Καλά το mazda τόσο ψηλά και το golf που έχει γίνει σούπα τόσο κάτω?!!
Μάλλον είμαστε διχασμένες προσωπικότητες
Καλά το mazda τόσο ψηλά και το golf που έχει γίνει σούπα τόσο κάτω?!!
Μάλλον είμαστε διχασμένες προσωπικότητες
Παιδια σας ευχαριστώ για την συμμετοχή σας. Αν και τα αυτοκίνητα είναι διαφορετικά σε αμάξωμα και άρα σε διαστάσεις-χώρους έχουν ένα κοινό.
Τα αποτελέσματα με εξαίρεση το MR2 είναι αναμενόμενα. Aλλά μάλλον χάνει λόγω πρακτικότητας και χώρων.
Και τα 4 έχουν αρνητικά:
MR2------------xώροι-πρακτικότητα-εξοπλισμός
Gti-------------Eμφάνιση
RΧ-8---------Kατανάλωση-λάδια-αναγκαστικά οδήγηση πάνω από 5-6000 στροφές
GT------------Eπιδόσεις σε κόντρες
Στην πίστα θεωρώ ότι ίσως υπερτερεί το ΜR2 και το RX8 αλλά σε δημόσιο δρόμο , που συνήθως θα το οδηγάμε(99% του χρ'όνου) μάλλον το πέταγμα κώλου είναι πρόβλημα, ειδικά αν υπάρχουν και αμάξια στο αντίθετο ρεύμα. Άρα ψήφος στα μπροστοκίνητα.
Σε εξολισμό μάλλον η GT υπερτερεί. Βέβαια η διαφορά δεν είναι χαοτική αλλά χαοτική δεν είναι και η διαφορά σε επιδόσεις(5-10 χλμ τελική λιγότερη, 0,8-1,5 δευτερα λιγότερο 0-100)
Σε χώρους μάλλον έχουμε ισοδυναμία GT-GTi με το RX8 να χάνει ελάχιστα!
Εμφάνιση όπως είπα η GT έιναι καταπληκτική με τα MR-RX να ακολουθουν
Aγαπητέ MiataGreece δεν παρεξηγήθηκα!!
Μου κάνει εντύπωση ότι το MR2 με κινητήρα κέντρο, κίνηση πίσω, αξιοπιστία Toyota και ομολογουμένως καλή εμφάνιση είναι στο 0!!
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Τωρα sorry αλλα μπερδευτηκα...
Μιλαμε για δυο κουπε, ενα sport-hatcback κι ενα roadster τα οποία μονο κοινο εχουν τη σχετικα κοντινη τιμη τους.
Δεν υπάρχει μετρο συγκρισης συνεπώς κατά την ταπεινη μου γνωμη.
Ειναι σαν να λεμε, 'Ποια συγκροτηματα θα ακουγατε?'
α. Led Zeppelin
β. Boney M
γ. Αerosmith
δ. Smiths
Φίλε μου είναι μια ελεύθερη-χαλαρή σύγκριση για να δούμε τα γούστα του φόρουμ. Δεν το έβαλα σαν υποψήφιος αγοραστής ενός από τα 4!! Τότε θα ίσχυε το σχόλιό σου.
Φυσικά και είναι 4 διαφορετικά αμάξια και σαν καρότσα, και σαν χώρα προέλευσης, και σαν τοποθέτηση κινητήρα και σαν μετάδοση κίνησης.
Το MX-5 θα το έβαζα αλλά το θεωρώ 'ισοδύναμο' με το MR2 και για να μην έχω δύο MAZDA έβαλα το Toyota!!
GT για μένα
Yποθέτοντας ότι κάποιος σας χάριζε 30-32000
Yποθέτοντας ότι κάποιος σας χάριζε 30-32000
Yποθέτοντας ότι κάποιος σας χάριζε 30-32000
Ο χρήστης rope έγραψε:
Καταρχην ευχαριστω για τις αποψεις σας.
Σε οτι αφορα το πεταμα χρηματων που πολλαπλως αναφερθηκε προηγουμενα, το σεβομαι, αλλα να μην αρχισω τους παραλληλισμους με το πεταμα χρηματων στις καθημερινες αγορες μας ....................................
Kαι βεβαια δε θα'θελα να μπω στη συζητηση οτι ενα Α3 κοστιζει οσο τρια Accent (ο νοων νοειτο)!
Φιλε tm νομιζω ειπες τη μαγικη κουβεντα! Σ'ενα τετοιο αμαξι νιωθεις ¨βασιλιας¨ και αυτο το συναισθημα δυστυχως πληρωνεται ακριβα!
Η αληθεια ειναι οτι ειχα σχεδον κατασταλαξει στο Α3, αλλα τωρα μπηκε στο παιχνιδι και το Golf GTi. Την GT την εχω απορριψει ως κλασσικος γερμανοφιλος. So, μεταξυ Α3 και GTi, ποιο πιστευετε οτι αξιζει περισσοτερο τα λεφτα του δεδομενου οτι για μενα, οι φοβερες επιδοσεις δεν ειναι και το υπ'αριθμον ενα ζητουμενο
Φίλε rope. Kαι το golf και το Α3 είναι καταπληκτικά αμάξια σε όποια έκδοση τα πάρεις!!
όμως νομίζω ότι δεν μπορείς να νιωθεις βασιλιάς σε ένα χάτσμπακ, όσο ακριβό και μουράτο κι αν είναι!!
Βασιλιάς θα νιώσεις ευκολότερα σε μία:
316 όταν βγει
Α4 έστω κια αν είναι πιο αργό απο την καθυστέρηση
407 έστω κι αν δεν είναι BMW-MERCEDES
SABB 93 1.8 ---Όλα τα λεφτά!! Κια αμαξάρα και 125 άλογα και 1800 και ασφάλεια και ποιότητα και μούρη!!!!
Η νέα σειρά 3 θα είναι καταπληκτική και ίσως αξίζει να περιμένεις να πάρεις την νέα 316-318!!!
Πιστεύω πως η BMW αν και δεν την έχω δει από κοντά ξεχωρίζει (κι ας είμαι Alfistas)