elteo... είσαι πολύ, πολύ τρυφερός με το hardware σου...
(σιγαστήρ, πες του κ συ... )
elteo... είσαι πολύ, πολύ τρυφερός με το hardware σου...
(σιγαστήρ, πες του κ συ... )
οι φορητοί είναι ψευτοκατασκευές. εκτός κάποιων πιό στιβαρών κατασκευών:iconcool:.
καλά, εδώ που τα λέμε ελάχιστο hardware πιά αντέχει στις κακουχίες...(edit... και προσέξτε ότι δε μιλάμε για κακουχίες: να μη μας μείνει στό χέρι έστω!) και γιατί να είναι έτσι εξ'άλλου αφού τις εταιρίες τις συμφέρει το κάθε τι να καταστρέφεται με το παραμικρό; τσάμπα λεφτά θα δίνω σου λέει;:roll:
το hardware ('σκληρά πράματα' ΄σε πολύ λεύτερη μετάφραση) πιά θα έπρεπε να ονομάζεται flimsyware .
ασταδιάλα πιά
το mplayerc μου αρέσει περισσότερο από το vlc γιατί εκτός του ότι είναι ελαφρύτερο και πιό 'μαζεμένο' (τουλάχιστο αυτή την εντύπωση μου δίνει. όταν παλιότερα είχα χρησιμοποιήσει το vlc μετά από προτροπή κάποιου που το προτιμούσε, το καβάλησε ο διάολος και κόλλησε) σε αφήνει να γράψεις fragment shaders
Ο χρήστης nass έγραψε:
Καλό το αλλά υπάρχει και η κοινή λογική. Α, και που ΄σαι, να υποθέσω πως πάντα τηρείς τον ΚΟΚ (πχ. πηγαίνεις με το όριο, παρκάρεις μόνο όπου επιτρέπεται, δεν περνάς ποτέ με πορτοκαλί κτλ.) Διότι δεν μπορούμε να παραβιάζουμε τον ΚΟΚ και ταυτόχρονα να τον επικαλούμαστε, έτσι δεν είναι ?
έχω σιχαθεί τη κουβέντα αυτή, λυπάμαι, δεν έχω τίποτα να πω.
στο διάολο πάνε/πάμε όλοι και όλα.
ποιός είναι λογικός ποιός δεν είναι λογικός...
το μόνο για το οποίο είμαι βέβαιος, πια, δεν έχει σχέση με το τι πάει να πει το 1.5 αναβόσβημα της μεγάλης σκάλας ούτε το φώτα έκτακτης ανάγκης για ενημέρωση πρόθεσης παρκαρίσματος, ούτε το ενδεικτικό αλλαγής πορείας για την ενημέρωση πρόθεσης... συνέχισης προσπέρασης?!?
αλλά ότι ο λόγος που συνεχίζουν να γίνονται παράλογες και τελείως 'απρόσμενες' στούκες... βρίσκεται κάπου εδώ μέσα στο thread αυτό...
τελικά ζώα είμαστε όλοι γιατί είναι αδύνατο να συννενοηθούμε και να καταλήξουμε σε κάτι στο οποίο θα μπορούμε να στηριχτούμε όλοι κατά τρόπο απόλυτο και απόλυτα βέβαιο. αδιάφορο ποιός ξέρει καλύτερα τις πατέντες αδιάφορο τελείως ποιός από εδώ νομίζει ή πράγματι ξέρει τον κοκ καλύτερα...
ο Θεός μαζί μας.
kacey δεν θέλω να απαντήσω στα επί μέρους στοιχεία παρα μόνο στη γενική εικόνα, ότι δηλαδή αν δεν κάνεις τις 'πατέντες', τότε ή θα τρακάρεις ή θα σε τρακάρουν ή θα κοιταζόμαστε. λες κάποια πολύ καλά πράματα, αλλά η συμπεριφορά οδηγού που περιέγραψες δεν έχει καμία σχέση με μένα. μυστήριο; τι να πω...
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Στην κιθάρα πχ, σηκώνεις την χορδή στην 'θέση' που πατάς ήδη και ανεβάζεις μισό/έναν/δύο τόνους (πάει και πιο πολύ, αλλά υπερβάλλουν ).
8 ημιτόνια
ο χέντριξ λένε ~12 (10?)... ο καθηγητής μου μου έδειξε 9 ημιτόνια; δε θυμάμαι... (νίκος σώκος)
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
βασικά αν του κάνεις γρήγορο αναβόσβημα μια ή δυο φορές σημαίνει ότι τον αφήνεις να περάσει, αν όμως είναι παρατεταμένο τότε του λες όπα μάγκα πού πας ?
είναι κάπου γραμμένο αυτό; πώς ξέρεις ότι είναι όντως έτσι; απάντηση 'ε έτσι είναι πως να το κάνουμε', 'όλοι το ξέρουν' ή κάποια αντίστοιχη δεν είναι αποδεκτή.
Εγώ αγνοώ τα διάφορα παιχνίδια με τα φώτα και αποφεύγω να παίζω και γω με τα φώτα μου. στην ρούφου που κάθε στενό είναι και ένας με στοπ και ξεμυτάει αυτοκτονικά, εκεί ανάβω για να φωτίσει όταν πλησιάζω και με το πόδι στο φρένο (και ~40χαώ στο κοντέρ). κυρίως το βράδυ. Τώρα σταμάτησα τα φώτα. Ό,τι κάνω χωρίς να παίζω με τα φώτα. επηρρεάζει το πως βλέπω το χώρο μπροστά.
όχι στην πατέντα.
Ο χρήστης dpurpler έγραψε:
Αν οι πατέντες είναι χρήσιμες δεν είναι κακό να τις χρησιμοποιούμε νομίζω...
οι πατέντες δεν είναι σύμφωνες με τον κοκ, δεν είναι γραμμένες πουθενά και δε θέλω να οδηγώ βασιζόμενος στο τι περιμένει ο άλλος από έναν ελληνα. Οδηγώ σαν οδηγός και καλά θα κάνουν και οι άλλοι να συμμορφωθούν. αν είναι να αλλάξει κάποιος σύμφωνα με τα νερά του αλλουνού αυτός θα είναι ο πατεντιάρης, όχι αυτός που θέλει (προσπαθεί) να ακολουθήσει τους τύπους. Οι πατέντες μπορεί να είναι χρήσιμες αλλά είναι δίκοπο μαχαίρι. Επιτρέπεις προσωρινά την 'λυση' μιας κατάστασης αλλά, όπως και να έχει, παραβαίνεις τον κοκ και δεν συμπεριφέρεσαι όπως περιμένει ένας σωστός (και όχι πατεντιάρης) οδηγός. Εκεί που τελικά άλλος έπρεπε να φερθεί σωστότερα, εσύ του επιτρέπεις να συνεχίζει την λαθεμένη οδήγηση (Δεν το λέω για όλες τις περιπτώσεις αυτό. πχ αυτή που σε περνάει ο άλλος επειδή πας αργά, δεν είναι λαθεμένη ούτε η δική σου οδήγηση ούτε του αλλουνού όμως δεν είσαι υποχρεωμένος να πας σα κότα ούτε να σταματήσεις επειδή ο άλλος είναι ανίκανος να σε περάσει με την αργή ταχύτητά σου... αν δεν μπορεί να σε περάσει όταν πας σχετικά αργά, γιατί να σε περάσει; αφού δε μπορεί να πάει γρήγορα. Τέλος, είναι πίσω σου, δεν κάνεις τίποτα που να δυσκολεύει την κίνηση, να κόψει το σβέρκο του. άκου εκεί να σταματήσεις). Στο τέλος δηλαδή εκεί που υπήρχε ένας ενοχλητικός/λάθος οδηγός, τώρα υπάρχουν ΔΥΟ.
Λέω όχι στην πατέντα. Οδηγώ σωστά και απαιτώ από τους άλλους να οδηγούν σωστά. Αν δεν μπορούν να το κάνουν αυτό, να καταλάβουν ότι θα οδηγώ όπως πρέπει και όχι όπως περιμένουν από τις πατέντες τους.
Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει ούτε να σκαρφίζεται πατέντες. Όλοι είναι υποχρεωμένοι να ξέρουμε τον κοκ.
Ο χρήστης dpurpler έγραψε:
Ελληνικές πατέντες για την Ελληνική πραγματικότητα.
και διαιωνίζεται η ελληνική πατεντομανία. Λυπάμαι, εγώ δεν κάνω τίποτα από αυτά.