Latest posts made by djrimokbp
-
RE: Μεταχειρισμένη Porsche Boxster
Για εντελώς πληροφοριακούς λόγους, θα προτιμούσατε την αγορά μιας PORSCHE BOXTER του 98 που πάνω-κάτω κοστίζει 25.000 ή θα οδηγούσασταν στην αγορά ενός άλλου 'συμβατικού' αυτοκινήτου; Και επίσης σε τι μεταφράζεται η αγορά μιας τέτοιας PORCHE (φορολογία, service κτλπ). Με λίγα λόγια πιστεύετε ότι ένας κοινός θνητός θα μπορούσε να αγοράσει και να συντηρήσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο;
-
Μεταχειρισμένη Porsche Boxster
Για εντελώς πληροφοριακούς λόγους, θα προτιμούσατε την αγορά μιας PORSCHE BOXTER του 98 που πάνω-κάτω κοστίζει 25.000 ή θα οδηγούσασταν στην αγορά ενός άλλου 'συμβατικού' αυτοκινήτου; Και επίσης σε τι μεταφράζεται η αγορά μιας τέτοιας PORCHE (φορολογία, service κτλπ). Με λίγα λόγια πιστεύετε ότι ένας κοινός θνητός θα μπορούσε να αγοράσει και να συντηρήσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο;
-
RE: Audi A3 1.4 TFSI VS Golf VI 1.4TSI
είχε αναφερθεί ένα άλλο παιδί που έχει το sportback στο συγκεκριμένο θέμα... και είχε πει αν δεν κάνω λάθος το ότι δεν έχει στάνταρ αερόσακους πίσω....
-
RE: Audi A3 1.4 TFSI VS Golf VI 1.4TSI
εμένα το καινούριο golf δεν μου αρέσει εξωτερικά(ελπίζω να εξαιρείται το gti)... αν και ήμουν φανατικός του μοντέλου... είναι πιο 'σοβαρό' εξωτερικά. Είναι λογικό βέβαια καθώς και από σκοπιά marketing να το δεις είναι έτσι ώστε όλο το group της νεολαίας να προτιμήσει το scirocco....βέβαια πρέπει να ομολογήσω ότι το εσωτερικό του με εντυπωσίασε....
Εγώ τελικά προτίμησα το Audi A3 TFSI (και ελπίζω να το παραγγείλω μέσα στην επόμενη εβδομάδα), σε σύγκριση με το scirocco βέβαια, κυρίως για λόγω του ότι έχει μικρότερη αναμονή και του ότι έχει ανώτερη σαλοναρα!!!!!!Να τονίσω εδώ ότι ειναι ακριβώς τα ίδια αμάξια (σίγουρα ΟΧΙ σχεδιαστικα βέβαια) με το scirocco να είναι μπροστά σε θέματα πατήματος στο δρόμο λόγω του ότι έχει τον άξονα του passat...
Θυμάμαι χαρακτηριστικά όταν πήγα στην αντιπροσωπεία είδα το scirocco σε κοκκινάκι και λέω 'αυτό είναι το αυτοκίνητο μου'..... μετά όμως ο αντιπρόσωπος έφερε και ένα άσπρο α3.... να μην μακρυγορώ το scirocco με κέρδισε στην πρώτη ματιά ενώ στην δεύτερη και στην τρίτη και στην τέταρτη το α3.... Κάθε δευτερόλεπτο που έβλεπα το Α3 παραπάνω έβρισκα όλο και περισσότερα μειονεκτήματα στο scirocco προκειμένου να το προτιμήσω έναντι του τελευταίου!!!!
Για να είμαι αντικειμένικος όμως, ακόμη υπάρχει το δίλλημα και πιστεύω ότι μέχρι τη στιγμή που θα ξαναπάω στην αντιπροσωπεία για να παραγγείλω το τουτού μου θα σκέφτομαι πιο από τα δύο είναι η καλύτερη επιλογή (η διαφορά των 2000 ευρώ δεν με απασχολεί τόσο).... εγώ ειλικρινά έπραξα λόγω συναισθήματος γιατί αν το κοιτούσα λογικά θα ήμουν ακριβώς στη μέση από τα δυο αυτοκίνητα.
Και καταλήγοντας, επειδή δεν μπορώ να κάνω κατευθείαν την σύγκριση, και γι'αυτό το λόγο είπα όλα τα παραπάνω έχουμε και λέμε:
Golf VI 1.4TSI VS SCIROCCO 1.4TSI 122PS --> 0-1
SCIROCCO 1.4TSI VS AUDI A3 TFSI --> 0-1άρα κατ' εμέ το AUDI A3 TFSI είναι ο νικητής (κυρίως για λόγους εμφάνισης και ποιότητας σε ορισμένα σημεία)
-
RE: AUDI A3 1.8TFSI
παιδιά επειδή γλυκοκοιτάω κι εγώ το α3 σε τρίπορτο ήθελα να κάνω μια ερώτηση για μια ψιλολεπτομέρεια.... το νικελ περίγραμμα στην μπροστά μάσκα υπάρχει σε όλες τις εκδόσεις σωστά; Και επίσης τα προβολάκια ομίχλης ξέρετε αν είναι στον στάνταρ εξοπλισμό ή όχι;
Πάντως το marketing των εταιριών αυτών είναι σπουδαίο... για το 1.4 125 PS κοιτούσα και με λίγα extras έφτασα την τιμή του 1.8Τ 160PS... άντε μετά να επιλέξεις
-
RE: Peugeot 207 cc Turbo VS VW Scirocco 122ps
Λοιπόν παιδία, sorry που επαναφέρω το θέμα αλλά πριν λίγες μέρες γύρισα Ελλαδίτσα και έχω μείνει χωρίς αυτοκίνητο. Απέκλεισα το Peugeot λόγω χώρων, ασφάλειας κτλπ (αναβάλλω το cabrio για λίγα χρόνια ακόμη) οπότε πήγαινα καρφί για το scirocco μέχρι που ανέβηκε λίγο το budget οπότε μπήκε στο παιχνίδι και το a3... Από εβδομάδα πρέπει να κλείσω ένα από τα δύο αυτοκίνητα... κλείνω προς το scirocco (αν και μόλις βλέπω το a3 η γνώμη μου αλλάζει )... κυρίως λόγο του ότι με τα ίδια χρήματα παίρνεις: περισσότερα extra, νέο αυτοκίνητο/τεχνολογία, και τέλος, λόγο του ότι το a3 τέλος του χρόνου αλλάζει αν δεν κάνω λάθος... αν και κατ'εμέ η σαλονάρα του είναι καλύτερη από του scirocco...
Πέρα απο το πολύ μπλα μπλα όμως θα ήθελα και την τελευταία δική σας γνώμη πάνω στο θέμα προκειμένου να προχωρήσω στην αγορά!!!!ΥΓ: Σε περίπτωση που μου πούνε ότι το scirocco θα μπορώ να το έχω 2-3 μήνες μετά αφού θα έχω το audi αλλάζει το θέμα...
Για να σας δώσω και μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το πως θα ήθελα τα δύο αυτοκίνητα:
Scirocco: ηλιοροφή, interlagos 18'',xenon, συναγερμός, parktronic, dynaudio rcd510
a3: ζάντες 18'' 7 ακτινών, xenon, συναγερμό, parktronic. (Σε σχέση με το scirocco δεν θα έχει σπορ αναρτήσεις, υπολογιστή ταξιδιού και clima καθώς το a3 έχει ημιαυτόματο κλιματισμό) -
RE: VW Scirocco
παιδιά καμια φωτογραφία ανεβάστε να το δούμε και σε καμια γήινη εμφάνιση γιατί οι φωτογράφοι της VW έχουν κάνει σίγουρα πολύ καλή δουλειά... και εμείς που δεν το έχουμε δει από κοντά θέλουμε να έχουμε μια πιο αντικειμενική άποψη για την εμφάνιση του αυτοκινήτου!!!!! και αν είναι και λερωμένο ακόμα καλύτερα!!!!!
-
RE: VW Scirocco
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
σωστή η επισήμανσή σου για τις 20΄΄ του Iroc, για λόγους εκθέματος και μόνο...αλλά και πάλι κάτι δεν είναι αρμονικό στις διαστάσεις του scirocco, έχει πολύ ψηλή γραμμή για κουπέ...
είναι σα να πήραν για καλούπι ένα golf V, και απλώς να χαμήλωσαν τον ουρανό ΧΩΡΙΣ να χαμηλώσουν και τη γραμμή των θυρών, με συνέπεια απότελεσμα-πολεμίστρα..ειδικά στο προφίλ ΚΑΤΙ δεν ταιριάζει στο αμάξι... δεν εννοώ σχεδιαστικά εννοώ οι βασικές αναλογίες του κάτι είναι λάθος..
χίλια συγνώμη για το off-topic αλλά πες μου ότι οι φώτος που βλέπω είναι από πάτρα...... τώρα είμαι εξωτερικό αλλά μόλις γυρίσω κάπου εκεί κόντα θα είναι και άλλο ένα κόκκινο scirocco!!!μετά τους 6 μήνες αναμονής πάντα...
-
RE: Peugeot 207 cc Turbo VS VW Scirocco 122ps
Καλησπέρα και από μένα φίλε.
Διαβάζοντας όλα τα προηγούμενα ποστ θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Onyx που έγραψε ότι πρέπει πρώτα να αποφασίσεις εάν θέλεις οπωσδήποτε cabrio ή όχι. Διότι σε περίπτωση που η απάντηση στο ερώτημα είναι καταφατική, μεταξύ των 2 το 207cc είναι μονόδρομος.
Έχοντας εδώ και μερικούς μήνες το 207cc turbo καθώς και άλλο cabrio παλιότερα, δεν μπορώ να διανοηθώ πια για παράδειγμα μια βόλτα έξω από την πόλη με λιακάδα έχοντας σκεπή από πάνω μου.
Απλά η αίσθηση του ανοιχτού δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτα αν τη ζήσεις για λίγο καιρό και κάθε φορά που θα σταθείς σε κάποιο φανάρι δίπλα στο 207cc ή κάποιο άλλο όμορφο ανοιχτό θα μελαγχολείς.
Μιας και είσαι 22 ακόμα έχεις άνετα τα περιθώρια ν' αφήσεις τη λογική και να επιλέξεις με την καρδιά, ωστόσο θα σε συμβούλευα και εγώ να τα οδηγήσεις πρώτα.Λίγα σχόλια για το 207cc turbo μιας και είμαι κάτοχος αν και ο Neos τα έγραψε πολύ σωστα:
Το 207cc θα το τοποθετούσα μεταξύ των καθαρόαιμων roadsters (ΜΧ 5, Ζ3, Ζ4) και των κλασσικών 4θέσιων τύπου Megane cc, Focus cc κτλ. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με την οδική συμπεριφορά του, καθώς μπορώ να κινηθώ αρκετά σβέλτα και σε ευθείες και σε καμπές, ενώ το μικρό του μήκος το καθιστά και πολύ ευέλικτο. Φανταστικός και ο κινητήρας. Σε στροφές δεν είναι το ίδιο fun to drive όσο ένα roadster φυσικά αλλά δεν τα πάει καθόλου άσχημα. Για Peugeot πρόκειται εξάλλου , εταιρία δηλαδή που κατασκευάζει οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα (είναι και το βασικό σλόγκαν της). Δεν θα το χαρακτήριζα μαούνα ή βάρκα όπως θα μπορούσε να πει κάποιος για μεγαλύτερα cc.
Δεν συμφωνώ καθόλου με τον pavlos23 ότι δεν είναι αρμονικό, πιστεύω πως πλάι και ειδικά πίσω είναι πανέμορφο τόσο κλειστό όσο και ανοιχτό. Ούτε το κεκλιμένο τζάμι μου έχει δημιουργήσει ιδιαίτερο πρόβλημα (αλλά δεν είμαι και ψηλός, γύρω στο 1.75)
Κάποια μειονεκτήματα:- Θα περιμενα μεγαλύτερα επίπεδα άνεσης σε κακο οδόστρωμα αλλά ας όψεται ο ημιάκαμπτος και κυρίως οι 17άρες ζάντες όπως τα γραψε ο Νέος στο πρώτο του post. Αν δεις την περιοχή που μένω θα με καταλάβεις.
- Ελαφρύ τιμόνι για τα γούστα μου, όχι ότι δεν είναι ακριβές όμως
Για το κιβώτιο που γράφουν οι περισσότερες κριτικές εγώ προσωπικά δεν το βρίσκω τόσο τραγικό, ενώ υπάρχει και η κλασσική λύση των 30-40 ευρώ που θα σου προτείνουν όλοι οι Πεζάκηδες και βελτιώνει αρκετά τα πράγματα δηλαδή 2 λίτρα βαλβολίνης ELF TRP.
To Scirocco είναι και αυτό πολυ δελεαστική πρόταση για αυτά που προσφέρει. Έχοντας οδηγήσει Golf V με DSG συμφωνώ πως σίγουρα αξίζει το λεφτά του το κιβώτιο αυτό. Το ντιζάιν του προσωπικά δε μου αρέσει αλλά σίγουρα ξεχωρίζει (σε αντίθεση με το νέο Golf VΙ)
Επίσης αν και δεν είναι πολύ άνετο πίσω, χωράει 4 ενήλικες...ενώ στο 207cc με το ζόρι μπαίνουν 3 και μόνο με την καλή θέληση του συνοδηγού.
Κρίμα για το εσωτερικό που επέλεξαν (συντηρητικό, ίδο με το EOS) ενώ το GOLF VI στις φωτογραφίες έστω φαίνεται πολύ καλύτερο. Οδηγικά δεν μπορώ να το κρίνω καθώς δεν το έχω οδηγήσει, μόνο σε έκθεση έχω μπει μέσα.Θα συμφωνήσω με τον pavlos23 και τους άλλους όμως στο εξής:
Επειδή είσαι μόνο 22 και μπορείς να συμβιβαστείς σε θέματα πρακτικότητας θα σου έλεγα να μην απορρίψεις εξαρχής τo MX5, μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα, ειδικά εάν δεν θα κρατήσεις για πολλά χρόνια το αυτοκίνητο που θα πάρεις τώρα. Σε αξιοπιστία άλλο Mazda και άλλο η παλιά Xanthia.
Εγώ αμφιταλαντεύτηκα μήνες μεταξύ MX5 και 207cc.
Από τη μία είχα το 207cc που full extra που με δερμάτινο σαλόνι είχε 25000 και από την άλλη το ΜΧ5 με μεταλλική οροφή και δερμάτινο σαλόνι (έκδοση high) στα 31000.
Παρόλη την υπεροχή του MX5 στην οδική συμεριφορά υπερίσχυσε τελικά για μένα το Peugeot κυρίως λόγω εμφάνισης, καθημερινής πρακτικότητας αλλά και της διαφοράς των 6000 ευρώ (περίπου 25% ακριβότερο) . Roadster και αυστηρά 2θέσιο το miata ταιριάζει μάλλον περισσότερο για 2ο αυτοκίνητο παρά σαν κύριο και καθημερινό αλλά εγώ είμαι 30 και πιθανότατα έχω άλλες ανάγκες από σένα οπότε εξέτασέ το και αυτό το αυτοκίνητο. Θα σε μάθει να οδηγείς και καλύτερα πιστεύω.
Δεν θα περνα ποτέ cabrio με πάνινη οροφή to 2009, μεταχειρισμένο όμως για 3 χρονάκια χρήσης θα το σκεφτόμουν. Αλλά πρώτα ξεκαθαρίζεις το θέμα cabrio ή μη.Είχα λίγο χρόνο και έγραψα πολλά -σόρρυ για τη φλυαρία, ελπίζω να σε βοήθησα.
Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου Νικόλα. Πιστεύω ότι είσαι από τα πιο κατάλληλα άτομα για να με συμβουλεύσουν καθώς ήδη συζείς με το 207cc. Διάβασα με προσοχή όλα αυτά που είπες και με χτύπησες στο ευαίσθητο σημείο. Ενώ το Scirocco είναι πιο όμορφο, πιο σταθερό, καιει λιγότερο και και και ... δεν είναι cabrio... και σε καμια περίπτωση δεν θα ήθελα να οδηγώ το VW και να βλέπω δίπλα μου μελαγχολικά το 207cc. Πιστεύω ότι η μέρα που θα πάρω την οριστική απόφαση θα είναι όταν οδηγήσω και τα δυο. Ήδη έχω πληροφορηθεί χαρη σε εσάς, αλλά και γενικά για τα θετικά και αρνητικά στοιχεία του κάθε ενός οπότε παραμένει μόνο ο υποκειμενικός παράγοντας... το γνωστό σε όλους 'κλικ'.
Νικόλα και κάτι άλλο... από θέματα αξιοπιστίας όλα καλα μέχρι στιγμής;
Και κατι τελευταίο που ποτέ δεν πίστευα ότι θα το έλεγα και θα χαιρόμουν, είμαι γύρω στο 1.71 οπότε μάλλον δεν θα έχω πρόβλημα όσον αφορά το παρμπριζ. σωστα;