Navigation

• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 13
    • Best 1
    • Groups 0

p-s

@p-s

Please enter occupation - Please enter your interests

8
    Profile views
    13
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

p-s Unfollow Follow

Best posts made by p-s

• RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

@katafractos17 said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

Μιας και όλη η συζήτηση ξεκίνησε από την "έρευνα" που έκανα, τοποθετούμαι πάλι ως εξής.

• Ξανά λέω ότι η δουλειά στα αυτοκίνητα που είχε μέσα η συγκεκριμένη επιχείρηση στη Λυκόβρυση φαινόταν πάρα πολύ καλή.
        Δεν έχω μέτρο σύγκρισης με άλλα παρόμοια καταστήματα ούτε είμαι ειδικός στο detailing (βασικά είμαι άσχετος) αλλά τα αυτοκίνητα πραματικά ήταν καθρέπτες.

• Οι εγκαταστάσεις του μαγαζιού δείχνουν πολύ ωραίες και καθαρές και η επιχείρηση οργανωμένη. (Με site, κτλ)

• Έφυγα χωρίς να έχω σκοπό να χρησιμοποιήσω τη συγκεκριμένη επιχείρηση για δύο λόγους:

1. Όπως έγραψα και στα προηγούμενα κείμενα μου, είναι αυτό που ένιωσα από την ανταπόκριση που είχα στην ερώτηση (αλλά και πριν από αυτήν) για το αν παρέχουν τη γνωστή σε όλους μας υπηρεσία πλυσίματος αυτοκινήτου ή όχι.
        Έλαβα μεν απάντηση, αλλά ο τρόπος και το ύφος που την έλαβα μου δημιούργησαν όλα αυτά τα συναισθήματα και τις σκέψεις.
        Δεν μου είπε κανείς δηλαδή ότι είμαι ανεπιθύμητος αλλά έτσι αισθάνθηκα.
        Δεν μου είπε κανείς "γιατί ήρθες τώρα εσύ να ρωτήσεις;" αλλά αυτή η σκέψη μου πέρασε από το μυαλό από το "βαριεστημένο" να το πω; "απόμακρο" να το πω; "βαρύ" να το πω; ύφος με το οποίο έλαβα την απάντηση.