Θα σου ελεγα να δοκίμαζες πηλό (clay) Τα μικρά σιγουρα θα τα βγάλει με ασφάλεια τωρα για τα μεγάλα μπορεις να δοκιμασεις να τα αφηνεις σφουγγαρι με σαπούνι να μουλίασουν και μετα ΟΧΙ απευθειας με τον νυχι αλλα με το σφουγγαρι για ασφάλεια να τα βγαζεις ενα ενα
Latest posts made by spiros-foivos
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Ουτε αγωνιάρικο Supra με 1000 άλογα και τουρμπίνα 2 φορες το κεφάλι μου να είχες
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Ωωω ετσι οπως το έβλεπα νομιζα ηταν απο νερό απλά πιο σκούρο
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Το θέμα που ακριβώς ειναι στο λαστιχο γιατι δεν το βλέπω ..
-
RE: Περί Αναρτήσεων
Ειλικρινά δεν το γνωρίζω και δεν νομίζω οτι ειναι ευκολο να το μάθουμε απο την στιγμή που δεν δινουν σκληροτητα ελατηριων για τις Var 1 , Λογικά θα ειναι αρκετά πιο σκληρά αφου τα eibach ειναι 20-25% πιο σκληρα απο τα μαμά .
-
RE: Περί Αναρτήσεων
Για χρηση δρόμου τα ελατήρια της KW θα ειναι υπερβολικά σκληρά
-
RE: Άζωτο στα ελαστικά
Προς το καλύτερο διότι εχοντας χαμηλοτερη πίεση θα γινει πιο μαλακό στην αποσβεση κραδασμών
-
RE: Άζωτο στα ελαστικά
Ισως ελάχιστα αλλα πρέπει να εισαι ψείρας για να καταλάβεις την διαφορα στο 1 psi
-
RE: Άζωτο στα ελαστικά
Οχι δεν βοηθάει , μπορείς αν θέλεις να αυξήσεις 2-3 psi την πιεση ωστε να αποκτήσεις λιγο μεγαλύτερη αμεσοτητα λογω μικροτερης παραμορφωσης στα πλαινά αλλα θα χάσεις απο ολικό κράτημα
-
RE: Άζωτο στα ελαστικά
Το αζωτο οταν τα λαστιχα ζεσταθούν κραταει την πιεση χαμηλότερα απο οτι το O2, αυτο στα αγωνστικά οχήματα βοηθαει επειδί το ευρος πιεσης αναλογα με το αν το λαστιχο ειναι κρυο η ζεστο ειναι μικροτερο και ετσι υπαρχει μικροτερα διαφορά στο κρατημα του αυτοκινήτου και το στήσιμο του δουλευει σε ολες τις συνθήκες .
Στους δρομους απο την αλλη επειδί δεν αφήνει να αυξηθει πολύ η πιεση σε ενα ταξίδι δυσχαιρένει την κατανάλωση