Μέσα κι εγώ
Τουλάχιστον να σας δω από κοντά γιατί τον τελευταίο καιρό δεν προλαβαίνω ούτε να διαβάσω το φόρουμ
Μέσα κι εγώ
Τουλάχιστον να σας δω από κοντά γιατί τον τελευταίο καιρό δεν προλαβαίνω ούτε να διαβάσω το φόρουμ
Ο χρήστης manosk έγραψε:
250 ευρώ για αυτοκόλλητα;
και κόκκινους καθρέφτες που πάνε μαζί.
Ζηλευω ρε γαμωτο ...
Μα ειναι τοσο ομορφο το πο@στικο... και τοσο ξεχωριστο...
Το Kit σκεφτεσαι να το βαλεις κατευθειαν?
Όχι, λέω πριν κλείσω το χρόνο να το βάλω.
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Το Abarth το εχεις παρει η ακομα το περιμενεις?Ποσο σου εφτασε με το κλειδι στο χερι?
Περιμένω ακόμα. Με έξοδα, τέλη, πινακίδες κλπ 19.300 περίπου (έξτρα ήταν μόνο τα αυτοκόλλητα και το υποβραχιόνιο, 250+100 ή 150, δε θυμάμαι ακριβώς).
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Αυτο μου περασε και εμενα απο το μυαλο πολλες φορες αλλα αν προσεξεις για τα μπακετ λεει οτι του OPC εχουν καλυτερη πλευρικη στηριξη απο του Abarth αλλα λεει οτι στο Abarth βρισκεις πιο ευκολα την ιδανικη θεση οδηγησης.Για τα φρενα δεν σχολιασαν την μετρηση(κατα την οποια το OPC πηγε καλυτερα) , ειπαν ομως οτι τα φρενα του Abarth ειναι πιο ανθεκτικα στην αγωνιστικη χρηση και με καλυτερη αισθηση.
Επισης ειπαν οτι η αναρτηση του OPC ειναι μαλακη σε συγκριση με του Abarth(φαντασου ποσο θα κοπαναει , κατι το οποιο δεν διαβασα πουθενα στο αρθρο) αρα δικαιολογημενα εχει καλυτερο κρατημα συμφωνα με τους δυο οδηγους αγωνων.Γενικα μου φανηκε πως πραγματι το εθαψαν λιγο το OPC στον τομεα της οδικης συμπεριφορας αλλα στην τελικη μπορει να ειναι πραγματι ετσι.Επισης μην ξεχναμε οτι στην ουσια το αρθρο αυτο το εγραψαν δυο οδηγοι αγωνων και οχι οι συντακτες των 4τροχων κατι που σημαινει πως το αρθρο επικεντρωνεται στην οδηγηση στο οριο και τπτ αλλο...σιγουρα παντως το OPC πρεπει να ειναι πιο ανετο.Tα φρένα είναι όπως είναι γνωστό, όσο πιο αποδοτικά είναι στο όριο (σε υψηλή θερμοκρασία) τόσο υστερούν σε νορμάλ χρήση (εντός πόλης), το οποίο είναι μειονέκτημα, όπως μειονέκτημα είναι και το κοπάνημα που αναπόφευκτα θα έχει ένα τόσο ρυθμισμένο (σφιχτό-σκληρό) στήσιμο! Αυτά είναι θετικά για την 'αγωνιστική χρήση', για την καθημερινή όμως αποτελούν αγκάθια! Η κριτική μου είναι λοιπόν ότι αυτά έπρεπε να αναφερθούν, μιας και το αμάξι δεν πάει για την S2000 αλλά για το κάκιστο ελληνικό οδικό δίκτυο, ώστε και η υποψήφιοι αγοραστές να σχηματίσουν μία καλύτερη άποψη (όσο μπορείς βέβαια μέσα από ένα άρθρο).
Κλείνοντας μου φάνηκε λίγο κάπως το γεγονός ότι το SS δεν βγαίνει έτοιμο, αλλά πρέπει να πάρεις το Abarth, και μετά από 20.000 χλμ να το τοποθετήσεις το kit εδώ στην Ελλάδα! Είναι λίγο περίεργο αυτό.... και επίφοβο...
Φιλικά πάντα!Σωστα αυτα που λες και συμφωνω οτι κακως εκαναν που δεν τα εγραψαν και ειδαν μονο τη μια πλευρα του νομισματος.Επισης να συμπληρωσω οτι περα του γεγονοτος οτι το kit μπορεις να το βαλεις μονο αφου εχεις παρει το απλο Abarth και εχεις κανει τουλαχιστον 20000 χλμ, το kit θα στο βαλουν και Ελληνες μηχανικοι με οτι σημαινει αυτο...σιγουρα το να παιρνεις ετοιμο ενα αμαξι απο το εργοστασιο ειναι καλυτερο ...
Παίδες μην τρελαίνεστε! Το άρθρο έχει ένα λαθάκι. Το SS kit Μπορείς να το βάλεις από την επομένη που το πήρες και μέσα στον πρώτο χρόνο αρκεί να μην έχεις περάσει τα 20000χλμ. Όταν το βάλω θα σας πω και λεπτομέρειες για την καθημερινή χρήση...
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
http://www.worldcarfans.com/9071128.011/fiat-grande-punto-abarth-ss-to-make-debut-at-bologna' target='_blank
Σαφέστατα αυτη.
Εννοείται και ευτυχώς αλλά και πάλι υπάρχουν κάποιες διαφορές τπυ πραγματικού SS με της φωτό. Τα καθίσματα δεν είναι Sabelt, η οροφή είναι σκέτη, οι μεσαίες κολώνες είναι μαύρες και όχι άπρες στο ύψος των παραθύρων και οι καθρέφτες δεν γράφουν esseesse. Με λίγα λόγια οι μόνες (οπτικές) διαφορές μεταξύ απλού GPA και SS είναι οι 18άρες OZ (άσπρες ή ανθρακί) και το διακριτικό αυτοκόλλητο esseesse στην τρίτη πόρτα (άντε, και η 20mm χαμηλότερη ανάρτηση για τους πιο παρατηρητικούς). Μέσα είναι ολόιδια.
Δες τη φωτό εδώ για να δεις πως είναι ακριβώς http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... rt_id=8363' target='_blank' target='_blank
Το κόστος του κιτ είναι 4.500€ και περιλαμβάνει : Άλλη μεγαλύετρη τουρμπίνα της Garret, Φιλτροκούτι BMC, πρόγραμμα, εξάτμιση, τρυπητούς δίσκους, χαμηλότερη και πιο σκληρή ανάρτηση και ζάντες 18in (δε θυμάμαι να ξεχνάω κάτι).
Ωραία ήταν και χθες Πάλι δε φάγαμε τίποτα (ο Λάππας πρέπει να έσκασε στο φαΐ )
Πώς διάολο με τόσους Ιταλόφιλους στο φόρουμ, ο μόνος εκπρόσωπος ήμουν εγώ δεν το καταλαβαίνω! Πάντως το Πουντάκι μια χαρά μας γύρισε σπίτια μας, και να λείπουν οι ειρωνείες ! Είχα made in Japan συνοδηγό βέβαια!
Χάρηκα που ήμασταν πολλοί (αν και δυστυχώς δε γινόταν να μιλήσουμε όλοι με όλους - μήπως από το επόμενο να αρχίσουμε το rotation στις θέσεις?) και που γνώρισα νέα μέλη όπως ο claus.
Και όπως είπαμε, να κανονιστεί το παραλληλοδρόμιο! (σε συνδυασμό με μάσα εννοείται)
Βρε τι είχα χάσει! Νά'σαι καλά χτκζ!
Πάντως σχετικά με αυτό που ειπώθηκε πιο πάνω, μάλλον ο τόπος θα ''βρωμίσει'' από Mito που θα έχει μαζική παραγωγή και όχι από Abarth που έχει παραγωγή και στόχο πωλήσεων τα 5-6000 αυτοκίνητα ετησίως. Η Mito είναι ένα μοντέλο χωριστό ενώ το Abarth μια βελτιωμένη έκδοση ενός ήδη υπάρχοντος μοντέλου, έστω και με άλλο σήμα και από χωριστούς dealers.
Επίσης, εγώ το προτίμησα από την Alfa, όπως έγραψα και σε άλλο τόπικ, για τον πιο σαφή οδηγικό χαρακτήρα του και όχι για την πιο ''κραυγαλέα'' εμφάνισή του αν και γενικά βρίσκω πως έχει καλύτερες αναλογίες από την κατά τα λοιπα όμορφη Mito.
Ο χρήστης tm έγραψε:
εχε κανεναν ιμαντα ρυμουλκισης, καλου κακου!
Να δω το Πουντο να σέρνει το S και τι στον κόσμο
Τώρα που μπορώ, δεν υπάρχει βενζίνη ούτε σταγόνα γμτ...
Ευριπίδη, στείλε pm. Κατά τις 7 θα είμαι Ίλιον για μια δουλειά, οπότε βολεύει αν θες να περάσω να σε πάρω.