Απλως κυκλοφορουσα με τις αναθυμιασεις εως που πηρε και οποιο σκουπιδι υπηρχε στο τεποζιτο και μετα εμεινε.Δεν ξερω φυσικα αν αυτο μπορει να καταστρεψει την αντλια.
Sorry για τους τονους αλλα δεν εχω καταφερει να τους βρω στο android!
Απλως κυκλοφορουσα με τις αναθυμιασεις εως που πηρε και οποιο σκουπιδι υπηρχε στο τεποζιτο και μετα εμεινε.Δεν ξερω φυσικα αν αυτο μπορει να καταστρεψει την αντλια.
Sorry για τους τονους αλλα δεν εχω καταφερει να τους βρω στο android!
Καλημέρα σε ολους.
Ο αρχιγκαντέμης ξαναχτύπησε!Το αμάξι ξαφνικά έσβησε (στις 3 το μεσημέρι Παρασκευή στη μέση της Λαμπράκη).Ο τεχνικός της οδικής βοήθειας αποφάνθηκε αντλία καυσίμου (η πίσω αυτή τη φορά) και το φόρτωσε για το συνεργείο.Ο δείκτης της βενζίνης ήτανε στην άσπρη γραμμή πριν τις κόκκινες.Στο συνεργείο μετα το κατέβασμα από το γερανό ο δείκτης έδειχνε το απόλυτο μηδέν!Αποτέλεσμα:Κυκλοφορούσα χωρίς βενζίνη πράγμα που κατέστρεψε την αντλία (κατά το μάστορα πάντα). Κόστος 285 ευρά! Προσοχή λοιπόν στά φλοτέρ!
Στίς 65000 χλμ αλλαγή τακάκια μπροστα.Κόστος σετ μπρος πίσω 70 ευρά.
Λάστιχα MISCHELIN LATITUDE απο το Φραγκούλη 520 ευρά.
Μπράβο βρε Pitt, όχι τόσο για τη δουλειά που έκανες αλλά για τον κόπο που έκανες για να τα γράψεις!
Μπράβο για τη λεπτομερή παρουσίαση που έκανες!Για το πρόβλημα του βουλώματος απο την καπνιά το αντιμετωπίζω κι εγώ,χωρίς να έχω κάνει τίποτα έως τώρα.Αμα βγεί κάποια άκρη θα ήθελα πολύ να τη μάθω.
Δεν είναι τίποτα κανένα 700αρι .Το ίδιο μου είπαν κι εμένα,αλλά δεν έκανα τίποτα ακόμη.Θα το αφήσω μέχρι να φτάσουν σε σημείο που να ενοχλούν στην οδήγηση και μετά θα το ξανασυζητήσουμε!
Συνήθως καίγεται το backlight δηλαδή τα λαμπάκια που είναι πίσω από την οθόνη.Κόστος μηδαμινό αρκεί να ξέρεις (καί να μπορείς ) να λύσεις το ηχοσύστημα.
Ο χρήστης chrismarine έγραψε:
παιδιά έχω μια απορία ,έχει φίλτρο καύσιμου εξωτερικά το thp η όχι ,ρωτάω γιατί μου έχουν πει πως δεν έχει παρά μόνο ενσωματωμένο στην αντλία ,
και μετά από μια ερευνα που έκανα στα αναλώσιμα που υπάρχουν στο εμπόριο για το 3008 thp 5fv 156hp βρίσκω κανονικά φίλτρο !
βασικά μου δημιουργούνται αυτές οι απορίες μετά από βλάβη που αντιμετώπισα στην αντλία βενζίνης στα 56000κμ (όχι υψηλής πίεσης) και κάτι κομπιάσματα κατά την επιτάχυνση με σταθερό γκάζι υπό φορτίο δλδ 4η και ανηφόρα, πριν την βλάβη ,τα οποία όμως εξακολουθούν να υφίστανται αλλά σε όχι τόσο έντονο βαθμό μετά την αλλαγή αντλίας.
πάντως στο public service box βλέπω ότι έχει
εάν υπάρχει και δεν έχει αλλαχτεί ενδέχεται να προκάλεσε την βλάβη στην αντλία δλδ εάν είναι βουλωμένο η αντλία ανεβάζει πίεση πέραν τις φυσιολογικής λειτουργίας 5bar και γενικά βγαίνει εκτός ορίων και τα παίζει !
Από το service μου είπανε ότι δεν υπάρχει φίλτρο βενζίνης και αυτό γίνεται για λόγους ασφαλείας να μην υπάρχει δηλαδή καμμιά διακοπή στη διαδρομή του καυσίμου προς τον κινητήρα.
Το ίδιο συμπτωμα αντιμετωπίζω κι εγώ ( μειωμένη απόδοση) μετά την αλλαγή της αντλίας βενζίνης .
Ο χρήστης Pitt έγραψε:
Oι βουλωμένοι αυλοί δυστυχώς δεν έχουν να κάνουν με την περίεργη βενζίνη.
Έχεις δίκαιο, δεν έπρεπε να τα βάλω μαζί στην παράθεση.
Iomy, θύμισέ μας τι λάδι χρησιμοποιείς;
Καλώς τον Pitt!
Χρησιμοποιώ τα 5W30,αυτά που μου βάζουν και στο service.
Aγαπητέ drdino θα μπορούσες να διευκρινήσεις αν γνωρίζεις τι είδους βλάβη είναι αυτή και πως επισκευάζεται;
Nομίζετε οτι μπορεί να φταίνε οι επανειλημένες αναβαθμίσεις λογισμικού που μου έκαναν μέχρι να βρούνε τη βλάβη για τις μειωμένες επιδόσεις που έχω καθώς και για την αύξηση της κατανάλωσης;
Βρε καλώς τα παιδιά.Τελειώσανε οι διακοπές και εμφανιστήκατε όλοι? Καλώς ήρθες koinhlogikh.Για να μην παρεξηγηθώ παρακάτω εχω να δηλώσω οτι μετά από σχεδόν τρία χρόνια και 60000 χμ είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο.Δυνατά σημεία η άνεση, η ησυχία στο ταξίδι,η ιπποδύναμη και οι χώροι .Τα κακά σημεία είναι ασφαλώς η κατανάλωση και οι βλάβες του (πάντα μιλάω για το δικό μου αυτοκίνητο.)
Και να εξηγηθώ.
Βλάβες εντός εγγύησης.
Αισθητήρας επιπέδου νερού ψύξης.
Αντλία νερού.
Πεταλ συμπλέκτη (οδηγία απο τον κατασκευαστή)
Αμορτισέρ πίσω διαρροή (δεν τα άλλαξα ακόμη)
Βλάβες μηνος Ιόυλίου.
Το αυτοκίνητο μερικές φορές στο δρόμο μπέρδευε και πήγαινε σα μπουκωμένο.Ταυτόχρονα έβγαζε μύνημα antipolution system faulty και parking brake/esp faulty.Στο πρώτο service της peugeot που το πήγα την επόμενη μου το γύρισαν πισω και μου είπαν ότι δεν γίνεται διάγνωση της βλάβης γιατί χρειάζεται διαγνωστικό με σύνδεση με Γαλλια οπότε να το πάω στη Lion.
Το παίρνω και το πηγαίνω από εκεί που το πήρα (κανονικό εξουσιοδοτημένο service Peugeot).
Xωρίς καμία υπερβολή το πήρα τρεις φορές επισκευασμένο (πληρώνοντας φυσικά) και το πρωί το αυτοκίνητο έβγαζε τα ίδια συμπτώματα.
Αποτέλεσμα.
Αντλία υψηλής πίεσης βενζίνης (κάπου μπροστα στον κινητήρα)
Αισθητήρας λ
Μπουζί
Αντλία ψυξης του τούρμπο(παράπλευρη απώλεια)
Σύνολο 900 ευρά.
Και όταν το παρέλαβα ανακαλύψαμε οτι δεν λειτουργεί ο συναγερμός, και φυσικά ο τεχνικός τους δήλωσε άγνοια και με παρέπεμψε στη Gemini για επισκευή.
Τέλος ξέχασα να πω οτι διαγνώσανε οτι οι αυλοί εισαγωγής εχουν βουλώσει γιαυτό και έχω μειωμένα ρεπρίζ και σίγουρα άυξηση της κατανάλωσης.Η τελική του με τέσσερα άτομα ειναι μετά βίας 180 χμ/ω (κοντερίσια) ενώ παραλίγο να με πάρει SMART στα διόδια του Προφήτη!
Η λύση στο πρόβλημα είναι πάλι συνεργείο για καθαρισμό.
Συμπέρασμα.
Υ.Γ.
Τι έγινε ρε παιδιά με κείνη τη συνάντηση?
Ο χρήστης loin(t)aris έγραψε:
Aκριβώς το ίδιο με μένα.Μόνο που αυτοι με περίλυπο ύφος μου ζήτησαν κοντά στα 800 ευρά να μου αλλάξουν όλο το σετ των πισω αμορτισέρ (γιατί πάει όλο μαζί μου είπε).Τώρα που πλησιάζει το τρίτο service θα κάνω μια επίσκεψη να τους κόψω και επίσημα.
Κάτσε γιατί με μπέρδεψες. Όταν πρωτοπήγες για τα αμορτισέρ ήσουν εντός εγγυήσεως?
Δεκαπέντε μέρες πρίν λήξει η εγγύηση και ορκιζόταν ότι τα αμορτισέρ δεν καλύπτονται από τη εγγύηση.
Προς το παρόν δεν τα πειράζω καθόλου, αν μου δημιουργήσουν πρόβλημα θα δω την ιδέα του Pitt.
Ευτυχώς με την αγορά του αυτοκινήτου μου έκαναν 'δώρο' τρια κουπόνια για τα τρια πρώτα service οπότε μέχρι στιγμής δεν έχω πληρώσει φράγκο!