Ζητούνται 2 συνοδηγοί για το EVROS TROPHY
Οποιος ενδιαφέρεται ας στείλει pm
Latest posts made by 4wdbank
-
RE: EVROS ADVENDURE TROPHY
-
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
Α
Ένα από τα σπουδαιότερα πράγματα που πρέπει να έχει κάθε αυτοκίνητο και ιδιαίτερα το τετρακίνητο.
Γιατί ιδιαίτερα το τετρακίνητο;
Μα επειδή με αυτό είμαστε πολύ κοντά στη φύση και πιθανόν να μας κάνουν παρέα ενοχλητικά έντομα και φυτά, που στη προσπάθειά τους να αμυνθούν από την επίθεσή μας στη φύση με το θορυβώδες όχημά μας, ίσως μας τσιμπήσουν.
Δεν υπάρχει κατά κανόνα λόγος ανησυχίας εάν έχουμε μαζί μας λίγη αμμωνία η κάποια αλοιφή για τσιμπήματα αλλά θα πρέπει να ξέρουμε και ποια είναι η κατάσταση υγείας και των συνεπιβατών μας.
Γιατί κάποιοι είναι αλλεργικοί σε τσιμπήματα και χρειάζονται άμεσα βοήθεια γιατί αλλιώς υπάρχει κίνδυνος να επέλθει ακόμα και το μοιραίο γι αυτούς..
Άμεσα βοήθεια στο βουνό σε απόσταση πολλών χιλιομέτρων από το πιο κοντινό νοσοκομείο;
Λίγο δύσκολο , γι αυτό πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι και αφού γνωρίζουμε αν κάποιος είναι αλλεργικός να έχουμε πάντα μαζί ένεση κορτιζόνης .
Πόσοι από μας όμως γνωρίζουν πως γίνεται μια ένεση; Σίγουρα πολλοί λίγοι.
Είναι όμως κάτι απαραίτητο για όλους τους τετρακίνητους αν δε μπορούν να έχουν στη παρέα τους πάντα κάποιον ειδικό.
Εκπαιδεύσεις γίνονται ακόμα και στους συλλόγους 4Χ4 από ειδικευμένους γιατρούς και παρά του ότι δε προβλέπεται νομικά να κάνει κάποιος που δε ξέρει ενέσεις, δε ξέρω πόσοι από σας θα αφήσουν το συνάνθρωπό σας να πεθάνει από ένα αλλεργικό σοκ από τσίμπημα γιατί δε προβλέπεται από το νόμο.Β Το φαρμακείο σας αλήθεια πότε το ανοίξατε τελευταία φορά;
Μήπως όταν πρωτοαγοράσατε το αυτοκίνητό σας;
Σίγουρα αυτό ισχύει στους περισσότερους. Κι αν κάποιοι από σας τώρα που σας το θυμίσαμε αποφασίσουν να το ανανεώσουν ας βάλουν κάποια απαραίτητα που συνήθως δεν υπάρχουν στα φαρμακεία. Πρώτα βέβαια τα προβλεπόμενα από το νόμο αλλά και:
Θα τα αναφέρω κατά σειρά προτεραιότητας αν και ίσως φανεί περίεργο σε κάποιους.
Νο 1.Κολάρο.Το σπουδαιότερο υλικό του φαρμακείου σας. Δεν είναι απαραίτητο να τρακάρει κάποιος για να πάθει πρόβλημα στον αυχένα. Και ένα δυνατό φρενάρισμα μπορεί να μας δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα. Τόσο σοβαρό που ακόμα θυμάμαι σε κάποια συνέντευξη κάποιον που ήταν σε αναπηρικό καροτσάκι που τον ρώτησαν τι ατύχημα είχε και εκείνος απάντησε: «Αυτοί που με μετέφεραν στο νοσοκομείο δε ήξεραν πώς να το κάνουν σωστά και έτσι καθηλώθηκα για πάντα σε αυτό το αναπηρικό καροτσάκι».
Δεν επρόκειτο βέβαια για απλούς οδηγούς αλλά για τραυματιοφορείς που ακόμα και εκείνοι ξέχασαν να του βάλουν κολάρο και να τον μεταφέρουν σε μια σανίδα χωρίς να χρειαστεί να κάνει πολλές η καθόλου κινήσεις η σπονδυλική στήλη.
Νο 2 Γάζες και ελαστικούς επιδέσμους. Σίγουρα και αυτά πολύ σημαντικά και όχι βέβαια για μια γρατσουνιά που ίσως έχουμε και στην οποία αν δεν είχαμε φαρμακείο ίσως δε βάζαμε και τίποτα πάνω σε αυτήν αλλά για σοβαρές περιπτώσεις ακατάσχετης αιμορραγίας. Και σε αυτές τις περιπτώσεις μη ξεχνάτε το σπουδαιότερο.
Αν τοποθετήσετε γάζα πάνω σε πληγή που αιμορραγεί και δείτε ότι «ποτίζει» αίμα μην τη βγάλετε αλλά τοποθετήστε κι άλλες από πάνω και ου το καθ εξής .
Ας δημιουργήσετε ακόμα και βουνό με γάζες και ελαστικούς επίδεσμος.Ίσως έτσι σώσετε κάποιον. Και βέβαια μη ξεχνάτε ότι γρήγορα πρέπει να πάτε τον τραυματία σε γιατρό η νοσοκομείο. Όλα αυτά είναι ημίμετρα που το μόνο που ίσως δίνουν είναι περισσότερος χρόνος.
Νο 3 Αν υπάρχει η πολυτέλεια του χώρου καλό θα ήταν αν υπάρχει και νάρθηκας αν και η φύση είναι άφθονη από φυσικούς νάρθηκες. Σίγουρα ένα ξύλο με τη σωστή επίδεση με ελαστικούς επιδέσμους είναι μια καλή πρόχειρη λύση.
Νο 4 Ιμάντας. Καλά ακούσατε ιμάντας. Ο ιμάντας που χρησιμοποιείτε για να ξεκολλήσει κάποιο όχημα από τη λάσπη γίνεται ένα πρώτης τάξεως φορείο σε περίπτωση που πρέπει να μεταφέρετε κάποιον στα χέρια.
Παίρνετε 2 μακριά ξύλα και περνάτε πρώτα τη μια θηλιά στο ένα ξύλο (καλό θα ταν να υπάρχει ΦΩΤΟ) και αφού αρχίσετε να περνάτε τον ιμάντα από την μια άκρη του 1ου στο 2ο ξύλο και μετά στο 1ο όσες φορές σας το επιτρέπει το μήκος του ιμάντα στο τέλος βάζετε τη θηλιά στο τέλους του 2ου ξύλου και έτοιμο το φορείο.
Αν βέβαια δεν έχετε ιμάντα (δε νοείτε τετρακίνητο όχημα χωρίς ιμάντα εκτός αν δε κάνει εκτός δρόμου διαδρομές εκτός αν θέλετε να πληρώσετε αδρά κάποιον αγρότη της περιοχής για να σας βγάλει με το τρακτέρ του) πάρτε ένα μπουφάν , κουμπώστε το και περάστε πρώτα από τη μέση του μπουφάν προς τα μανίκια 2 μακριά ξύλα και έτοιμο το φορείο.(ΦΩΤΟ) .
Μη ξεχνάτε το χρυσό κανόνα που μιλάει για την ασφάλεια του διασώστη.
Εξασφαλίστε ότι αυτό που θα κάνετε για να σώσετε κάποιον δεν υπάρχει περίπτωση να σας δημιουργήσει και εσάς πρόβλημα. Αν πάθετε και σεις τα ίδια σε κάποιο ατύχημα σε ένα γκρεμό μετά ποιος θα σας βρει;
Το πιο απλό που μπορεί να γίνει είναι να συμβεί μπροστά σας ένα τροχαίο.
Μη κάνετε το σφάλμα που κάνουν όλοι και σταματάνε όπου να ναι και τρέχουν να σώσουν κάποιον από ένα αμάξι που ίσως να καίγεται.
Σκεφτείτε ψύχραιμα για να σώσετε τους τραυματίες αλλά και τον εαυτό σας. Ανάψτε τα φώτα στάθμευσης και πείτε σε κάποιον να κάνει εμφανή νοήματα στους επερχόμενους οδηγούς που ίσως τρέχουν.(πόσες καραμπόλες έχουν γίνει γιατί κανείς δε σκέφτεται ψύχραιμα και πόσες ζωές έχουν χαθεί;)
Αμέσως μετά πείτε σε κάποιον από τους οδηγούς που βρίσκεται εκεί και τα έχει χαμένα να πάρει τηλέφωνο στην αστυνομία η ενημερώστε με κινητό η CB (και αυτό απαραίτητο και νόμιμο πλέον για κάθε όχημα) και μετά ασφαλίστε τον εαυτό πριν κάνετε οτιδήποτε.
Νο 5 Ένα από τα βασικά είναι τα γάντια μιας χρήσεως μιας και ποτέ δε ξέρεις αν αυτός που αιμορραγεί έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Ας προσέξουμε να μην το πάρουμε σπίτι μας.
Νο 6 Mια συσκευή που βοηθάει όποιον κάνει διάσωση να δίνει αέρα από το στόμα χωρίς να υπάρχει επαφή. Μη ξεχνάμε βέβαια ότι η καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση απαιτεί και μαλάξεις στη καρδιά και για να μπορείτε να τις εφαρμόσετε πρέπει να παρακολουθήσετε σεμινάρια πρώτων βοηθειών. Απλά να πω για όσους τα έχουν κάνει παλαιότερα ότι πλέον οι μαλάξεις που πρέπει να γίνονται στο στήθος είναι 15 και 2 αναπνοές μετά και όχι κάθε 5 μαλάξεις μια αναπνοή. Και αυτό βέβαια και πάλι θα πω ότι είναι μόνο για όσους είναι εκπαιδευμένοι στις πρώτες βοήθειες μιας και όσοι δε γνωρίζουν ίσως δημιουργήσουν ανεπανόρθωτη ζημιά στον τραυματία ίσως με τη μεγαλύτερη πίεση που βάλουν στις μαλάξεις στο στήθος του τραυματία.
Νο 7 Εδώ θα βάλω όλα τα υπόλοιπα ως δευτερεύοντα δηλ ιώδιο,oxyzene, οινόπνευμα, BEΤΑDINΕ , HANDSAPLAST, ασπιρίνες, DEPON και ότι άλλο απαιτούν οι ιδιαιτερότητες κάθε οδηγού που σίγουρα θα τον ανακουφίσουν αν χρειαστεί.Σίγουρα υπάρχουν πολύ περισσότερα να μάθουμε για τις πρώτες βοήθειες αλλά ας φτιάξουμε τουλάχιστον πρώτα το φαρμακείο μας.
Οι σύλλογοι είναι πρόθυμοι για οργάνωση τέτοιων σεμιναρίων
Ας τους πλαισιώσουμε και θα βγούμε πολλαπλά κερδισμένοι. -
RE: ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
Α
Ένα από τα σπουδαιότερα πράγματα που πρέπει να έχει κάθε αυτοκίνητο και ιδιαίτερα το τετρακίνητο.
Γιατί ιδιαίτερα το τετρακίνητο;
Μα επειδή με αυτό είμαστε πολύ κοντά στη φύση και πιθανόν να μας κάνουν παρέα ενοχλητικά έντομα και φυτά, που στη προσπάθειά τους να αμυνθούν από την επίθεσή μας στη φύση με το θορυβώδες όχημά μας, ίσως μας τσιμπήσουν.
Δεν υπάρχει κατά κανόνα λόγος ανησυχίας εάν έχουμε μαζί μας λίγη αμμωνία η κάποια αλοιφή για τσιμπήματα αλλά θα πρέπει να ξέρουμε και ποια είναι η κατάσταση υγείας και των συνεπιβατών μας.
Γιατί κάποιοι είναι αλλεργικοί σε τσιμπήματα και χρειάζονται άμεσα βοήθεια γιατί αλλιώς υπάρχει κίνδυνος να επέλθει ακόμα και το μοιραίο γι αυτούς..
Άμεσα βοήθεια στο βουνό σε απόσταση πολλών χιλιομέτρων από το πιο κοντινό νοσοκομείο;
Λίγο δύσκολο , γι αυτό πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι και αφού γνωρίζουμε αν κάποιος είναι αλλεργικός να έχουμε πάντα μαζί ένεση κορτιζόνης .
Πόσοι από μας όμως γνωρίζουν πως γίνεται μια ένεση; Σίγουρα πολλοί λίγοι.
Είναι όμως κάτι απαραίτητο για όλους τους τετρακίνητους αν δε μπορούν να έχουν στη παρέα τους πάντα κάποιον ειδικό.
Εκπαιδεύσεις γίνονται ακόμα και στους συλλόγους 4Χ4 από ειδικευμένους γιατρούς και παρά του ότι δε προβλέπεται νομικά να κάνει κάποιος που δε ξέρει ενέσεις, δε ξέρω πόσοι από σας θα αφήσουν το συνάνθρωπό σας να πεθάνει από ένα αλλεργικό σοκ από τσίμπημα γιατί δε προβλέπεται από το νόμο.Β Το φαρμακείο σας αλήθεια πότε το ανοίξατε τελευταία φορά;
Μήπως όταν πρωτοαγοράσατε το αυτοκίνητό σας;
Σίγουρα αυτό ισχύει στους περισσότερους. Κι αν κάποιοι από σας τώρα που σας το θυμίσαμε αποφασίσουν να το ανανεώσουν ας βάλουν κάποια απαραίτητα που συνήθως δεν υπάρχουν στα φαρμακεία. Πρώτα βέβαια τα προβλεπόμενα από το νόμο αλλά και:
Θα τα αναφέρω κατά σειρά προτεραιότητας αν και ίσως φανεί περίεργο σε κάποιους.
Νο 1.Κολάρο.Το σπουδαιότερο υλικό του φαρμακείου σας. Δεν είναι απαραίτητο να τρακάρει κάποιος για να πάθει πρόβλημα στον αυχένα. Και ένα δυνατό φρενάρισμα μπορεί να μας δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα. Τόσο σοβαρό που ακόμα θυμάμαι σε κάποια συνέντευξη κάποιον που ήταν σε αναπηρικό καροτσάκι που τον ρώτησαν τι ατύχημα είχε και εκείνος απάντησε: «Αυτοί που με μετέφεραν στο νοσοκομείο δε ήξεραν πώς να το κάνουν σωστά και έτσι καθηλώθηκα για πάντα σε αυτό το αναπηρικό καροτσάκι».
Δεν επρόκειτο βέβαια για απλούς οδηγούς αλλά για τραυματιοφορείς που ακόμα και εκείνοι ξέχασαν να του βάλουν κολάρο και να τον μεταφέρουν σε μια σανίδα χωρίς να χρειαστεί να κάνει πολλές η καθόλου κινήσεις η σπονδυλική στήλη.
Νο 2 Γάζες και ελαστικούς επιδέσμους. Σίγουρα και αυτά πολύ σημαντικά και όχι βέβαια για μια γρατσουνιά που ίσως έχουμε και στην οποία αν δεν είχαμε φαρμακείο ίσως δε βάζαμε και τίποτα πάνω σε αυτήν αλλά για σοβαρές περιπτώσεις ακατάσχετης αιμορραγίας. Και σε αυτές τις περιπτώσεις μη ξεχνάτε το σπουδαιότερο.
Αν τοποθετήσετε γάζα πάνω σε πληγή που αιμορραγεί και δείτε ότι «ποτίζει» αίμα μην τη βγάλετε αλλά τοποθετήστε κι άλλες από πάνω και ου το καθ εξής .
Ας δημιουργήσετε ακόμα και βουνό με γάζες και ελαστικούς επίδεσμος.Ίσως έτσι σώσετε κάποιον. Και βέβαια μη ξεχνάτε ότι γρήγορα πρέπει να πάτε τον τραυματία σε γιατρό η νοσοκομείο. Όλα αυτά είναι ημίμετρα που το μόνο που ίσως δίνουν είναι περισσότερος χρόνος.
Νο 3 Αν υπάρχει η πολυτέλεια του χώρου καλό θα ήταν αν υπάρχει και νάρθηκας αν και η φύση είναι άφθονη από φυσικούς νάρθηκες. Σίγουρα ένα ξύλο με τη σωστή επίδεση με ελαστικούς επιδέσμους είναι μια καλή πρόχειρη λύση.
Νο 4 Ιμάντας. Καλά ακούσατε ιμάντας. Ο ιμάντας που χρησιμοποιείτε για να ξεκολλήσει κάποιο όχημα από τη λάσπη γίνεται ένα πρώτης τάξεως φορείο σε περίπτωση που πρέπει να μεταφέρετε κάποιον στα χέρια.
Παίρνετε 2 μακριά ξύλα και περνάτε πρώτα τη μια θηλιά στο ένα ξύλο (καλό θα ταν να υπάρχει ΦΩΤΟ) και αφού αρχίσετε να περνάτε τον ιμάντα από την μια άκρη του 1ου στο 2ο ξύλο και μετά στο 1ο όσες φορές σας το επιτρέπει το μήκος του ιμάντα στο τέλος βάζετε τη θηλιά στο τέλους του 2ου ξύλου και έτοιμο το φορείο.
Αν βέβαια δεν έχετε ιμάντα (δε νοείτε τετρακίνητο όχημα χωρίς ιμάντα εκτός αν δε κάνει εκτός δρόμου διαδρομές εκτός αν θέλετε να πληρώσετε αδρά κάποιον αγρότη της περιοχής για να σας βγάλει με το τρακτέρ του) πάρτε ένα μπουφάν , κουμπώστε το και περάστε πρώτα από τη μέση του μπουφάν προς τα μανίκια 2 μακριά ξύλα και έτοιμο το φορείο.(ΦΩΤΟ) .
Μη ξεχνάτε το χρυσό κανόνα που μιλάει για την ασφάλεια του διασώστη.
Εξασφαλίστε ότι αυτό που θα κάνετε για να σώσετε κάποιον δεν υπάρχει περίπτωση να σας δημιουργήσει και εσάς πρόβλημα. Αν πάθετε και σεις τα ίδια σε κάποιο ατύχημα σε ένα γκρεμό μετά ποιος θα σας βρει;
Το πιο απλό που μπορεί να γίνει είναι να συμβεί μπροστά σας ένα τροχαίο.
Μη κάνετε το σφάλμα που κάνουν όλοι και σταματάνε όπου να ναι και τρέχουν να σώσουν κάποιον από ένα αμάξι που ίσως να καίγεται.
Σκεφτείτε ψύχραιμα για να σώσετε τους τραυματίες αλλά και τον εαυτό σας. Ανάψτε τα φώτα στάθμευσης και πείτε σε κάποιον να κάνει εμφανή νοήματα στους επερχόμενους οδηγούς που ίσως τρέχουν.(πόσες καραμπόλες έχουν γίνει γιατί κανείς δε σκέφτεται ψύχραιμα και πόσες ζωές έχουν χαθεί;)
Αμέσως μετά πείτε σε κάποιον από τους οδηγούς που βρίσκεται εκεί και τα έχει χαμένα να πάρει τηλέφωνο στην αστυνομία η ενημερώστε με κινητό η CB (και αυτό απαραίτητο και νόμιμο πλέον για κάθε όχημα) και μετά ασφαλίστε τον εαυτό πριν κάνετε οτιδήποτε.
Νο 5 Ένα από τα βασικά είναι τα γάντια μιας χρήσεως μιας και ποτέ δε ξέρεις αν αυτός που αιμορραγεί έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Ας προσέξουμε να μην το πάρουμε σπίτι μας.
Νο 6 Mια συσκευή που βοηθάει όποιον κάνει διάσωση να δίνει αέρα από το στόμα χωρίς να υπάρχει επαφή. Μη ξεχνάμε βέβαια ότι η καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση απαιτεί και μαλάξεις στη καρδιά και για να μπορείτε να τις εφαρμόσετε πρέπει να παρακολουθήσετε σεμινάρια πρώτων βοηθειών. Απλά να πω για όσους τα έχουν κάνει παλαιότερα ότι πλέον οι μαλάξεις που πρέπει να γίνονται στο στήθος είναι 15 και 2 αναπνοές μετά και όχι κάθε 5 μαλάξεις μια αναπνοή. Και αυτό βέβαια και πάλι θα πω ότι είναι μόνο για όσους είναι εκπαιδευμένοι στις πρώτες βοήθειες μιας και όσοι δε γνωρίζουν ίσως δημιουργήσουν ανεπανόρθωτη ζημιά στον τραυματία ίσως με τη μεγαλύτερη πίεση που βάλουν στις μαλάξεις στο στήθος του τραυματία.
Νο 7 Εδώ θα βάλω όλα τα υπόλοιπα ως δευτερεύοντα δηλ ιώδιο,oxyzene, οινόπνευμα, BEΤΑDINΕ , HANDSAPLAST, ασπιρίνες, DEPON και ότι άλλο απαιτούν οι ιδιαιτερότητες κάθε οδηγού που σίγουρα θα τον ανακουφίσουν αν χρειαστεί.Σίγουρα υπάρχουν πολύ περισσότερα να μάθουμε για τις πρώτες βοήθειες αλλά ας φτιάξουμε τουλάχιστον πρώτα το φαρμακείο μας.
Οι σύλλογοι είναι πρόθυμοι για οργάνωση τέτοιων σεμιναρίων
Ας τους πλαισιώσουμε και θα βγούμε πολλαπλά κερδισμένοι. -
RE: EVROS ADVENDURE TROPHY
Παραθέτω τον ειδικό κανονισμό για να ενημερωθούν όσοι θέλουν να πάρουν μέρος στο Evros Adventure Trophy
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1 ο EVROS ADVENTURE TROPHYΕΝΑΡΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ:ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ 4Χ4 ΕΒΡΟΥ HOTEL ΕΣΤΙΑ ΠΥΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 1-3-04 ΤΗΛ. 6944415347, 2552025726, FAX 2552027420
ΛΗΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ:ΤΕΤΑΡΤΗ 24-03-04
ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ:ΠΕΜΠΤΗ 25-03-04 ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ 4Χ4 ΕΒΡΟΥ HOTEL ΕΣΤΙΑ ΠΥΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΠΙΝΑΚΑ ΕΚΚΙΝΟΥΝΤΩΝ: ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ 4Χ4 ΕΒΡΟΥ HOTEL ΕΣΤΙΑ ΠΥΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ ΚΑΙ ΩΡΑ 21:30
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗ ΦΑΚΕΛΩΝ & ΒΙΒΛΙΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ (ROAD BOOK): ΠΕΜΠΤΗ 25-03-04 ΚΑΙ ΩΡΑ 21:30 ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ 4Χ4 ΕΒΡΟΥ HOTEL ΕΣΤΙΑ ΠΥΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. ΔΙΑΝΟΜΗ ΦΑΚΕΛΩΝ ΚΑΙ ROAD BOOK ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
ΕΚΚΙΝΗΣΗ 1ου ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26-03-04 ΚΑΙ ΩΡΑ 08:00
ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ: ΣΑΒΒΑΤΟ 27-03-04 ΚΑΙ ΩΡΑ 16:ΟΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ: ΣΑΒΒΑΤΟ 27-03-04 ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΣ
ΑΠΟΝΟΜΗ ΕΠΑΘΛΩΝ:ΣΑΒΒΑΤΟ 27-03-04 30’ ΛΕΠΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ HOTEL ΕΣΤΙΑΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Από Δευτέρα 1-3-04 μέχρι 25-3-04 στα γραφεία της Λέσχης 4χ4'Εβρου στο hotel ΕΣΤΙΑ στον Πύργο Ορεστιάδας . Την Παρασκευή 26-3-04 και το Σάββατο 27-3-04 από ώρα 8:30' μέχρι τον τερματισμό της παιδιάς , στο χώρο του τερματισμού.
ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ
Από Δευτέρα 1-3-04 μέχρι Τετάρτη 24-3-04 στα γραφεία της Λέσχης 4χ4 Έβρου hotel ΕΣΤΙΑ στον Πύργο Ορεστιάδας τηλ. 25520-25726. Την Παρασκευή 26-3-04 και το Σάββατο 27-3-04 από ώρα 8:30 μέχρι και τον τερματισμό της παιδιάς στο χώρο του τερματισμού.Άρθρο 1: ΟΡΓΑΝΩΣΗ
- ΟΡΙΣΜΟΣ
Μετά από έγκριση της ΕΘ.Ε.Α. Η ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΕΒΡΟΥ διοργανώνει το 1° EVROS ADVENTURE TROPHY που Θα διεξαχθεί στην περιοχή της Ορεστιάδας Έβρου σε μυστική διαδρομή, όπως αυτή περιγράφεται στο Βιβλίο Διαδρομής - Road Book, που Θα δοθεί στα πληρώματα την ώρα της εκκίνησής τους. - ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος : Γώγου Θωμάς
Μέλη : Βλασακίδης Φίλιππος, Κεραμιτσής Παντελής, Συβρiδης Σιδέρης - ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΣ
ΑγωνοδίκηςΑλυτάρχηςΓραμματέαςΤεχνικός ΈφοροςΈφορος ΔιαδρομήςΈφορος Ειδικών ΔοκιμασιώνΈφορος ΚριτώνΥπεύθυνος ΑσφαλείαςΕπικεφαλής Ιατρός Μήλας ΠαναγιώτηςΑποστολίδης ΑλέκοςΔημητριάδης ΒασίληςΚαρκάνης ΑναστάσιοςΣυβρίδης Σιδέρης Κεραμιτσής Παντελής Βλασακίδης ΦίλιπποςΓώγου Θωμάς
Η παιδιά θα διεξαχθεί σύμφωνα με:
- Τον Γενικό Κανονισμό 4χ4
- Τον παρόντα Ειδικό Κανονισμό.
- Τα παραρτήματα των ανωτέρω
Η Ε.Λ.Π.Α., Η λέσχη 4χ4 Έβρου, η Οργανωτική Επιτροπή καθώς και οι οδηγοί της παιδιάς δε φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια της παιδιάς. Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων απ' αυτές τις δραστηριότητες.
Άρθρο 2: ΓΕΝΙΚΑ
Άρθρο 3: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η Παιδιά 1° EVROS ADVENTURE TROPHY - ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΕΒΡΟΥ θα διεξαχθεί στη περιοχή της Ορεστιάδας είναι διήμερος και απαρτίζεται από κύριες απλές διαδρομές, και θα περιλαμβάνει Ειδικές Δοκιμασίες εκτός δρόμου μήκους 500 έως 1500 μέτρων περίπου εκάστη.
Οι Ε.Δ.Α. είναι οροθετημένες διαδρομές μεγίστου μήκους 500 έως 1500 μ. εκάστη. Τα διαγωνιζόμενα αυτοκίνητα πρέπει να διανύσουν την κάθε Ε.Δ.Α με την προβλεπόμενη φορά όπως ορίζει ο οργανωτής από το ΣΕΧ αφετηρίας μέχρι το ΣΕΧ αφίξεως. Εάν κάποια, ομάδα ή αυτοκίνητο δεν φτάσει στο ΣΕΧ τερματισμού, τότε παίρνει τις ποινές παράκαμψης. Εάν στο ΣΕΧ αφίξεως φτάσει το ένα από τα δύο αυτοκίνητα της ομάδας θεωρείται ότι η ομάδα έχει περάσει το εμπόδιο κι επιβάλλονται οι ανάλογες ποινές για την εγκατάλειψη τον ενός αυτοκινήτου. Επίσης στους διαγωνιζόμενους τα λεπτά της διάρκειας θεωρούνται χρόνος εκτέλεσης και παίρνουν βαθμούς σύμφωνα με το άρθρο Για κάθε παράβαση των ανωτέρω επιβάλλονται οι ποινές που προβλέπονται στο άρ8ρο 12 τον παρόντος κανονισμού.ΑΡΘΡΟ 4 : ΔΕΚΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Στην παιδιά θα γίνουν δεκτά αυτοκίνητα που έχουν επίσημη άδεια κυκλοφορίας, ασφάλιση, κίνηση στους 4 τροχούς μόνιμη ή κατ' επιλογήν, μεγίστου επιτρεπτού βάρους 3,5 τόνων εκτός οχημάτων με σασi Unimog ή τύπου Unimog. Επίσης πρέπει να είναι σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και να πληρούν τους κατωτέρω κανονισμούς ασφαλείας:
Α ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ- Να διαθέτουν Roll Bar συγκεκριμένου τύπου (μόνο τ' ανοιχτά).
- Ζώνες ασφαλείας 3 ή περισσοτέρων σημείων
- Κράνος εγκεκριμένου τύπου για τον οδηγό και το συνοδηγό
- Πυροσβεστήρας τεσσάρων κιλών.
- Κουτί πρώτων βοηθειών
- CB το λιγότερο ένα για κά8ε ομάδα ή αλλού τύπου συσκευή επικοινωνίας
- Το ελάχιστο ένας εργάτης για κάθε ομάδα.
- Πυξίδα
Β ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
· Λάστιχα mud terain ή Αll terrain
· Αλυσίδες
· Roll Bar ή Roll Cage
· Ιμάντες
· Swatch block - ναυτικά
· Φτυάρι – Τσεκούρι
· Αλυσοπρίονο
· High Lift - air jack
· Άγκυρα - σκάλες και ότι άλλο νομίζεται ότι μπορεί να διευκολύνει την off road κίνηση.ΛΑΣΤΙΧΑ
Τα λάστιχα πρέπει να είναι λάστιχα εργοστασίου. Επιτρέπονται οι μετατροπές στα λάστιχα
Επιτρέπεται η χρήση κινητού τηλεφώνου και η χρήση CB - VHF
Τα αυτοκίνητα θα διαγωνισθούν στην ίδια, κατηγορία.Η οργανωτική επιτροπή έχει δικαίωμα να αρνηθεί την εγγραφή οποιονδήποτε διαγωνιζόμενου ή οδηγού χωρίς να είναι υποχρεωμένη να αιτιολογήσει τους λόγους της άρνησης σύμφωνα με το Άρθρο 74 του ΔΑΚ. Σύμφωνα όμως με το άρθρο III των Γενικών Κανονισμών, οφείλει εντούτοις να κοινοποιήσει στην ΕΑΛ τους λόγους μη αποδοχής της εγγραφής του διαγωνιζομένου ή οδηγού.
Θα γίνουν δεκτές 20 συμμετοχές κατά τη σειρά υποβολής τους. H Οργανωτική Επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα ν' αυξήσει κατά την κρίση της τον αριθμό συμμετοχών.Άρθρο 5 : ΕΓΓΡΑΦΕΣ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Οι συμμετέχοντες πρέπει. να φτιάξουν ομάδα αποτελούμενη από δύο οχήματα. Σε κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο επιβαίνει μόνο ο οδηγός και o συνοδηγός, οι οποίοι πρέπει να έχουν άδεια οδήγησης για τουλάχιστον ένα χρόνο. Επιτρέπεται εντός κάθε αυτοκινήτου να επιβαίνει τρίτο άτομο (έχων δίπλωμα κτλ), αλλά οι ποινές αυξάνονται με 0,25.Άρθρο 6 : ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Η εκκίνηση θα δίνεται σε χρονικά διαστήματα 5 λεπτών αρχίζοντας με τον αριθμό 1 και με τη σειρά που Θα καθοριστεί κατόπιν κληρώσεως που θα πραγματοποιηθεί μετά τη λήξη της προθεσμίας δηλώσεων συμμετοχής, από τους ίδιους τους συμμετέχοντες.Διαδρομή Η διαδρομή τον αγώνα θα καλύψει μια συνολική απόσταση ……….. χλμ.
0 βαθμός δυσκολίας του αγώνα είναι πολύ υψηλός. Η πλοήγηση του αγώνα θα γίνεται με τη βοήθεια road book το οποίο Θα δίνεται σε κάθε όχημα με το ξεκίνημα κάθε ημερήσιας διαδρομής. Όλα τα εμπόδια κατά την διάρκεια της διαδρομής Θα είναι 100% φυσικά και χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση .
Για να καλυφθεί η διαδρομή Θα χρειαστούν ικανότητες όπως προσανατολισμός ,αντοχή, ομαδικότητα και οδηγική ικανότητα.
Η διαδρομή πρέπει να τηρηθεί κατά γράμμα όπως δείχνει το road book.
Οι ειδικές διαδρομές πρέπει να καλυφθούν στον συντομότερο χρόνο. Οι διοργανωτές θα ρυθμίσουν τις αποστάσεις με βάσει του 1 km .
Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να ρυθμίσουν τα Trip Masters ανάλογα. Οι ειδικές διαδρομές και οι δοκιμασίες θα χρονομετρούνται ξεχωριστά ενδεχομένως Θα υπάρξουν ειδικές διαδρομές με κάποιο προκαθορισμένο χρόνο καλύψεως.Άρθρο 7: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται να υπακούουν στις οδηγίες και τις εντολές των διοργανωτών, κριτών κατά την διάρκεια τον αγώνα. 0 ειδικός κανονισμός του αγώνα θα παρουσιαστεί στην τεχνική σύσκεψη τον αγώνα. Αν κάποιος αγωνιζόμενος αποφασίσει να εγκαταλείψει πρέπει να πληροφορήσει τους διοργανωτές - κριτές το συντομότερο δυνατό.
Αν ένα όχημα κινείται γρηγορότερα από ένα άλλο το αργότερο όχημα υποχρεούται να επιτρέψει στο γρηγορότερο να προσπεράσει αν και όποτε ο δρόμος το επιτρέψει.
Οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να υπακούουν στις οδηγίες και εντολές που θα ανακοινώνονται κατά την διάρκεια τον αγώνα σε ειδικές καταστάσεις.
Οι διαγωνιζόμενοι δεν επιτρέπεται να καταναλώνουν αλκοόλ κατά τη διάρκεια τον αγώνα.
Οι διαγωνιζόμενοι πρέπει, να εφαρμόζουν τους διεθνείς κανόνες ασφαλείας κατά τη διάρκεια χρήσης του εργάτη οι οποίοι περιλαμβάνονται στα εγχειρίδια.
Ψ Δημιουργία και εκκένωση της περιοχής ασφάλειας από τους θεατές κατά την διάρκεια χρήσης του εργάτη.
Ψ Χρήση ιμάντα ασφαλείας όταν δένουμε τον εργάτη στο δέντρο.
Ψ Απόσταση ασφαλείας από το συρματόσχοινο κατά την διάρκεια της χρήσης του εργάτη.
Ψ Τοποθέτηση ειδικής κουβέρτας - πατάκι επάνω στο συρματόσχοινο κατά τη διάρκεια χρήσης του εργάτη.
Ψ Οι διοργανωτές έχουν το δικαίωμα να αποφασίσουν πως θα λύνονται προβλήματα τα οποία θα δημιουργηθούν κατά τη διάρκεια του αγώνα και δεν συμπεριλαμβάνονται τον ειδικό κανονισμό.
Απαγορεύεται να βοηθήσει η μια ομάδα μια άλλη εκτός της περίπτωσης ατυχήματος ή . κίνδυνου, ή απελευθερώσεως του δρόμου.
Οι διοργανωτές μπορούν να τιμωρήσουν μια ομάδα εάν σταματήσει χωρίς λόγο κατά την διάρκεια του αγώνα.
Σε όλη την διάρκεια της παιδιάς οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να τηρούν τις διατάξεις του Κ.Ο.Κ. Οι διαγωνιζόμενοι που θα συναντήσουν άλλα διαγωνιζόμενα αυτοκίνητα σταματημένα από βλάβες ή άλλες αιτίες οφείλουν να ενημερώσουν αμέσως τον Αλυτάρχη μέσω των κριτών της Οργάνωσης που βρίσκονται κατά μήκος της διαδρομής.
Για να επιτευχθεί σωστή κάλυψη «ασφάλειας της παιδιάς» οι διαγωνιζόμενοι που εγκαταλείπουν την διαδρομή λόγω τεχνικών προβλημάτων ή άλλων λόγων είναι υποχρεωμένοι να πληροφορήσουν αμέσως την Οργάνωση με κάθε δυνατό μέσον επικοινωνίας (τηλέφωνο, ασύρματο, άλλους διαγωνιζόμενους) και να παραδώσουν το Βιβλιάριο Χρονομέτρησης (καρνέ) σε εντεταλμένο άτομο της Οργάνωσης.Άρθρο 8: ΣΤΑΘΜΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (ΣΕΧ) ΚΑΙ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ (ΣΕΔ)
Σε κάθε πλήρωμα Θα παραδοθεί κατά την εκκίνηση ένα βιβλιάριο χρονομετρήσεων (καρνέ) και ελέγχου διελεύσεως, το οποίο Θα ενημερώνεται από τους αρμόδιους κριτές στους αντίστοιχους σταθμούς.
Το πλήρωμα είναι υπεύθυνο για τις εγγραφές στο βιβλιάριο του και θα του επιβάλλονται οι προβλεπόμενες ποινές σε περίπτωση έλλειψης σφραγίδας ή εγγραφής.
Οι σταθμοί ελέγχου χρόνου (ΣΕΧ) επισημαίνονται με τις πινακίδες που καθορίζονται από τον Γενικό Κανονισμό ENDURO 4Χ4 δηλ. Κίτρινη με ρολόι προειδοποιητική και Κόκκινη με ρολόι υποχρεωτική.
Οι σταθμοί ελέγχου διέλευσης (ΣΕΔ) δεν επισημαίνονται με τις πινακίδες που καθορίζονται από τον Γενικό Κανονισμό ENDURO 4Χ4. Τα πληρώματα είναι υποχρεωμένα να τους αναγνωρίζουν από τα αυτοκίνητα των Κριτών που Θα βρίσκονται εκεί και Θα φέρουν αυτοκόλλητο με την ένδειξη «ΟΡΓΑΝΩΣΗ».
Επίσης με την εκκίνηση της παιδιάς παραδίδονται σε κάθε πλήρωμα σφραγισμένοι φάκελοι S.O.S. (τόσοι όσες και οι απλές διαδρομές) που περιέχουν οδηγίες – βοηθητικό Road book – ώστε να μπορέσει να συνεχίσει την παιδιά από το επόμενο Σταθμό Ελέγχου Χρόνου. Όλοι οι φάκελοι με ευθύνη του πληρώματος πρέπει να παραδοθούν στον υπεύθυνο κριτή του τερματισμού. Σε αντίθετη περίπτωση επιβάλλεται η προβλεπόμενη τιμή.Άρθρο 9: ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Το δικαίωμα συμμετοχής ορίζεται σε € 150 για κάθε αυτοκίνητο για τα μέλη και σε € 180 για τα μη μέλη.Άρθρο 10: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ
Κάθε διαγωνιζόμενος ή συμμετέχων παραιτείται του δικαιώματος προσφυγής εναντίον των Αθλητικών Αρχών, των Οργανωτών, των Εκπροσώπων τους ή των εντεταλμένων οργάνων τους, ενώπιον οιασδήποτε διαιτησίας ή δικαστηρίου ή κάθε άλλης διαδικασίας εκτός από εκείνες που προβλέπονται από τον Διεθνή Αθλητικό Κώδικα και τον Εθνικό Αγωνιστικό Κανονισμό, για κάθε ζημία θετική ή αποθετική που μπορεί να προκληθεί από κάθε πράξη ή παράλειψη των Οργανωτών, των Αρχόντων, των εκπροσώπων τους ή των οργάνων τους, κατά την εφαρμογή των κανονισμών ή από οποιαδήποτε άλλη επίπτωση που Θα δημιουργηθεί από τις ενέργειές τους.
Παράπονα
Παράπονα και ενστάσεις Θα λύνονται μόνο από τους διοργανωτές - αγωνοδίκες , ανακοίνωση των αποτελεσμάτων Θα γίνεται κάθε ημέρα το συντομότερο δυνατό.
Κάθε ένσταση πρέπει να γίνεται μέσα σε μία ώρα από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων γραπτώς και Θα κοστίζει 300 Ευρώ.Άρθρο 11: ΚΑΤΑΤΑΞΗ - ΒΡΑΒΕΙΑ
Ο συνολικός χρόνος μιας ομάδας η οποία Θα καλύψει σωστά ολόκληρη την διαδρομή και θα φτάσει στο τέρμα είναι ο χρόνος που θα μετρήσει.
Η τελική κατάταξη θα καθορισθεί από το σύνολο τον χρόνων και των βαθμών ποινής που θα έχουν επιβληθεί στα διαγωνιζόμενα πληρώματα. Πρώτο Θα καταταγεί το πλήρωμα με τους λιγότερους βαθμούς ποινής, δεύτερο το πλήρωμα με τους αμέσως περισσότερους βαθμούς , ποινής κ.ο.κ.
θα απονεμηθούν κύπελλα στις τρεις πρώτες ομάδες για οδηγούς και συνοδηγούς.
ΑΡΘΡΟ 12 : ΠΟΙΝΕΣΕίναι υποχρεωτικό επί ποινή άμεσου αποκλεισμού κατά τη διάρκεια τις δοκιμασίας ο οδηγός να φοράει ζώνη ασφαλείας και κράνος
-
- Κάθε λεπτό καθυστέρηση στην απλή διαδρομή 60 βπ.
-
- Κάθε λεπτό προπορείας στην απλή διαδρομή 120 βπ.
-
- Μεγίστη καθυστέρηση από ΣΕΧ σε ΣΕΧ απλής διαδρομήςδ0 λεπτά (3600βπ). Μεγίστη επιτρεπόμενη καθυστέρηση στις απλές διαδρομές κάθε σκέλους 2 ώρες και 30 λεπτά. (9000βπ).
-
- Για κάθε ομάδα οι ποινές των απλών διαδρομών Θα προστίθενται για να βγει το σύνολο των βαθμών της ομάδας. Στην ατομική βαθμολογία το κάθε αυτοκίνητο θα παίρνει τις δικές του ποινές.
-
- Στις απλές διαδρομές θα υπάρχουν ΣΕΔ σε μυστικές θέσεις.
-
- ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ. Οι ειδικές δοκιμασίες είναι ιδιαίτερα δύσκολες διαδρομές που ξεκινούν από το ΣΕΧ αφετηρίας και τελειώνουν σε ΣΕΧ αφίξεως. Μεταξύ των ΣΕΧ υπάρχουν ΣΕΔ (Σταθμοί Διελεύσεως) από τους οποίους είναι υποχρεωτική η διέλευση. Ιδανικός χρόνος δεν υπάρχει και ο χρόνος κάλυψης υπολογίζεται σε δευτερόλεπτα όπου κάθε δευτερόλεπτο αντιστοιχεί 1 βπ.
Το άθροισμα των χρόνων κάθε αυτοκινήτου της ομάδας είναι η βαθμολογία της ομάδας. Και αντίστοιχα ο χρόνος κάθε αυτοκινήτου είναι αυτός για την ατομική βαθμολογία. Εάν κάποια ομάδα ή αυτοκίνητο Θελήσει να παρακάμψει την ΕΔ τότε οι βαθμοί ποινής είναι οι βαθμοί της πιο αργής ομάδας ή αυτοκινήτου προσαυξημένη με συντελεστή 1.8.
Εάν ομάδα ή αυτοκίνητο ξεκινήσει την ΕΔ και παρακάμψει αφού έχει καλύψει το 50°/ο της ΕΔ τότε οι ποινές είναι αυτές της παράκαμψης αλλά ο συντελεστής εiναι 1.5. Στην ΕΔ η μέση θα είναι μαρκαρισμένη και στο RB και σrο με όσο το δυνατόν μικρότερη απόκλιση.
Μη διέλευση από ΣΕΔ Θεωρείται παράκαμψη και ο συντελεστής είναι 1.8.
- ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ. Οι ειδικές δοκιμασίες είναι ιδιαίτερα δύσκολες διαδρομές που ξεκινούν από το ΣΕΧ αφετηρίας και τελειώνουν σε ΣΕΧ αφίξεως. Μεταξύ των ΣΕΧ υπάρχουν ΣΕΔ (Σταθμοί Διελεύσεως) από τους οποίους είναι υποχρεωτική η διέλευση. Ιδανικός χρόνος δεν υπάρχει και ο χρόνος κάλυψης υπολογίζεται σε δευτερόλεπτα όπου κάθε δευτερόλεπτο αντιστοιχεί 1 βπ.
- Εάν υπάρχει τρίτο άτομο στο αυτοκίνητο οι ποινές αυξάνονται επί 0,25 και επιβαρύνεται και η ομάδα επί 0,25.
- ΟΡΙΣΜΟΣ
-
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 4Χ4 ΣΤΗ ΚΑΒΑΛΑ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ 4Χ4 ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Από έγκυρες πληροφορίες που έχουμε το OFF ROAD CLUB OF KAVALA σύντομα θα διοργανώσει μια συνάντηση 4Χ4 στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας.
Συγκεκριμένα στις 23-24/4/04 μετά από σύμφωνη γνώμη όλων των συλλόγων, στη περιοχή Μουσθένης του δήμου Πιερρέων θα λάβει χώρα η επόμενη πανελλήνια συνάντηση 4Χ4
Εκτός από τη συνάντηση πιθανολογείται (μετά βεβαιότητας) ότι θα γίνει και φιλικός αγώνας 4Χ4 σε πίστα η οποία σύντομα θα φιλοξενήσει και αγώνα 4Χ4
Απ όσα μπορούμε να γνωρίζουμε ο επίσημος αγώνας θα γίνει το Σεπτέμβρη του 2004 μιας και έχει δοθεί η σχετική άδεια..
Η Β Ελλάδα φαίνεται ότι έχει μπεί πολύ δυναμικά στο χώρο των αγώνων 4Χ4 και ελπίζουμε να δούμε και στη Καβάλα επιτυχημένους αγώνες με πολύ κόσμο
Προσκεκλημένοι θα είναι βέβαια όλοι οι σύλλογοι απ’ όλη την Ελλάδα και όχι μόνο.
Γίνονται μεγάλες προσπάθειες για εξεύρεση χορηγών οι οποίοι πιθανολογείται ότι θα καλύψουν εξ ολοκλήρου τα έξοδα των συμμετεχόντων.
Το OFF ROAD CLUB της Καβάλας είναι μια από τις πρώτες λέσχες 4Χ4 που δημιουργήθηκαν στην Ελλάδα.
Μια από της 2 λέσχες της Καβάλας αλλά με έντονα extreme χαρακτήρα.
Ιδρύθηκε το 1989 και απαριθμεί περισσότερα από 50 μέλη
Έχει συμμετάσχει σε όλες τις πανελλήνιες συγκεντρώσεις (Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Πλαταμώνα) και εκδηλώσεις αλλά ακόμα και σε αγώνες στην Ελλάδα και στη Τουρκία αλλά και στο πρόσφατο TRANSYLVANIA TROPHY της Ρουμανίας
Προνόμιό της βέβαια η πολύ κοντινή απόσταση από τους ορεινούς όγκους της Ροδόπης και του Παγγαίου
Στο σύλλογο έχει παραχωρηθεί από το δήμο στεγασμένος χώρος για διεξαγωγή εκδηλώσεων αλλά και για φιλοξενία
Ένας χώρος κοντά στο ΚΑΡΑ ΝΤΕΡΕ που είμαστε σίγουροι ότι θα αξιοποιηθεί δεόντως
Αλήθεια οι δήμοι της υπόλοιπης Ελλάδος που φιλοξενούν συλλόγους 4Χ4 δε μπορούν να κάνουν κάτι παρόμοιο γι αυτούς αλλά και για όλους τους λάτρεις της τετρακίνησης;Ο δικτυακός τόπος του συλλόγου είναι διαθέσιμος στο http://www.4wd-hellas.gr
Δηλώσεις συμμετοχής στο τηλέφωνο 6977019329 Θόδωρος ΔημητριάδηςΕλπίζουμε σύντομα να δούμε τέτοιες εκδηλώσεις όχι μόνο στη Β. Ελλάδα (Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Πλαταμώνας) και στη Ν Ελλάδα (Κρήτη) αλλά να δούμε και τους συλλόγους των Αθηνών να προβούν σε παρόμοιες εκδηλώσεις μιας και είναι σίγουρο ότι θα έχουν την αμέριστη συμπαράσταση όλων των συλλόγων της Ελλάδος και έτσι θα είναι σίγουρο ότι η όποια εκδήλωση θα στεφθεί από απόλυτη επιτυχία όχι μόνο λόγω της στήριξης από τους υπόλοιπους συλλόγους αλλά λόγω της μεγάλης οργάνωσης που υπάρχει στους συλλόγους των Αθηνών αλλά και των πολλών τετρακίνητων που υπάρχουν στη Αθήνα.
-
RE: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 4Χ4 ΣΤΗ ΚΑΒΑΛΑ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ 4Χ4 ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Από έγκυρες πληροφορίες που έχουμε το OFF ROAD CLUB OF KAVALA σύντομα θα διοργανώσει μια συνάντηση 4Χ4 στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας.
Συγκεκριμένα στις 23-24/4/04 μετά από σύμφωνη γνώμη όλων των συλλόγων, στη περιοχή Μουσθένης του δήμου Πιερρέων θα λάβει χώρα η επόμενη πανελλήνια συνάντηση 4Χ4
Εκτός από τη συνάντηση πιθανολογείται (μετά βεβαιότητας) ότι θα γίνει και φιλικός αγώνας 4Χ4 σε πίστα η οποία σύντομα θα φιλοξενήσει και αγώνα 4Χ4
Απ όσα μπορούμε να γνωρίζουμε ο επίσημος αγώνας θα γίνει το Σεπτέμβρη του 2004 μιας και έχει δοθεί η σχετική άδεια..
Η Β Ελλάδα φαίνεται ότι έχει μπεί πολύ δυναμικά στο χώρο των αγώνων 4Χ4 και ελπίζουμε να δούμε και στη Καβάλα επιτυχημένους αγώνες με πολύ κόσμο
Προσκεκλημένοι θα είναι βέβαια όλοι οι σύλλογοι απ’ όλη την Ελλάδα και όχι μόνο.
Γίνονται μεγάλες προσπάθειες για εξεύρεση χορηγών οι οποίοι πιθανολογείται ότι θα καλύψουν εξ ολοκλήρου τα έξοδα των συμμετεχόντων.
Το OFF ROAD CLUB της Καβάλας είναι μια από τις πρώτες λέσχες 4Χ4 που δημιουργήθηκαν στην Ελλάδα.
Μια από της 2 λέσχες της Καβάλας αλλά με έντονα extreme χαρακτήρα.
Ιδρύθηκε το 1989 και απαριθμεί περισσότερα από 50 μέλη
Έχει συμμετάσχει σε όλες τις πανελλήνιες συγκεντρώσεις (Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Πλαταμώνα) και εκδηλώσεις αλλά ακόμα και σε αγώνες στην Ελλάδα και στη Τουρκία αλλά και στο πρόσφατο TRANSYLVANIA TROPHY της Ρουμανίας
Προνόμιό της βέβαια η πολύ κοντινή απόσταση από τους ορεινούς όγκους της Ροδόπης και του Παγγαίου
Στο σύλλογο έχει παραχωρηθεί από το δήμο στεγασμένος χώρος για διεξαγωγή εκδηλώσεων αλλά και για φιλοξενία
Ένας χώρος κοντά στο ΚΑΡΑ ΝΤΕΡΕ που είμαστε σίγουροι ότι θα αξιοποιηθεί δεόντως
Αλήθεια οι δήμοι της υπόλοιπης Ελλάδος που φιλοξενούν συλλόγους 4Χ4 δε μπορούν να κάνουν κάτι παρόμοιο γι αυτούς αλλά και για όλους τους λάτρεις της τετρακίνησης;Ο δικτυακός τόπος του συλλόγου είναι διαθέσιμος στο http://www.4wd-hellas.gr
Δηλώσεις συμμετοχής στο τηλέφωνο 6977019329 Θόδωρος ΔημητριάδηςΕλπίζουμε σύντομα να δούμε τέτοιες εκδηλώσεις όχι μόνο στη Β. Ελλάδα (Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Πλαταμώνας) και στη Ν Ελλάδα (Κρήτη) αλλά να δούμε και τους συλλόγους των Αθηνών να προβούν σε παρόμοιες εκδηλώσεις μιας και είναι σίγουρο ότι θα έχουν την αμέριστη συμπαράσταση όλων των συλλόγων της Ελλάδος και έτσι θα είναι σίγουρο ότι η όποια εκδήλωση θα στεφθεί από απόλυτη επιτυχία όχι μόνο λόγω της στήριξης από τους υπόλοιπους συλλόγους αλλά λόγω της μεγάλης οργάνωσης που υπάρχει στους συλλόγους των Αθηνών αλλά και των πολλών τετρακίνητων που υπάρχουν στη Αθήνα.
-
AΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 4Χ4 2004
Πιστεύω ότι ίσως κάποιοι να ενδιαφέρονται τουλάχιστον να παρακολουθήσουν αν όχι να αγωνιστούν
13-14 Μάρτη BAJA Επίσημος Βοιωτία Λέσχη Εκάλης
21 Μάρτη TRIAL Φιλικός Αράχωβα Λέσχη Εκάλης
26-27 Μάρτη TROPHY Φιλικός Ορεστιάδα Λέσχη Έβρου
3-4 Απρίλη ENDURO Επίσημος Aττική Λέσχη Εκάλης
18 Απρίλη TRIAL Φιλικός Αράχωβα Λέσχη Εκάλης
1-2 Μάη 24 ΩΡΕΣ Φιλικός Πελοπόννησος Λέσχη Εκάλης
9 Μάη TRIAL Επίσημος Αττική Λέσχη 4WD Περιστερίου
19-20 Ιούνη TRIAL Επίσημος Ορεστιάδα Λέσχη Έβρου
11 Ιούλη TRIAL Φιλικός Καβάλα Λέσχη Καβάλας
Σεπτέμβρη BAJA Επίσημος Λέσχη Εκάλης
2-3 Οκτώβρη TRIAL Επίσημος Αττική Λέσχη Εκάλης
17 OKTΩΒΡΗ ΦΙΛΙΚΟΣ ΚΩ ΛΕΣΧΗΣ 4Χ4 ΚΩ
23-24 Οκτώβρη TRIAL Επίσημος Θεσσαλονίκη Σύλλογος τετρακίνησης Βορ Ελλάδος
27-28 Νοέμβρη ΕΝDURO Επίσημος Ευρυτανία Λέσχη Εκάλης
4-5 Δεκέμβρη EXPIRIENCE Φιλικός Ευβοια Λέσχη Εκάλης -
RE: AΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 4Χ4 2004
Πιστεύω ότι ίσως κάποιοι να ενδιαφέρονται τουλάχιστον να παρακολουθήσουν αν όχι να αγωνιστούν
13-14 Μάρτη BAJA Επίσημος Βοιωτία Λέσχη Εκάλης
21 Μάρτη TRIAL Φιλικός Αράχωβα Λέσχη Εκάλης
26-27 Μάρτη TROPHY Φιλικός Ορεστιάδα Λέσχη Έβρου
3-4 Απρίλη ENDURO Επίσημος Aττική Λέσχη Εκάλης
18 Απρίλη TRIAL Φιλικός Αράχωβα Λέσχη Εκάλης
1-2 Μάη 24 ΩΡΕΣ Φιλικός Πελοπόννησος Λέσχη Εκάλης
9 Μάη TRIAL Επίσημος Αττική Λέσχη 4WD Περιστερίου
19-20 Ιούνη TRIAL Επίσημος Ορεστιάδα Λέσχη Έβρου
11 Ιούλη TRIAL Φιλικός Καβάλα Λέσχη Καβάλας
Σεπτέμβρη BAJA Επίσημος Λέσχη Εκάλης
2-3 Οκτώβρη TRIAL Επίσημος Αττική Λέσχη Εκάλης
17 OKTΩΒΡΗ ΦΙΛΙΚΟΣ ΚΩ ΛΕΣΧΗΣ 4Χ4 ΚΩ
23-24 Οκτώβρη TRIAL Επίσημος Θεσσαλονίκη Σύλλογος τετρακίνησης Βορ Ελλάδος
27-28 Νοέμβρη ΕΝDURO Επίσημος Ευρυτανία Λέσχη Εκάλης
4-5 Δεκέμβρη EXPIRIENCE Φιλικός Ευβοια Λέσχη Εκάλης -
EVROS ADVENDURE TROPHY
ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΑΓΩΝΑ EVROS ADVENTURE TROPHY
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Για αυτούς που τους αρέσουν τα ακραία σπορ η ΛΕΣΧΗ ΕΒΡΟΥ διοργανώνει στις 26 και 27 Μαρτίου 2004 ένα δυναμικό διαγώνισμα του 4χ4 στην όμορφη περιοχή της ΘΡΑΚΗΣ.
Το ΕΑΤ είναι ένας καλά σχεδιασμένος διαγωνισμός διαρκείας δύο ημερών κατά την διάρκεια του οποίου Θα δοκιμασθούν οι ικανότητες της οδήγησης εκτός δρόμου , σε διαδρομές enduro καθώς και κάποιων ειδικών δοκιμασιών , το διάβασμα του χάρτη και το πνεύμα της περιπέτειας σε μια περιοχή ξεχωριστής φυσικής ομορφιάς και φυσικών εμποδίων χωρίς καμία ανθρώπινη παρέμβαση.
Οι ομάδες θα κληθούν να φέρουν σε πέρας τον διαγωνισμό ο οποίος περιλαμβάνει ορισμένα κομμάτια εξαιρετικής δυσκολίας χωρίς τη βοήθεια κανενός εξωτερικού παράγοντα.
Αυτός ο διαγωνισμός είναι ένα trophy για ερασιτέχνες. Η βαθμολογία των διαγωνιζομένων θα γίνει μόνο με βάση το χρόνο τους κατά την διάρκεια των τμημάτων του αγώνα. Φυσικά η μέση ωριαία ταχύτητα Θα είναι κάτω από 25 kh την ώρα.
Τα οχήματα δεν Θα είναι χωρισμένα σε κατηγορίες. Η ποικιλομορφία του εδάφούς θα βοηθήσει κάθε όχημα από το μικρότερο έως και το πιο βαρύ. Κάθε νόμιμο όχημα μπορεί να πάρει μέρος στον αγώνα. Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 3,5 τον.
Οι κανόνες του αγώνα εγγυώνται ίσες πιθανότητες νίκης σε όλους τους διαγωνιζόμενους. Το να έχει κάποιος ένα καλά προετοιμασμένο 4χ4 όχημα, καλή ομάδα , γνώσεις τετρακίνησης και φυσικά λίγη τύχη μπορεί να τον βοηθήσει να ανέβει στο βάθρο.
Η ομάδα που θα κάνει τον λιγότερο χρόνο Θα νικήσει τελικά. Η απονομή των βραβείων Θα γίνει στο τέλος του αγώνα. Κάθε διαγωνιζόμενος όμως που Θα έχει τερματίσει Θα έχει επιτύχει την δική του νίκη. Θα υπάρχουν κύπελλα για τις τρεις πρώτες ομάδες για τους οδηγούς και τους συνοδηγούς.
Διοργανωτής
Διοργανωτής του διαγωνισμού είναι η ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΕΒΡΟΥ.
Στέγαση
Σε ξενοδοχείο για το οποίο Θα φροντίσει η οργάνωση.Συμμετοχή
Ο αγώνας είναι σχεδιασμένος για ερασιτέχνες που έχουν απλή άδεια οδήγησης για τουλάχιστον ένα χρόνο. Ειδική άδεια δεν είναι απαραίτητη. Οι συμμετέχοντες πρέπει να φτιάξουν ομάδα αποτελούμενη από δύο (2) οχήματα. Κάθε όχημα πρέπει να έχει οδηγό και συνοδηγό (πλοηγό).Το κόστος συμμετοχής ορίζεται στα 150 € για εγγραφές από 1-2-04 έως 29-2-04 και στα 180 € για εγγραφές από 1-3-04 έως και 20-3-04.
Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνεται- Αγωνιστική άδεια 2 ημερών για οδηγό και συνοδηγό
- Ασφάλεια αυτοκινήτου προς τρίτους.
- Τρεις διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο για το πλήρωμα.
- Τρία βραδινά γεύματα
- Δυο πρωινά γεύματα.
Πληροφορίες εγγραφές στα τηλέφωνα:
+30 2552 027420 Fax
+30 6944 415347 Γώγου Θωμάς
+30 2552 028787
+30 6946 969332 Βλασακίδης Φίλιππος
και στo e-mail: zippservices@yahoo.gr
ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ http://www.4wd-hellas.gr
Yπάρχει JIMNI με εργάτη που ζητάει 2ο όχημα
Αν ενδιαφέρεται κάποιος ας στείλει στοιχεία στο 4x4@winweb.gr -
RE: EVROS ADVENDURE TROPHY
ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΑΓΩΝΑ EVROS ADVENTURE TROPHY
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Για αυτούς που τους αρέσουν τα ακραία σπορ η ΛΕΣΧΗ ΕΒΡΟΥ διοργανώνει στις 26 και 27 Μαρτίου 2004 ένα δυναμικό διαγώνισμα του 4χ4 στην όμορφη περιοχή της ΘΡΑΚΗΣ.
Το ΕΑΤ είναι ένας καλά σχεδιασμένος διαγωνισμός διαρκείας δύο ημερών κατά την διάρκεια του οποίου Θα δοκιμασθούν οι ικανότητες της οδήγησης εκτός δρόμου , σε διαδρομές enduro καθώς και κάποιων ειδικών δοκιμασιών , το διάβασμα του χάρτη και το πνεύμα της περιπέτειας σε μια περιοχή ξεχωριστής φυσικής ομορφιάς και φυσικών εμποδίων χωρίς καμία ανθρώπινη παρέμβαση.
Οι ομάδες θα κληθούν να φέρουν σε πέρας τον διαγωνισμό ο οποίος περιλαμβάνει ορισμένα κομμάτια εξαιρετικής δυσκολίας χωρίς τη βοήθεια κανενός εξωτερικού παράγοντα.
Αυτός ο διαγωνισμός είναι ένα trophy για ερασιτέχνες. Η βαθμολογία των διαγωνιζομένων θα γίνει μόνο με βάση το χρόνο τους κατά την διάρκεια των τμημάτων του αγώνα. Φυσικά η μέση ωριαία ταχύτητα Θα είναι κάτω από 25 kh την ώρα.
Τα οχήματα δεν Θα είναι χωρισμένα σε κατηγορίες. Η ποικιλομορφία του εδάφούς θα βοηθήσει κάθε όχημα από το μικρότερο έως και το πιο βαρύ. Κάθε νόμιμο όχημα μπορεί να πάρει μέρος στον αγώνα. Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 3,5 τον.
Οι κανόνες του αγώνα εγγυώνται ίσες πιθανότητες νίκης σε όλους τους διαγωνιζόμενους. Το να έχει κάποιος ένα καλά προετοιμασμένο 4χ4 όχημα, καλή ομάδα , γνώσεις τετρακίνησης και φυσικά λίγη τύχη μπορεί να τον βοηθήσει να ανέβει στο βάθρο.
Η ομάδα που θα κάνει τον λιγότερο χρόνο Θα νικήσει τελικά. Η απονομή των βραβείων Θα γίνει στο τέλος του αγώνα. Κάθε διαγωνιζόμενος όμως που Θα έχει τερματίσει Θα έχει επιτύχει την δική του νίκη. Θα υπάρχουν κύπελλα για τις τρεις πρώτες ομάδες για τους οδηγούς και τους συνοδηγούς.
Διοργανωτής
Διοργανωτής του διαγωνισμού είναι η ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΕΒΡΟΥ.
Στέγαση
Σε ξενοδοχείο για το οποίο Θα φροντίσει η οργάνωση.Συμμετοχή
Ο αγώνας είναι σχεδιασμένος για ερασιτέχνες που έχουν απλή άδεια οδήγησης για τουλάχιστον ένα χρόνο. Ειδική άδεια δεν είναι απαραίτητη. Οι συμμετέχοντες πρέπει να φτιάξουν ομάδα αποτελούμενη από δύο (2) οχήματα. Κάθε όχημα πρέπει να έχει οδηγό και συνοδηγό (πλοηγό).Το κόστος συμμετοχής ορίζεται στα 150 € για εγγραφές από 1-2-04 έως 29-2-04 και στα 180 € για εγγραφές από 1-3-04 έως και 20-3-04.
Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνεται- Αγωνιστική άδεια 2 ημερών για οδηγό και συνοδηγό
- Ασφάλεια αυτοκινήτου προς τρίτους.
- Τρεις διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο για το πλήρωμα.
- Τρία βραδινά γεύματα
- Δυο πρωινά γεύματα.
Πληροφορίες εγγραφές στα τηλέφωνα:
+30 2552 027420 Fax
+30 6944 415347 Γώγου Θωμάς
+30 2552 028787
+30 6946 969332 Βλασακίδης Φίλιππος
και στo e-mail: zippservices@yahoo.gr
ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ http://www.4wd-hellas.gr
Yπάρχει JIMNI με εργάτη που ζητάει 2ο όχημα
Αν ενδιαφέρεται κάποιος ας στείλει στοιχεία στο 4x4@winweb.gr