Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Ερωτήσεις : Οι μηχανισμοί μεταβολής του χρονισμού των εκκεντροφόρων έχουν αφαιρεθεί ή όχι?
Ο μεταβλητός χρονισμός είναι εκτός λειτουργίας λόγο βυθίσματος των εκκεντροφόρων σε συνάρτηση και με τις τσέπες των πιστονιών που έπρεπε να είναι βαθύτερες κατά 3mm. Στο άμεσο μέλλον θα αντικατασταθούν. Τα υδραυλικά οστήρια έχουν αντικατασταθεί με μηχανικά.
Το ζύγισμα του στροφαλοφόρου έγινε με τα έμβολα/μπιέλες που χρησιμοποιείς ή σου δώσανε τιμές για το τι θα πρέπει να χρησιμοποιείς .
Το ζύγισμα του στροφάλου, μπιελών και βαλάν έγιναν στην Ιταλία και σύμφωνα με σχετική μελέτη που τους στάλθηκε. Η γεωμετρία του στροφάλου έχει αλλάξει καθώς και το βάρος του όπως και οι μπιέλες που είναι από ελαφρύτερο κράμα. [/quote]
Και κάτι γενικότερα τα S1600 δουλέυουνε μονοπετάλουδα ...τετραπετάλουδα πάνε ψηλότερα .
*Προσθέτω ότι δεν υπάρχει πρόβλεψη στα αντίστοιχα Πεζώ τουλάχιστον για να κρατά ρελαντί !!Στο πολιτικό αυτό γίνεται μέσω του ηλεκτρονικού γκαζιού .Επίσης αλλάζει το φιλτροκούτι το οποίο του δίνει άλλα χαρακτηριστικά λειτουργίας Μεγάλοι καταλύτες είναι αρκετοί και αν παίζει και επιπλέον τετράδα μπέκ τότε asta la vista
Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και 'φυσικά τούρμπο' (βλ Ram air )
Τα S1600 είναι λογικό να μην κρατούν ρελαντί αφού την διαχείριση την κάνουν μέσω του εργοστασιακού εγκεφάλου σύμφωνα με την ισχύουσα οδηγία – ομολογκασιόν. Στην περίπτωσή μου χρησιμοποιώ άγραφο εκγέφαλο, τον ίδιο που μέχρι 4ετίας χρησιμοποιούσε F1 & F3 που αναβαθμίστηκε αργότερα με τον EURO 6.
Αγαπητέ Thevoice
Να ξεκαθαρίσω και εγώ από την μεριά μου ότι δεν υπάρχει παρεξήγηση, απλή αντιπαράθεση και διάλογος μέσω αυτού του forum.