Αφου επιμένεις, διάβαζε. Οχι γιατί δεν ξέρεις, αλλά για να μαθαίνουν οι νέοι και να αποφεύγουν....τις κακοτοπιές.
Ανάβαση Ριτσώνας 2-3 Δεκεμβρίου. Τελευταίος αγώνας του 2007.
Στην κατηγορία των Ιστορικών αυτοκινήτων συμμετάχει ο κος Ρόκκος με Alfa Romeo. Κατά τον τελικό Τεχνικό έλεγχο εντοπίζονται ουσιώδεις παραβάσεις στο αυτοκίνητο, και η υπόθεση οδεύει στους αγωνοδίκες.
Εκεί αρχίζουν οι πιέσεις από 'υψηλά ισταμένο' προσώπο στη ιεραρχία των αγώνων για αθώωσή του. Πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο που στην προηγειθείσα Ανάβαση Πορταριάς έιχε ασκήσει και πάλι παρεμβάσεις για τον ίδιο αγωνιζόμενο, για κάποιες άλλες παραβάσεις.
Λίγες μέρες μετά (γύρω στις 10/12) εκδίδεται η εγκύκλιος 19/2007 που φωτογραφίζει την περίπτωση της παρανομίας της Ριτσώνας και ανοίγει δρόμο για αθώωση του αγωνιζομένου.
Οι αγωνοδίκες όμως -προς τιμήν τους - την αγνοούν και εκδίδουν καταδικαστική απόφαση,προφανως μη δεχόμενοι την αναδρομικότητά αλλά και το περιεχόμενό της,
Μέχρι εδώ όλα καλά, και καταλαβαίνεις γιατί τη θεωρώ (βλεπε προηγούμενο μήνυμά μου, πιο πάνω) παράνομη και, μη ηθική.
Βέβαια εδώ εκτεθειμένη βγαίνει η ΕΘΕΑ που είναι και η μόνη που δικαιόυται να εκίδει κανονισμούς- εγκυκλίους με βάση τον ΕΑΚ.
Στη συνέχεια ο οδηγός προσέφυγε στη Ελανόδικο Επιτροπή. Εκεί εμφανίστηκε σαν μάρτυρας υπεράσπισής του το ίδιο 'υψηλά ιστάμενο' πρόσωπο που έχει θεσμικό ρόλο στον χώρο των αγώνων αυτοκινήτου.
Αλλά και πάλι χάνεται η υπόθεση, κυρίως διότι η εισήγηση των Τεχνικών Εφόρων αλλά και η απόφαση ων Αγωνοδικών δεν άφηναν κανένα περιθώριο αθώωσης.
Και τώρα θα μου πείς γιατί μετά από όλα αυτά, αφού θριάμβευσε η νομιμότητα εις βαρος των παρεμβάσεων κάποιων, γιατί φωνάζεις?
Ε λοιπόν φίλε μου,το αποτέλεσμα ήταν αντί να 'τραβήξουν το αυτί' στο πιο πάνω θεσμικό πρόσωπο του ανέθεσαν την εποπτεία ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.
Γιατί ρε φίλε?
Μήπως για να φτιάξει νεους Τεχνικούς Εφόρους, 'κατασκευασμένους' στα μέτρα του και ελεγχόμενους?
Πόσο χαμηλά θα φτάσουμε ρε παιδιά?
Τα άκουσες φίλε gns?