Αγαπητοί μου, έχω αρχίσει να σκέφτομαι σοβαρά την αγορά ενός LBX, μόνο που έχω κόλλημα με το AWD (για διάφορους λόγους που δεν θα ήθελα να σας κουράσω τώρα). Το έχει κανένας να μοιραστεί εμπειρίες?
Επίσης κάποιες γενικές ερωτήσεις (AWD ή FWD) προς τους φίλτατους ιδιοκτήτες:
Θα μπορούσε να αναφέρει κάποιος ρεπρίζ με δύο άτομα και δύο βαλίτσες καμπίνας;
Το να πηγαίνεις εθνική με 130-140 είναι καθόλου ενοχλητικό;
Μια προσπέραση σε φορτηγό σε επαρχιακό δρόμο προβληματίζει;
Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων!
Latest posts made by py2009
-
RE: LEXUS LBX
-
RE: LEXUS LBX
Σου δίνουν αυτοκίνητο αντικατάστασης κ το δικό σου το πηγαίνουν στο toyota polis
Δλδ συγνώμη, από Πειραιά θα χάσω μισή/μια μέρα από τη δουλειά μου για το service ή δουλεύουν και Σάββατα?
-
RE: LEXUS LBX
Καλησπέρα community,
Θα ήθελα να ρωτήσω, που γίνεται το service για κάποιον που μένει νότια και ειδικότερα στον Πειραιά. Οι πληροφορίες που έχω συγκεντρώσει είναι μάλλον συγκεχυμένες. Έψαξα κι εδώ στο forum αλλά δεν είδα κάποια ολοκληρωμένη απάντηση. Ζητώ συγνώμη εκ των προτέρων αν αναζητώ πληροφορίες που έχουν ήδη αναρτηθεί. -
RE: Opel Insignia
Ο χρήστης soch έγραψε:
Δεν υπάρχει παρεξήγηση σε καμία περίπτωση, ο καθένας γράφει αυτά που πιστεύει και καλό είναι να διαβάζουμε όλες τις απόψεις
Εγώ είμαι υπέρ του Audi και - όπως γραφω πιο πάνω - αυτό θα αγόραζα αν διέθετα για αυτοκίνητο 50Κ. Τώρα κάτι που δεν κατάλαβα. Ποιο Insignia έχει 8,9 στα 0-100? Το 2.0/220 έχει 7,6 και ροπή 350....
Ακόμα, γενικά ισχύουν τα περι κατανάλωσης για 15.000 χλμ το χρόνο. Στη δική μου περίπτωση όχι, καθώς κάνω 7-8Κ με το αυτοκίνητο και άλλα τόσα με μηχανή οπότε η διαφορά μικραίνει. Αν βάλεις τα ασφάλιστρα κλοπής (κάνω πάντα ολική-μερική) η διαφορά μικραίνει ακόμα περισσότερο (υπερ του Opel) καθώς πληρώνεις για κλοπή ανάλογα με το κεφάλαιο (38Κ έναντι 50Κ).Soch
Έχεις δίκιο φίλε Soch, έκανα λάθος: τελική 240 και 0-100 7,7. Μπερδεύτηκα στον συγκριτικό που έχω φτιάξει και έβαλα τα στοιχεία του 1.6T.
Αυτό που ήθελα όμως να πετύχω το πέτυχα και αυτό ήταν η φράση «αυτό θα αγόραζα». Το ερώτημα είναι γιατί? Μόνο για λόγους prestige? Και σε τελική ανάλυση, έστω ότι είχαν τα ίδια χρήματα ποιο θα διάλεγες και γιατί? -
RE: Opel Insignia
Ο χρήστης soch έγραψε:
Κυκλοφορώ πολλά χρόνια με Opel (από Kadett κάποτε μέχρι Astra τώρα) και ο πατέρας μου με Audi (από 80LS κάποτε μέχρι 1.8 quattro τώρα). Την Opel λοιπόν την ξέρω και την εκτιμώ βαθύτατα ως τίμια μάρκα με έναν από τους καλύτερους λόγους τιμής/απόδοση που θα βρεις σήμερα. Η Audi χρεώνει αρκετά το brand name (status), το αξίζει βέβαια.
Θάθελα σήμερα το A4 2.0/211 quattro με έξτρα που θα το έφταναν σίγουρα στα 50Κ, ποσό που είναι αρκετά υψηλό να δώσει κάποιος για αυτοκίνητο (άποψή μου). Θεωρώ τα 160 άλογα λίγα, έχω βλέπεις οδηγήσει αρκετά μοντέλα με αυτό τον κινητήρα (Passat CC, Octavia 5, A4 κ.λπ.) για να έχω άποψη. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του είναι… τα τέλη κυκλοφορίας.
Έτσι, επί του παρόντος θα αγόραζα το Insignia 2.0/220 AWD με Bi-xenon, AFL, δέρμα, Infinity, Navi και κάποια ακόμα ψιλά στα 39Κ (37Κ με την έκπτωση) για να έχω το μη χείρον βέλτιστον. Νομίζω με αυτά τα λεφτά δεν βρίσκεις αλλού τέτοιο πακέτο (ούτε καν κοντά σε αυτό) με μοναδική έλλειψη το DSG.Σημ.: κάπου διάβασα ότι η εγγύηση του Insignia είναι το γνωστό 2+4, για δες το...
Soch
Φίλε Soch θα συμφωνήσω μαζί σου όσον αφορά στην τιμιότητα της Opel, αλλά θα προσθέσω στην σύγκριση ότι εκτός της διαφοράς τελών (446 της Opel έναντι 202 της Audi) υπάρχει και μια αισθητή διαφορά κατανάλωσης, που για 15000 χιλ. το χρόνο με τιμή 1 Ευρώ/λίτρο ανέρχεται στα 1380 για το Opel έναντι 1125 του Audi. Οπότε αμέσως – αμέσως προκύπτει μια διαφορά της τάξεως των 500 ευρώ το χρόνο, ποσό διόλου ευκαταφρόνητο και αν μη τι άλλο δείχνει να καλύπτει τις διαφορές των service. Από την άλλη τελική και 0-100 δεν έχουν διαφορές (και οι δύο τελικές 225 και 8,6 στο Audi έναντι 8,9 στο Opel), οπότε εκ πρώτης δε σου δίνει την αίσθηση ότι τα επιπλέον άλογα προσφέρουν κάτι. Οκ, θα μου πεις για ροπές, για ακραίες συνθήκες και θεωρητικά δε θα διαφωνήσω. Πρακτικά όμως δεν ξέρω αν θα το αντιμετωπίσω ποτέ…ή κάνω λάθος?
Φιλικά,
PYΥΓ προς αποφυγή παρεξηγήσεων: Επειδή κλίνω κι εγώ προς το Insignia προσπαθώ να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου σ’ αυτόν τον διάλογο.
-
RE: Opel Insignia
Καλησπέρα σε όλους,
Έχω ένα δίλημμα που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας και αν γίνεται να συλλέξω τα/τις σχόλια/γνώμες σας:
Για το Opel Insignia 2.0 4x4 Cosmo με δερμάτινο σαλόνι και κάποια επιπλέον καλούδια η τιμή του από τους καταλόγους μου βγαίνει γύρω στα 37,5k. Μια παρόμοια διαμόρφωση για το Audi A4 1.8T Quattro με μόνη ουσιαστική έλλειψη το navigation system μου βγαίνει 44,5k. Δύο άλλα σημεία διαφοροποίησης είναι η εγγύηση (6 της Opel έναντι 2 της Audi – που γίνεται 4 με 500 ευρώ επιπλέον) και της εκτίμησης κόστους συντήρησης που όλοι ισχυρίζονται πως με το Audi θα ξεφύγω πολύ. Σαν πλεονεκτήματα του A4 εντοπίζω την κατανάλωση, τα χαμηλότερα τέλη και αυτό που όλοι ονομάζουν «ποιότητα κατασκευής σε αυτά που φαίνονται κι αυτά που δε φαίνονται» ή αλλιώς brand name ή κύρος.
Το δίλημμά μου λοιπόν είναι ποιο από τα δύο?
Υπάρχει κάποια ποιοτική διαφορά κι αν ναι αξίζει αυτά τα χρήματα?Φιλικά,
PY