και μπορείς να το δεις στην οθόνη του sync. Άλλα θα ήταν ωραίο να μπορούσες και δεν ξέρω αν θα γίνει κάποια στιγμή αναβάθμιση.
**δ. **Σύνδεση με wifi οκ ακόμα και με tethering από το κινητό μου. Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς θέλουμε το wifi στο αμάξι. Όποιος ξέρει ας πει..
ε. Επίσης δεν ξέρω αν και πως αναβαθμίζονται οι χάρτες , αν μπορείς να περάσεις ΡΟΙς, αν μπορείς να βάλεις τον χάρτη με αγγλική γλώσσα κλπ.
Sorry για το σεντόνι. Θα ανεβάσω και φώτο.