οκ. τώρα το έπιασα. Ευχαριστώ!
Στα τελευταία χιόνια είχα δοκιμάσει ως πονηρός, να το σβήσω με τους καθαριστήρες στο πάνω σημείο αλλά ...επιστρέφανε.
Κάπως το λένε νομίζω... Read The F... Manual!
Latest posts made by alx_tsi
-
RE: Audi A1
-
RE: Audi A1
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Οι υαλοκαθαριστηρες πρεπει να εχουν service position για να σηκωνονται.ωπ, με πιάσατε τελείως αδιάβαστο εδώ. Τι είναι το service position για τους υαλοκαθαριστήρες;
-
RE: Audi A1
ευχαριστώ για τις ευχές cosneo.
Έχεις δίκιο για την επέμβαση στο εργοστασιακό στήσιμο. Κι εγώ αυτό φοβήθηκα... -
RE: Audi A1
Καλησπέρα σε όλους.
Πρώτη μου ανάρτηση στο forum, με αφορμή τις εμπερίες από το Α1 1,2 Attraction ύστερα από 6 μήνες σχεδόν καθημερινής οδήγησης.
Η βασική δηλαδή έκδοση χωρίς έξτρα, με 'δώρο' alarm, αισθητήρες όπισθεν και επέκταση εγγύησης και σε καλή τιμή λόγω ετοιμοπαράδοτου και απόσυρσης.
Κατ' αρχήν, όταν έψαχνα για αυτοκίνητο, το είχα απορρίψει θεωρώντας ότι με 86 άλογα θα είναι 'λίγο'.
Όμως η ροπή από πολύ χαμηλά, αλλάζει τελείως το παιχνίδι, ειδικά τώρα που έχει ανοίξει ύστερα από 6.000 χλμ.
Το αργό 0-100 (12+ sec) οφείλεται αποκλειστικά στην απίστευτα κοντή πρώτη, που μαζί με την έλλειψη 6ης σχέσης, είναι τα μόνα θέματα από το πολύ στρωτό κιβώτιο.
Για την ποιότητα κατασκευής, έχει αρχίζει να τρίζει πάνω από λακούβες στα πλαϊνά του ταμπλό, και σίγουρα είναι παρατήρηση για το σέρβις.
Τίποτα πολύ χοντρό πάντως δεδομένης της μνημονιακής ασφάλτου, ιδίως σε σχέση με ένα ισπανικό Polo (9N) που είχα πριν. Οι Βέλγοι είναι προφανώς λίγο καλύτεροι...
Αυτό με φέρνει στο σοβαρότερο πρόβλημα του αυτοκινήτου που είναι η σκληρή ανάρτηση.
Πολύ σκληρή και με πολύ απότομη επαναφορά. Προφανώς και ούτε γέρνει ούτε πλέει με τίποτα.
Απ' την άλλη όμως βάζω νερό, καφέ και ζάχαρη σε ένα πλαστικό, και φτάνω με σπέσιαλ φραπεδάκι στο γραφείο.
Άλυτο πρόβλημα, και προς στιγμή σκέφτηκα να αγοράσω ένα σετ από fabia ή ibiza μπας και... όμως προς το παρόν πατάω φρενάκι και κάνω υπομονή. Έχει κανείς καμια ιδέα;
Τέλος, η Attraction που πήρα έχει μερικές χοντρές ελλείψεις, με βασικότερη την έλλειψη δείκτη θερμοκρασίας νερού, τον ηλεκτρονικό δείκτη βενζίνης με 6 λίτρα την παυλίτσα(!!!) και κάτι κενά στο εσωτερικό των θυρών, εκεί που μπαίνει χρωματιστό φιλετάκι στις άλλες εκδόσεις. Να σημειώσω επίσης ότι οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται και ότι τα inox δαχτυλίδια των αεραγωγών φεγγίζουν στους καθρέφτες.
Ουφ, σαν πολύ το κατηγόρησα... Είναι πάντως κούκλα, με πολύ καλή αίσθηση, απίστευτες για 94 ευρώ σήμα επιδόσεις, και το συγκεκριμένο τουλάχιστον δεν έχει ζητήσει μέχρι στιγμής το παραμικρό...(φτου)