Μήπως το 'πιο δυνατό' είναι πάντα το δεξιό/εξωτερικό, αυτό δηλαδή που χτυπάει στην άκρη του δρόμου και όχι το αριστερό που μπορεί να ενοχλεί αυτόν που έρχεται από απέναντι;
Best posts made by alnotas
-
RE: Φώτα LED
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Παρακάτω έγραψα ένα μικρό review του S-Cross 1.4 Allgrip.
Το έχω μια εβδομάδα και έχω κάνει 350 χιλιόμετρα, κυρίως μέσα στην πόλη και ελάχιστα σε αυτοκινητόδρομο.
Να σημειώσω ότι το προηγούμενο αυτοκίνητό μου, για 9 συναπτά έτη, ήταν ένα Opel Astra H 1.6 115ps στην έκδοση Sport. Το λέω γιατί άθελα ή μη, η αφετηρία σύγκρισης των νυν είναι σχεδόν πάντα οι άμεσα πρώην.
Μπορεί, ιδιαίτερα στο κομμάτι με τα 'κακά' του αυτοκινήτου να σας φανούν κάποια πράγματα που σημειώνω αστεία, αλλά τα γράφω όπως νιώθω.Τα καλά:
- Όπως το περίμενα και όπως το επισημαίνουν σε όσα reviews έχω διαβάσει, Fun-To-Drive. Είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση, αθόρυβο μέσα (ούτε ο κινητήρας πολυακούγεται και δεν υπάρχει ο παραμικρός τριγμός), σπιρτόζικο, και μπαίνεις στις στροφές με περισσότερα απ' ότι περίμενες (για αμάξι της κατηγορίας φυσικά) και δεν σε απογοητεύει. Βράχος. Και να φανταστεί κανείς ότι δεν το έχω πάει πάνω από 3.500 στροφές. Όσον αφορά τις αναρτήσεις, εμένα μου φάνηκαν σαν ιδανικός συνδυασμός άνεσης και ασφάλειας. Ένας φίλος, κάτοχος Skoda Octavia το βρήκε σκληρό, εγώ που προέρχομαι από το Astra, το βρήκα και μαλακό. Στις στροφές όμως δεν γέρνει.
- Ομορφιά. Ναι ξέρω, πολλοί κάνουν εμετό με την νέα μπροστινή γρίλια, αλλά...εμένα με τρελαίνει. Και ο συνδυασμός με τα γουρλωμένα φώτα το κάνει να δείχνει πολύ επιθετικό.
- Χώροι. Είμαι σχετικά ογκώδης, 1,83cm, 107Kg και είμαι άνετος σε όποια θέση και να κάτσω. Το πορτ μπαγάζ είναι 430 λίτρα, όχι το μεγαλύτερο της κατηγορίας αλλά για μένα που έχω τετραμελή οικογένεια, μου φαίνεται υπερ-αρκετό.
- Ηχοσύστημα. Δεν εννοώ το Infotainment γενικά, αλλά την ποιότητα του αναπαραγώμενου ήχου (MP3/Radio). Εξεπλάγην ευχάριστα. Αν και δεν έχει και πολλές ρυθμίσεις Equalizer κτλ, το μπάσο μπορεί να πάει σε ανυπόφορο σημείο (μακρυά από μας, εγώ το έχω στο -4) και η καθαρότητα του ήχου και η ένταση που αυτός μπορεί να φτάσει χωρίς να παραμορφώνεται, δεν θα αφήσει κανέναν δυσαρεστημένο.
- Λειτουργία και αποδοτικότητα του διζωνικού κλιματισμού. Α+++
- Τα φώτα. Τα LED είναι άπαιχτα. Παχύ λευκό φώς, με πολύ διακριτά όρια (δεν υπάρχει διάχυση). Αν και παραξενέυτηκα που δεν βρήκα κουμπί ρύθμισης του ύψους, αργότερα διάβασα ότι είναι αυτομάτως ρυθμιζόμενα. Δεν πρέπει να κάνουν και πολύ καλή δουλειά σε αυτό τον τομέα γιατί όταν οδήγησα βράδυ φαινόταν να δυσαρεστώ τους απέναντί μου και μου πάιζαν τα δικά τους φώτα (...μήπως ζήλευαν; χαχαχαχα)
Τα κακά:
- Κακή θέση των ενδείξεων του καντράν. Όπως είπα είμαι 1,83 όχι τίποτα ιδιαίτερο δλδ και παρόλα αυτά, έχωντας το κάθισμα κατεβασμένο τέρμα κάτω, δεν μπορώ να δω τις ενδείξεις του πάνω μέρους του καντράν, φλάς, φώτα κτλ. γιατί κρύβονται από το τιμόνι. Πρέπει να σκύψω για να τα δω. Και το τιμόνι το έχω τέρμα ψηλά.
- Μη αυτόματα παράθυρα λοιπών πλην οδηγού. Αν και καταλαβαίνω ότι αυτό είναι μια νοοτροπία που ακολουθείται συχνά και από άλλους κατασκευαστές τελευταία (το γιατί δεν το κατάλαβα), περίμενα κάτι καλύτερο. Επίσης το ότι από την στιγμή που θα σβήσεις τον κινητήρα δεν σου δίνει την δυνατότητα, έστω και για κάποια δευτερόλεπτα, να ανεβάσεις τα παράθυρα ή να κλείσεις ηλεκτρικά τους καθρέφτες είναι πολύ σπαστικό. Όλο ξεχνιέμαι και ξαναβάζω μπρος για να τα κλείσω.
- Το ότι δεν υπάρχει έστω σαν επιλογή το αυτόματο κλείσιμο των παραθύρων και των καθρεφτών όταν παρκάρεις και κλειδώνεις. Ανακάλυψα ότι το ίντερνετ βρίθει από κινέζικες λύσεις/πλακέτες, και μάλλον θα πάρω και εγώ κάποια στιγμή κάτι τέτοιο, αλλά επειδή δεν έχω βρει κάτι σίγουρο για το μοντέλο, θα περιμένω λίγο ακόμα.
- Ποιότητα πλαστικών. Το λένε όλοι οι άλλοι, ας το πω και εγώ. Αν και εμένα δεν μου κάνει και μεγάλη αίσθηση, ποτέ δεν αποζητούσα την πολυτέλεια στην ζωή μου και τα σκληρά πλαστικά έχουν και τα καλά τους (καθαρίζονται πιο εύκολα, δεν σκίζονται κτλ). Απλά κάποια πράγματα, όπως πχ το δαχτυλίδι της όπισθεν, στον λεβιέ των ταχυτήτων, εεε, είναι λίγο σαν να το ξεκόλλησα από τα παιχνίδια του γιού μου και το κότσαρα εκεί για πλάκα. Επίσης τραγικά είναι τα πλαστικά αφτιά που υπάρχουν εκατέρωθεν των 2 πλαϊνών θέσεων αποθήκευσης αντικειμένων, στο πορτ μπαγάζ. Τα βλέπεις πόσο γελοιωδώς βγαίνουν και τον τζόγο που έχουν και λες 'Κάποιος, κάπου, γελάει....'
- Τα πεντάλ του συμπλέκτη και του γκαζιού είναι πλαστικά (το φρένο ευτυχώς σιδερένιο). Όχι τα πατήρια τους αλλά και οι ίδιοι οι βραχίωνές τους. Εκτός κι αν αυτό είναι κάτι που συνηθίζεται τελευταία, πχ για να σπάνε σε περίπτωση σύγκρουσης (?!?!). Δεν ξέρω, δηλώνω άγνοια, πάντως μου έκανε κακή εντύπωση.
- Infotainment. Μη παρεξηγηθώ, μια χαρά είναι και μάλιστα ιδιαίτερα εύχρηστο. Το κινητό μου που γενικά έχει ένα θεματάκι με το bluetooth του, συνδέεται στα 5' αφότου βάλω μπρος και γενικά το σύστημα δεν αργεί να boot-αρει. Αλλά θα μπορούσε να μην είχε τόσο ξεπερασμένη ανάλυση (800x480) και να ήταν πολύ, πολύ καλύτερο, όσον αφορά την αναπαραγωγή MP3 (δεν μπορείς να κάνεις λίστα από κομμάτια σε διαφορετικά folders, δεν υπάρχει αναζήτηση κομματιών, μόνο φωνητική, αλλά δεν κατάφερα ποτέ να το κάνω να με καταλάβει). Το GPS, αν και κλειδώνει αμέσως και είναι εύχρηστο, δεν σου δίνει δυνατότητα άλλης γλώσσας και στις επαφές του κινητού δεν μπορείς να κάνεις αναζήτηση αλλά μόνο scrolling.
- Κόρνα... Ακούγεται σαν κόρνα από παπάκι... Θα την αναβαθμίσω λίαν συντόμως με κάτι με διπλό τόνο (τώρα είναι μονή). Προτάσεις;
ΔΕΝ μπορώ να εκφέρω ακόμα άποψη για
- Την κατανάλωση γιατί έχω κάνει λίγα χιλιόμετρα και το πάω συντηρητικά, αλλά μέχρι στιγμής σε μικτό κύκλο μου δίνει 6.7lt/100km ενώ πχ το Astra 1.6 μου έδινε 9.0lt/100km
- Την τετρακίνηση. Δεν έχω ακουμπήσει καν τον επιλογέα της τετρακίνησης....φοβάμαι ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Αν ζητάς αμάξι για να προκαλέσεις την ζήλια των περαστικών που σε πετυχαίνουν στον δρόμο ή ζητάς αμάξι για να κάνεις τους φίλους σου που βάζεις μέσα να σε φθονούνε που αυτοί δεν το έχουνε, ψάξε αλλού. Το S-Cross δεν φτιάχτηκε γι'αυτό το πράγμα.
Αν ζητάς αμάξι όμως που δεν θα βλέπεις την ώρα να το καβαλήσεις γιατί ξέρεις ότι όχι μόνο θα πάς εκεί που θες, αλλά θα πάς και σβέλτα, ασφαλώς και ευχάριστα, το S-cross είναι για σένα.Αν μου βγει και αξιόπιστο, θα με γηροκομήσει, δεν ζητάω πολλά, δεν ζητάω περισσότερα απ' ότι μου δίνει μέχρι στιγμής. Αν αρχίσει σαν το Astra να μου ανάβει λαμπάκια, να πατάω κόρνα και αντί για κόρνα να ανεβαίνει η ένταση στο ραδιόφωνο, να αλλάζω εγκεφάλους στους 6 μήνες και κομπρέσσορες air condition στα 3 χρόνια (δις)...θα πάρει τον δρόμο τον αγύριστο.