Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
φιλε μου τι εννοεις το διαφημιζει σαν 180 , αλλα δεν ειναι τοσο?
Συναδελφος εκανε δυναμομετρηση και δεν ανεβηκε ποτε πανω απο 160...γιατι?εχει κανενας αλλη αποψη?
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
φιλε μου τι εννοεις το διαφημιζει σαν 180 , αλλα δεν ειναι τοσο?
Συναδελφος εκανε δυναμομετρηση και δεν ανεβηκε ποτε πανω απο 160...γιατι?εχει κανενας αλλη αποψη?
Τελικα δεν λυθηκε η απορια περι καταναλωσης?και ποσο βαρυ ποδι εχει ενας διευθυντης 50 ετων?τοσο ωστε με 6η εξω απο λαρισσα,εχουμε πιασει τα 200...παντως ειναι πραγματι παραδοξο πως ενα μοτερ 1.6 εχει καταναλωση τοσο μεγαλη.Ακομα δεν καταλαβα γιατι η OPEL το διαφημιζει σαν 180 hp ενω πραγματικα δεν ειναι τοσο....η citroen την c5 με παρομοιο μοτερ δινει 155.
Ερωτηση σε κατοχο που εχει κανει 1ο και 2ο service,αν μπορει να μας πει μια τιμη ενδεικτικη?
Καλησπερα σε ολους.
Επειδη διαβασα ολα τα χρησιμοτατα ποστ που γραψατε με ενδιαφερον,ιδιαιτερα αυτα περι καταναλωσης,θελω να ρωτησω το εξης...
Ο διευθυντης μου εχει ενα σααμπ διλιτρο τουρμπο 4χ4,το οποιο εχει πλεον στρωθει,εχει κοντα 10000χλμ,και σε προσφατο ταξιδι που καναμε σαλονικη,απο αθηνα 500χλμ,και οσα καναμε εντος σαλονικης,ο μετρητης του επεσε και κατω απο τα 10 λιτρα/100χλμ (γυρω στα 9,8 αν θυμαμαι καλα).Μαλιστα σημερα το πρωι που το κουβεντιαζαμε απορησε κι αυτος πως γινεται αμαξι με λιγοτερα κυβικα το insignia 1.6Τ,να εχει μεγαλυτερη καταναλωση!!πως προκυπτει αυτο?Τα νουμερα που γραψατε πριν για την καταναλωση ειναι αληθινα 100%?ρωταω επειδη τα ταξιδια που θα κανουμε επαρχια θα ειναι μπολικα καθε μηνα,5-6 υπολογιζω προς αρτα,και οσο να ναι το θεμα καταναλωση με απασχολει ετσι οπως διαβασα τα ποστ!
Για την ιστορια παντως,δημοσιος υπαλληλος δεν ειμαι,οποτε δεν θα διαβασετε με καχυποπτο υφος για το αμαξι που μπορει να εχει διευθυντης δημοσιας υπηρεσιας...τοσα που ακομα στις μερες που διανυουμε ειπα να το διευκρινισω!!
Καλημερα σε ολους.
Πλεον σαν μελλοντικος πατερας,οι αναγκες μου ως προς την κατοχη και χρηση αυτοκινητου δεν ειναι πια οι ιδιες.Πρεπει να αποχωριστω το corsaκι μου που δεν με ταλαιπωρησε παρα πολυ,και να αναζητησω νεο οχημα.
Ενα απο αυτα ειναι και το insignia...μπηκα να ρωτησω το εξης βασικα.Συναδελφος απο τη δουλεια που πηρε το 1.6Τ μου ειπε πως μετα απο δυναμομετρηση,πως σε καμια περιπτωση δεν ξεπερνα τα 160 αλογα,αρα τα 180 που μου υποσχεται ο πωλητης,δεν ειναι τα σωστα.
Ενα δευτερο θεμα θελω να ρωτησω ειναι αν καποιο απο τα παιδια εδω μεσα ειχε οποιοδηποτε προβλημα με τις δισκοπλακες και φρενα,καθοτι ο συναδελφος χωρις να εχει πιεσει παρα πολυ το αμαξι,διαπιστωσε διαφορετικη φθορα σε αυτες,και ενα τρεμουλο σε φρεναρισμα απο τα 130χλμ/ωρα.Η φθορα εχει προκληθει κυριως στις πισω,λιγοτερο στις μπροστα,σε σημειο που να χει παει 2 φορες στην αντιπροσωπεια και να χει παραπονα απο την αντιμετωπιση που ειχε εκει,γιατι δεν του ξεκαθαρισαν ουτε το λογο,αλλα και ουτε αν υπαρχει θεμα αμεσης αντικαταστασης.
Με απασχολουν ολα αυτα αρκετα,ειδικα αυτο με τα φρενα,γιατι αν και το 1,6Τ το θελω πολυ,δυστυχως τα σχολια του συναδελφου με ανησυχησαν λιγο...
Να αναφερω ακομα οτι η αλλη επιλογη,ειναι το Α4 TFSI 120HP(το οποιο αν και προτιμα το ετερον ημισυ,δεν προτιμω εγω,ειναι γυρω στα 4-5000 η διαφορα... )