Καλησπέρα, θα ήθελα να αναφέρω την άσχημη εμπειρία που έχω με την Avis.
Στις 17/05/2022 προχωράω σε παραγγελία επαγγελματικού αυτοκινήτου(ΤΟΥΟΤΑ HILUX) μέσο του Avis Leasing στο οποίο αναφέρεται εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης 20/06/2022(Αφού πρώτα έχω επικοινωνήσει τηλεφωνικά και με email μαζί τους σχετικά με το πότε έχει γίνει η παραγγελία από αυτούς-Οκτώβριο του 2021 σύμφωνα με τα λεγόμενά τους) . Δίνω 11.160 προκαταβολή + 3 μισθώματα. Το συμφωνηθέν μίσθωμα είναι στα 303€. Αφού υπογράφω τη σύμβαση και έχουν περάσει καμμιά 10 μέρες χωρίς να τη λάβω πίσω στέλνω mail αναφέροντας ότι δεν μου έχουν αποστείλει υπογεγραμμένη τη σύμβαση και η απάντηση που παίρνω πίσω στις 02/06/2022 είναι η παρακάτω:
Θα τα λάβετε μόλις υπογράφουν από την διεύθυνση, χρειάζεται λίγος χρόνος γιατί καθημερινά είναι πολλά τα προς υπογραφή συμφωνητικά. Στην διάθεσή σας
Μέχρι και σήμερα 28/06/2022 δεν έχουν υπογραφεί τα συμφωνητικά.
Στις 15/06/2022 και αφού δεν έχει επικοινωνήσει κανείς μαζί μου όλο αυτό το διάστημα(μόνο εγώ τους έψαχνα) στέλνω email (θεωρώντας ότι αφού δεν έχει επικοινωνήσει κανείς μαζί μου, ότι όλα βαίνουν καλώς) και λαμβάνω την απάντηση ότι η ενημέρωση που έχουν από τον προμηθευτή είναι για παράδοση στις 24/06/2022. Στις 21/06/2022 λαμβάνω mail ότι η ενημέρωση που έχουν από το προμηθευτή είναι για τις 01/07/2022. Τελικά στις 23/06/2022 λαμβάνω νέο email όπου ενημερώνομαι για το παρακάτω:
Καλησπέρα σας,
Σε συνέχεια του παρακάτω και κατόπιν σημερινής ενημέρωσης του προμηθευτή, με βάση το συνημμένο, η πιθανή ημερομηνία παράδοσης του οχήματος τοποθετείτε στα μέσα του Σεπτεμβρίου.
Να σημειώσω εδώ πως είναι γνωστό πως από τον Απρίλιο του 2022 έχει σταματήσει η παραγωγή των HILUX, CROSS κτλ από την ΤΟΥΟΤΑ(καθώς πλημύρισε το εργοστάσιό τους στην ΑΦΡΙΚΗ)
Θεωρώ δεδομένο πως εσκεμμένα έγραφαν παραπλανητικά την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης, ενώ γνώριζαν και εσκεμμένα μου έδιναν λάθος πληροφορίες και απέφευγαν την επικοινωνία μαζί μου.
Καθώς λοιπόν το αυτοκίνητο το χρειαζόμουν, ζήτησα αυτοκίνητο pre delivery.
Μου απέστειλαν λοιπόν πριν από λίγο μια «προσφορά» για ίδιο μοντέλο HILUX χαμηλότερού εξοπλισμού, κινητήρα κτλ με μηνιαίο μίσθωμα 450€ πλέον ΦΠΑ, ενώ οι ίδιοι στην ιστοσελίδα τους αναφέρουν:
Στο διάστημα από την παραγγελία και μέχρι την παράδοση του αυτοκινήτου υπάρχει η δυνατότητα παροχής αυτοκινήτου pre-delivery. Ισχύει τόσο για τις εταιρίες όσο και για τους ιδιώτες πελάτες και μάλιστα με μίσθωμα αντίστοιχο του συμφωνημένου για παράδοση leasing αυτοκίνητου.
Θεωρώ μάλιστα ότι το μίσθωμα για το predelivery θα έπρεπε να είναι και χαμηλότερο από το συμφωνηθέν όπως κάνουν άλλες εταιρείες leasing αφού προσφέρουν κάτι χειρότερο από την παραγγελία.
Ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω γιατί μια εταιρεία να συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο.
Θα προχωρήσω σίγουρα σε καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και σε κοινοποίηση επιστολής σε ιστοσελίδες μήπως και το δημοσιεύσουν.
Έχει κανείς τόσο άσχημη εμπειρία από τη συγκεκριμένη εταιρεία;