επιτελους πρατηριο lpg στην κορινθια. ανοιξε την πεμπτη στον δρομο της αερογεφυρας πανω απο την σωληνουργια κορινθου,
δηλαδη απο αθηνα στην τελευταια εξοδο προς κορινθο δεξια , στα 200 μετρα στην αριστερη πλευρα(εχει πινακιδα auto gas) η αλλιως ερχομενοι απο πατρα πρωτη εξοδος για κορινθο στην αερογεφυρα και αριστερα προς σωληνουργια κορινθου.
ειναι ηδη υπαρχον πρατηριο και εχει coral shell σημερα 31/10 τιμη 0.839
Latest posts made by gasdino
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
περασα σημερα κτεο, με το χαρτι καλης λειτουργιας απο τον εγκαταστατη και εβγαλα και καρτα καυσαεριων. σημειωση οτι μετρησαν μονο με βενζινη τα καυσαερια και καθολου με lpg . μου ειπαν οτι εχει πολυ λιγα καυσαερια μαλιστα η μετρηση στις υψηλες στροφες εγινε κοντα στις 5000στρ/λεπτο. οι μετρησεις ειναι co% 0.02, Hc 20.00 ρελαντι και co% 0.01,Hc 15.00 στις υψηλες με λ 1.03 στις υψηλες. αν μπορει καποιος να ερμηνευσει την καυση θα βοηθησει. τα χιλιομετρα ειναι πλεον 107300
το κοστος για ολα πηγε 45ε. -
RE: Υγραεριοκίνηση!
προς kostas 289
ιταλια που εχω ταξιδεψει ηδη κανενα προβλημα ιδιες αντλιες με εδω .λογικα σε ολη την ευρωπη θα ισχυει το ιδιο -
RE: Υγραεριοκίνηση!
προς antonis-team
φιλε μου δεν εχω καμμια σχεση με αντικειμενο σχετικα με αυτοκινητο η δικυκλο . στην ιταλια εχω παει ως τωρα συνολικα 77
φορες και συνεχιζω να πηγαινω 7-9 φορες τον χρονο για δουλεια σχετικα με ρουχα. πραγματι οσους ιταλους εχω ως τωρα ρωτησει δεν ξερουν απο λαδιερα. αν διαβασες καλα εγω την υποστηριζω φανατικα υστερα απο διαβασμα στον internet και την
συστηνω επισης σε οποιον ενδιαφερεται και βεβαια την εχω στο αυτοκινητο μου.
οσο αφορα το ιονιο τι να πω... ευχομαι να μην χρειαστει να το διαβω κολυμπωντας.
αληθεια πες μου αν γνωριζεις στην υγρη μορφη καιγεται σε υγρη η σε αερια μορφη το υγραεριο; γιατι πολυ αμφιβαλλω αν εστω και ενας γνωριζει τι γινεται πραγματι μεσα στον κυλινρο -
RE: Υγραεριοκίνηση!
βλεπω οτι η συζητηση αεριας -υγρης μορφης ακομα διχαζει το forum . εχω καποιες ερωτησεις να κανω και αν μπορει καποιος ας
απαντησει . 1) στην υγρη μορφη, τι ποσοστο υγραεριου που φθανει στα μπεκ σε υγρη κατασταση εισερχεται στον κυλινδρο και
καιγεται ακομα σε υγρη μορφη με τον εισερχομενο αερα; γιατι υποψιαζομαι οτι δεν μετατρεπεται ολο σε αερια κατασταση
οποτε δεν εχουμε ουσιαστικα ιδια καυση με την αερια μορφη. 2) αν ισχυει αυτο τοτε καινε 20-30% παραπανω σε λιτρα εν σχεση
με βενζινη δικαιολογημενα 3) οσα αεριας μορφης δεν καινε 20-30% παραπανω εν σχεση με βενζινη ειναι μονο λογω λανθασμενης ρυθμισης; η εχουμε καλυτερη καυση επειδη καιγονται δυο αερια ;αν δεν ειναι ετσι σε λιγο καιρο θα τρεχουν και δεν θα φθανουν; 4) μετα απο δυο ταξιδια στην ιταλια και αφου μιλησα με καμμια δεκαρια ιταλους σε βενζιναδικα lpg δεν γνωριζαν καν τι ειναι η λαδιερα!!!! 5) γιατι η υγρη μορφη δεν εχει αναγκη λαδιερας; γιατι περναει υγρη μορφη στον κυλινδρο και δροσιζει τις
βαλβιδες; -
RE: Υγραεριοκίνηση!
γεια σε ολους. εκλεισα 6000χλμ με lpg χωρις προβληματα με check engine ουτε για μια φορα. σημερα ειδικος απο prins αγγλιας
εκανε γενικο τσεκ απ και στο δικο μου tsi και το βρηκε ρυθμισμενο αριστα και δεν ειχε ουτε μια ενδειξη για τα 6000χλμ στην
μνημη του προγραμματος για μειγμα φτωχο η πλουσιο αντιστοιχα οπως καποιοι εδω μεσα επιμενουν. η καταναλωση σημερα ηταν 8.9λτ/100χλμ και μετα απο ανοιγματα μεχρι και 160-170 συγγρου -σεφ για τα απαιτουμενα τσεκ. μαλιστα ο τεχνικος ελεχξε και Μ5 ΒΜW V10 510HP με δυο πνευμονες, δυο ecu ,δυο σετ μπεκ keihin, και το βρηκε αριστα φτιαγμενο τοσο που τραβηξε φωτο γιατι τετοιο αμαξι δεν εχει φτιαξει η prins england!!!!!!!! ακομα!!!!!! συνεχιζω και γραφω χλμ και ευχαριστω lpg και prins για την οικονομια που μου προσφερουν!!!!! -
RE: Υγραεριοκίνηση!
φιλε gregory 1984
αγνοεις μερικα βασικα γεγονοτα και δεδομενα για το lpg και την χρηση του παγκοσμιως
1)ειναι αναγνωρισμενο ως πρασινο καυσιμο απο την παγκοσμια οργανωση προστασιας του περιβαλλοντος απο το φαινομενο του θερμοκηπιου
2) ειναι γι αυτο τον λογο ο φορος του μονο 25% σαν εναλλακτικο καυσιμο φιλικο στο περιβαλλον απο την εε
3) η τιμη του φορου του ειναι φιξαρισμενη ως το 2018 παλι απο την εε
4)ειναι αλματωδης η αυξηση επι τοις εκατο στην χρηση του παγκοσμιως (πανω επι 25%) νουμερο που το καθιστα καυσιμο επομενο μετα την βενζινη
5)στο λονδινο δεν πληρωνουν 5 λιρες την ημερα αυτοκινητα με lpg για να μπουν στο κεντρο του επειδη δεν ρυπαινουν
6)σε λιγο καιρο τα κρατη θα πληρωνουν ρητρες για την μολυσνη του περιβαλλοντος οπως η δεη λογω χρησης αυτοκινητων
7)κανεναν δεν συμφερει η αυξηση της φορολογιας στο lpg, δουλειες θα κοπουν,ανεργια ακομα πιο μεγαλη,λιγοτερα εσοδα για
το κρατος απο τα αναλωσιμα και οχι μονο. ειδαμε τι εγινε με την αυξηση στον φορο της βενζινης, αυτοκινητα παρατημενα, πινακιδες κατατεθειμενες, κλεινουν βενζιναδικα και αλλα πολλα ασχημα για τον κοσμο και το ιδιο το κρατος
η χρηση του lpg ξεκινησε πολλα χρονια (45) πισω με σκοπο την εξοικονομηση χρηματων απο τους χρηστες,δεν ακολουθησε η
αυτοκινητοβιομηχανια παραλληλα,αλλα βλεποντας οτι χανει κερδη απο τους εγκαταστατες τοσα χρονια ξεκιναει τωρα να παρει ακομα ενα μεριδιο της αγορας απο αυτους. τοσα χρονια ηταν αρνητικοι στην χρηση (και ειναι ακομα καποιοι), πως
γινεται ξαφνικα fiat,opel,ford να βαζουν lpg; πιστευει κανεις αφελης οτι εξελειξαν κυλινδροκεφαλη ειδικη για χρηση lpg;
θα χρειαζονταν εκατομμυρια ευρω για αυτην την δουλεια και καιρο για να γινει πραγματικοτητα
9) τωρα γιατι καποιοι δεν εχουν 25% παραπανω καταναλωση να σε ενημερωσω οτι αλλη βενζινη χρησιμοποιεις εσυ και αλλη
ο ιταλος,γερμανος ,αγγλος,γαλλος. στις χωρες αυτες επισημα οι χρηστες δεν βλεπουν 25% παραπανω με lpg γιατι οι κινητηρες τους καινε λιγοτερο απο οτι ο δικος μας λογω καλυτερης ποιοτητας σε βενζινη αρα καλυπτεται η διαφορα στην
αποδοση του lpg. επισης δεν αναφερονται βλαβες σε forum απο χρηση lpg
10) μην θεωρεις τοσο αφελεις αυτους στα υπουργεια ,βλεπουν νεες χρησεις lpg,βλεπουν ευρω απο κτεο που πανε στο κρατος
βλεπουν νεες αιτησεις για εγκαταστατες lpg,βλεπουν νεα γκαζαδικα , θα ειναι αυτοκτονια να πειραξουν τιμη lpg νεκρωνοντας
μια αναπτυσομενη εργασια πολλα υποσχομενη σε μια οικονομια που ειναι ηδη πεθαμενη. -
RE: Υγραεριοκίνηση!
δεν νομιζω οτι εισερχεται αεροποιημενο εστω και σε καποιο ποσοστο στον κυλινδρο, τοτε θα μιλαγαμε για ιδιου τυπου καυση
αερια δηλαδη. αυτο που μπορει να συμβαινει ειναι να εισερχεται στον κυλινδρο υγρο και λογω διαφορετικης θερμοκρασιας να εξαερωνεται(χανεται δηλαδη) ενα ποσο του lpg αφαιρωντας θερμοτητα απο τον χωρο που βρισκεται ριχνοντας ετσι την εντος του κυλινδρου θερμοκρασια.εχει σαν συνεπεια να ψυχει και τον εισερχομενο αερα προς καυση, καλο γεγονος για τα υπερτροφοδοτουμενα μοτερ γιατι αυξανει τον ογκο τους αρα και την αποδοση τους. υποψιαζομαι οτι και στην αερια συμβαινει
το ιδιο φαινομενο με γνωστες συνεπειες στην καταναλωση
αυτο το φαινομενο της εξαερωσης συμβαινει σιγουρα στην βενζινη και μαλιστα στα φτωχα μειγματα υποφερουν(οι κυλινδροι) κατα κορον απο την αυξημενη θερμοκρασια λογω μη εξαερωσης αρκετης ποσοτητας βενζινης
αν καποιοι ξερουν κατι παραπανω ας γραψουν..... -
RE: Υγραεριοκίνηση!
εχω πει και θα το ξαναπω. κανενας δεν θελει να αναβουν λαμπακια για φτωχα μειγματα στο αυτοκινητο του ειτε στων αλλων ουτε να βγαινουν προβληματα απο επιπολαιες εγκαταστασεις lpg. εδω κοιταμε να μαθουμε και να συμβουλεψουμε αλληλους
χωρις ιδιοτελεια,ερχεται και πασχα....... -
RE: Υγραεριοκίνηση!
φιλε θανο
καλα κανεις και ανησυχεις για το μοτερ σου που ειναι ενα διαμαντι της μηχανολογιας και βραβευμενο επισημα απο το 2000, αλλα
αν ψαξεις σε site .uk θα δεις οτι υποστηριζουν 30% λιγοτερες φθορες με χρηση lpg, λιγοτερες αλλαγες σε λαδια(πιο καθαρα εως
καινουργια μετα απο χλμ χρησης lpg). χθες μαλιστα στε site τυπου lpg.uk ειδα οτι ακομα και τα λαδια κανουν καλυτερα την δουλεια τους οσο αναφορα την ψυξη του κινητηρα με lpg και αυτο γιατι μπορουν και περνουν ευκολα απο σημεια που δεν υπαρχουν επικαθισεις λογω καθαροτερης καυσης εν σχεσει με την βενζινη γεγονος που πρωτη φορα το εντοπισα και που ουτε το φανταζομουνα ποτε οτι θα συνεβαινε. καποιος φιλος με skoda 1.8 20vt εχει βαλει lpg νομιζω οτι γραφει στο skodaclub.gr κανε
μια προσπαθεια μηπως εχεις μια αποψη και απο εκει.....