κατά την άποψη μου το αυτοκίνητο το παίρνεις για το οδηγάς, όχι για να το βάλεις στον αυτόματο.
Επίσης ευτυχώς ή δυστυχώς ιαπωνικό αυτοκίνητο αντίστοιχης κλάσης, με αντίστοιχα χαρακτηριστικά δεν βρίσκεις με 38Κ (που κάνει το CX5 με ACC)
Best posts made by bagioris
-
RE: Mazda CX5
Latest posts made by bagioris
-
RE: Mazda CX5
κατά την άποψη μου το αυτοκίνητο το παίρνεις για το οδηγάς, όχι για να το βάλεις στον αυτόματο.
Επίσης ευτυχώς ή δυστυχώς ιαπωνικό αυτοκίνητο αντίστοιχης κλάσης, με αντίστοιχα χαρακτηριστικά δεν βρίσκεις με 38Κ (που κάνει το CX5 με ACC) -
RE: Mazda CX5
Πολύ σημαντικό: Να το γράψουν στις παρατηρήσεις "μηχανογραφικά" ώστε να είναι στο σύστημα.
Από κατανάλωση που κυμαίνεται;ναι, θα το ζητησω.
7.7 lt/100km εχω μικτή με τα περισσότερα χιλιόμετρα σε εθνικη με φυσιολογικούς ρυθμούς (±120km/h).
στην πόλη καίει προφανώς παραπάνω, αλλά αν δεν κολλήσεις στην κίνηση η διαφορά είναι +0,5 ως 1 λίτρο (η απενεργοποίηση κυλίνδρων κανει δουλειά...) -
RE: Mazda CX5
σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
Είναι φυσιολογικό να συμβαίνει.
μηχανικά μπορεί να είναι λογικό, αλλά δεν θα έπρεπε να εχει προβλεφθεί ώστε να μην υπάρχουν οι κραδασμοί, όπως πχ με την απενεργοποίηση κυλίνδρων?
Μου κάνει εντύπωση πως δεν το ειχαν ξαναδει, οπότε μάλλον δεν είναι φυσιολογικό.
Θυμάμαι όταν είχα οδηγήσει τον πισωκινητο άσο το προηγούμενο μοντέλο σε χειροκίνητο ήταν όντως αρκετά αισθητη η δόνηση που μεταφεροταν στον λεβιέ ταχυτήτων στο ρελαντί. Και ήταν ένας από τους λόγους που το απέρριψα γιατί ερχόταν πολύ δόνηση στην καμπίνα όχι από το πάτωμα δεν θυμάμαι αλλά από τον λεβιέ σίγουρα.
δεν αντιμετωπίζω κάποιο τέτοιο πρόβλημα. ο λεβιές δεν μεταφέρει κάτι παραπάνω απο το φυσιολογικό.
Συμφωνώ και με τους υπόλοιπους, δεν νομίζω πως αρκεί η εξήγηση που μου έδωσαν. Θα επιμείνω.
-
RE: Mazda CX5
Καλή χρονιά!
Κάτοχος ενος 2023 CX-5 AWD MT. Αντιμετωπίζω το εξής και ήθελα να ρωτήσω εάν συμβαίνει και σε άλλους.
Όταν το αυτοκίνητο κινείται με πρώτη, χωρίς πατημένο γκαζι και άρα με τον κινητήρα να κόβει το αυτοκίνητο (πχ κατά την αλλαγή πρώτη - δευτερα σε συνθήκες κίνησης - 5-10 km/h), τη στιγμή που θα πατήσω συμπλέκτη θα ακουστεί ένα τρέμουλο/γουργούρητο μπροστά κάτω από το πατωμα.Η αντιπροσωπεία (που δεν το είχε αντιμετωπίσει ξανά) είπε πως δονείται ο πίσω άξονας μετάδοσης. Το AWD της mazda μεταφέρει πάντα ένα ποσοστό κίνησης (5-10%) και πίσω ώστε να είναι σε ετοιμότητα σε περίπτωση που πραγματικά χρειαστεί το awd. Η εξήγηση (την μεταφέρω όπως την κατάλαβα) της αντιπροσωπείας για τον θόρυβο είναι πως αυτό συμβαίνει γιατί τη στιγμη που αποσυμπλέκει το κιβώτιο οι πίσω τροχοί απελευθερώνονται από το κιβώτιο και άρα προσπαθούν να κινηθούν γρηγορότερα από ότι πριν, ενώ το διαφορικό τις "εμποδίζει", οπότε εκείνη ο άξονας δονείται. Συνολικά δεν το θεώρησαν πρόβλημα.
Έχει κάποιος AWD manual; Συμβαίνει το ίδιο;