Ο χρήστης shumakos έγραψε:
Καταρχήν κανείς δεν είπε ότι καίει επειδή έχει 140 hp. Άλλοι είναι οι λόγοι που άλλα αυτοκίνητα 1,4 turbo με 130-140hp έχουν χαμηλότερη κατανάλωση (βλέπε βάρος, μοτέρ καινούργιο στους τύπους 'παλιό' σε σχεδιασμό, αλλοπρόσαλη για Ελλάδα κλιμάκωση σχέσεων).
Δεύτερον, άριστα όλα αυτά τα ηλεκτρονικά για την αμεσότητα του γκαζιού, του τιμονιού κλπ αλλά για την ανάρτηση θεωρώ ότι χρησιμοποιούνται για να καλύψουν τις σχεδιαστικές αδυναμίες της φιλοσοφίας σχεδιασμού της. Εφόσον βέβαια το κάνουν όλα καλά! Το Leon, το Focus κλπ με πολλαπλούς συνδέσμους δεν χρειάζονται ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση για να είναι και σπορτίφ και άνετα ταυτόχρονα, ούτε χρειάζονται εξουσιοδοτημένο συνεργείο για την αντικατάσταση των μαγνητορροϊκών (τα γράφω σωστά?) αμορτισέρ
δεν το λεω για θεμα καταλωσης τα 140hp αλλα γιατι καποιοι ειπαν οτι ειναι πιο γρηγορο το λεον κ ας ειναι 122!
η αναρτηση αυτη εχει μπει οχι για βελτιωση του κρατηματος αλλα για ανεση κ για να εχεις την επιλογη με το πατημα ενος κουμπιου μεταξυ σκληρης κ νορμαλ ρυθμισης!αυτο το συστημα ειχε ξεκινησει απο μερσεντες,bmw(Μ3) και τωρα κ στα vw κατι παρομοιο!
αρα τεχνολογικα μπροστα για την κατηγορια του(για καποιους που ισχυριζονται οτι δεν εχει τιποτα καινουργιο τεχνολογικα)
το μοτερ 1.4τ ειναι τουρμπο με μεταβλητο χρονισμο εκεντροφορων εισαγωγης κ εξαγωγης,αρα οικονομια επιδοσεις κ τεχνολογικα μπροστα!
σιγουρα οι πολλαπλων συνδεσμων ειναι πολυ καλυτερη απο τον ημιακαμπτο αλλα πλεον με το συνδεσμο WATT δεν ειναι ενας παλιος ημιακαμπτος αξονας,πιστευω εχει εξισοροπηθει η κατασταση!
ειδικα κλειδια για το λυσημο πολλων εξαρτηματων χρησιμοποιουν ολλες οι αντιπρωσοπειες,ετσι κ η οπελ για τ αμορτησερ!
δεν ειναι ενα θαυμα το νεο αστρα αλλα οχι κ οπως θελουν να το παρουσιασουν πολλοι!