Καλησπέρα στην παρέα - αν υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης Χ1 (Ε84) θα εκτιμούσα μια συμβουλή για ένα θεματάκι:
Μετακόμισα οικογενειακώς στο εξωτερικό (Βέλγιο), όπου θα μείνουμε 2-3 χρόνια, και ψάχνω λύση στο θέμα του αυτοκινήτου για αυτό το διάστημα.
Βρήκα σε σοβαρό έμπορο μεταχειρισμένων μια Χ1 του 2011 (XDrive 18D, δίλιτρη τετρακίνητη με 120.000 χλμ).
Είναι σε καλύτερη τιμή από αντίστοιχα Χ1 στην Ελλάδα (10.000), πράγμα που εξηγείται (σε πρώτη ανάγνωση) επειδή θα απαγορευτούν εδώ τα Euro 5 diesel μετά το 2025 και οι ιδιοκτήτες τα ξεφορτώνονται από τώρα.
Το αυτοκίνητο φαίνεται μια χαρά, πουλιέται από τον πρώτο ιδιοκτήτη, έχει βιβλιάριο συντήρησης ανελλιπώς συμπληρωμένο από τη BMW κλπ.
Όμως ελέγχοντας τα δισκόφρενα παρατήρησα μια ανομοιομορφία στη φθορά τους. Δηλαδή το πίσω αριστερά είχε φανερά λιγότερη φθορά από τα υπόλοιπα (δεν είχε καθόλου "δόντι"), τα δυο μπροστινά είχαν το αναμενόμενο από φυσιολογική χρήση (και ίσο μεταξύ τους) ενώ το πίσω δεξιά ήταν κάπου ανάμεσα (λιγότερη φθορά από τα μπροστινά, περισσότερη από το πίσω αριστερά).
Η δική μου σκέψη πήγε σε τρακάρισμα, που υποχρέωσε τον ιδιοκτήτη να αλλάξει μόνο το πίσω αριστερά δισκόφρενο. Όμως κοιτώντας το αμάξι από κάτω, τα υπόλοιπα στοιχεία γύρω από τον πίσω αριστερό τροχό (ανάρτηση κλπ.) δεν φαίνονται αλλαγμένα, ενώ και το λάστιχο είναι ίδιο με τα άλλα και ομοιόμορφα φθαρμένο. Εννοείται ότι ο πωλητής διαβεβαιώνει ότι το αμάξι δεν είναι τρακαρισμένο.
Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω αν κάποιος ιδιοκτήτης Χ1 με βάση τη δική του εμπειρία έχει κάποια άλλη εξήγηση (εκτός από τρακάρισμα) για έλλειψη φθοράς στο πίσω αριστερά δισκόφρενο.
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τυχόν απαντήσεις-συμβουλές.