Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    R
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 66
    • Best 0
    • Groups 0

    regnarts

    @regnarts

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    66
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    regnarts Unfollow Follow

    Latest posts made by regnarts

    • RE: ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ???

      Μερικές σκόρπιες σκέψεις σχετικά με όσα γράφτηκαν τελευταία:
      Κατ' αρχάς όσοι δεν μπορούν να κατανοήσουν κάτι, καλύτερα να μην εκφέρουν άποψη. Η χρονομέτρηση σε μια οργανωμένη προπόνηση καρτ είναι χρήσιμη για έναν σημαντικό λόγο: μπορείς να ομαδοποιήσεις τους καρτίστες ανάλογα με την επίδοσή τους, όχι για την κόντρα, αλλά για να συνυπάρχουν στην πίστα συνδυασμοί με παρόμοιες επιδόσεις και όχι με διαφορές των 3-4 δευτερολέπτων και βάλε στον γύρο. Αυτό μπορεί να είναι ψιλά γράμματα για την αρχή του σπορ, η οποία είχε θεσμοθετήσει έτσι τους αγώνες ταχύτητας ώστε να συνυπάρχουν στην πίστα το BTCC με το χρέπι Ε11, αλλά αν το καλοσκεφτείτε μόνο ασφάλεια μπορεί να προσφέρει, καθώς ξεχωρίζει την ήρα από το στάρι. Κατά πώς φαίνεται η αρχή του σπορ αγνοεί οτι σε απλές προπονήσεις χωρίς χρονόμετρο και ουσιαστική οργάνωση έχουν γίνει έως και τραγικά συμβάντα, είτε λόγω άγνοιας των εμπλεκόμενων, είτε λόγω καφρίλας, πράγμα το οποίο σε τετοιες εκδηλώσεις είναι κάπως πιο δύσκολο να συμβεί, επειδή υπάρχουν και κάποιοι κανόνες. Από κει και πέρα το να πάρουν όλοι οι εμπλεκόμενοι από ένα αναμνηστικό του γεγονότος, μόνο ως αθλοθέτηση δεν μπορεί να θεωρηθεί, επειδή πολύ απλά... όλοι παίρνουν 'βραβείο', σαν αυτά που δίνουν στους αγώνες δρόμου του στυλ 'γύρος Αθήνας' κτλ. Επίσης να ενημερώσουμε την αρχή του σπορ οτι οι μισές πίστες της Αττικής προσφέρουν και χρονομέτρηση στα νοικιάρικα τετράχρονα καρτ τους και μάλιστα κάποιες έχουν αναρτημένη και κατάσταση χρόνων. Μήπως να βγάλουν λισάνς και όσοι πάνε να κάνουν τη βόλτα τους με το νοικιάρικο καρτ; Αυτά τα λίγα σχετικά με τα time attacks και τη νομιμότητά τους και πάμε παρακάτω...

      Βλέπω μια επιμονή στο οτι πρέπει να περάσει γιατρούς ακόμα και ο χομπίστας, δεν είδα κανέναν σας όμως να ενίσταται που σε αγώνες δρόμου σαν τον γύρο της Αθήνας που προανέφερα, όχι μόνο δε σου ζητάνε εξετάσεις για να σε αφήσουν να τρέξεις 5-10-20-40 χιλιόμετρα, αλλά πολλές φορές δε σε βάζουν καν να υπογράψεις κάποιο χαρτί οτι υπ' ευθύνη σου τρέχεις. Τουλάχιστον όσες φορές έχω αγωνιστεί σε κάτι αντίστοιχο, μόνο ένα όνομα μου ζήτησαν και τίποτε άλλο. Βέβαια εκεί δεν έχουν την... καούρα να προσελκύσουν με το έτσι θέλω κόσμο στα σωματεία...

      Και κάτι ακόμα: εφόσον μιλάμε πια για άθλημα υπό τη σκέπη της γγα, που ακολουθεί κατά κάποιο τρόπο τη λογική των υπολοιπων αθλημάτων (βλ. υποχρεωτική εγγραφή σε συλλόγους κτλ), μήπως πρέπει να ξαναπέσει στο τραπέζι το καθεστώς υπό το οποίο θα βρίσκονται οι... διαιτητές του; Αναγνωρισμένο από το κράτος σωματείο υπάρχει, κριτές υπάρχουν, μήπως θα έπρεπε να του δοθούν περισσότερες αρμοδιότητες όπως σε όλα τα σωματεία διαιτητών; Ή ανήκουμε στη γγα μόνο για ό,τι μας συμφέρει;

      ΥΓ: θα το ξαναπώ και ας φανώ ερειστικός... τα άτομα που έδωσαν το ΟΚ για να γίνει χρονομετρημένη εκδήλωση στο χωράφι που λέγεται Auto Festival, καλό ειναι να μη γλυκοκοιτάνε τα άλλα χωράφια, είναι πρόκληση και εκτίθονται.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      regnarts
    • RE: ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ???

      Ο χρήστης Hannibal έγραψε:

      Για track day πρέπει πλέον να έχουμε lisance?

      Αυτό θέλω να πιστεύω και εγώ ότι είναι χιούμορ της κακιάς ώρας

      Κωστα για αυτο λεω οτι καλα. Εμεις τρολλαρουμε που και που. Και μας την λεει και ο Νασσος για αυτο. Αλλα αυτο το τρολλαρισμα απο την ομοσπονδια με επνιξε την ωρα που επινα καφεδακι.
      Με κοιταγανε οι κελεμπιαδες και οι εκπεδευτες της AMG στο Yas Island καλα καλα.

      Kαι όμως η ομοσπονδία κοιτάει να βάλει υπό... τη σκέπη της τα track days! Το πείραμα στη Μαλακάσα ήταν επιτυχημένο βλέπεις.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      regnarts
    • RE: 16ο ΡΑΛΙ ΚΟΡΙΝΘΟΥ

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

      Δεν μπορεις να πηγαινεις 'κυρια' σε αναγνωριστικη, και μετα να θεωρειται οτι συμμετεχεις σε αγωνα Ραλλυ Πανελληνιου πρωταθληματος. Ας το κανουν Regularity να μεινουν ολοι ησυχοι.

      Says who? Πλάκα μας κάνεις; Καταλαβαίνεις τι σημαίνει 'αναγνώριση' και ποια η διαφορά της από τις 'δοκιμές';

      Δεν ξερω για την Ριτσωνα, αλλα εδω εχουμε μια -Ακροπολικη- ΕΙΔΙΚΗ διαδρομη επαναλαμβανομενη τρεις φορες, ή κανω λαθος?
      Ειναι το ιδιο πραγμα?

      Και γιατί ειναι διαφορετικό πράγμα δηλαδή;

      Πρεπει καποια στιγμη, εαν και οσοι ενδιαφερονται πραγματικα για το σπορ, μετα απο συνενοηση και με τον εκαστοτε τοπικο 'αρχοντα' , εαν υπαρχει εναλλακτικη διαδρομη στην περιοχη, να ΚΛΕΙΝΕΙ εντελως η -χωματινη κυριως- ειδικη για δοκιμαστικα, για 2-3ημερες, ειδαλλως, να επιλεγεται ενα χρονικο 'παραθυρο' στην διαρκεια της ημερας, για 4-5 ημερες, οπου θα μπορουν οι αγωνιζομενοι να πραγματοποιουν τα δοκιμαστικα τους, με ασφαλεια, χωρις αγχος και τυψεις.

      Και ξανα, ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ! Έχεις υπόψη σου οτι μιλάμε για δημόσιους δρόμους από τους οποίους πηγαινουν ΚΑΝΟΝΙΚΑ στις δουλειές τους οι άνθρωποι, είτε αυτές λέγονται χωράφια, είτε μαντριά, είτε δεν ξέρω γω τι άλλο;

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      regnarts
    • RE: 16ο ΡΑΛΙ ΚΟΡΙΝΘΟΥ

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

      To ραλλυ Κορινθου, ειναι ή δεν ειναι αναγνωρισμενος αγωνας Πανελληνιου πρωταθληματος?
      Λιγες μερες πριν τον αγωνα, τοποθετουνται ή οχι οι σχετικες ενδειξεις που υποδηλωνουν οτι θα πραγματοποιηθει
      αγωνας στην σχετικη διαδρομη?
      Εφοσον σε επιπεδο διοργανωσης υπαρχει η καταλληλη προετοιμασια, ενημερωση, ενδειξεις/σημανσεις, για αυτες τις 4-5ημερες 'ταλαιπωριας', τα υπολοιπα θυμιζουν παραπονα δηθεν οικολογων για την προστασια της χλωριδας και πανιδας...

      P.S Στο ΡΑΛΛΥ Ακροπολις, στις δοκιμες λιγες μερες πριν τον αγωνα με τα μουλαρια, βγηκε κανεις να πει να πανε σιγα?
      Αλλα ξεχασα, τουλαχιστον αυτον τον αγωνα, τον αναγνωριζουν και τον σεβονται ακομα και οι πετρες...

      Σου συνιστώ να μπεις στο site της ΟΜΑΕ, http://www.omae-epa.gr/ και να διαβάσεις προσεκτικά τους κανονισμούς. Αυτά που γράφεις δείχνουν ότι δεν τους έχεις διαβάσει ποτέ.

      Δυστυχως αποδεικνυεται ποσο ΑΡΠΑ-ΚΟΛΛΑ και προχειροφτιαγμενος ειναι ο κανονισμος, που αφορα τα Ελληνικα Ραλλυ.
      Οχι μονο ειναι πασιφανες οτι ενα ΓΕΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ του αποτελει γρηγορο 'ξεπατικωμα' των κανονισμων της FIA για τους αγωνες του WRC, αλλα ειδικοτερα -οπως συνηθως σε αρκετους κανονισμους- φερει κενα και αστοχιες...

      Παραθετω ενα αποσπασμα:

      16.2 ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΝ
      16.2.1 Τονίζεται ιδιαίτερα ότι οι αναγνωρίσεις δεν είναι δοκιμές. Όλοι οι κανόνες του ΚΟΚ της χώρας που διεξάγεται ο αγώνας πρέπει να ακολουθούνται, και πρέπει να γίνονται σεβαστά τα δικαιώματα των άλλων οδηγών που χρησιμοποιούν τους δρόμους.

      Kαταρχας τα υπογεγραμμενα, εχουν διαγραφει, στο αρχικο κειμενο κανονισμων, φυσικα αφου ξεπατικωθηκαν απο τους κανονισμους της FIA...
      Οι παρακατω αναφορες σε bold αποτελουν...παγκοσμια πρωτοτυπια σε αγωνες ραλλυ οταν στον υπολοιπο πολιτισμενο κοσμο, τιθεται ρητα και ξεκαθαρα ενα οριο ταχυτητας απο τον οργανωτη, το οποιο και πραγματι πρεπει να τηρειται, αλλιως υπαρχουν τσουχτερα προστιμα.
      Κατα τα αλλα, σε ΧΩΜΑΤΙΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, για τις οποιες και ουσιαστικα αναφερομαι, για ποιο Κ.Ο.Κ ακριβως μιλαμε?
      Υπαρχει καποια σημανση?

      Αληθεια, στο Ραλλυ Ακροπολις, τι ισχυει τελικα? Βγαινουν διαφοροι Επαγγελματιες/κατοικοι που μενουν σε περιοχες που περνανε οι Ε.Δ, και κανουν εκκληση για να περνανε οι αγωνιζομενοι σιγα, λιγες μερες πριν τον αγωνα?

      Eίσαι παντελώς λάθος και καλό θα ήταν να μην επιμένεις.
      Κατ' αρχάς από πού και ως πού δεν ισχύει ο ΚΟΚ σε χωμάτινους δρόμους; Θες να μας πεις οτι μπορεί να πάει κανείς με κατοστάρες νόμιμα και να εκμεταλλεύεται ΟΛΟ το πλάτος του δρόμου (ακόμα και σε τυφλά σημεία) νόμιμα; Δε νομίζω... αν έχεις οποιεσδήποτε αμφιβολίες μπορείς να ρωτήσεις και σε αστυνομία/υπουργείο συγκοινωνιών, όπου θες τέλος πάντων.

      Ο κύριος Κουρτέσης έθιξε ένα θέμα που έχει συζητηθεί πάρα πολλές φορές εδώ μέσα: της ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ συμπεριφοράς μεγάλου αριθμού (για να μην πω της πλειοψηφίας) των αγωνιζομενων, οι οποίοι νομίζουν οτι επειδή θα κλεισει ο δρόμος τις μέρες του αγώνα, τους ανήκει όλες τις προηγούμενες. Ε newsflash λοιπόν: δεν τους ανήκει! Όπως είναι ξεκάθαρο εδώ και χρόνια οι δοκιμές έπαψαν να λέγονται 'δοκιμές', με ό,τι κι αν σημαίνει αυτό και ονομάζονται πια 'αναγνωρίσεις', δηλαδή ένα διάβασμα του δρόμου, με χρήση του ΚΟΚ και αντίστοιχο σεβασμό στους άλλους χρήστες. Πράγμα που ουδέποτε τηρήθηκε ουσιαστικά και αυτό έχει φέρει πολλά δεινά στον χώρο των αγώνων, από ατυχήματα με ντόπιους χρήστες του δρόμου που απλά πήγαιναν στη δουλειά τους, μέχρι και άρνηση των τοπικών κοινωνιών να δεχτούν αγώνες στα μέρη τους, επειδή μόνο αναστάτωση τους φέρνουν η συμπεριφορά οδηγών και θεατών (ας μην τους βγάλουμε και αυτούς και τα σκουπίδια τους απέξω).

      Και δικαίως διαμαρτύρεται ο κύριος Κουρτέσης σαν επιχειρηματίας -αν θες τη γνώμη μου- εκτός από τις ενστάσεις που έχει και σαν άνθρωπος των αγώνων. Kανείς επιχειρηματίας δε θέλει να δυσφημείται η επιχείρησή του εξαιτίας κάποιον ανεγκέφαλων παρτάκηδων, όπως επίσης κανέναν που θέλει να χρησιμοποιήσει τις παροχές του κου Κουρτέση δεν τον απασχολεί αν μετά από μια-δυο βδομάδες θα γινει εκεί αγώνας. Αυτός πάει να κάνει το χόμπι του σε έναν υποτίθεται ΑΝΟΙΧΤΟ δρόμο, χωρίς την έγνοια οτι κάποιος θα του εμφανιστεί με όσα φάντης μπαστούνι στο apex μιας τυφλής στροφής.

      Στην τελική θα έπρεπε να γνωρίζεις οτι το ράλλυ δεν ειναι αγώνας ταχύτητας για να απομνημονεύεις και το παραμικρό χαλίκι της διαδρομής και να βάζεις σημάδια για τα φρένα και το turn-in (true story και από πολύ γνωστά πληρώματα). Ειναι κάτι το μεταβλητό, που θέλει φαντασία και σωστό γράψιμο-διάβασμα του δρόμου μεν, όχι όμως αντιγραφή αυτών που κάναμε στις δοκιμές.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      regnarts
    • RE: ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ???

      Διαβάζοντας το αποπάνω λινκ, οδηγήθηκα και σε αυτό:

      http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=422687&cid=12

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      regnarts
    • RE: 32ο Ράλλυ Παλάδιο

      Για να πάρετε μια ιδέα πώς βγαίνει ένας 5ος χρόνος γενικής σε μια ειδική με ένα Ν2:

      Youtube Video

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      regnarts
    • RE: ελευθερη σκηνη .. σκεψεις , προτασεις ,και αλλα !

      Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:

      πληρωμα πολυ καλο + αυτοκινητο καλο(για Ν2 παντα) + ψυχολογια καλη + αρκετα αγωνιστικα χλμ στη χρονια = οι χρονοι που κανουν!!

      Aν σου πω οτι το Saxo τους τρέχει απλά με μια bilstein gr.N; Ούτε ρυθμιζόμενη, ούτε τίποτα.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      regnarts
    • RE: ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ???

      Mε αφορμή αυτό:

      Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
      Νέος πρόεδρος της ΕΘΕΠΑ ο Μανώλης Χαλιβελάκης

      Στην προγραμματισμένη χθεσινή του συνεδρίαση, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΜΑΕ αποφάσισε να αναθέσει την προεδρία της ΕΘΕΠΑ στον κο Μανώλη Χαλιβελάκη.

      Εντός των ημερών θα ανακοινωθούν και τα υπόλοιπα μέλη του συμβουλίου.
      http://www.omae-epa.gr/pressrelease/357

      Για να καταλάβω, αυτή τη στιγμή ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ είναι πρόεδρος και στην ΕΘΕΠΑ; Θα ήθελα να είμαι μέσα σ' αυτή τη συνεδρίαση, για να δω τον τρόπο με τον οποίο ανατέθηκε η προεδρία της ΕΘΕΠΑ.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      regnarts
    • RE: ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ???

      Ο χρήστης platis έγραψε:
      Για να γινεις δεκτος, να δουλεψεις και να προσφερεις ουσιαστικα, πρεπει ναχεις στομα κλειστο και γλωσσα εξασκημενη. Αν εχεις αποψη και εκφραση σε τρωει το μαυρο σκοταδι. Κι επειδη οι ανθρωποι οι δημιουργικοι δεν ανηκουν σ αυτην (την επιθυμητή) συνομωταξια και δεν ψιθυριζουν αλλά βροντανε, τα πραγματα πανε οπως τα ξερουμε ολοι μας...

      Nα γίνει επικόλληση παρακαλώ στην κορυφή της ενότητας των Ελληνικών αγώνων και με γράμματα ακόμα μεγαλύτερα από αυτά, αν γίνεται.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      regnarts
    • RE: 4ος Γύρος - Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας

      Eγώ λέω να φωνάξετε και την Ντούβλη, όπως έκαναν και τα άλλα παληκάρια στα νότια προ καιρού.

      Επίσης λέω οτι οι ελληνικοί αγώνες έχουν την εικόνα που τους αξίζει.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      R
      regnarts
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr