Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3
    • Best 0
    • Groups 0

    am

    @am

    Αναλυτής Συστημάτων

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    3
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.alfisti.gr Location Αθήνα

    am Unfollow Follow

    Latest posts made by am

    • RE: Περι βελτιωμενων αυτοκινητων το αναγνωσμα...

      Ο χρήστης gskarmou έγραψε:

      Ερωτήσεις : Οι μηχανισμοί μεταβολής του χρονισμού των εκκεντροφόρων έχουν αφαιρεθεί ή όχι?

      Ο μεταβλητός χρονισμός είναι εκτός λειτουργίας λόγο βυθίσματος των εκκεντροφόρων σε συνάρτηση και με τις τσέπες των πιστονιών που έπρεπε να είναι βαθύτερες κατά 3mm. Στο άμεσο μέλλον θα αντικατασταθούν. Τα υδραυλικά οστήρια έχουν αντικατασταθεί με μηχανικά.

      Το ζύγισμα του στροφαλοφόρου έγινε με τα έμβολα/μπιέλες που χρησιμοποιείς ή σου δώσανε τιμές για το τι θα πρέπει να χρησιμοποιείς .

      Το ζύγισμα του στροφάλου, μπιελών και βαλάν έγιναν στην Ιταλία και σύμφωνα με σχετική μελέτη που τους στάλθηκε. Η γεωμετρία του στροφάλου έχει αλλάξει καθώς και το βάρος του όπως και οι μπιέλες που είναι από ελαφρύτερο κράμα. [/quote]

      Και κάτι γενικότερα τα S1600 δουλέυουνε μονοπετάλουδα ...τετραπετάλουδα πάνε ψηλότερα .
      *Προσθέτω ότι δεν υπάρχει πρόβλεψη στα αντίστοιχα Πεζώ τουλάχιστον για να κρατά ρελαντί !!Στο πολιτικό αυτό γίνεται μέσω του ηλεκτρονικού γκαζιού .Επίσης αλλάζει το φιλτροκούτι το οποίο του δίνει άλλα χαρακτηριστικά λειτουργίας Μεγάλοι καταλύτες είναι αρκετοί και αν παίζει και επιπλέον τετράδα μπέκ τότε asta la vista
      Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και 'φυσικά τούρμπο' (βλ Ram air )

      Τα S1600 είναι λογικό να μην κρατούν ρελαντί αφού την διαχείριση την κάνουν μέσω του εργοστασιακού εγκεφάλου σύμφωνα με την ισχύουσα οδηγία – ομολογκασιόν. Στην περίπτωσή μου χρησιμοποιώ άγραφο εκγέφαλο, τον ίδιο που μέχρι 4ετίας χρησιμοποιούσε F1 & F3 που αναβαθμίστηκε αργότερα με τον EURO 6.

      Αγαπητέ Thevoice
      Να ξεκαθαρίσω και εγώ από την μεριά μου ότι δεν υπάρχει παρεξήγηση, απλή αντιπαράθεση και διάλογος μέσω αυτού του forum.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      am
    • RE: Περι βελτιωμενων αυτοκινητων το αναγνωσμα...

      Αγαπητέ Thevoice αν θεωρείς το μπλοκ και βελτίωση που ανωτέρω περιγράφτηκε τυχαίο-α και σε συνδυασμό περί ουκ ολίγων από την πολύχρονη εμπειρία σου χρόνων δηλώνω «ουδέν σχόλιο».

      Σχετικά με τις αυτοκινητοβιομηχανίες ανά τον κόσμο να σου τονίσω ότι η σχεδίαση - κατασκευή – παραγωγή γίνεται σύμφωνα με το target group που στοχεύουν και όχι επειδή δεν μπορούν να βγάλουν περισσότερα. Φαντάσου το S2000 με 30 κιλά ροπής στα χέρια όλων αυτών των άσχετων να σβουρίζει γιατί απλά πάτησε το γκάζι στην στροφή. Ελπίζω να καταλαβαίνεις γιατί οι Ιάπωνες δεν το έβγαλαν πιο δυνατό, σίγουρα όχι επειδή δεν μπορούσαν.

      Ο ΣΤΟΧΟΣ όπως ανέφερα είναι αυτός. Είναι καλό να έχει κάποιος στόχους σε μία βελτίωση, τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ. Αν ο στόχος μου σου φαίνεται εξωπραγματικός – μη υλοποιήσιμος είναι σαφώς δική σου άποψη και σεβαστή.

      Δεν είμαι όμως παραμυθάς όπως συνειρμικά από τα γραφόμενά σου υπαινίσσεσαι. Ούτε έχω κάποιο συνεργείο να κάνω διαφήμιση ούτε έχω στόχο να ξεγελάσω τους αναγνώστες των forum και πόσο μάλλον του δικού μου (http://www.alfisti.gr).

      Έχω μεράκι και υπομονή να βελτιώσω μέχρι εκεί που μπορώ ένα κινητήρα. Όπως έγραψα και πιο πάνω οι μετρήσεις θα ανακοινωθούν και δεν θα είναι από ένα δυναμόμετρο.

      Σχετικά με τις επιδόσεις η διαφορά του αρχικού κειμένου είναι διαφορετική διότι δεν υπήρχε αντίστοιχα ηλεκτρονικό χρονόμετρο τροχού που υπήρχε στην δεύτερη αναφορά μου. Πρέπει να λάβεις υπόψη σου ότι οι επιδώσεις στο 0-100 σημαντικό ρόλο παίζει η αναλογία κιλά / ίππο και αν το πρόσεξες υπάρχει και μπλοκέ διαφορικό.
      Το αν το αυτοκίνητο είναι καθημερινά οδηγισμό αυτό το αφήνω να το κρίνουν άλλοι που μπήκαν μέσα στο αυτοκίνητο και διαπίστωσαν πως λειτουργεί. Πάντως αν έχεις σχέση με τη βελτίωση μπορείς να καταλάβεις την διαφορά μεταξύ από 4 σε 8 μπέκ με το πάτημα του γκαζιού. Δεν γνωρίζω τι αυτοκίνητο έχεις αλλά αν θέλεις και μπορείς βγάλε κάρτα καυσαερίων εντελώς κρύο κινητήρα, γιατί εγώ μπορώ και έλα να συγκρίνουμε τιμές ρύπων.

      Τα σχόλια περί κρυφών ταλέντων και περί απόδοσης F1 και λοιπά τα αφήνω ασχολίαστα, δεν σου έχω δώσει κάποιο τέτοιο δικαίωμα.

      Φιλικά

      Αλέξης

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      am
    • RE: Περι βελτιωμενων αυτοκινητων το αναγνωσμα...

      Ευχαριστώ για τα σχόλια σας αρνητικά και θετικά.
      Αναφορικά και μόνο και για τους σκοπούς του τόπικ που έχετε δημιουργήσει,

      Το αυτοκίνητο χωρίς να έχει ολοκληρωθεί ακόμα έχει αποδώσει μέχρι στιγμής 219 στο στρόφαλο με 27 κιλά ροπής.
      Τα 0-100 έρχονται σε 6,3 sec και τα χιλιόμετρα που αναφέρονται παραπάνω πραγματικά και όχι κοντερίσια.
      Σχετικά με τις επιδόσεις ακόμα και τους στόχους που έχω θέσει για την βελτίωση να αναφέρω ότι από ατμοσφαιρικούς κινητήρες σε Α156 που έτρεχαν σε ανάλογα πρωταθλήματα είχαν αυτές τις επιδώσεις. 1.8 – 240 άλογα – 32κιλά ροπής.
      Τι σας φαίνετε περίεργο ο στόχος ή ότι μπορεί να γίνει.

      Εν αναμονή και θα ανακοινώσω και εδώ τα αποτελέσματα από τις μετρήσεις που κάνω.

      Ευχαριστώ

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      am
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr