Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 26
    • Best 0
    • Groups 0

    tniko

    @tniko

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    26
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tniko Unfollow Follow

    Latest posts made by tniko

    • RE: Mercedes A Class 2018

      Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
      Βρε συ, πήγαινε γράψε κάνα χιλιόμετρο να το ευχαριστηθείς και άσε το debate εδώ:-)

      Δεν μπορώ, είναι στο συνεργείο από την Δευτέρα.
      Το θέμα με την θέρμανση, τους είπα οτι δεν το ξαναπαίρνω αν δεν το φτιάξουν.
      Το καλό είναι οτι γλύτωσα τον κουβά το Smart, μου δώσανε GLA 180d. Επι τη ευκαιρία να πω και τις εντυπώσεις μου σε σχέση με την Α. Τα 109 αλογα του προηγουμενου diesel ειναι μαθηματικά μονο 7 λιγότερα αλλά εμένα μου φαίνονται σαν... 37 λιγότερα, το αμαξι δεν τραβαει καθολου. Δεν ξερω αν εχει να κανει με το μοτερ ή με το βάρος, δεν εχω ιδέα πόσα παραπανω κιλα ειναι η GLA αλλα δεν νομιζω να ειναι μεγαλη η διαφορα. Επίσης ο κινητήρας είναι πιο θορυβώδης και καίει 6.5 λιτρα που ειναι 1 παραπανω απο τον καινούριο.
      Η αναρτηση ειναι καλη θα ελεγα και το τιμονι πολυ πιο σφιχτό. Η καμπίνα, ΟΚ την ξερετε, καμια σχεση με την καινουρια...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tniko
    • RE: Mercedes A Class 2018

      Βεβαίως πληρωνεις συνδρομή! Πώς θα βγάλουν το ψωμάκι τους οι Γερμανοι?
      Το πλήρωσα στην αρχή, νομίζω κανα 50αρικο το χρόνο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tniko
    • RE: Mercedes A Class 2018

      Ο χρήστης wantone έγραψε:

      To θέμα είναι να αξιοποιήσεις όλα αυτά που βρίσκονται πάνω σε μια οθόνη. Και πείτε μου τι ακριβώς αξιοποιεί κάποιος όταν οδηγάει; Και πόση ώρα κοιτάει το infotainment;
      Στην χρησιμότητα/πρακτικότητα/ευκολία αναφέρομαι και όχι απαραίτητα στην καθαρόαιμη οδήγηση. Το adaptive cc πχ είναι σίγουρα ένα εργαλείο, το να έχεις την επιλογή να ρυθμίζεις μπασα/πριμα, surround, κάθισμα, AC από μια οθόνη τι ακριβώς εργαλείο μπορεί να είναι όταν οδηγάς;
      Καλώς κάνουν και τα βάζουν κάποιοι αλλά ας παραδεχτούμε ότι είναι θύματα του μάρκετινγκ και καλώς κάνουν και τα βάζουν οι εταιρίες για τον προαναφερθέντα λόγο.

      Τι θα πει να αξιοποιήσεις; Τι αξιοποιεί κάποιος που αγοράζει ένα αμάξι με 300 άλογα και τετρακίνηση για να παίρνει τις στροφές με χίλια; Γούστα είναι αυτά. Πόση ώρα κοιτάζω το infotainment; Συνέχεια βρίσκεται στο οπτικό μου πεδίο με κάποιο τρόπο. Για σένα μπορεί να είναι το ίδιο να έχεις κάτι ασπρόμαυρα LCD του 1990 με την ώρα και την ραδιοφωνική συχνότητα στο οπτικό σου πεδίο. Για μένα έχει μεγάλη διαφορά, γουστάρω να βλέπω τα High res γραφικά του MBUX. Άσε που έχει και αρκετή πρακτική χρήση όπως εξήγησα με το παράδειγμα του adaptive cruise control.
      Τώρα αυτά του marketing και των θυμάτων είναι παπ..ριες καμαρωτές (με το συμπάθειο πάντα). Κανένα marketing δεν κάνει επιτυχημένη μια εταιρεία ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ αν δεν έχει ΚΑΛΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ που εξυπηρετούν τις ανάγκες (=ΓΟΥΣΤΑ) των καταναλωτών.
      Πάντως αν ήθελα ένα αυτοκίνητο που είχε μόνο χρησιμότητα/πρακτικότητα/ευκολία σίγουρα θα έπαιρνα ένα άλλο αυτοκίνητο με πολύ λιγότερα λεφτά. Δεν ήθελα όμως και αυτό δεν μου το είπε κανένα marketing. Ήξερα οτι ήθελα ένα αυτοκίνητο με οθόνες και το marketing της Mercedes μου έδειξε οτι έχουν το καλύτερο προιόν σε αυτόν τον τομέα.

      εφαρμογη για να το ξεκλειδωνεις και να το βαζεις εμπρος απο μακρια εχει η Μερτσεντες?

      Ξεκλείδωμα ναι, όπως και έλεγχο παραθύρων, λάδια, νερά, πίεση ελαστικών. Όλα από το κινητό. Όχι όμως να το βάζεις μπροστά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tniko
    • RE: Mercedes A Class 2018

      Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
      To θέμα είναι να αξιοποιήσεις όλα αυτά που βρίσκονται πάνω σε μια οθόνη. Και πείτε μου τι ακριβώς αξιοποιεί κάποιος όταν οδηγάει; Και πόση ώρα κοιτάει το infotainment;
      Στην χρησιμότητα/πρακτικότητα/ευκολία αναφέρομαι και όχι απαραίτητα στην καθαρόαιμη οδήγηση. Το adaptive cc πχ είναι σίγουρα ένα εργαλείο, το να έχεις την επιλογή να ρυθμίζεις μπασα/πριμα, surround, κάθισμα, AC από μια οθόνη τι ακριβώς εργαλείο μπορεί να είναι όταν οδηγάς;
      Καλώς κάνουν και τα βάζουν κάποιοι αλλά ας παραδεχτούμε ότι είναι θύματα του μάρκετινγκ και καλώς κάνουν και τα βάζουν οι εταιρίες για τον προαναφερθέντα λόγο.

      Τι θα πει να αξιοποιήσεις; Τι αξιοποιεί κάποιος που αγοράζει ένα αμάξι με 300 άλογα και τετρακίνηση για να παίρνει τις στροφές με χίλια; Γούστα είναι αυτά. Πόση ώρα κοιτάζω το infotainment; Συνέχεια βρίσκεται στο οπτικό μου πεδίο με κάποιο τρόπο. Για σένα μπορεί να είναι το ίδιο να έχεις κάτι ασπρόμαυρα LCD του 1990 με την ώρα και την ραδιοφωνική συχνότητα στο οπτικό σου πεδίο. Για μένα έχει μεγάλη διαφορά, γουστάρω να βλέπω τα High res γραφικά του MBUX. Άσε που έχει και αρκετή πρακτική χρήση όπως εξήγησα με το παράδειγμα του adaptive cruise control.
      Τώρα αυτά του marketing και των θυμάτων είναι παπ..ριες καμαρωτές (με το συμπάθειο πάντα). Κανένα marketing δεν κάνει επιτυχημένη μια εταιρεία ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ αν δεν έχει ΚΑΛΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ που εξυπηρετούν τις ανάγκες (=ΓΟΥΣΤΑ) των καταναλωτών.
      Πάντως αν ήθελα ένα αυτοκίνητο που είχε μόνο χρησιμότητα/πρακτικότητα/ευκολία σίγουρα θα έπαιρνα ένα άλλο αυτοκίνητο με πολύ λιγότερα λεφτά. Δεν ήθελα όμως και αυτό δεν μου το είπε κανένα marketing. Ήξερα οτι ήθελα ένα αυτοκίνητο με οθόνες και το marketing της Mercedes μου έδειξε οτι έχουν το καλύτερο προιόν σε αυτόν τον τομέα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tniko
    • RE: Mercedes A Class 2018

      Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

      Εντωμεταξύ κάπου είχα διαβάσει ότι όλες οι Α-klas που έρχονται Ελλάδα έχουν standard χαμηλωμένη ανάρτηση.
      Τέλος πάντων προσωπικά θεωρώ πολύ ακριβά τα 42Κ για το συγκεκριμένο αμάξι,ειδικά με αυτόν τον κινητηρα.
      Όσο σκεφτομαι οτι είχα πάρει 45Κ το Α5 ...

      Nαι αλλα τα ηλεκτρονικα, συστηματα αυτονομης οδηγησης κλπ και οι οθονες ειναι που πληρωνεις στο Α180. Το Α5 ειναι αρχαιο σε αυτον τον τομεα ασχετα αν σαν αυτοκινητο ειναι πολυ ποιο καλο. Το ιδιο ισχυει για σειρα 1, ειναι καλυτερη σαν αμαξι αλλα οι οθονες και το UI καθως και τα βοηθηματα οδηγησης ειναι μη ανταγωνιστικα πια.

      Αυτόνομη οδήγηση δε βλέπω να έχει .Τα υπόλοιπα συστήματα ασφαλείας τα έχουν και αυτοκίνητα με 15000ευρω δεν είναι προνόμιο της Α -klas.Tις μεγάλες οθόνες επίσης δεν έχω καταλάβει αν τις έχει και πάλι βεβαια το εσωτερικό της δε με τρελαίνει.Δερμάτινα καθίσματα έχει σε αυτή τη τιμή?
      Ποιο έχει όμως καλύτερη ενεργητική ασφάλεια?Το Α5 με τα 200 σχεδόν άλογα και τις αλουμινένιες αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων ή το Α με τα 116 άλογα?Πώς να πηγαίνει άραγε με 4 άτομα και αποσκευές?
      Απλές σκέψεις κάνω!Δε το λέω για αντιπαράθεση...

      Αυτόνομη οδήγηση δεν έχει, αλλά το μετάνιωσα. Έβαλα το adaptive με 800 ευρω εξτρα και θα μπορούσα με επιπλεον 700 να βαλω το πακετο αυτονομης. Όπως είπε και ο προηγούμενος όντως βαριεμαι να οδηγώ. Αυτο για την καθημερινότητα και την πόλη βέβαια...
      Τις μεγάλες οθόνες τις έχει και τα καθίσματα είναι ημιδερματινα που τα προτιμω από φουλ δερματινα.
      Όσο για την ασφαλεια δεν ξερω αν και πώς μπορεί να συγκριθεί με το Α5 αλλά στο NCAP test η A class πήρε 5 αστέρια, όπως και πολλά άλλα αυτοκίνητα βέβαια...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tniko
    • RE: Mercedes A Class 2018

      Ο χρήστης wantone έγραψε:

      Οσο για τις τιμες, θα βοηθουσε να ξεχασεις την δικη σου περιπτωση, (αγορα προ του 2016 συν οποια μεγαλη εκπτωση της εποχης) οταν ολα τα premium μικρομεσαια αυτη την στιγμη, με παρομοια εξτρα και κινητηρες, ξεπερνουν τα 35κ ευρω. Η Merc αλλωστε, παραδοσιακα ηταν σχεδον σε ολα τα μοντελα της ακριβοτερη γυρω στο 15-20% απο Bmw και Audi.

      Γιαυτο το τελευταιο ακομα και το δικο μου ακριβο μου φαινεται γιαυτο που προσφερει, σκεψου να εκανε και 35κ και μαλιστα να ηταν το πατωμα του Μινι...

      Θα δειξει αν η αγορα τσιμπησει σε αυτές τις νεες τιμες. Εγω πιστευω ότι είναι πολύ δυσκολο. Ο πωλητης της Μερσεντές μου φανηκε απελπισμένος να προσπαθει να πουλησει ένα τετοιο αμαξι (Α180) με ημιακαμπτο στα 37000- 1500 εκπτωση. Προσπαθουσα να κρατηθω για να μην γελασω μαζι του.

      Άλλο να πουλας SUV σε αυτά τα χρηματα που εχουν και καποιο ογκο και άλλο χατσμπακ.

      Αυτό που αδυνατώ να καταλαβω είναι γιατι σε κάποιους φαίνεται η τιμη γελοία υψηλή και αναρωτιέστε αν θα το αγοράσει και κάποιος άλλος στην Ελλάδα εκτός από εμένα όταν αυτή τη στιγμη τα Α3 και 1 series ξεκινούν στα ίδια ακριβώς λεφτά και πάνω κάτω έχουν το ίδιο κόστος στα εξτρα τους. Αντε να δεχτώ οτι η Merc κόβει μόνο 1000 και οι άλλοι κάνουν μεγαλύτερες εκπτώσεις αλλα στην μεν αγοράζεις τεχνολογία 2020 και στους άλλους 2012. Άρα, αν BMW και Audi πουλάνε ακόμα και σήμερα, η A class θα πουλήσει μια χαρά.
      Για τις οθόνες θα ήθελα να πω το εξής. Εκτός του οπτικου που είναι καθαρά υποκειμενικό (για μένα φαίνονται χάλια οι μικρές), οι μεγάλες έχουν και μεγάλη πρακτικη σημασια. Για παραδειγμα, εμένα με έχει βολέψει απιστευτα το adaptive cruise (distronic) το οποίο το εμπιστεύομαι και μέσα στην πόλη για σταματα-ξεκίνα. Στην αρχή το φοβόμουν αλλά μετά είδα οτι μπορώ να βάλω στην οθόνη του τιμονιού, ανάμεσα σε ταχυτητα και στροφόμετρο την ένδειξη του μπροστινού αισθητήρα. Δηλαδή βλέπω αν ανιχνεύει το προπορευόμενο αμάξι και σε τι απόσταση (με εξαιρετικά και μεγάλα γραφικά πάντα). Στο 95% των περιπτώσεων το βλέπει αλλά υπάρχουν και κάποιες λίγες περιπτώσεις που αργει να το δει και δεν φρενάρει, εκεί ξέρω οτι πρέπει να κουνήσω το πόδι προς το φρένο. Κατα τ αλλα όμως κοντεύω να ξεχάσω τα πόδια μου στην οδήγηση... Δεν νομίζω οτι αυτή η ένδειξη υπάρχει στην μικρή οθόνη γιατί πολύ απλά δεν χωράει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tniko
    • RE: Mercedes A Class 2018

      Ο χρήστης wantone έγραψε:

      Το πακετο amg έχει πολλαπλούς συνδέσμους (Και led φώτα, αυτόματο κλιματισμό κ.α.)

      Εκτος απο αυτο το πακετο αν επιλεξεις τις 18αρες περνεις και δωρο του πολλαπλους. Αρα υπαρχουν αρκετοι τροποι να τους βαλεις.

      Δεν ισχύουν αυτά, ουτε με AMG, ουτε με τις 18αρες, τουλαχιστον για την Α180d. Οι πολλαπλοί μπαινουν μονο με την σπορ αναρτηση, εξτρα 1300 ευρω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tniko
    • RE: Mercedes A Class 2018

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
      Παντως για να εχουν και μια εικονα, τυχον ενδιαφερομενοι για το A-Class, πλεον διατιθεται και ως A180 βενζινης με 136ps και 200NM ροπης, απο 27,860ευρω, έναντι των 32,340ευρω που ζηταει η Α180d.

      Kατι που αυτοματως σημαινει 4,500ευρω λιγοτερα για ενα παρομοια, αρκετα πλουσια εξοπλισμενο αυτοκινητο σαν του χρηστη Τniko, με αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη, συν οτι αλλο εξτρα εχει βαλει, για οσους δεν εχουν σε πρωτη προτεραιοτητα την σπορτιφ οδηγηση, αλλα ουτε και Diesel κινητηρα...

      Για τους υπολοιπους, που θελουν μεγιστη οδηγικη ευχαριστηση απο την νεα A-class, μια αρκουντως ισχυρη για το πλαισιο A200 με το αρκετα πλουσιο εξοπλιστικα πακετο ΑΜG-Line, με χειροκινητο κιβωτιο, σπορ καθισματα, ανεξαρτητη πισω αναρτηση, 18αρες ζαντες και Full Led φωτα, κοστιζει γυρω στις 37κ ευρω...

      Αυτό άρχισε να γίνεται διαθέσιμο οταν πήγα να παραγγείλω και η αρχικη μου σκέψη ήταν να το πάρω σε βενζίνη. Όμως τα 27860 ειναι με manual. Στην πράξη, το diesel και η βενζίνη Α180 μου έβγαιναν στα ιδια λεφτα με τα ιδια εξτρα και αυτοματα. Αλλά αφενος δεν με ενδιαφερουν τα αλογα και δεν ειναι και τοσο μεγαλη διαφορα (136 με 116}. Αφετερου, μιας και ξεφυγα στο budget προτιμησα το diesel για να μαζεψω λιγο τη διαφορα με την οικονομια στο καυσιμο. Ελπίζω μην κανουν καμια μλκ και εξισώσουν τις τιμές diesel με αυτες της βενζινης...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tniko
    • RE: Mercedes A Class 2018

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
      Σόρρυ λάθος copy paste. Πάντα για W177 μιλάμε. Έκανα μλκ γιατί το diesel δεν το έβγαλα φώτο. Θα ρωτήσω πάντως και τον Account στη Merc Hellas μήπως και αυτή η έκδοση δεν είναι διαθέσιμη στη λιανική και είναι μόνο business.

      Δεν νομίζω. Ποιο το νόημα να έχουν κρατήσει το παλιό μοτέρ με 7 αλογα λιγότερα στο καινούριο W177? Μόνο για business και τις ελληνικές μλκιες με τις ΛΤΠΦ είναι απίθανο ολόκληρη Mercedes να εχει ξεχωριστή παραγωγή...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tniko
    • RE: Mercedes A Class 2018

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
      Φυσικά και βγαίνει manual. Α180d με τα εντυπωσιακά 109hp!

      Φτωχή έκδοση που απευθύνεται κυρίως σε εταιρικούς στόλους μιας και έχει ΛΤΠΦ κάτω από 20Κ.

      Αυτό είναι το προηγούμενο μοντέλο ρε φίλε! Δεν υπάρχει πλέον και καμία σχέση με το καινούριο. Άλλο αυτοκίνητο μιλάμε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tniko
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr