Αγορασα προσφατα λαδια και φιλτρο λαδιου τα οποια δεν μου χρειαστηκαν!Καταλληλα για τον dci της ρενω αλλα και της Nissan !
5x1liter Elf Fulltech FE rn0720
152089599R γνησιο φιλτρο λαδιου!
Τιμη για ολα 50ευρο
Περιοχη:Χαλανδρι και Νεα Σμυρνη!
Latest posts made by agcl4
-
Elf Fulltech FE rn0720 (καταλληλο για κινητηρες dci) + φιλτρ
-
RE: Elf Fulltech FE rn0720 (καταλληλο για κινητηρες dci) + φιλτρ
Αγορασα προσφατα λαδια και φιλτρο λαδιου τα οποια δεν μου χρειαστηκαν!Καταλληλα για τον dci της ρενω αλλα και της Nissan !
5x1liter Elf Fulltech FE rn0720
152089599R γνησιο φιλτρο λαδιου!
Τιμη για ολα 50ευρο
Περιοχη:Χαλανδρι και Νεα Σμυρνη! -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Γνωριζει κανεις καποιο μαγαζι στην αττικη να αγορασω yacco λαδια;Αν δν θελετε να αναφερθει το μαγαζι στο νημα πειτε μου με πμ!ευχαριστω!
-
RE: Renault Clio IV
Ο χρήστης jlian έγραψε:
Κι εγω δεν ξέρω τι λέει το σερβις τους, αλλα μόνο να δεις τι εγκατστασεις έχουνε είναι αρκετό. Εργοστάσιο! Φοβάμαι μόνο οτι η πλειοψηφία των τεχνικών προέρχεται απο την Πεζό, κι εχω ενστάσεις στο πόσο ξέρουνε τα Ρενο πραγματικά.Ειδαμε και αυτους που ξερουν τα Ρενω πραγματικα.Αν κανει καποιος τον κοπο και δοκιμασει το συγκεκριμενο συνεργειο ας μας μεταφερει την εμπειρια του ειδικα αν προκειται για τυπικο σερβις που δεν χρειαζεται καποια ιδιαιτερη γνωση.
-
RE: Renault Clio IV
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Αυτό που περιγράφεις είναι απόλυτα φυσιολογικό. Κατά την αναγέννηση μπορεί να περάσει πετρέλαιο στο λιπαντικό για αυτό και το τελευταίο πρέπει να πληρεί συγκεκριμένες προδιαγραφές όπου μετά την πρόσμιξή του με καύσιμο να διατηρεί τις ιδιότητές του.Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Απλα σε μερικες περιπτωσεις γινονται τοσες πολλες αναγεννησεις που τελικα αναβει λαμπακι λαδιου επειδη εχει γινει υπερχειλιση!νομιζω περιγραφουμε το ιδιο προβλημα και ειμαστε και !Το θετικο ειναι οτι το clio εχει μεν καποια προβληματα αλλα γενικα ειναι ασημαντα και διορθωνονται ευκολα!ολα καλα λοιπον!
-
RE: Renault Clio IV
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Όλα κι όλα... Με dpf δεν είχαν πρόβλημα τα Yaris. Με τουρμπίνες μερικά παλιότερα μοντέλα ναι..
dpf με corsa είχαν ακουστεί νομίζω διάφορα.Δυστυχως αρκετα yaris εχουν κανει αλλαγη στο dpf.στα πλαισια της εγγυησης ομως!
Μεσα σε 12 ημερες εκανα 3700χλμ σε ολη την Ελλαδα κατω απο ολες τις συνθηκες με ενα yaris 1,4 diesel με πρωτη αδεια 16/6/2014.... δηλαδη κουτα!!! Το συμπερασμα μου ειναι clio και παλι clio!!!
Οταν επιστρεψω σε pc θα γραψω τις εντυπωσεις μου στο αναλογο νημα....
Οσο αφορα το dpf μεσα σε 500 χλμ σε επαρχιακο δρομο και με ΜΗ οικονομικη οδηγηση εκανε αναγενηση 2 φορες!!!
Μα και εγω δεν το ειπα τυχαια για τα dpf στα yaris!Προκειται για μια ελλατωματικη σειρα που εχει μπει στα τελευταια μοντελα και δημιουργει προβληματα στα λαδια(ανακατευοντε και αραιωνουν με πετρελαιο)!μην αρχισετε να λετε τι σχεση εχουν τα λαδια με το πετρελαιο και δημιουργουμε αντιλογο!!Οσοι ειναι δυσπιστοι ας ψαξουν να βρουν για το εξης προβλημα!
-
RE: Renault Clio IV
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Όλα κι όλα... Με dpf δεν είχαν πρόβλημα τα Yaris. Με τουρμπίνες μερικά παλιότερα μοντέλα ναι..
dpf με corsa είχαν ακουστεί νομίζω διάφορα.Δυστυχως αρκετα yaris εχουν κανει αλλαγη στο dpf.στα πλαισια της εγγυησης ομως!
-
RE: Renault Clio IV
Ο χρήστης deme έγραψε:
Kαλό, χρυσό, οικονομικό, όμορφο, σβέλτο αλλά μία οι τριγμοί, μία τα φρένα, έχει αρχίσει να μου τη δίνει...Θα προτιμουσες να ειχες προβλημα με το dpf(οπως τα yaris);;;Τα φρενα ετυχε και δεν ειναι σε ολα προβληματικα!Κανεις δεν θελει να εχει προβληματα με το αμαξι του (ποσο μαλλον οταν ειναι καινουργιο) αλλα ας μην ειμαστε υπερβολικοι,το αμαξι ειναι απροβληματιστο μεχρι στιγμης.Οι τριγμοι και τα τακακια ειναι μικρο κακο!
-
RE: Renault Clio IV
Ο χρήστης giteart έγραψε:
Σημερα εκανα το πρωτο σερβις σε dci στα 15χιλ χιλιομετρα.
100€ με αλλαγη λαδιων και φιλτρο λαδιου και γενικο τσεκ.
Μου ειπανε σε 7500 χιλιομετρα να ξαναπαω για τακακια φρενων γιατι δε θα αντεξουνε.
Τι εγινε με την παστα αυτη της ρενω? τη διορθωσανε τελικα η θα μου βαλουν παλι τα ιδια τακακια που φθειρονται γρηγορα?Επισης αν δεν το πηγαινα στα 15 αλλα στα 30.000 χιλιομετρα για λαδια και πρωτο ελεγχο θα ισχυε η εγγυηση κανονικα?
Δεν εχω ξεκαθαρη εικονα σε αυτο το θεμα.Κανεις δεν εχει ξεκαθαρη εικονα αλλα θεωρω πως τυπικα θα ισχυε!εγω πηρα προσφορες απο 4 αντιπροσωπειες και ακουσα 4 διαφορετικες εκδοχες για το πρωτο σερβις!
-
RE: Renault Clio IV
Ο χρήστης Firestarter26 έγραψε:
καλησπερα!!!Γνωριζετε οτι για το dci καποιοι ελληνες επισκευαστες δινουν πρωτο σερβις (λαδια) στις 15.000 ενω η οδηγια απ την ρενω ειναι στα 30.000 ή στον χρονο;τι αλλο τροπο θα σκεφτουν για να μας τα παρουν!!!
Εγώ πάντως στην αντιπροσωπεία μου συμπλήρωσαν στις 15000 χλμ όπως λέει και στο manual και μου είπαν για αλλαγή στα 30χιλ. Πρώτο service με φίλτρο καμπίνας ac , το συμπλήρωμα σε λάδι και έλεγχος 85 ευρώ.
Δηλαδη για ενα φιλτρο και ενα λιτρο λαδι πληρωσες 85 ευρω;την αλλαγη λαδιων μπορεις να την κανεις και μονος σε οποιοδηποτε συνεργειο.δεν χρειαζεται η αντιπροσωπεια.το βιβλιο λεει αλαγη στις 30 και οχι στις 15χιλ
To manual λέει έλεγχος και συμπλήρωμα λαδιού. Το φίλτρο καμπίνας κάνει 35 ευρώ και η renault συστήνει αλλαγή μονο σε Ελλάδα και Τουρκία λόγω ζέστης και σκόνης. Τα υπόλοιπα ειναι εργασία και το 1 λίτρο λάδι. Ειναι πολλα τα 85 το ξέρω αλλα για την εγγύηση και την σφραγίδα δυστυχώς τα πληρώνεις. Το κακό ειναι οτι δεν μου φτιάξανε ενα πρόβλημα που εχω με τον καθρέπτη του οδηγού που τρέμει λίγο σε ταχύτητες πάνω από 100 που μου λένε οτι ειναι φυσιολογικό και τώρα θα αρχίσω να ψάχνω άλλο εξουσιοδοτημένο να δω τι θα πουν και αυτοί
Εμενα για παραδειγμα που πλησιαζει τα 15.000 στους 7 μηνες και δεν χρειαζεται συμπληρωμα πρεπει να παω για σερβις;καμια αντιπροσωπεια δεν μου ανεφερε φιλτρο καμπινας.ολοι για συμπληρωμα λαδιου λεγαν.τι σφραγιδα θα μου βαλουν αφου δεν θα αλλαχτει κατι
Εγώ πήγα στους 10,5 μήνες με 15000 και αυτό γιατί θα πάω μεγάλο ταξίδι τον Αύγουστο. Εσύ θα πας στο έτος με όσα χιλιάδες χλμ έχεις για το φίλτρο καμπίνας και συμπλήρωμα λαδιού. λάδια ειναι στις 30 η 2 έτη οποίο έρθει πρώτα . Εγώ τα 30 τα πιάνω περίπου στους 18 μήνες οπότε θα πάω τότε
Απ οτι καταλαβα λοιπον η ρενω γενικα προτεινει φιλτρο καμπινας στα δυο αλλα στην ελλαδα στον ενα;