Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 0
    • Groups 0

    andreascorfu

    @andreascorfu

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    andreascorfu Unfollow Follow

    Latest posts made by andreascorfu

    • RE: Κεντρική Μονάδα Ελένχου Καμπίνας

      Παιδία σε αυτό έχετε απόλυτο δίκιο,

      Θα δείξει ο χρόνος. Ελπίζω να πάνε όλα καλά γιατί δεν μπορούμε να δουλέυουμε για να ζούμε το αυτοκίνητο και τα ζητήματά του.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      andreascorfu
    • RE: Τι ζημιες εχουν βγαλει τα αυτοκινητακια σας;

      Ο χρήστης andreascorfu έγραψε:

      Renault Megane Coupe 1.4 16V (2001). Αγοράστηκε μεταχερισμένο με 58.000 χλμ το 2005 (σε άριστη κατάσταση). Άπό τότε (αντιγράφω από το βιλιάριο service):
      1)61000 χλμ 'μεγάλο' service (ιμάντες, αντλία νερού κλπ.)+ κόντρα βάση μηχανής, φούσκα ημιαξονίου έξω δεξιά (δεν την πρόλαβα μάλλον άρπαξε το ημιαξόνιο, έκτοτε και μέχρι σήμερα ακούγεται στις αριστερές στροφές θόρυβος).
      2) 83000 χλμ. αμορτισέρ (SACHS). Τα πιό χάλια αμορτισέρ που έχω βάλει ποτέ μου σε αμάξι, ή συμβαίνει κάτι άλλο που δε διαγνώστηκε ποτέ. Σε συνδιασμό με μια ατυχή επιλογή ελαστικών (Bridgestone Turanza) κοπανάει τραντάζεται κλπ.
      edit: κάπου εδώ, αλλαγή 4 πολλαπλασιαστών με σετ Beru λόγω 2 καμμένων (το γνωστό πρόβλημα)
      3) 93000 χλμ. Έπαψε να παίρνε μπρός εύκολα παγωμένο. Αισθητήρας θερμοκρασιας νερού.
      4) 117000χλμ. Δισκόπλακες+γρύλος παραθύρου οδηγού.
      5) 129000 χλμ. έχασε όλο το φρέον, χωρίς προφανή εξήγηση (η αλήθεια είναι ότι στα χέρια μου δεν είχε ελεγχθεί ποτέ. Δεν βρέθηκε διαρροή.
      6) 130000 χλμ. Ρουλεμάν τροχού πίσω δεξί.
      7) 135000 χλμ. Τροχαλία στροφάλου, τροχαλία δυναμό, ιμάντας δυναμό (τον οποίο έκοψε εν κινήσει λόγω βλάβης στην τροχαλία δυναμό που είχε υποχωρήσει και με άφησε στο δρόμο). Μολις 15000χλμ. από το 'μεγάλο' service όπου είχαν αλλαχτεί ιμάντες.
      8 ) 140000 χλμ. Μένω ξανά στο δρόμο από κομμένο ιμάντα παρελκομένων. 'Ένοχος' η τροχαλία A/C αυτή τη φορά. Κόστος: αλλαγή κομπρεσέρ A/C με μεταχερισμένο γύρω στα 150 ευρώ+εργατικά. Κόντρα βάση μηχανής για 2η φορά.
      9) 143000 χλμ αλλαγί στο δεξί 'μπαλάκι' του ψαλιδιού. Στις λακούβες κοπάναγε λες και ήταν έτοιμο να διαλυθεί.
      10) Η τραγωδία. Κομμένος ιμάντας παρελκομένων για 3η φορά. Αυτή τη φορά δυστυχώς (και επειδή μάλλον δε χωρούσε στο μυαλό μου ότι μπορεί πάλι να ειναι ιμάντας), δεν το προλαβαίνω και μου σβήνει εν κινήσει στην Ατ. Οδό. Μεταφορά στο συνεργείο με γερανό και διάγνωση: τράβηξε μέσα τον κομμένο ιμάντα παρελκομένων και καβάλησε δόντι και ο ιμαντας χρονισμού. Καρφωμένες και οι 16 βαλβίδες στα πιστόνια. Ολοσχερής καταστροφή του μοτέρ... Αλλαγή με μεταχειρισμένο + σετ ιμάντες ξανά+ καινούργιο δυναμό+σετ συμπλέκτη με την ευκαιρία. Η εξήγηση που δόθηκε είναι ότι αν και είχε αλλαχθεί η τροχαλία δυναμό, ο άξονας αυτού τελικά είχε υποχωρήσει με αποτέλεσμα να ζορίζει τον ιμάντα τον οποίο τελικά έκοψε και πάλι.
      11) Προ 15 ημερών, πρόβλημα με τα φλας στη δεξιά πλευρά. Αναβοσβήνει το εσωτερικό λαμπάκι γρήγορακαι δεν ανάβει τίποτα απέξω (σπάνια το πιάνει και δουλεύει). 5 διαφορετικοί μηχανικοί/ηλεκτρολόγοι το είδαν, καταλήξαμε ότι μάλλον είναι η ΜΕΚ (Μονάδα Ελέγχου Καμπίνας). Κόστος; Πάνω από 500 ευρώ αν την αλλάξω! Ο τελευταίος μου είπε ότι γίνεται μια πατέντα με εξωτερικό ρελέ. (Αύριο θα το πάω).
      Δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθώ ξανά με Renault. Είναι οπωσδήποτε το τελευταίο μου...
      Αν και για τα τελευταία θλιβερά γεγονότα, δυστυχώς πρέπει να αποδώσω ευθύνες για αμέλεια στο συνεργείο μου (τις οποίες ανέλαβε μάλιστα εν μέρει καλύπτωντας μέρος του κόστους), το οποίο εκθείαζα επί πολλά χρόνια.

      file kalispera
      epath akrivos to idio!
      exo xasei asto megane coupe (2001) kai ta 2 flas kathos kia to alrm.ola ta lla pros to apron ta exo.pos to antimetopises?
      euxaristo poli

      Παιδία καλησπέρα,

      Επιτέλους λύση στο προβλημά μου! Automobile στην Μεταμόρφωση ακριβώς στον κόμβο με την Αττική οδό δίπλα από την στάση του προαστιακού. Εστειλα email από την ιστοσελίδα, με πήραν τηλ, μου έκλεισαν ραντεβου και με υποδέκτηκαν με ευγένεια ( στην επίσημη αντιπρωσοπεία στην Νέα Σμύρνη επί της Συγγρού ο τύπος μόνο που δεν με έβρισε...).

      Για ΜΕΚ οι τιμές (στην Νεα Σμύρνη 550 ευρώ, στην Καλλιθέα 600 και στην Ηλιούπολη 650!).

      Η επισκευή στοίχισε 185 ευρώ και κράτησε 3-4 ώρες. Τα φλάς & αλάρμ δουλέυουν σχεδόν άψογα εκτός του ότι τα αλάρμ κάποιες φορές δεν συνχρονίζονται μετά απο 3 λεπτά. Ο μηχανικός λέγεται Μάριος και έιναι αλάνι!

      Εάν κάποιος έχει το ίδιο πρόβλημα καλέστε με στο 6997065692 να σας δώσω περισσότερες πληροφορίες.

      Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      andreascorfu
    • RE: Κεντρική Μονάδα Ελένχου Καμπίνας

      Παιδία καλησπέρα,

      Επιτέλους λύση στο προβλημά μου! Automobile στην Μεταμόρφωση ακριβώς στον κόμβο με την Αττική οδό δίπλα από την στάση του προαστιακού. Εστειλα email από την ιστοσελίδα, με πήραν τηλ, μου έκλεισαν ραντεβου και με υποδέκτηκαν με ευγένεια ( στην επίσημη αντιπρωσοπεία στην Νέα Σμύρνη επί της Συγγρού ο τύπος μόνο που δεν με έβρισε...).

      Για ΜΕΚ οι τιμές (στην Νεα Σμύρνη 550 ευρώ, στην Καλλιθέα 600 και στην Ηλιούπολη 650!).

      Η επισκευή στοίχισε 185 ευρώ και κράτησε 3-4 ώρες. Τα φλάς & αλάρμ δουλέυουν σχεδόν άψογα εκτός του ότι τα αλάρμ κάποιες φορές δεν συνχρονίζονται μετά απο 3 λεπτά. Ο μηχανικός λέγεται Μάριος και έιναι αλάνι!

      Εάν κάποιος έχει το ίδιο πρόβλημα καλέστε με στο 6997065692 να σας δώσω περισσότερες πληροφορίες.

      Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      andreascorfu
    • RE: Κεντρική Μονάδα Ελένχου Καμπίνας

      Αγαπητοί μου φίλοι,

      Το πρόβλημα είναι ότι δεν ανάβουν ούτε τα φλάς ούτε τα αλάρμ. Ουτε στο εσωτερικό ταμπλό αλλά και ούτε έξωτερικά. Ακούγεται ένας ήχος συνεχόμενος και δυστηχώς τίποτα άλλο.

      Επίσης η ΜΕΚ γαι να πω την αλήθεια δεν γνωρίζω τι είναι. Είναι ένα κουτί που το αντικαθιστάς και άρα μπορώ να το βρω σε συνεργείο μεταχειρισμένο ή είναι κάτι ποιο πολύπλοκο?

      Επίσης, η ΜΕΚ είναι η ίδια για πολλά Renault ή είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο?

      Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      andreascorfu
    • RE: Κεντρική Μονάδα Ελένχου Καμπίνας

      Αγαπητέ φίλε,

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αλλά από την άλλη ούτε μπορώ να δώσω το αμάξι για τον υπόλοιπο ένα χρόνο τουλάχιστον αλλά και δεν μπορώ να κυκλοφορω χωρίς τα φλάς χωρίς αν δημιουριθεί κάποιο ατύχημα.

      Απλά περιμένω μήπως κάποις έχει περάσει ακριβώς το ίδιο και με κάποια πατέντα και με λιγότερα χρήματα τα κατάφερε.

      Δεν προτείθομαι να δώσω τόσα χρήματα.

      Ευχαριστώ για την απάντηση πάντως

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      andreascorfu
    • RE: Κεντρική Μονάδα Ελένχου Καμπίνας

      Αγαπητε φίλε,

      Ακριβώς. Ακούω τον ήχο αλλά τα φωτάκια δεν ανάβουν.

      Επισκέυτηκα 3 αντιπροσωπέιες Renault ( Ηλιούπολη, Συγγρου & Καλλιέα) καθώς και έναν ηλετρολόγο στην Καλλίθέα και οι 4 έιπαν το ίδιο.

      Προτίνεις να δοκιμάσω και σε άλλους ηλετρολόγους?

      Ευχριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      andreascorfu
    • Κεντρική Μονάδα Ελένχου Καμπίνας

      Παιδία καλησπέρα

      Είμαι κάτοχος ενός Renault Megane Coupe 2001 και πρόσφατα το φλάς και το αλάρμ έχουν μόνο ήχο και όχι εικόνα. Το ακούω δηλαδή αλλα΄δεν το βλέπω. Το πήγα σε 2 επίσημους αντιπροσώπους κια μου είπαν ότι είναι η ΜΕΘ και θα στοιχίσει 500-600 ευρώ συν τα εργατικά τους περίπου 100 ευρώ.

      Με παραμυθίαζουν για να τα τσιμπίσουν και η λύση είναι πιο απλή? και εάν δεν υπάρχει λύση μπορώ να απευθηνθώ κάπου φθινότερα?

      Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      andreascorfu
    • RE: Κεντρική Μονάδα Ελένχου Καμπίνας

      Παιδία καλησπέρα

      Είμαι κάτοχος ενός Renault Megane Coupe 2001 και πρόσφατα το φλάς και το αλάρμ έχουν μόνο ήχο και όχι εικόνα. Το ακούω δηλαδή αλλα΄δεν το βλέπω. Το πήγα σε 2 επίσημους αντιπροσώπους κια μου είπαν ότι είναι η ΜΕΘ και θα στοιχίσει 500-600 ευρώ συν τα εργατικά τους περίπου 100 ευρώ.

      Με παραμυθίαζουν για να τα τσιμπίσουν και η λύση είναι πιο απλή? και εάν δεν υπάρχει λύση μπορώ να απευθηνθώ κάπου φθινότερα?

      Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      andreascorfu
    • RE: Τι ζημιες εχουν βγαλει τα αυτοκινητακια σας;

      Ο χρήστης theopan έγραψε:
      Renault Megane Coupe 1.4 16V (2001). Αγοράστηκε μεταχερισμένο με 58.000 χλμ το 2005 (σε άριστη κατάσταση). Άπό τότε (αντιγράφω από το βιλιάριο service):
      1)61000 χλμ 'μεγάλο' service (ιμάντες, αντλία νερού κλπ.)+ κόντρα βάση μηχανής, φούσκα ημιαξονίου έξω δεξιά (δεν την πρόλαβα μάλλον άρπαξε το ημιαξόνιο, έκτοτε και μέχρι σήμερα ακούγεται στις αριστερές στροφές θόρυβος).
      2) 83000 χλμ. αμορτισέρ (SACHS). Τα πιό χάλια αμορτισέρ που έχω βάλει ποτέ μου σε αμάξι, ή συμβαίνει κάτι άλλο που δε διαγνώστηκε ποτέ. Σε συνδιασμό με μια ατυχή επιλογή ελαστικών (Bridgestone Turanza) κοπανάει τραντάζεται κλπ.
      edit: κάπου εδώ, αλλαγή 4 πολλαπλασιαστών με σετ Beru λόγω 2 καμμένων (το γνωστό πρόβλημα)
      3) 93000 χλμ. Έπαψε να παίρνε μπρός εύκολα παγωμένο. Αισθητήρας θερμοκρασιας νερού.
      4) 117000χλμ. Δισκόπλακες+γρύλος παραθύρου οδηγού.
      5) 129000 χλμ. έχασε όλο το φρέον, χωρίς προφανή εξήγηση (η αλήθεια είναι ότι στα χέρια μου δεν είχε ελεγχθεί ποτέ. Δεν βρέθηκε διαρροή.
      6) 130000 χλμ. Ρουλεμάν τροχού πίσω δεξί.
      7) 135000 χλμ. Τροχαλία στροφάλου, τροχαλία δυναμό, ιμάντας δυναμό (τον οποίο έκοψε εν κινήσει λόγω βλάβης στην τροχαλία δυναμό που είχε υποχωρήσει και με άφησε στο δρόμο). Μολις 15000χλμ. από το 'μεγάλο' service όπου είχαν αλλαχτεί ιμάντες.
      8 ) 140000 χλμ. Μένω ξανά στο δρόμο από κομμένο ιμάντα παρελκομένων. 'Ένοχος' η τροχαλία A/C αυτή τη φορά. Κόστος: αλλαγή κομπρεσέρ A/C με μεταχερισμένο γύρω στα 150 ευρώ+εργατικά. Κόντρα βάση μηχανής για 2η φορά.
      9) 143000 χλμ αλλαγί στο δεξί 'μπαλάκι' του ψαλιδιού. Στις λακούβες κοπάναγε λες και ήταν έτοιμο να διαλυθεί.
      10) Η τραγωδία. Κομμένος ιμάντας παρελκομένων για 3η φορά. Αυτή τη φορά δυστυχώς (και επειδή μάλλον δε χωρούσε στο μυαλό μου ότι μπορεί πάλι να ειναι ιμάντας), δεν το προλαβαίνω και μου σβήνει εν κινήσει στην Ατ. Οδό. Μεταφορά στο συνεργείο με γερανό και διάγνωση: τράβηξε μέσα τον κομμένο ιμάντα παρελκομένων και καβάλησε δόντι και ο ιμαντας χρονισμού. Καρφωμένες και οι 16 βαλβίδες στα πιστόνια. Ολοσχερής καταστροφή του μοτέρ... Αλλαγή με μεταχειρισμένο + σετ ιμάντες ξανά+ καινούργιο δυναμό+σετ συμπλέκτη με την ευκαιρία. Η εξήγηση που δόθηκε είναι ότι αν και είχε αλλαχθεί η τροχαλία δυναμό, ο άξονας αυτού τελικά είχε υποχωρήσει με αποτέλεσμα να ζορίζει τον ιμάντα τον οποίο τελικά έκοψε και πάλι.
      11) Προ 15 ημερών, πρόβλημα με τα φλας στη δεξιά πλευρά. Αναβοσβήνει το εσωτερικό λαμπάκι γρήγορακαι δεν ανάβει τίποτα απέξω (σπάνια το πιάνει και δουλεύει). 5 διαφορετικοί μηχανικοί/ηλεκτρολόγοι το είδαν, καταλήξαμε ότι μάλλον είναι η ΜΕΚ (Μονάδα Ελέγχου Καμπίνας). Κόστος; Πάνω από 500 ευρώ αν την αλλάξω! Ο τελευταίος μου είπε ότι γίνεται μια πατέντα με εξωτερικό ρελέ. (Αύριο θα το πάω).
      Δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθώ ξανά με Renault. Είναι οπωσδήποτε το τελευταίο μου...
      Αν και για τα τελευταία θλιβερά γεγονότα, δυστυχώς πρέπει να αποδώσω ευθύνες για αμέλεια στο συνεργείο μου (τις οποίες ανέλαβε μάλιστα εν μέρει καλύπτωντας μέρος του κόστους), το οποίο εκθείαζα επί πολλά χρόνια.

      file kalispera
      epath akrivos to idio!
      exo xasei asto megane coupe (2001) kai ta 2 flas kathos kia to alrm.ola ta lla pros to apron ta exo.pos to antimetopises?
      euxaristo poli

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      andreascorfu
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr