Η 190 E ήταν η πρώτη Mercedes η οποία είχε θεματάκια αξιοπιστίας.
Πρόβλημα με θερμοστάτη το οποίο έχει ως αποτέλεσμα να βλέπεις τον δείκτη θερμοκρασίας νερού να ανεβοκατεβαίνει αναλόγως φορτίου κινητήρα. Πολλές έχουν κάψει φλάντζες. Ίσως κρύβεται πρόβλημα αρχικού σχεδιασμού μπλοκ και κυκλώματος ψύξης.
Κατανάλωση λαδιού
Σωληνάκια τα οποία ξεραίνονται και σκάνε οδηγώντας σε διαρροές. Δες ποδιά 190 Ε, μονίμως λερωμένη...
Ευαισθησία ατέρμονα υδραυλικής υποβοήθησης τιμονιού (ναι, είναι με ατέρμονα... μέτρια αίσθηση τιμονιού).
Συμπιεστής κλιματισμού.
Καμία σχέση με τις 200 Ε
Πω πω τόσα πολλά θέματα;; θα το ψάξω περισσότερο. Η 200 είναι πιο πολλά κυβικά, γιαυτό την αποκλείω. Αλλά ίσως το ξανασκεφτώ, αναλόγως τα ευρετρα της έρευνας που κάνω πριν κινηθώ.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου