Σχετικα με το προβλημα που παρουσιασε το Α4 μου 6 χρονων με 60.000 χιλιομετρα. Μια αναβε, μια εσβηνε εδω και καιρο το λαμπακι που στο βιβλιο λεει, πιθανο προβλημα καταλυτη
.
Το εκανε και σε φιλο, και ηταν βενζινη. Χθες πηγα για το σερβις χρονου.
Στο τελος μου ειπαν οτι ειναι προβλημα πολλαπλη εισαγωγης, και θελει αλλαγη με κατι 600 κλπ... Ετσι στο παρτα! λενε οτι δεν καθαριζετε και κολανε κατι πλαστικα μεσα...
Επειδη τα εχω παρει λιγο με την φαση αυτη, πριν επικοινωνησω με τα κεντρικα για να το ψαξω, διοτι το θεωρω απαραδεκτη μια τετοια βλαβη, εχω μια ερωτηση σε καποιον σας που ισως ξερει.
Μηπως εχει σχεση το καυσιμο? Να ριξω ενα καθαριστικο μαζι με 100 καυσιμο? Γιατι οταν ειχα βαλει 100ρα ειχε σβησει ενα διαστημα. Επειδη το αμαξι κανει καποια χιλιομετρα, και μετα μενει 2-3 εβδομαδες γκαραζ.
Η καμια αλλη ιδεα? Δεν πρεπει να εχουν εγγυηση καποια ανταλακτικα σε σχεση με τα χιλιομετρα οπως και σε αλλες εταιριες?
Ευχαριστω
Κωνσταντινος