Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Χάλια είναι το μαυρο ματ.Δεν είναι και αυτοκόλλητο να το βγάλεις.
+100
Το ΤΤ να πάρει το παιδί.
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Χάλια είναι το μαυρο ματ.Δεν είναι και αυτοκόλλητο να το βγάλεις.
+100
Το ΤΤ να πάρει το παιδί.
Το νέο TT κοσμεί το περίπτερο της Audi στη Γενεύη. Η τρίτη γενιά του Γερμανικού σπορ αυτοκινήτου δεν διαφέρει σημαντικά από την τωρινή γενιά, έχοντας παράλληλα και στοιχεία από την πρώτη, όπως η τάπα του ρεζερβουάρ. Φορά matrix LED φωτιστικά σώματα μπροστά και LED φωτιστικά σώματα πίσω. Ξεχωρίζει η νέα εξάγωνη, χρωμιωμένη γρίλια και οι μεγάλες εισαγωγές για τον αέρα, δημιουργώντας έτσι ένα πολύ επιθετικό σχέδιο. Τα καλύμματα των καθρεφτών, ο διαχύτης και το καπάκι του ρεζερβουάρ είναι ασημί χρώματος (όπως συνηθίζεται στις S εκδόσεις) ενώ στο πίσω μέρος παρατηρούμε και 4 μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης στην έκδοση TT-S και διπλές απολήξεις στην απλή έκδοση. Το προαιρετικό πακέτο S-Line διαθέτει επιθετικότερης σχεδίασης bodykit, πιο έντονη μάσκα, μαρσπιέ, διαχύτη, ζάντες 18″ και χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος κατά 10 mm. Το λογότυπο της Audi έχει μεταφερθεί πάνω στο καπό, με την οροφή να έχει πιο έντονη κεκλιμένη σχεδίαση.
Έχει μήκος 4,18 μέτρα, 20 mm μικρότερο από τον προκάτοχό του, με το μεταξόνιο όμως να έχει αυξηθεί κατά 37 mm (2.505 mm). Έχει πλάτος 1.832 mm και το ίδιο ύψος με τη δεύτερη γενιά, 1.353 mm. Διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αεροτομή, η οποία εκτείνεται όταν το αυτοκίνητο πηγαίνει με 120 χλμ/ώρα, βελτιώνοντας έτσι την κάθετη αεροδυναμική παραγόμενη δύναμη.
Το νέο TT βασίζεται στην MQB πλατφόρμα του Group. Το σασί του ζυγίζει 17% λιγότερο σε σχέση με το Audi Space Frame (ASF) της δεύτερης γενιάς. Είναι κατασκευασμένο από χάλυβα και αλουμίνιο, με τις πόρτες, το καπό και το πορτμπαγκάζ να είναι επίσης κατασκευασμένα από το ελαφρύ μέταλλο. Διαθέτει πιο άκαμπτο πλαίσιο και συνολικά το νέο TT είναι κατά 50 κιλά ελαφρύτερο από τη προηγούμενη γενιά, αφού με τον 2,0-λιτρο TFSI ζυγίζει 1.230 κιλά. Έχει 305 λίτρα χώρο αποσκευών, 13 περισσότερα από την δεύτερη γενιά, και μάλιστα μπορεί να μεγαλώσει με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Στο εσωτερικό του η Audi μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της, τοποθετώντας έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων σε μοντέλο παραγωγής της. Σε αυτόν η Audi προβάλει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, πράγμα που σημαίνει πως δεν χρειάζεται κεντρική οθόνη πάνω στο ταμπλό. Η επιλογή αυτή έδωσε στους σχεδιαστές της Audi την ελευθερία για ένα λιτό ταμπλό με καθαρές γραμμές.
Το εσωτερικό του νέου TT έχει σχεδιαστεί από το μηδέν με το πάνω μέρος του να μοιάζει με φτερό αεροπλάνου. Μπορεί να μεταφέρει 2+2 άτομα και διαθέτει πέντε στρόγγυλους αεραγωγούς, με τους τρεις κεντρικούς να διαθέτουν ενσωματωμένο το σύστημα κλιματισμού και τα κουμπιά από τα θερμαινόμενα καθίσματα.
Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια 3D TFT 12,3″ οθόνη η οποία έχει επεξεργαστή Nvidia Tegra 30 και διαθέτει δύο προγράμματα λειτουργίας. Στην κλασσική προβολή, το ταχύμετρο και το στροφόμετρο είναι σε πρώτο πλάνο , ενώ στην προβολή «infotainment» , τα όργανα είναι μικρότερα, με τον χώρο που δημιουργείται να προσφέρει άφθονο χώρο προβολής για λειτουργίες όπως αυτή του χάρτη πλοήγησης.
Όλα τα στοιχεία του εσωτερικού του νέου TT είναι εστιασμένα και σχεδιασμένα για τον οδηγό. Το νέο τριάκτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών είναι κοφτό με το κάτω μέρος του να είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, με το σύστημα MMI να διαθέτει κυκλικό επιλογέα με επιφάνεια αφής που υποστηρίζει και χειρονομίες. Νέα είναι επίσης και τα σπορ S καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, με πνευματικά ρυθμιζόμενα πλαϊνά μαξιλάρια. Ο αερόσακος του τιμονιού πιάνει 40% λιγότερο χώρο και στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν 12 ηχεία της Bang & Olufsen και 14-κάναλος ενισχυτής.
Το νέο TT εξοπλίζεται και με το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το Audi MMI Infotainment διαθέτει επανασχεδιασμένο μενού, καλύτερη λειτουργία αναζήτησης και βελτιωμένο φωνητικό έλεγχο. Η Audi έχει βελτιώσει επίσης τον χειρισμό του περιστροφικού επιλογέα, με την επιφάνεια αφής του να μπορεί να υποστηρίζει χειρονομίες, προσφέροντας εμπειρία εφάμιλλη με αυτή των οθονών των έξυπνων κινητών.
Μηχανικά εξοπλίζεται με δύο TFSI κινητήρες και έναν TDI, που συνδυάζονται όλοι με Start/Stop στον βασικό εξοπλισμό. Τον 2.0 TFSI απόδοσης 230 ίππων με 370 Nm ροπής και με τον κορυφαίο στην έκδοση TT-S απόδοσης 310 άλογα με 380 Nm ροπής. Επίσης υπάρχει και ένας δίλιτρος TDI απόδοσης 184 ίππων με 380 Nm ροπής.
Η έκδοση με τα 230 άλογα, συνδυάζεται τόσο με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, όσο και με το 6-τάχυτο S-Tronic, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει στη πρώτη περίπτωση σε 6 δευτερόλεπτα και στη δεύτερη σε 5,3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά και στις δύο περιπτώσεις στα 250 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 6,8 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 159 γρ/χλμ CO2.
Με τον 2.0 TDI Euro 6 τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 7,2 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 235 χλμ/ώρα. Καταναλώνει 4,2 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 110 γρ/χλμ CO2.Η έκδοση TT-S τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνε σε 4,7 δευτερόλεπτα με το S-Tronic, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται και εδώ ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Φορά McPherson μπροστά ανάρτηση και πολλαπλών (τεσσάρων) συνδέσμων πίσω. Το TT-S έχει 10 mm χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος με το TT να πατά στη γη με μια γκάμα διαθέσιμων ζαντών διαστάσεων 17″ έως 20″. Φρενάρει με δίσκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς, με τα μπροστά να είναι αεριζόμενα, και στην έκδοση TT-S να έχουν 338 mm διάμετρο.
Εγω με το 1.2 μου κανενα απολυτως προβλημα με μηχανικα κλπ. Μονο ενα μου προεκυψε το οποιο με μια απλη αναζητηση στο ιντερνετ απ οτι εχω καταλαβει ειναι το πιο γνωστο στα Α1. Ετριζε η πλατη του οδηγου. Ειναι αρκετα γνωστο και το προβλημα ειναι οτι υπηρχαν ελλατωματικες παρτιδες στις οποιες δεν ειχαν τοποθετησει δυο ελατηρια με αποτελεσμα να τριζει.
Οταν το αντιληφθηκα ειχα φρικαρει γιατι στο φιεστακι μου των 5 ετων δεν το ειχα φανταστει να γινει κατι τετοιο και το επαθε η μικρη στα 7.000χλμ.
Αλλα τελικα ολα ενταξει, το πηγα στην καρεντα μου το εφτιαξαν, εννοειται στην εγγυηση, κι ολα καλα.
Κανενα αλλο προβλημα.
Μπραβο φιλε μου. Αυτο που δεν εχω προσωπικα είναι ο τεμπελης και θελω να τον βαλω.
Καλοτάξιδο φίλε μου!
Το έχουμε πει, είναι καλό το μικρό!!
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Καλά και για εθνικές θα λέει.
Παιζει να ειμαι ο μονος ανθρωπος στον κοσμο που στις εθνικες κραταω με το δεξι το τιμονι...
Οντως πρεπει να εισαι ο μονος.
Audikon αμα μπορεις ενημερωσε και για τιμη και απο που. Εγω το εχω βρει απο ιντερνετ στα 220 εαν θυμαμαι καλα.
Ο χρήστης pankalos έγραψε:
...θες να μας προτείνεις καμία εναλλακτική?
Δύο!
Ότι πάρεις τεσσεράμισι χιλιάρικα!!!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3441017/ σε ζμπόρ
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3439133/ σε κούρσααλλά πάντα γκρούπ
Μπραβο φιλε!!! Πως δεν τα ειχα σκεφτει.. Να σαι καλα!!
Προβληματα που εχει ο κοσμος που και που. Φιλε μην ακους, αν σ αρεσει βαλτο εγω σου ειπα την αποψη μου. Πηγαινε δες το και σε ενα Α1 σε καμια αντιπροσωπεια και εισαι κυριλε.
Ειναι πολυ ευκολη η εγκατασταση του παντως ακομα και μονος σου να το κανεις.