Καλησπέρα σας κύριοι και συγχαρητήρια για τη συνεισφορά σας σε πολύτιμη γνώση περί της αυτοκίνησης και όχι μόνο.
Τέλη Ιουλίου παρέλαβα κι εγώ YC έκδοση Elegant. Γνώριζα για την απουσία πλαφονιέρας στα πρώτα YC και το πρόβλημα που δημιουργούσε στο πίσω μέρος της καμπίνας οπότε όταν είδα την πλαφονιέρα στο μέσο του ουρανού έσκασα χαμόγελο.
Το οποίο χαμόγελο το ξαναθυμήθηκα την επόμενη το βράδυ όταν χρειάστηκε να πατήσω το κουμπί και να ανάψει η πλαφονιέρα. Άναψε μεν, κρεμάστηκε δε.
Συνδυάζοντας το ιστορικό της απουσίας στα πρώτα YC και το κρέμασμα "με το καλημέρα", συμπέρανα ότι οι σχεδιαστές του facelift βιάστηκαν, κατόπιν πίεσης, να βάλουν την πλαφονιέρα αλλά ο σχεδιασμός και οι έλεγχοι, όπως σωστά επεσήμαναν κάποιοι, έγιναν "στο πόδι".
Καθυστέρησα να πάω στην αντιπροσωπεία λόγω υποχρεώσεων αλλά κι όταν πήγα ο υπάλληλος μου είπε ότι λείπουν από το Τμήμα των εγγυήσεων και να ξαναπάω από Σεπτέμβριο να το δουν. Του είπα εμμέσως την σκέψη μου και μου είπε ότι δεν του έχει αναφερθεί ακόμα από κάποιον άλλο αγοραστή. Εν μέρει δεν έχει άδικο γιατί παίζει να ήμουν και από τους πρώτους που παρέλαβαν μετά το facelift. Ίσως μέχρι τον Σεπτέμβρη να έχουν μαζέψει κι άλλα παράπονα.
Προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα του ξηλώματος πλαστικών, ουρανού από αντιπροσωπεία σε "αυτοκίνητο του κουτιού" αλλά ούτε και η λύση της "ελληνικής πατέντας" (κόλλα, σελοτέιπ κλπ). Άλλωστε δεν κόστισε και λίγα...
Αναρωτιέμαι μήπως αργά η γρήγορα η Toyota συλλέξει αρκετές αναφορές για προβληματική πλαφονιέρα και δώσει κάποια "πιο σοβαρή" οριζόντια λύση - οδηγία σε όλες τις αντιπροσωπείες της για τη διόρθωση του θέματος.
Συγνώμη για το εκτενές κείμενο παρόλο που, πράγματι, δεν είναι από τα σοβαρά ζητήματα.
Καλές διαδρομές σε όλους με ασφάλεια και σας ευχαριστώ και πάλι για τις έγκυρες πληροφορίες που προσφέρετε.
@georgegk said in Toyota Yaris Cross:
Καλησπέρα στην παρέα.αγόρασα στις αρχές Αυγούστου ενα καινούριο Yaris Cross έκδοση Elegant. Το ίδιο απόγευμα ξεκόλλησε από την θεση της η μπλαφονιέρα της καμπίνας. Πήγα εχθές στη αντιπροσωπεια , "το έφτιαξαν" αλλή σήμερα ξανά το ίδιο. Επίσης το άγκιστρο που είναι στον εσωτερικό καθρέπτη του οδηγού είναι ολίγον τι στραβό. Την Δευτέρα θα τους το ξαναπάω αλλά αναγκαστικά θα ανέβουν οι τόνοι.Από την εμπειρία σας , έχω θέμα με την μπλαφονίερα ή το πρόβλημα έρχεται από την ταπετσαρία της οροφης και είναι πιο σοβάρο ; Σας επίσυνάπτω φωτογραφίες και ένα wetransfer link για να καταλάβετε τι εννόω . Επίσης κατα την γνωμη σας προβλέπεται αντικατάσταση και το άγκιστρου ;