Έχει την 6.5' οθόνη και δεν συνδέεται με Android Auto... Οπότε κοιτάζω για SD με navi ή άλλες εναλλακτικές. Αδιανότητο ότι δεν δίνουν καμία επιλογή ενώ παρέχουν οθόνη 6.5'
Latest posts made by butters
-
RE: Νέο VW Polo
-
RE: Νέο VW Polo
Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι για το Polo 1.0 115ps.
Τελικά δεν έβγαλα άκρη με κάποια ελαφρώς μεταχειρισμένα DSG και πήρα ένα χειροκίνητο καινούριο. Ενώ τα είχα προσέξει πολύ την πάτησα με τη στάνταρ οθόνη. Και αυτό γιατί ενώ στο Ibiza με €200 έπαιρνες μια SD Card για να έχεις σύνδεση για Android Auto, στο Polo δεν υπάρχει κάτι τέτοιο από ό,τι ξέρω. Νομίζω είναι ακριβώς η ίδια οθόνη / σύστημα.
Χρησιμοποιώ πολύ GPS στο αυτοκίνητο και θα ήθελα να έχω τη δυνατότητα Android auto / navigation. Γνωρίζει κανείς καμιά λύση; Ευχαριστώ!
-
RE: Εξαγωγή αυτοκινήτου στο εξωτερικό
Χαιρετώ, ενδιαφέρομαι για μεταφορά ΙΧ από Ελλάδα στην Ολλανδία (εναλλακτικά στο Βέλγιο). Έχω βρει κάποιες μεταφορικές, με τιμές από €500 έως €900. Όλοι αναφέρουν ότι θα έχουν ασφάλιση φορτίου (άρα το αυτοκίνητο θα έχει κάποια ασφάλιση). Τι θα πρέπει να προσέξω; Αν έχει κάποιος να προτείνει κάποια εταιρεία ας μου στείλει προσωπικό μήνυμα. Ευχαριστώ!
-
RE: Νέο VW Polo
Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι για το Polo 1.0 115ps. Αρχικά είχα απορρίψει το αυτόματο κιβώτιο, εν τούτοις οδήγησα σήμερα κάποιο και μου άρεσε αρκετά. Είχε κανονικό mode με αλλαγή στις ~2000 στροφές, ένα sport mode που άλλαζε πολύ πιο ψηλά (~5000 στροφές) και ένα manual που άλλαζες ταχύτητες με 'μπρος/πίσω' στο λεβιέ. Οπότε ακόμα και στην περίπτωση που θες να οδηγήσεις με χειροκίνητο κιβώτιο, μπορείς να αρκεστείς και σε αυτό.
Έχω μια εικόνα για το DSG, ξέρω ότι υπήρξε προβληματικό κτλ, αλλά διάβασα ότι έχουν λυθεί τα προβλήματα στο 7τάχυτο του Polo. Ισχύει; Αξίζει να το δω χάριν ευκολίας στη μετακίνηση ή να παραμείνω στο χειροκίνητο; Επειδή κάπου έχω χαθεί θα ήθελα γνώμες κατόχων με τη συγκεκριμένη έκδοση του DSG, για αυτό και γράφω εδώ. Ευχαριστώ
-
RE: Κυκλοφορία στην Ελλάδα με ξένες πινακιδες
Ο χρήστης butters έγραψε:
Καλησπέρα, επαναφέρω το θέμα μια και σκέφτομαι να ανεβάσω αυτοκίνητο που έχω στην Ελλάδα (με ελληνικές πινακίδες) στην Ολλανδία. Θα ξεκινήσω να δουλεύω εκεί και θα το χρησιμοποιώ εκεί.Με βάση το site της EE: https://tinyurl.com/y4ee6kfw, θα πρέπει να βγάλω σχετικά σύντομα ολλανδικές πινακίδες, όπως αναγράφεται εδώ: https://tinyurl.com/y4ee6kfw. Γνωρίζετε κατά πόσο ισχύει αυτό; Υποθέτω ναι...
Και το σημαντικότερο, αν βγουν ολλανδικές πινακίδες, θα μπορώ 2 χρόνια αργότερα να βγάλω ξανά ελληνικές; Αν όχι θα πρέπει να αποφασίσω αν το αυτοκίνητο θα ανέβει και θα μείνει Ολλανδία ανεξαρτήτως του τι θα αποφασίσω αργότερα...
Θα καλέσω και στο υπουργείο και στο αντίστοιχο ολλανδικό, αλλά θα ήθελα και τη γνώμη όσων έχουν σχετικές εμπειρίες...
Επανέρχομαι με την πρόοδο που έχω κάνει, ελπίζω να φανεί χρήσιμη σε όποιον σκέφτεται κάτι αντίστοιχο...
Εν κατακλείδι, η διαδικασία για έκδοση ολλανδικών πινακίδων έχει κόστος €150. Έχοντας μιλήσει με το Υπουργείο Συγκοινωνιών, μου είπαν ότι μπορώ να καταθέσω πινακίδες για διαγραφή όταν είναι. Επίσης μου είπαν ότι μπορώ να επανεκδώσω ελληνικές πινακίδες, χωρίς τελωνειακούς δασμούς, μέχρι και 7 χρόνια μετά την κατάθεση. Το τελευταίο σε περίπτωση επιστροφής με το αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Μου το είπαν τηλεφωνικά, θα κοιτάξω να το έχω και γραπτώς / επισήμως.
Απάντηση από τον ολλανδικό οργανισμό RDW
[spoiler=RDW απάντηση:xe1q78ar]==========
If you move to the Netherlands from abroad and you bring your vehicle, you can drive your vehicle using your foreign license number for a limited period of time. You can find out about the specifics of this period at the Dutch tax authorities (Belastingdienst). In the end, however, you need to make sure your vehicle has a Dutch license number. You can apply for it at RDW.You are moving from a EU: If your vehicle has a license number of a EU, please read how to apply for a Dutch license number in the ‘Apply for Dutch license number for vehicle from EU/EFTA country' article.
Conditions for registering a license number in your name:
You are 18 years old, or over, and you have been registered in the municipal personal records database (Dutch BRP).
The moving article certificate issued by Belastingdienst is registered to your name.You have to appear in person.
What do you have to do?
If you want the license number registered to your name, you need to take the vehicle to the RDW inspection station yourself. In order to get a Dutch vehicle registration certificate and registration plates with your vehicle, you need to take the following steps:- Make an appointment by phone for an inspection at an RDW inspection station.
- Take your car to the inspection station to have it inspected.
- Hand in the documents mentioned further on in this article.
- You have to file for passenger cars and motorised vehicle tax (Dutch BPM). Details on the Belastingdienst website.
Costs related to the inspection and the vehicle registration certificate are paid at the inspection station in cash or by using a debit card. The costs can be found at the bottom of this message.
After approval by Belastingdienst and RDW, RDW sends you a vehicle registration certificate in a credit card format (vehicle registration card) by mail within 5 working days. Besides, you receive a letter including the accompanying registration code. The registration code is sent by RDW one working day after the vehicle registration card is sent. The registration code is needed to sell the vehicle, for instance. The code consists of 9 digits. It is important to store the registration code well and separately from the vehicle registration certificate. If your vehicle is subject to APK inspection, you also receive an APK report. This report and the vehicle registration certificate are sent separately.
If you have received the vehicle registration card from RDW, you need to have registration plates manufactured at a recognized registration plate manufacturer and get third party insurance (Dutch WA) for the vehicle at a Dutch insurance company. Immediately, you are liable to pay motor vehicle taxes to Belastingdienst. The latter will automatically send you a bill for this purpose (which does not apply to mopeds, caravans and trailers weighing up to 750 kg).If you are no longer allowed to drive in the Netherlands using your foreign license number, you can apply for a one-day license number online at RDW (free of charge). Please click the button at the right top of this page. It allows you to drive to and from the inspection station on the inspection day. You have to apply for the one-day license number in due time, however.
Documents needed for the inspection
You need to hand in/show the following documents at the vehicle inspection at RDW:the full foreign vehicle registration certificate;
a ‘BPM exemption when moving permit’ (or a copy) issued by Belastingdienst. Please contact Belastingdienst for information about this;
A valid proof of identity.
Costs
Passenger car identification € 51,00
APK € 54,00
Vehicle registration card € 39,00
Registration € 10,10
==========[/spoiler:xe1q78ar] -
RE: Κυκλοφορία στην Ελλάδα με ξένες πινακιδες
Καλησπέρα, επαναφέρω το θέμα μια και σκέφτομαι να ανεβάσω αυτοκίνητο που έχω στην Ελλάδα (με ελληνικές πινακίδες) στην Ολλανδία. Θα ξεκινήσω να δουλεύω εκεί και θα το χρησιμοποιώ εκεί.
Με βάση το site της EE: https://tinyurl.com/y4ee6kfw, θα πρέπει να βγάλω σχετικά σύντομα ολλανδικές πινακίδες, όπως αναγράφεται εδώ: https://tinyurl.com/y4ee6kfw. Γνωρίζετε κατά πόσο ισχύει αυτό; Υποθέτω ναι...
Και το σημαντικότερο, αν βγουν ολλανδικές πινακίδες, θα μπορώ 2 χρόνια αργότερα να βγάλω ξανά ελληνικές; Αν όχι θα πρέπει να αποφασίσω αν το αυτοκίνητο θα ανέβει και θα μείνει Ολλανδία ανεξαρτήτως του τι θα αποφασίσω αργότερα...
Θα καλέσω και στο υπουργείο και στο αντίστοιχο ολλανδικό, αλλά θα ήθελα και τη γνώμη όσων έχουν σχετικές εμπειρίες...
-
RE: Renault Clio IV
Είχα ξεχάσει και το air condition... Πρακτικά έτσι όπως το κόβω, μόνο η επιλογή 1.2 120hp ταιριάζει με αυτά που θέλω από το αυτοκίνητο. Το θέμα είναι ότι η παλιότερη έκδοση είναι αυτόματη και η νέα αρκετά αλμυρή για το budget μου.
-
RE: Renault Clio IV
Ο χρήστης giteart έγραψε:
Στην εθνικη οδο δεν ειναι κουραστικο. Με 150 εισαι με 3000στρ ακριβως.
Εγω παντως το παω απο 110 εως 140 εθν οδο αναλογως.Χαιρετώ, σκέφτομαι την αγορά ενός ελαφρώς μεταχειρισμένου Clio. Χρήση σαν καθημερινό στην Αθήνα αλλά και για ταξίδια 200+ χλμ με 2 ενήλικες και 1 παιδί.
Με προβληματίζουν οι κινητήρες που συνήθως είναι με ~90 άλογα (0.9 βενζίνη και 1.5 πετρέλαιο). Μου φαίνονται αναιμικοί για αυτό το αυτοκίνητο. Τι συμπεριφορά έχουν στην εθνική οδό; Να προτιμήσω βενζίνη ή πετρέλαιο; Είδα κάποια post όπως το παραπάνω αλλά είμαι λίγο επιφυλακτικός. Με ενδιαφέρει σε ταξίδια να μπορώ να κινηθώ με φορτωμένο το αυτοκίνητο με 120-140km/h χωρίς να είναι στην πίεση ή να φοβάμαι να προσπεράσω μια νταλίκα.
Σε λίγες περιπτώσεις πετυχαίνω τον 1.2 με τα 120hp (βενζίνη). Αξίζει τα παραπάνω χρήματα;
Ευχαριστώ!
-
RE: Αγορά μεταχειρισμένου έως 10000!!!
+1 για Mx-5. Θα βρεις και αργότερα όλα τα άλλα.
-
RE: Forum ελλήνων κατασκευαστών Lotus Seven clones (locost)
Καλησπέρα, από ότι είδα το www.locostbuilders.gr δυστυχώς έχει κλείσει, οπότε σκέφτηκα να ρωτήσω εδώ.
Σκέφτομαι την αγορά αυτοκινήτου όπως ΜΧ-5 / Ζ3 και τη χρήση του ως donor car για δημιουργία Lotus 7 replica kit car. Υπάρχουν πολλές εταιρείες στην Αγγλία που ειδικεύονται σε αυτό (σχετική λίστα: http://www.totalkitcar.com/uk/uk-donor/).
Εν προκειμένω, το σασί, ο κινητήρας και πολλά άλλα μέρη του αυτοκινήτου χρησιμοποιούνται αυτούσια στο τελικό kit car. Αν προχωρούσα σε κάτι τέτοιο, θα μπορούσα να κρατήσω την άδεια κυκλοφορίας του donor car και να έχω πινακίδες στο kit car; Από ό,τι έχω δει όχι, αλλά αξίζει να το ψάξω οπότε αν κάποιος γνωρίζει παρακαλώ ας πει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.