ναι. πρέπει να είναι από τα ελάχιστα που είναι σε κυκλοφορία ακόμα.
aerodyne
@aerodyne
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by aerodyne
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
έχασα τα ίχνη του κάπου το 2008. μέχρι τότε το έβλεπα στη Γλυφάδα
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
iceman7 μάλλον είσαι ο στέφανος στο φόρουμ του qgc. διαβάζω εδώ κ μερικές ημέρες κ τα δυο φόρουμ κ βλέπω απίστευτη γκρίνια. μιλάμε για πραγματική σταυροφορία ενάντια στη νισσάν. Nissan no more... και συχνά πυκνά η αναφορά στο πόσο καλύτερα είναι τα τουότα. ακούγεσαι πολύ ψαγμένος και ''ψείρας'', απορώ λοιπόν πως την πάτησες έτσι και πήρες το κασκάη.. είχες διαβάσει κριτικές και παρόλα αυτά έκανες την αγορά ή δεν το έψαξες ιδιαίτερα?
εγώ είμαι νέος κάτοχος κασκάη με μόλις 1900χλμ σε κάτι λιγότερο από 1μήνα. μέχρι στιγμής έχω τα αυτιά μου ανοικτά μήπως και ακούσω τίποτα... το αμάξι δεν τραβάει δεξιά, το καπώ ήταν ευθυγραμμισμένο σε σχέση με τα φτερά και το connect δουλεύει σωστά. για πόσο καιρό θα παραμείνει έτσι δεν έχω ιδέα. ξέρω ότι κάπου στις 120000χλμ θα αλλαχτεί με κάτι άλλο κ μέχρι τότε ελπίζω να μην βγάλει προβλήματα. αν αρχίσει να τρίζει θα αυξήσω λίγο την ένταση της μουσικής. το έκανα συνέχεια στο Α4 (μεγάλη κουδουνίστρα) και στο avensis που με 5η και 120χλμ/ώρα είχε πάνω από 3500στροφές.
επειδή κάπου είχε αναφερθεί ότι στο πως αντιλαμβάνεται κανείς την ποιότητα κατασκευής έχει να κάνει κ με το τι αυτοκίνητο τη συγκρίνει, τα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια μου με χρονολογική σειρά και έχουν οδηγηθεί πλέον των 80.000χλμ είναι :
clio 1.4 rt
clio 1.8 16v
opel astra gsi
citroen xsara vts - συνεχίζει ακάθεκτο με πάνω από 280000χλμ στα χέρια ενός συγγενή
audi a3 1.8
avensis station wagon
audi a4 1.8t
bmw 325 x drive combi
polo gti tsi
leon fr tdi - το έχουμε ακόμα αυτό με πάνω από 20000 χλμ από τον Ιούνιο του '15 που παρελήφθει.τα πλέον αναξιόπιστα ήταν τα γερμανικά, με αποκορύφωση το 325 που αγοράστηκε καινούργιο σχεδόν 60000ευρώ και μέχρι τα 120000χλμ που έφαγε σούτ, είχε αλλάξει ημιαξόνια εμπρός, κρεμαγιέρα κ διαφορικό. άλλα εντός εγγύησης και άλλα εκτός. επειδή δε, είχαν πουληθεί 2-3 στην Ελλάδα ανταλλακτικά δεν υπήρχαν κ κάθε φορά περίμενα κανα 20ήμερο (είχα όμως την ευκαιρία να οδηγήσω σαν αμάξια αντικατάστασης όλα τα mini και bmw μέχρι χ3)
τα πλέον διασκεδαστικά (και περιέργως απροβλημάτιστα) ήταν προφανώς το clio 16v και το xsara vts.
το πλέον αδιάφορο οδηγικά κ με απαράδεκτη εξυπηρέτηση στο έξουσιοδοτημένο συνεργείο στο Γέρακα ήταν το avensis
για μένα καθώς κ τη γυναίκα μου (άλλη χιλιομετροφάγος κ αυτή) τα αυτοκίνητα είναι εργαλεία για να μας πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β. δεν θα βγάλουμε τα παπούτσια μας για να μπούμε μέσα και δεν θα αρρωστήσουμε αν μείνουν άπλυτα 2 μήνες.