@katafractos17 said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Μιας και όλη η συζήτηση ξεκίνησε από την "έρευνα" που έκανα, τοποθετούμαι πάλι ως εξής.
Ξανά λέω ότι η δουλειά στα αυτοκίνητα που είχε μέσα η συγκεκριμένη επιχείρηση στη Λυκόβρυση φαινόταν πάρα πολύ καλή.
Δεν έχω μέτρο σύγκρισης με άλλα παρόμοια καταστήματα ούτε είμαι ειδικός στο detailing (βασικά είμαι άσχετος) αλλά τα αυτοκίνητα πραματικά ήταν καθρέπτες.Οι εγκαταστάσεις του μαγαζιού δείχνουν πολύ ωραίες και καθαρές και η επιχείρηση οργανωμένη. (Με site, κτλ)
Έφυγα χωρίς να έχω σκοπό να χρησιμοποιήσω τη συγκεκριμένη επιχείρηση για δύο λόγους:
- Όπως έγραψα και στα προηγούμενα κείμενα μου, είναι αυτό που ένιωσα από την ανταπόκριση που είχα στην ερώτηση (αλλά και πριν από αυτήν) για το αν παρέχουν τη γνωστή σε όλους μας υπηρεσία πλυσίματος αυτοκινήτου ή όχι.
Έλαβα μεν απάντηση, αλλά ο τρόπος και το ύφος που την έλαβα μου δημιούργησαν όλα αυτά τα συναισθήματα και τις σκέψεις.
Δεν μου είπε κανείς δηλαδή ότι είμαι ανεπιθύμητος αλλά έτσι αισθάνθηκα.
Δεν μου είπε κανείς "γιατί ήρθες τώρα εσύ να ρωτήσεις;" αλλά αυτή η σκέψη μου πέρασε από το μυαλό από το "βαριεστημένο" να το πω; "απόμακρο" να το πω; "βαρύ" να το πω; ύφος με το οποίο έλαβα την απάντηση.Προσωπικά αν είχα μαγαζί και έμπαινε πελάτης μέσα την ώρα που μιλούσα στο τηλέφωνο, θα τον κοίταγα και θα του ζητούσα με χαμόγελο ή ευγενικά να με περιμένει λίγο και φυσικά αν δεν ήταν τόσο σημαντική η συνομιλία θα το έκλεινα γρήγορα.
Θα ζητούσα συγνώμη για την αναμονή και θα ρωτούσα πως μπορώ να εξυπηρετήσω.
Θα εξηγούσα και θα απαριθμούσα τις υπηρεσίες που μπορώ να προσφέρω χωρίς να χρειάζεται να μου τις εκμαιεύσουν.Εγώ δεν έλαβα τίποτα από αυτά.
Περίμενα αμήχανα μέχρι να τελειώσει το τηλεφώνημα χωρίς κανείς να μου δώσει σημασία.
Πήρα σιωπηλό νεύμα να κάνω την ερώτηση μου.
Η απάντηση ήταν ένα ξερό ότι "προσφέρουν λίγο πιο εξειδικευμένες υπηρεσίες πάνω στο πλύσιμο" και μετά... παύση.
Δηλαδή τι; Ποιες είναι αυτές; Τι κόστος έχουν; Αν δεν ρωτούσα διευκρινιστικά εγώ, δεν θα μου τις ανέλυαν.
Χαρακτηριστικό είναι πως αφού μου απαριθμήθηκαν οι πρώτες δύο υπηρεσίες πλυσίματος (η πρώτη που ήταν η touchless δεν έκανε για το δική μου περίπτωση τη συγκεκριμένη στιγμή μιας και το αυτοκίνητο ήταν τουλάχιστον δύο μήνες άπλυτο) για τα υπόλοιπα με παρέπεμψε να ενημερωθώ αναλυτικά από το site δίνοντας μου μια καρτούλα. Αλίμονο εννοείται ότι δεν έχω πρόβλημα να μπω στο site και να δω, αλλά συνήθως αυτό το κάνεις στο τέλος της εξυπηρέτησης και της συνομιλίας με τον πελάτη και όχι τελειώνοντας την πριν την ώρα της.
Συνομιλία βέβαια που όπως έχω ξανά γράψει φαινόταν να γίνεται με το ζόρι και με βαρύ ύφος σε σημείο που να μοιάζει στα αυτιά του άλλου μέχρι ότι περιέχει και κάποιον βαθμό απαξίωσης.Δεν ξέρω αν τον πέτυχα σε κακά κέφια, δεν ξέρω αν ως χαρακτήρας είναι έτσι βαρύς, δεν ξέρω αν με έκοψε στραβά, αλλά ξέρω ότι φεύγοντας είχα το συναίσθημα ότι κακώς έστριψα και μπήκα μέσα να ρωτήσω γιατί πιθανόν είναι ένα κλειστό club στο οποίο για να σε δεχτούν ίσως πρέπει να κάνεις κάτι παραπάνω στο αυτοκίνητο από ένα σκέτο πλύσιμο.
Κατά τη διάρκεια όλου αυτού, μου ερχόταν μια αύρα ότι δεν μπορώ να ανηκώ σε αυτό το χώρο. Ίσως γιατί ρώτησα μόνο για πλύσιμο και ως σκέτη υπηρεσία θεωρείται παρακατιανή; Δεν ξέρω. Ας μου έλεγε όμως ευγενικά ότι δεν προτιμάει να την προσφέρει μόνη της και ότι το μαγαζί δεν είναι αυτό που ζητάω.Όχι ότι έπαθα και κάτι ή μου δημιουργήθηκε κάνα ψυχικό τραύμα.
Αλίμονο, μεγάλα παιδιά είμαστε.
- Ούτως ή άλλως δεν έψαχνα για πλύσιμο κάθε είκοσι ημέρες με 21€, ούτε κάθε δύο μήνες με 40€, οπότε ακόμη και η αντιμετώπιση να ήταν διαφορετική, λογικά δεν θα το σκεφτόμουν. Τουλάχιστον όχι για τακτικά.
Ένα αρκετά καλό και προσεκτικό πλύσιμο σχεδόν κάθε δύο μήνες που συνήθως πλένω το αυτοκίνητο, χωρίς να παίζει ρόλο πόσο βρώμικο είναι, χωρίς να παίζει ρόλο πόσο καιρό έχει να πλυθεί, χωρίς ραντεβού μίας εβδομάδας και σε πιο οικονομική τιμή (17€), το βρήκα, οπότε όλα καλά.
Το αυτοκίνητο άλλωστε παρκάρει σε κλειστό πάρκινγκ, οπότε μένει κάπως πιο καθαρό για περισσότερο καιρό.
Δεν ξέρω αν τα σκέφτηκα λίγο υπερβολικά τα πράγματα ή αν παρεξήγησα καταστάσεις που συνήθως μπορεί να μην είναι έτσι ή οτιδήποτε τέλος πάντων, αλλά στο τέλος αυτό που μετράει είναι το πως φεύγει ένας πελάτης από ένα μαγαζί.
Αν όμως τα πράγματα είχαν εξελιχθεί διαφορετικά, ίσως το 70άρι για το μεγάλο πρόγραμμα που κρατάει έξι μήνες, να το έδινα μία φορά το χρόνο και να το έκανα δώρο στο αυτοκίνητο μου.
Θα μου πει ίσως κάποιος "σιγά ρε κουβαρντά, τον φτώχυνες τώρα που δεν θα τα δώσεις"Ε εντάξει, σε αυτό δεν θα απαντούσα.
Καλησπερα Αγαπητε φιλε.
Πραγματι η αντιμετωπιση και ο τροπος μου δεν ηταν ο πρεπων και πραγματικα λυπαμαι αν σου εδωσα ολες αυτες τις εντυπωσεις που εγραψες και δεν σε αδικω καθολου.
Παραυτα την στιγμη που μιλαγα στο τηλεφωνο δυστυχως ΔΕΝ γινοταν να το κλεισω και να σε εξυπηρετησω αμμεσα γιατι με πληροφορουσαν πως πριν λιγο απεβιωσε πολυ οικειο και συγγενικο μου προσωπο και οπως καταλαβαινεις ηταν κατι παρα πολυ σημαντικο και ψυχοφθορω για εμενα εκεινη την στιγμη,πραγμα που φυσικα και δεν ειναι υποχρεωμενος ο καθε πελατης να γνωριζει και λογικοτατα απαιτει καλυτερης αντιμετωπισεως,σε οτι ψυχολογικο βαρος και να ειναι εκεινη την ωρα ο εκαστοτε επαγγελματιας.
Στην προκειμενη περιπτωση οφειλω προς εσενα απο μεριας μου το λιγοτερο μια ΣΥΓΓΝΩΜΗ.
Για ολα τα υπολοιπα που γραφτηκαν απο διαφορους αλλους ειτε για τη συμπεριφορα μου,ειτε για την τεχνογνωσια μου,ειτε τα υλικα μου,ειτε τις τιμες μου,ειτε τον τροπο που εχω επιλεξει να παρεχω τις υπηρεσιες μου, κ.π.α διαφορα ακομα και σε καποια σημεια ειρωνικα προς το προσωπο μου,δεν θα σχολιασω.....
Το μονο που θα πω ειναι οτι η αγορα ειναι τοσο μεγαλη που ο καθενας κανει την ερευνα του και καταληγει στο καταστημα και τον επαγγελματια που θε επιλεξει.
Υ.Σ:Για καποιο αλλο μαγαζι που αναφερθηκε ειρωνικα οτι ειμαι Δασκαλος και τον εχω εκπαιδευση και δουλευει τα υλικα μου στη παροχη του σε καποια αλλη περιοχη θελω να τονισω οτι ΟΥΔΕΠΟΤΕ εχω εκπαιδευση τον συγκεκριμενο και φυσικα ΔΕΝ δουλευει τα υλικα της εταιρειας που αντιπροσωπευω.
Και παλι Συγγνωμη Φιλε μου.
Καλη Συνεχεια σε ολους!