Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 147
    • Best 0
    • Groups 0

    apagogeas

    @apagogeas

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    147
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    apagogeas Unfollow Follow

    Latest posts made by apagogeas

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Ο χρήστης kapami έγραψε:
      ...
      Τα πιο μοντερνα ηλεκτρικα την εχουν μεσα στο πατωμα τους.

      Για να γινει διαδομενη η τεχνολογια πρεπει να φτιαχτει ολο το αμαξι με τροπο που να ειναι ευκολα αποσπουμενη χωρις να επηρεαζει υπερβολικα την οδικη συμπεριφορα, και ιδανικα να ειναι interchangeable μεταξυ διαφορων οχηματων (της ιδιας μαρκας η ακομα καλυτερα με κοινο interface για πολλες μαρκες).

      Το σκουτερακι ειναι καλη αρχη παντως, περα απ τη πλακα. Δε θα με χαλαγε να ειχα τετοιο ενα για μεσα στην Αθηνα.

      Άλλο σκουτεράκι όμως άλλο αμάξι. Είχε προμοτάρει η Τεσλα την αλλαγή μπαταριών και έκανε και επίδειξη 90'' και είχε φτιάξει και σταθμό αλλαγής αλλά το σταμάτησε νομίζω πέρυσι γιατί δεν είχε ανταπόκριση. Υπάρχουν σοβαροί λόγοι ενάντια σε αυτή τη λύση και έχει βασικά να κάνει με το πόσο καλή μπαταρία θα είναι αυτή που θα πάρεις. Πχ ξέρεις ότι η μπαταρία σου κρατάει Χ χιλιόμετρα, τη φορτίζεις και πάλι ξέρεις ότι θα σε βγάλει εκεί περίπου. Δεν έχεις ιδέα όμως τι φρούτο θα παραλάβεις στην αλλαγή, πόσο ταλαιπωρημένη, διαλυμένη κτλ μπορεί να είναι. Δηλαδή κάποιος μπορεί να παρατήσει εκεί τη μισοδιαλυμένη μπαταρία του και εσύ να είσαι ο άτυχος που θα την μαζέψεις. Επίσης αν δεν είναι leasing η χρήση της μπαταρίας, κανένας δε πρόκειται να δεχτεί αλλαγή της μπαταρίας του ειδικά αν τη προσέχει για να έχει. Αλλά επίσης leasing μπαταρίας λίγοι δέχονται όπως έδειξε και το ιστορικό με το Zoe που τους ανάγκασε να δίνουν τη μπαταρία με το αμάξι και όχι με μορφή leasing ενώ ήταν κάθετοι σε αυτό. Γενικά, κακή λύση η αλλαγή μπαταριών σε σταθμούς για τα αμάξια, σίγουρα δε θα ήθελα να παίζω με τη τύχη μου τι θα πάρω. Επίσης και το βάλε βγάλε κάποια στιγμή θα φθείρει και το σύστημα/αμάξωμα. no thanks

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      apagogeas
    • RE: Έρευνα Κατανάλωσης

      Ο χρήστης allonsanfan έγραψε:
      Οποτε με νεκρα η σβηστη μηχανη οχι μονο δεν επιτυγχανεται χαμηλη καταναλωση,αλλα ειναι και πολυ επικινδυνο

      Στάλθηκε από το LG-K420 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      Σβηστή μηχανή είναι επικίνδυνο, αλλά νεκρά σε ήπια κατηφόρα κάνει μεγαλύτερη οικονομία από το να έχεις ταχύτητα πάνω. Αρχικά τα μπεκ κόβουν με ταχύτητα όταν είσαι πάνω από ορισμένες στροφές (στο corsa D πχ κάτω από 1500 στροφές με ταχύτητα σε κατηφόρα ρίχνει καύσιμο, τα μπεκ κόβουν πάνω από τις 1500 στροφές). Φαντάζομαι και σε άλλα αμάξια παρόμοια θα λειτουργεί. Η τυπική κατανάλωση στο ρελαντί είναι κάπού στα 0.6lt/ώρα. Σε ήπια κατηφόρα χωρίς ταχύτητα με περίπου 90 χλμ/ώρα αυτό μεταφράζεται σε 0.7-0.8lt/100km, με ταχύτητα επειδή θα κόψει το όχημα από το φρενάρισμα της μηχανής, όταν πατήσεις ελαφρύ γκάζι έχεις κατανάλωση στα 3-4lt/100km προσεγγιστικά αλλά η απαραίτητη χρήση του γκαζιού χρονικά υπερκαλύπτει όλη τη κατανάλωση από το να ήταν στο ρελαντί για την ίδια διαδρομή. Σε όσες μετρήσεις έχω κάνει με το scangauge πάντα η κατανάλωση ήταν αρκετά μικρότερη σε ήπια κατηφόρα χωρίς ταχύτητα γιατί ακριβώς δεν αναγκαζόμουν να πατάω πουθενά γκάζι για να διατηρήσω τη ταχύτητα. Βασικά το 'πρόβλημα' είναι ότι με ταχύτητα κόβει αρκετά η ταχύτητα ακόμα και στη μεγαλύτερη σχέση. Σε μεγαλες κατηφόρες βέβαια δε νοείται χωρις ταχύτητα.
      Το θέμα της επικινδυνότητας δε το αναλύω, σχολιάζω μόνο για την οικονομία.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      apagogeas
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      Ο χρήστης kacey έγραψε:

      Καλά όλα αυτά αλλά μπαίνω κατευθείαν στο ψητό.
      Ξεκινώ απο Αθήνα, παιρνάω απο διόδια Αφιδνών και μπαστακώνομαι με 60 στην μεσαία(δεν λέω αριστερή γιατί υποτίθεται πως έτσι κι αλλιώς 'απαγορεύεται').
      Είμαι παράνομος ή όχι; Που έχει -αν έχει- σχετική πινακίδα με ελάχιστα όρια;

      Καλά όλα αυτά αλλά μπαίνω κατευθείαν στο ψητό.
      Ξεκινώ απο Αθήνα, παιρνάω απο διόδια Αφιδνών και μπαστακώνομαι με 60 στην μεσαία(δεν λέω αριστερή γιατί υποτίθεται πως έτσι κι αλλιώς 'απαγορεύεται').
      Είμαι παράνομος ή όχι; Που έχει -αν έχει- σχετική πινακίδα με ελάχιστα όρια;

      Παράνομος όχι αλλά θα είσαι ένας από αυτούς που βρίζουμε που πηγαίνουν στη μεσαία με 60 και αδιαφορούν για όλους τους άλλους. Αν θες να πας με 60, πήγαινε στη δεξιά λωρίδα να σε βρίζουν οι φορτηγατζήδες.

      Φυσικα και ειναι παρανομος γιατι ειναι υποχρεωμενος να κινειται στη δεξιοτερη αδειανη λωριδα, το οποιο ειναι παντελως ασχετο με τη ταχυτητα του και τη σχεση της με το οριο. Και δεν 'απαγορευεται στην - τελευταια - αριστερη', απαγορευεται να καθεσαι σε αριστεροτερη αν η δεξιοτερη ειναι αδεια.

      Βασικα πραγματα του κοκ αυτα.

      Δεν είναι παράνομος όσο αφορά τη ταχύτητα, για τη ταχύτητα δε συζητάμε; Εννοείται ότι αν η δεξιά είναι άδεια έχει υποχρέωση να βρίσκεται εκεί αν δε κάνει προσπέραση. Όπως και στη δεξιά, αν πάει με 60 και δεν υπάρχει ταμπέλα ελάχιστης ταχύτητας πάλι δεν είναι παράνομος απλά θα καραφλιάζει όλους τους οδηγούς από πίσω και θα εισπράττει ένα κάρο ευχές.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      apagogeas
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      Ο χρήστης edmond έγραψε:
      Καλά όλα αυτά αλλά μπαίνω κατευθείαν στο ψητό.
      Ξεκινώ απο Αθήνα, παιρνάω απο διόδια Αφιδνών και μπαστακώνομαι με 60 στην μεσαία(δεν λέω αριστερή γιατί υποτίθεται πως έτσι κι αλλιώς 'απαγορεύεται').
      Είμαι παράνομος ή όχι; Που έχει -αν έχει- σχετική πινακίδα με ελάχιστα όρια;

      Παράνομος όχι αλλά θα είσαι ένας από αυτούς που βρίζουμε που πηγαίνουν στη μεσαία με 60 και αδιαφορούν για όλους τους άλλους. Αν θες να πας με 60, πήγαινε στη δεξιά λωρίδα να σε βρίζουν οι φορτηγατζήδες.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      apagogeas
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      Ο χρήστης astronautis έγραψε:
      Φαντάζομαι ότι αν υπήρχε ελάχιστο όριο, θα έπρεπε να αναφέρεται με πινακίδα, αντίστοιχα με τη λογική που αναφέρονται τα μέγιστα όρια.

      Δεν ξέρω όμως αν υπάρχουν περιορισμοί σχετικά με τα οχήματα που μπορούν να κυκλοφορήσουν σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Μπορεί π.χ. να πάρω ένα τρακτέρ ή μια μπουλντόζα και να μπω στην ΕΟ?

      Τουλάχιστον για αυτοκινητόδρομους, ο ΚΟΚ απαγορεύει ρητά πεζούς, ποδήλατα, μοτοποδήλατα, γεωργικά μηχανήματα και ζωηλατά οχήματα, χωρίς να απαιτείται αντίστοιχη σήμανση. Επίσης υπάρχουν ειδικές πινακίδες του ΚΟΚ για καθορισμό ελάχιστης ταχύτητας που ορίζεται ανά λωρίδα. Αν δεν υπάρχει πινακίδα δεν υπάρχει και ελάχιστο όριο ταχύτητας. Η πινακίδα ελάχιστης ταχύτητας είναι στρογγυλή με μπλε φόντο και άσπρα νούμερα. Όλα αυτά μέσα στον ΚΟΚ είναι. Για δρόμο ταχείας κυκλοφορίας/επαρχιακό αν δεν υπάρχει απαγορευτική πινακίδα όλα πλην ποδηλάτων και μοτοποδηλάτων επιτρέπονται αλλά διορθώστε με αν κάνω λάθος για τον ταχείας κυκλοφορίας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      apagogeas
    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      Ο χρήστης polo2002 έγραψε:
      Τα διόδια δεν καλύπτουν μόνο το κόστος συντήρησης αλλά και το κόστος δανεισμού των κατασκευαστών και το κέρδος τους. Είναι θέμα συμβάσεων, που έγιναν όμως την εποχή της μεγάλης αρπαχτής στην Ελλάδα, που η βενζίνη ήταν πολύ φτηνή και τα εισοδήματα 2πλάσια.

      Όταν εξοφληθούν τα δάνεια, θα δούμε μια γερή μείωση των διοδίων όμως;;; Όπως και να έχει, αυτές οι τιμές που έχουν είναι απαγορευτικές στην Ελλάδα του 2017.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      apagogeas
    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      Πραγματικα θα ήθελα να δω στατιστικά κίνησης οχημάτων στις εθνικές ανά τα χρόνια αν υπάρχουν κάπου (δεν έχω βρει τίποτα δυστυχώς). Η σχέση κόστους συντήρησης/εισπράξεων διοδίων να φανεί αν όντως είναι υπερβολικά τα διόδια συνολικά. Τουλάχιστον για το Αθήνα-Θεσσαλονίκη νομίζω το ξεφτιλίσανε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      apagogeas
    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      Ρε το έχω απορία, ένας που δουλεύει Αθήνα και θέλει να πάει επίσκεψη στους δικούς του Θεσσαλονίκη, Θα δίνει 62e πήγαιν'έλα μόνο για διόδια;;; Υπάρχει κανένας που θεωρεί λογικά αυτά τα νούμερα ενώ ήδη πληρώνει ένα κάρο τέλη, φόρους στα καύσιμα και δε συμμαζεύεται; 1/10 μισθού ενός ψιλοκαλοπληρωμένου (όπως μας κατάντησαν) εργαζόμενου μόνο για διόδια;;;;;; Δηλαδή καμιά 150-160άρα έξοδα με τις βενζίνες για το Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα;;;; Έχουμε αποβλακωθεί τελείως μου φαίνεται. Έχει κανείς εκτίμηση τι πληρώνουν τα φορτηγά για την ίδια διαδρομή;
      Όπως το είχα πει και παλιότερα, εγκλωβισμένοι στις πόλεις μας θα είμαστε δε θα τολμά κανείς να ξεμυτίσει, όλοι από παράδρομους θα πάνε πάλι, αν αντέχουν να γεμίσουν ρεζερβουάρ. Στη Πορτογαλία δεν έγινε το ίδιο; Πανάκριβα διόδια και κινούνται ελάχιστοι στις τεράστιες εθνικές (κάπου το είχα διαβάσει αυτό δε ξέρω αν όντως ισχύει); Δηλαδή, ποιο το νόημα να έχεις εθνικές αν δε μπορεί η μάζα να τις χρησιμοποιεί λόγω τεράστιου κόστους;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      apagogeas
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

      Δεν διαφωνώ οτι πολλοί μπαίνουν στην ΛΕΑ απλως για να κάνουν προσπέραση σαν καφροι,αλλα σε περιπτώσεις μποτιλιαριςματος χλμτρων γιατι να μην χρησιμοποιούνται;
      Επισης συμφωνώ με τον Βασίλη οτι σε τέτοια περιπτωςη όλοι έτσι θα κάναμε.

      Γιατί απαγορεύεται και για σοβαρό σκοπό κιόλας;;; Να εύχεσαι να μην έχεις πάθει κάτι και δε μπορούν να έρθουν διασώστες στην ώρα τους επειδή άλλοι ανεγκέφαλοι κλείνουν τη ΛΕΑ για 'τις περιπτώσεις μποτιλιαρίσματος' όπως τόσο αφελέστατα το σκέφτεσαι. Όλοι θέλουμε να πάμε γρήγορα εκεί που πάμε, δεν είναι εξυπνάδα να πηγαίνεις στη ΛΕΑ, δε βοηθάει κανένα. Το μόνο που καταφέρνει ο εκάστοτε βλαμμένος στη ΛΕΑ είναι να καθυστερούν τους πάντες όπως πολύ σωστά περιέγραψε ο emil και ο tedd και μπλοκάρουν την απαραίτητη βοήθεια από τα σωστικά, αλλά τόσο μάγκες και 'έξυπνοι' που είμαστε στο ελλαδιστάν τόσα καταλαβαίνουμε και κάνουμε. Και να είσαι σίγουρος δε μπορείς να κάνεις άκρη να περάσουν τα σωστικά όταν έχεις καταλάβει τη ΛΕΑ. Επιτόπου το δίπλωμα θα έπρεπε να τους παίρνουν.
      Δε νομίζω να κάναμε το ίδιο στο τούνελ, όχι γιατί δε θα θέλαμε αλλά θα είχαν ήδη χωθεί οι εξυπνάκηδες και δε θα υπήρχε χώρος για καμία μανούβρα. Ίδιο αποτέλεσμα, κάποιος που θα είχε άμεση ανάγκη θα άφηνε εκεί τα κοκκαλάκια του.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      apagogeas
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      Δε μπορεί να βασίζεται ένα δικαστήριο στην λογική 'υπήρχε αλλά την πήραν' οπότε ο οδηγός που θα είχε το στοπ έπρεπε να σταματήσει η μη επειδή κάποτε υπήρχε και υποθέτουμε ότι την έχει απομνημονεύσει. Δηλαδή εγώ που δεν είμαι από εκεί να μυρίσω τα νύχια μου ότι υπήρχε στοπ; Και που ξέρει ο οδηγός ότι η αφαίρεση της πινακίδας δεν είναι μέρος του ανασχεδιασμού του δρόμου και όχι μια βουτηγμένη πινακίδα; Στο κάτω κάτω αυτά αλλάζουν κατά καιρούς. Αν υπήρχε στα χαρτιά πινακίδα και τώρα δεν υπάρχει, υπεύθυνος είναι ο δήμος ή όποιος βάζει τις πινακίδες για αμέλεια, όχι ο οδηγός που δε σταμάτησε σε ανύπαρκτο στοπ,οπότε ορθά ισχύει η από δεξιά προτεραιότητα σε αυτή τη περίπτωση. Πιθανότατα θα έπρεπε να θεωρηθεί ο δήμος υπαίτιος για πρόκληση ατυχήματος, όχι οι οδηγόι ή έστω να έχουν περιορισμένη ευθύνη καθώς το ατύχημα προκλήθηκε από αμέλεια του δήμου. Πάντως το θέμα με το στοπ είναι προβληματικό, ούτε εγώ μπορώ να βασίζομαι στο αν θα δω από πίσω τη πινακίδα στον κάθετο δρόμο για να ξέρω ότι έχω προτεραιότητα. Θα έπρεπε να πάει πακέτο στοπ στον κάθετο και δρόμος προτεραιότητας στον δρόμο μου σε κάθε διασταύρωση, αν δε δω σήμα τότε να θεωρώ από δεξια προτεραιότητα μόνο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      apagogeas
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr