Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 359
    • Best 1
    • Groups 0

    geiasou

    @geiasou

    12
    Reputation
    5
    Profile views
    359
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    geiasou Unfollow Follow

    Best posts made by geiasou

    • RE: Honda CR-V 2015

      Σχεδον μια 10ετια μετα την αγορα του CRV 2015, θυμηθηκα που εγραφα σε αυτο το forum και επεστρεψα α) για να διαβασω τις αποψεις και τις εμπειριες αλλων ιδιοκτητων ολο αυτον τον καιρο που περασε και β) να γραψω τη δικη μου εμπειρια μετα απο χρηση σχεδον 10ετιας.

      Διαβασα οτι τελευταια σας απασχολει ενα θεμα με τη μπαταρια και ενα θεμα με την αλλαγη λαδιων.

      Εγω εχω το CRV 1.6 diesel 2WD (το μπροστοκινητο) στην έκδοση Comfort. Το είχα πάρει τότε, αν και στην αρχη πηγαινα κι εγω (οπως και η πλειοψηφια) για το AWD στην εκδοση Elegance, επειδη ειχε αλλαξει η φορολογια λιγο πριν την αγορα, και το δικο μου, που ηταν ηδη εκτελωνισμενο, ειχε σημαντικη διαφορα τιμης, σχεδον 6-7.000 ευρω με τα νεα AWD 2016. Και ομολογω οτι δεν το μετανιωσα για 3 λογους: 1) γιατι εχω μειωμενη καταναλωση, κατω απο 6,5lt/100km, σε σχεση με τα AWD που εχουν πανω απο 7,5, ειδικα τα τελευταια χρονια που τα καυσιμα γινανε πανακριβα, 2) γιατι μενω Αθηνα και δεν με εχει πιασει ουτε ο καινουργιος δακτυλιος (ρυποι 115 gr CO2), οποτε μπορω να μπαινω κεντρο καθημερινα, σε σχεση με εναν ιδιοκτητη AWD, που τον πιανει ο δακτυλιος και 3) εχω λιγοτερες πιθανοτητες να αντιμετωπισω τα "προβληματακια" που εχουν αναφερθει κυριως στα CRV με μοτερ 160hp με την αναμιξη καυσιμου στο λαδι και με την ψοφια μπαταρια. Υπαρχουν βεβαια και 2 λογοι που το μετανιωσα για το οτι το πηρα με πιο φτωχο εξοπλισμο και αυτοι ειναι 1) η ελλειψη ηλεκτρικα ανακλινομενων καθρεφτων (μου σπανε τα νευρα καθε φορα που πρεπει να κατεβω για να ανοιγοκλεισω τον δεξιο καθρεφτη σε στενα σημεια, πλυντηρια αυτοκινητων, παρκινγκ κλπ) και 2) η ελλειψη εξυπνου αυτοματου πιλοτου με αυξομειωση ταχυτητας αναλογα με την κυκλοφορια εμπρος (i-ACC), που εμπαινε ως εξτρα στην εκδοση Elegance, γιατι τον δικο μου απλο αυτοματο πιλοτο εχω βαρεθει να τον βαζω και να τον βγαζω στις εθνικες οταν μου μπαινουν αλλοι μπροστα στη λωριδα. Παντως ελλειψη δυναμης δεν εχω διαπιστωσει, καθως δεν μου εχει τυχει εως τωρα καποια περισταση που να πω οτι μου λειπουν αλογα, ολα αυτα τα χρονια.

      Τι "προβληματα" μου εχει βγαλει, αλλα ασημαντα, αλλα πιο σοβαρα:

      • τα εργοστασιακα λαστιχα της Goodyear ηταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ και εφευγαν κομματια μετα απο 20.000 χλμ.
      • τα τακακια μου φθειρονται σχετικα γρηγορα (γι αυτο βεβαια ευθυνεται περισσοτερο ο τροπος οδηγησης μου) με αποτελεσμα να εχω ηδη αλλαξει μπροστινες δισκοπλακες στα 100.000 χλμ γιατι κανανε "δοντακι" απο την επαφη με τα φθαρμενα τακακια
      • τα εξωτερικα λαστιχα στην πανω μερια του παρμπριζ και των παραθυρων οδηγου - συνοδηγου σκιστηκαν με αποτελεσμα σε μεγαλες ταχυτητες στις εθνικες να τρεμοπαιζουν απο τον αερα και να δημιουργουν αεροδυναμικους θορυβους... εκοψα με το χερι τα κομματακια που περισσευαν και ησυχασα
      • γυρω στις 80.000 χλμ μου αναψε check engine ξαφνικα και πηγαινοντας το αμαξι στον Σ. μου ειπαν, αφου το εβαλαν στο διαγνωστικο, οτι ηθελε αλλαγη ο αισθητηρας λ... το απεδωσαν σε κακη ποιοτητα καυσιμου (δεν νομιζω να ισχυει γιατι παντα βαζω πετρελαιο απο ενα και μονο βενζιναδικο της Shell στην περιοχη μου που το εχω τσεκαρει και εχει καθαρα καυσιμα) και τελικα μου το αλλαξαν εντος εγγυησης.
      • μια φορα μου καηκε η λυχνια αλογονου του εμπρος δεξιου φαναριου (μεσαια σκαλα)
      • σε 9,5 χρονια εχω αλλαξει 2 μπαταριες, μια στα 3 χρονια ακριβως και μια στα 6,5 χρονια, που δεν το βρισκω ουτε πολυ καλη ουτε πολυ κακη επιδοση. το κακο ειναι οτι και τις 2 φορες δεν με προειδοποιησε αλλα επεσε "νεκρο" με αποτελεσμα να φωναξω μπαταριά να μου την αλλαξει επιτοπου στον δρομο. σε αντιθεση με ενα παλιο Honda Civic του 1997 που εχουμε στην οικογενεια, το οποιο χρησιμοποιει ελαχιστο ρευμα για την εκκινηση, οποτε και με ψοφια μπαταρια μπορεις να το ξεκινησεις και να το πας μέχρι τον μπαταριά, το CRV αν αποφασισει να σε αφησει απο μπαταρια, τελειωσες.
      • το πλατω μου εχει φαγωθει αρκετα στα 150.000 χλμ με αποτελεσμα ο συμπλέκτης να εχει γινει καπως βαρυς. δεν ξερω αν πρεπει να αλλαξω δισκο-πλατω τωρα ή να το αφησω για τα 200.000 χλμ.
        Περαν αυτων, εως τωρα οχι κατι αλλο σοβαρο, Δοξα τω Θεω. Τελος για οσους ειστε Αττικη, προτεινω για εξουσιοδοτημενο servive τον Γκιουλμπαλογλου στη Μεταμορφωση. Πολυ καλυτερη εξυπηρετηση και φτηνοτερες τιμες απο τον Σ.

      Απο προσθετα στο δικο μου εχω βαλει τα αυθεντικα εσωτερικα μαρσπιε στις πορτες, του εβαλα 10αρα οθονη android με τηλεοπτικο δεκτη, στη θεση του εργοστασιακου radioCD της εκδοσης Comfort, και του εβαλα και εναν ενισχυτη - subwoofer της Alpine κατω απο το καθισμα του συνοδηγου για καλυτερο ηχο. Επισης του εβαλα και μεμβρανες νανοκεραμικες της Llumar για να κοβουν λιγο τη ζεστη το καλοκαιρι.

      Εκτος του οτι εχω γυρισει τη μιση Ελλαδα σε ταξιδακια, περσι τον Αυγουστο πηγα και νοτια Ιταλια. Ταξιδεψε απο Μπαρι μεχρι Ναπολη και Λετσε ο Hondas. Φετος λεω να παω Γερμανια για καλοκαιρινες διακοπες, να δω και το Euro (Αχ τι μας εκανες ρε Εθνικη...), και σκεφτομαι σοβαρα να παω οδικως, ειτε παλι μεσω Ιταλιας, ειτε απο Γιουγκοσλαβια. Τετοια αμαξια και ειδικα με κινητηρες ντιζελ ειναι απολαυση στην οδηγηση μεγαλων αποστασεων.

      Τελος να ξερετε επειδη η Honda το εκοψε το CRV diesel οριστικα, και τα επομενα που βγαζει τα υβριδικα εχουν τιμες Mercedes και BMW, τα δικα μας ειναι συλλεκτικα και πιστευω θα κρατησουν μεταπωλητικη αξια. Στο car.gr που εριξα μια ματια εχει λιγα CRV diesel και μαλιστα σχεδον ολα ειναι AWD. 2-3 μπροστοκινητα ολα κι ολα. Οχι οτι προτιθεμαι να το πουλησω, αλλα για να ξερω που κινειται η αξια του.

      Αυτα καλοι μου ανθρωποι, και οποιος αλλος κατοχος θελει ας γραψει τις εμπειριες του να ξαναζωντανεψει το νημα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geiasou

    Latest posts made by geiasou

    • RE: Honda CR-V 2015

      Σχεδον μια 10ετια μετα την αγορα του CRV 2015, θυμηθηκα που εγραφα σε αυτο το forum και επεστρεψα α) για να διαβασω τις αποψεις και τις εμπειριες αλλων ιδιοκτητων ολο αυτον τον καιρο που περασε και β) να γραψω τη δικη μου εμπειρια μετα απο χρηση σχεδον 10ετιας.

      Διαβασα οτι τελευταια σας απασχολει ενα θεμα με τη μπαταρια και ενα θεμα με την αλλαγη λαδιων.

      Εγω εχω το CRV 1.6 diesel 2WD (το μπροστοκινητο) στην έκδοση Comfort. Το είχα πάρει τότε, αν και στην αρχη πηγαινα κι εγω (οπως και η πλειοψηφια) για το AWD στην εκδοση Elegance, επειδη ειχε αλλαξει η φορολογια λιγο πριν την αγορα, και το δικο μου, που ηταν ηδη εκτελωνισμενο, ειχε σημαντικη διαφορα τιμης, σχεδον 6-7.000 ευρω με τα νεα AWD 2016. Και ομολογω οτι δεν το μετανιωσα για 3 λογους: 1) γιατι εχω μειωμενη καταναλωση, κατω απο 6,5lt/100km, σε σχεση με τα AWD που εχουν πανω απο 7,5, ειδικα τα τελευταια χρονια που τα καυσιμα γινανε πανακριβα, 2) γιατι μενω Αθηνα και δεν με εχει πιασει ουτε ο καινουργιος δακτυλιος (ρυποι 115 gr CO2), οποτε μπορω να μπαινω κεντρο καθημερινα, σε σχεση με εναν ιδιοκτητη AWD, που τον πιανει ο δακτυλιος και 3) εχω λιγοτερες πιθανοτητες να αντιμετωπισω τα "προβληματακια" που εχουν αναφερθει κυριως στα CRV με μοτερ 160hp με την αναμιξη καυσιμου στο λαδι και με την ψοφια μπαταρια. Υπαρχουν βεβαια και 2 λογοι που το μετανιωσα για το οτι το πηρα με πιο φτωχο εξοπλισμο και αυτοι ειναι 1) η ελλειψη ηλεκτρικα ανακλινομενων καθρεφτων (μου σπανε τα νευρα καθε φορα που πρεπει να κατεβω για να ανοιγοκλεισω τον δεξιο καθρεφτη σε στενα σημεια, πλυντηρια αυτοκινητων, παρκινγκ κλπ) και 2) η ελλειψη εξυπνου αυτοματου πιλοτου με αυξομειωση ταχυτητας αναλογα με την κυκλοφορια εμπρος (i-ACC), που εμπαινε ως εξτρα στην εκδοση Elegance, γιατι τον δικο μου απλο αυτοματο πιλοτο εχω βαρεθει να τον βαζω και να τον βγαζω στις εθνικες οταν μου μπαινουν αλλοι μπροστα στη λωριδα. Παντως ελλειψη δυναμης δεν εχω διαπιστωσει, καθως δεν μου εχει τυχει εως τωρα καποια περισταση που να πω οτι μου λειπουν αλογα, ολα αυτα τα χρονια.

      Τι "προβληματα" μου εχει βγαλει, αλλα ασημαντα, αλλα πιο σοβαρα:

      • τα εργοστασιακα λαστιχα της Goodyear ηταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ και εφευγαν κομματια μετα απο 20.000 χλμ.
      • τα τακακια μου φθειρονται σχετικα γρηγορα (γι αυτο βεβαια ευθυνεται περισσοτερο ο τροπος οδηγησης μου) με αποτελεσμα να εχω ηδη αλλαξει μπροστινες δισκοπλακες στα 100.000 χλμ γιατι κανανε "δοντακι" απο την επαφη με τα φθαρμενα τακακια
      • τα εξωτερικα λαστιχα στην πανω μερια του παρμπριζ και των παραθυρων οδηγου - συνοδηγου σκιστηκαν με αποτελεσμα σε μεγαλες ταχυτητες στις εθνικες να τρεμοπαιζουν απο τον αερα και να δημιουργουν αεροδυναμικους θορυβους... εκοψα με το χερι τα κομματακια που περισσευαν και ησυχασα
      • γυρω στις 80.000 χλμ μου αναψε check engine ξαφνικα και πηγαινοντας το αμαξι στον Σ. μου ειπαν, αφου το εβαλαν στο διαγνωστικο, οτι ηθελε αλλαγη ο αισθητηρας λ... το απεδωσαν σε κακη ποιοτητα καυσιμου (δεν νομιζω να ισχυει γιατι παντα βαζω πετρελαιο απο ενα και μονο βενζιναδικο της Shell στην περιοχη μου που το εχω τσεκαρει και εχει καθαρα καυσιμα) και τελικα μου το αλλαξαν εντος εγγυησης.
      • μια φορα μου καηκε η λυχνια αλογονου του εμπρος δεξιου φαναριου (μεσαια σκαλα)
      • σε 9,5 χρονια εχω αλλαξει 2 μπαταριες, μια στα 3 χρονια ακριβως και μια στα 6,5 χρονια, που δεν το βρισκω ουτε πολυ καλη ουτε πολυ κακη επιδοση. το κακο ειναι οτι και τις 2 φορες δεν με προειδοποιησε αλλα επεσε "νεκρο" με αποτελεσμα να φωναξω μπαταριά να μου την αλλαξει επιτοπου στον δρομο. σε αντιθεση με ενα παλιο Honda Civic του 1997 που εχουμε στην οικογενεια, το οποιο χρησιμοποιει ελαχιστο ρευμα για την εκκινηση, οποτε και με ψοφια μπαταρια μπορεις να το ξεκινησεις και να το πας μέχρι τον μπαταριά, το CRV αν αποφασισει να σε αφησει απο μπαταρια, τελειωσες.
      • το πλατω μου εχει φαγωθει αρκετα στα 150.000 χλμ με αποτελεσμα ο συμπλέκτης να εχει γινει καπως βαρυς. δεν ξερω αν πρεπει να αλλαξω δισκο-πλατω τωρα ή να το αφησω για τα 200.000 χλμ.
        Περαν αυτων, εως τωρα οχι κατι αλλο σοβαρο, Δοξα τω Θεω. Τελος για οσους ειστε Αττικη, προτεινω για εξουσιοδοτημενο servive τον Γκιουλμπαλογλου στη Μεταμορφωση. Πολυ καλυτερη εξυπηρετηση και φτηνοτερες τιμες απο τον Σ.

      Απο προσθετα στο δικο μου εχω βαλει τα αυθεντικα εσωτερικα μαρσπιε στις πορτες, του εβαλα 10αρα οθονη android με τηλεοπτικο δεκτη, στη θεση του εργοστασιακου radioCD της εκδοσης Comfort, και του εβαλα και εναν ενισχυτη - subwoofer της Alpine κατω απο το καθισμα του συνοδηγου για καλυτερο ηχο. Επισης του εβαλα και μεμβρανες νανοκεραμικες της Llumar για να κοβουν λιγο τη ζεστη το καλοκαιρι.

      Εκτος του οτι εχω γυρισει τη μιση Ελλαδα σε ταξιδακια, περσι τον Αυγουστο πηγα και νοτια Ιταλια. Ταξιδεψε απο Μπαρι μεχρι Ναπολη και Λετσε ο Hondas. Φετος λεω να παω Γερμανια για καλοκαιρινες διακοπες, να δω και το Euro (Αχ τι μας εκανες ρε Εθνικη...), και σκεφτομαι σοβαρα να παω οδικως, ειτε παλι μεσω Ιταλιας, ειτε απο Γιουγκοσλαβια. Τετοια αμαξια και ειδικα με κινητηρες ντιζελ ειναι απολαυση στην οδηγηση μεγαλων αποστασεων.

      Τελος να ξερετε επειδη η Honda το εκοψε το CRV diesel οριστικα, και τα επομενα που βγαζει τα υβριδικα εχουν τιμες Mercedes και BMW, τα δικα μας ειναι συλλεκτικα και πιστευω θα κρατησουν μεταπωλητικη αξια. Στο car.gr που εριξα μια ματια εχει λιγα CRV diesel και μαλιστα σχεδον ολα ειναι AWD. 2-3 μπροστοκινητα ολα κι ολα. Οχι οτι προτιθεμαι να το πουλησω, αλλα για να ξερω που κινειται η αξια του.

      Αυτα καλοι μου ανθρωποι, και οποιος αλλος κατοχος θελει ας γραψει τις εμπειριες του να ξαναζωντανεψει το νημα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geiasou
    • RE: Honda CR-V 2015

      Ο χρήστης RScenic έγραψε:
      Παιδια καλημερα σας.
      Ασκηση για γερα νευρα: Εχει 'στραγγισει' κανεις σας το ρεζερβουαρ να ξερουμε σε τι ενδειξη υπολειπόμενων χιλιομετρων 'μενει' το αυτοκινητο? Εγω το κατεβασα μεχρι τα 30 χλμ. Θα το προχωρουσα αλλα δεν ειχα μαζι μου μπετονακι με πετρελαιο..

      Το δοκιμασα οχι επιτηδες αλλα απο αναγκη. Το CRV εχει 58 λιτρα ντεποζιτο που λογικα πρεπει να ειναι χωρισμενο σε κυριο (50 λιτρων) και βοηθητικο (8 λιτρων). Ο υπολογιστης ταξιδιου υπολογιζει τα εναπομειναντα χλμ με βαση το κυριο ντεποζιτο. Δηλαδη οταν σου δειχνει 0 χλμ σημαινει οτι τελειωσαν τα 50 λιτρα και μενουν αλλα 8 λιτρα στο βοηθητικο. Το αμαξι οταν γραψει 0 μπαινει σε λειτουργια μειωμενης καταναλωσης, βγαζει μια χελωνιτσα στην οθονη των οργανων και μαρσαρει ως τις 2.000 στροφες, μετα εχει κοφτη. Ειναι ψιλοεπικινδυνο να σου πω την αληθεια γιατι αν θες να επιταχυνεις σε κατασταση αναγκης, δεν μπορεις. Παντως αν εχεις καταναλωση γυρω στα 6 λτ/100 χλμ, εχεις αλλα 130-140 χλμ περιπου μεχρι να στραγγιξει τελειως.
      Δεν το συνιστω σε κανεναν για τον λογο που προειπε ο george.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geiasou
    • RE: Honda CR-V 2015

      Ο χρήστης RScenic έγραψε:
      Τα ακουω παντα βγαινοντας απο το παρκιγκ με οπισθεν και κατηφορικα οπότε αναγκαστικα παταω φρενο. Θα τα παρατηρησω προεσεκτικοτερα μετα απο καποια χιλιομετρα να το πιστοποιησω. Παντως ο αντιπροσωπος (παρεπιπτοντως πολυ καλος κυριος και ευγενικος) προσθεσε οτι ακομα και δισκους θα μου αλλαξουν δωρεαν αν παρουσιαστει προβλημα μεσα στα τρια χρονια της εγγυησης .
      Thanks

      Ειναι ανησυχητικα τα σημαδια που μας λες. Απο την αλλη παλι τα 2.000 που εχεις κανει ειναι πολυ λιγα.
      Σφυριγμα στο φρεναρισμα ειχα κι εγω στο δικο μου απο σχετικα νωρις.
      Στα σερβις ομως μου ελεγαν καθε φορα οτι τα τακακια εχουν ψωμι ακομα.
      Ωσπου στις 60.000 χλμ εκτος απο τα τακακια πηρα και τις εμπρος δισκοπλακες στο χερι.
      Δεν μου καλυψαν το κοστος οπως γραφεις, γιατι θεωρουνται αναλωσιμα και οχι ανταλλακτικα, κοστος μια 300αρα στο κεφαλι.

      Ενημερωση: πηγα για σερβις απλο (λαδια - ξυδια) στον Σ. και μου ειπαν για φαγωμενα τακακια και εμπρος δισκοπλακες. Επειδη ημουν υποψιασμενος οτι κατι τρεχει με τα φρενα τους ειχα πει να τα τσεκαρουν και την προηγουμενη φορα που ειχα παει (Μαιος 2018) αλλα μου ειχαν πει τοτε ολα ΟΚ. Τωρα πως γινεται μεσα σε 10.000 χλμ απο ΟΚ να φαγωθηκαν τελειως τα τακακια και να πηρα και τις εμπρος δισκοπλακες στη μασχαλη, ο Θεος και η ψυχη τους. Εχετε το νου σας παντως να τους λετε να τσεκαρουν επισταμενα τα τακακια σας σε καθε σερβις για να μην πατε κι εσεις τοσο νωρις για δισκοπλακες.

      Bonus Info: Δεν ειχαν ετοιμοπαραδοτα τακακια εμπρος και περιμενα 2 ωρες να φερουν απο αλλο αντιπροσωπο...

      Θα σε συμβουλευα οποτε πας για σερβις να το τονιζεις οτι θες καλο ελεγχο σε τακακια μπρος πισω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geiasou
    • RE: Honda CR-V 2015

      Ο χρήστης george1977 έγραψε:
      Πότε θα κανονίσουμε χοντικό καφέ;;

      Οποτε θετε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geiasou
    • RE: Honda CR-V 2015

      Ερωτηση: πηγε κανενας απο δω μεσα για σερβις στον Σ. στις 20/9 το πρωι με αμαξι που ο αριθμος κυκλοφοριας τελειωνει σε ....78; Γιατι αν ειναι καποιος απο δω μεσα θελω να του δωσω συγχαρητηρια, ειναι πολυ μερακλης.

      Ενημερωση: πηγα για σερβις απλο (λαδια - ξυδια) στον Σ. και μου ειπαν για φαγωμενα τακακια και εμπρος δισκοπλακες. Επειδη ημουν υποψιασμενος οτι κατι τρεχει με τα φρενα τους ειχα πει να τα τσεκαρουν και την προηγουμενη φορα που ειχα παει (Μαιος 2018) αλλα μου ειχαν πει τοτε ολα ΟΚ. Τωρα πως γινεται μεσα σε 10.000 χλμ απο ΟΚ να φαγωθηκαν τελειως τα τακακια και να πηρα και τις εμπρος δισκοπλακες στη μασχαλη, ο Θεος και η ψυχη τους. Εχετε το νου σας παντως να τους λετε να τσεκαρουν επισταμενα τα τακακια σας σε καθε σερβις για να μην πατε κι εσεις τοσο νωρις για δισκοπλακες.

      Bonus Info: Δεν ειχαν ετοιμοπαραδοτα τακακια εμπρος και περιμενα 2 ωρες να φερουν απο αλλο αντιπροσωπο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geiasou
    • RE: Ford Focus MK4

      Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
      Σχετικά πάντως με την συζήτηση για το πορτμπαγκάζ εγώ σε καταλαβαίνω αλλά μην πιστεύεις ότι επειδή στην Ελλάδα είμαστε φτωχοί και θελουμε να έχουμε c segment για οικογενειακό αυτοκίνητο το ίδιο ισχύει για όλον τον κόσμο και ότι τους νοιάζει τόσο αν το πορτπαγκαζ του χατσμπακ τους έχει 350,375 η 400 λίτρα χωρητικότητα.

      +1
      Στην Αμερικη το Honda HRV ειναι φοιτηταμαξο και το Honda CRV wife vehicle. Δεν εχει καμια σχεση η αγορα αυτοκινητου στην Ελλαδα με αυτην της Δυτικης Ευρωπης και της Αμερικης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geiasou
    • RE: Honda CR-V 2015

      Επιβεβαιωνω κι εγω τις πληροφοριες του George για τα περι diesel με μια μικρη διορθωση ως προς τα υβριδικα. Η Honda εκτος του νεου CRV με τον διλιτρο υβριδικο φαινεται οτι δεν επενδυει σε αυτη την τεχνολογια λογω της Toyota που τεχνολογικα ειναι πιο μπροστα σε αυτον τον τομεα και τουλαχιστον για την αγορα της Ευρωπης αναμενεται να περασει απο τα συμβατικα καυσιμα κατευθειαν στην ηλεκτροκινηση. Με βαση τα εως τωρα στοιχεια παντα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geiasou
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Σημερα ηταν η μερα του τεστ ντραιβ. Ομολογω οτι και το χιλιαρι και το χιλιοπεντακοσαρι ηταν καλυτερα του αναμενομενου. Μολις τελειωσαμε με τον αδερφο μου ηθελα για αλλη μια φορα να σφιξω το χερι των αρχιμηχανικων της Honda.
      Το χιλιαρι ειναι δυνατο, σιγουρα δε θυμιζει χιλιαρι και εχει την απαραιτητη δυναμη για να ανταπεξελθει σε ολες τις δοκιμασιες ενος καθημερινου αυτοκινητου. Ο κινητηρας του δεν ειναι τελικα τοσο πολυ θορυβωδης οσο διαβαζα στα reviews του ιντερνετ αλλα η καταναλωση του με απογοητευσε. 12 lt/100 km εγραψε υπο πιεση μεν αλλα περιμενα κατι καλυτερο. Επισης ο κοφτης ερχεται σχετικα νωρις στις 5.500 στροφες. Απο την αλλη το χιλιοπεντακοσαρι νταξει τι να λεμε τωρα. Δυναμη. Δεν ειναι κατι εξωπραγματικο, εχει πολιτισμενη λειτουργια αλλα η δυναμη ειναι εκει οποτε τη χρειαστεις. Η εκπληξη ηταν η καταναλωση. 9,9 lt/100 km υπο μεγαλυτερη πιεση. Το αμαξι εχει περισσοτερο αερα οποτε οταν κινεισαι σβελτα καις λιγοτερο απο το χιλιαρι. Πολυ καλο σασμαν - λεβιες ταχυτητων, λιγο περιορισμενη η ορατοτητα προς τα πισω λογω σχεδιασμου πισω τζαμιου και C pillars. Το hatch 1.5 sport ειναι η ιδανικη εκδοση αλλα και τα 26.000 ευρω πολυ αλμυρα. Το sedan 1.5 comfort ειναι καλη ευκαιρια στα 22.000 ευρω. Το hatch 1.0 δεν θα το σκεφτομουν μετα τη σημερινη εμπειρια. Εκτος αν καποιος το προτιμα για συγκεκριμενους λογους. Αλλωστε καθε 8 χιλιοπεντακοσαρια πουλανε 2 χιλιαρια απο οτι μου ειπαν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geiasou
    • RE: Honda CR-V 2015

      Ο χρήστης george1977 έγραψε:
      Και εγώ στα Latitude θα πάω καθως έχω ακούσει πολυ καλά λόγια. Είμαι 99% ασφαλτινός όποτε δεν έχω λόγο να έχω πλεον M+S. Σε τι διάσταση τα έβαλες;

      Εχω την κλασσικη ζαντα του CRV, τα ελαστικα ειναι 225/65/R17 102V.
      Στα 420 ευρω με πληρωμη μετρητα και μειωμενη αποδειξη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geiasou
    • RE: Honda CR-V 2015

      Ο χρήστης george1977 έγραψε:
      Πιάνω εγώ τα 30.000 πλεον και αρχίζω τα μπροστά να φαίνονται πιο ταλαιπωρημένα.
      Να κάνω τράμπα τα μπρος πισω;
      Έκανες την αλλαγή σε συνεργείο ή στον Σ;

      Ναι βαλε τα μπροστα πισω και κανε καμια 20αρια χιλιαδες χλμ ακομα αν σε βγαλουν. Κι εμενα τα μπροστα ηταν αρκετα πιο ταλαιπωρημενα απο τα πισω και μετα την αλλαγη η φθορα ηταν πιο ομοιομορφη. Εγω το εκανα στον Σ. σε προγραμματισμενο σερβις, στις παρατηρησεις ειπα να κανουν αλλαγη ελαστικων μπροστα πισω. Πες τους να κανουν και καμια ζυγοσταθμιση. Αν δεν εχεις προγραμματισμενο σερβις κοντα καντο σε οποιοδηποτε βουλκανιζατερ. Εγω πλεον εχω βαλει τα Michelin Latitude Sport 3 που ειναι αποκλειστικα για ασφαλτο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι στιγμης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geiasou
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr