Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 2
    • Groups 0

    anastasg

    @anastasg

    5
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    anastasg Unfollow Follow

    Best posts made by anastasg

    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Μα γιατί ασχολείστε ακόμη με χειροκίνητα κιβώτια;
      Το ίδιο έκανα κι εγώ μέχρι πριν από 10 χρόνια μέχρι που μου δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσω αυτόματο, έπαθα πλάκα και αναρωτιόμουν γιατί τόσα χρόνια να έχω χειροκίνητο κιβώτιο.

      Αν το δοκιμάσεις δεν υπάρχει γυρισμός!
      Ειδικά το EAT8 είναι εκπληκτικό, δεν ξέρω από ποιότητα αντοχή στο χρόνο βλάβες κλπ αλλά έχει άλλη αίσθηση.
      Χωριά που σου ελευθερώνει ένα πόδι και ένα χέρι κατά την οδήγηση.
      Έτσι πίνεις τον καφέ σου και τρως την τυρόπιτα άνετα χαχαχαχα
      Πολιτισμός λέμε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anastasg
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      @parikon τελικά έκανα την σύνδεση με το android auto.
      Το μυστικό είναι ότι πρέπει να συνδέσεις το τηλέφωνο στην θύρα usb και όχι στην θύρα type c όπου και είχα δοκιμάσει μιας το το καλώδιο του τηλεφώνου μου είναι type C to type C.
      Το σύνδεσα με άλλο καλώδιο στην usb και λειτούργησε κανονικά.
      Την πρώτη φορά πρέπει να έχει συνδεθεί το τηλέφωνο με το 2008 με Bluetooth, να είναι αναμμένη η μηχανή αλλά το αυτοκίνητο να είναι παρκαρισμένο και να υπάρχει ενεργή σύνδεση δεδομένων.
      Στο σημείο που έβγαινε το λογότυπο της Google κόλλησε 2 φορές το τηλέφωνο και δεν συνδεόταν.
      Την Τρίτη φορά πάτησα το back, ξεκόλλησε και έγινε επιτέλους η σύνδεση.
      Δείχνει αρκετά καλό αν και υποστηρίζει λίγες εφαρμογές για την ώρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anastasg

    Latest posts made by anastasg

    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      @eykleidis-0 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Έχω το νεο Peugeot 2008 GT Line. Παρατήρησα από την πρώτη μέρα ότι όταν θέσω σε λειτουργία τον κινητήρα και ανοίξω το Air-condition (A/C), τις περισσότερες φορές (όχι πάντα) το AC ξεκινά στις χαμηλές ρυθμίσεις (ένδειξη LOW στην οθόνη). Δεν θυμάται δηλαδή τη θερμοκρασία που είχε όταν σβήνω την μηχανή και βγαίνω απο το αμάξι. Αυτό είναι ενοχλητικό, γιατί κάθε πρωί που μπαίνω στο αμάξι και ανοίγω το AC, πρέπει να ρυθμίζω χειροκίνητα τη θερμοκρασία.

      Έχω παρατηρήσει ότι αυτό συμβαίνει όταν θέσω σε λειτουργία τον κινητήρα μετά από πολλές ώρες αδράνειας (~ 24h). Αντίθετα, όταν ξεκινάω και σταματάω το αυτοκίνητο πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας και ενεργοποιώ/απενεργοποιώ το AC, η θερμοκρασία μένει στους βαθμόυς που ήταν όταν έφυγα από το αυτοκίνητο.

      Έχει παρατηρήσει κανείς το ίδιο;

      Υποθέτω ότι δεν χρησιμοποιείς το κουμπί AC Max
      Πάντως στο ηλεκτρονικό manual αναφέρει για ρύθμιση soft, normal, fast. Μήπως είναι ρυθμισμένο στο fast;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anastasg
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Ελπίζω μόνο να είναι αρκετά ποιοτικότερα σε σχέση με τα DSG γιατί έχω πικρές και ακριβές εμπειρίες από αυτά!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anastasg
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Μα γιατί ασχολείστε ακόμη με χειροκίνητα κιβώτια;
      Το ίδιο έκανα κι εγώ μέχρι πριν από 10 χρόνια μέχρι που μου δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσω αυτόματο, έπαθα πλάκα και αναρωτιόμουν γιατί τόσα χρόνια να έχω χειροκίνητο κιβώτιο.

      Αν το δοκιμάσεις δεν υπάρχει γυρισμός!
      Ειδικά το EAT8 είναι εκπληκτικό, δεν ξέρω από ποιότητα αντοχή στο χρόνο βλάβες κλπ αλλά έχει άλλη αίσθηση.
      Χωριά που σου ελευθερώνει ένα πόδι και ένα χέρι κατά την οδήγηση.
      Έτσι πίνεις τον καφέ σου και τρως την τυρόπιτα άνετα χαχαχαχα
      Πολιτισμός λέμε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anastasg
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Πρόσφατα έφτασε στα χέρια μου το 2008 Allure plus και σας επιβεβαιώνω ότι έχει φώτα led.
      Παρότι στα χαρακτηριστικά του μοντέλου αναφέρεται "Προβολείς PEUGEOT LED Tecnology με αυτόματη ενεργοποίηση (Autolight) & αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων" προσωπικά δεν έχω καταφέρει να ανάψουν οι μεγάλοι προβολείς αυτόματα ούτε να εμφανιστεί η ένδειξη στο icockpit .
      Αυτόματα ανάβουν τα φώτα αλλά όχι οι μεγάλοι προβολείς, οπότε το πιθανότερο είναι να ισχύει αυτό που αναφέρει κάποιος παραπάνω ότι έχει εφαρμογή μόνο στις GT εκδόσεις.
      Για παραπάνω λεπτομέρειες έχω αναφέρει κάποια σχόλια πριν μερικές ημέρες.
      Ότι χρειάζεσαι στην διάθεση σου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anastasg
    • RE: αγορα καινουργιου Β-SUV

      Πρόσφατα ήμουν σε παρόμοιο δίλημμα και κατέληξα στο 2008 το οποίο για τα γούστα μου είναι το πιο όμορφο σχεδιαστικά εξωτερικά τουλάχιστον. Όχι ότι στο εσωτερικό δεν είναι αλλά όλα πλέον έχουν τις οθόνες τους κλπ οπότε λόγο ή πολύ μικραίνουν οι διαφορές τους.
      Όμως επειδή το μήκος του είναι 4,30 και έχεις περιορισμό στο 4,20 δεν σε παίρνει.
      Το αμέσως επόμενο καλύτερο για εμένα είναι το Puma. Έχει πολύ ωραίο design, δυνατό κινητήρα στα 1.0L με 125hp και επειδή το οδήγησα είναι γρήγορο και έχει νεύρο! Οι χώροι του αρκετά καλοί αν και δεν του φαίνεται. Ο χώρος αποσκευών είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία του άνω των 455 λίτρων με bonus το ειδικό χώρος 55 λίτρων κάτω από το κάλυμμα δαπέδου αποσκευών που έχει και τάπα αποστράγγισης. Το καλοκαίρι το γεμίζεις παγάκια και από πάνω μπύρες, αναψυκτικά και χυμούς για τα παιδιά, θα είσαι ο καλύτερος στην παραλία: -)
      Το Kamiq το θεωρώ κατώτερο σχεδιαστικά, μηχανικά δεν γνωρίζω.
      Τα Bayon, Arona, C3 τα έκανα test drive, μου φάνηκαν κατώτερα σχεδιαστικά και οδηγικά σε σύγκριση με 2008 και Puma.
      Επιπλέον, η Ford έχει ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα Ελλάδα με παράδοση σε 7 ημέρες και τιμή στα €21K και με επιτόκιο 1% μόνο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anastasg
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      @parikon τελικά έκανα την σύνδεση με το android auto.
      Το μυστικό είναι ότι πρέπει να συνδέσεις το τηλέφωνο στην θύρα usb και όχι στην θύρα type c όπου και είχα δοκιμάσει μιας το το καλώδιο του τηλεφώνου μου είναι type C to type C.
      Το σύνδεσα με άλλο καλώδιο στην usb και λειτούργησε κανονικά.
      Την πρώτη φορά πρέπει να έχει συνδεθεί το τηλέφωνο με το 2008 με Bluetooth, να είναι αναμμένη η μηχανή αλλά το αυτοκίνητο να είναι παρκαρισμένο και να υπάρχει ενεργή σύνδεση δεδομένων.
      Στο σημείο που έβγαινε το λογότυπο της Google κόλλησε 2 φορές το τηλέφωνο και δεν συνδεόταν.
      Την Τρίτη φορά πάτησα το back, ξεκόλλησε και έγινε επιτέλους η σύνδεση.
      Δείχνει αρκετά καλό αν και υποστηρίζει λίγες εφαρμογές για την ώρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anastasg
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Επανέρχομαι με κάποιες διαπιστώσεις για το 2008

      Τι θα ήθελα επιπλέον να έχει, απευθύνομαι στην έκδοση allure plus

      • Καλύτερο ήχοσύστημα τύπου Bose, Harman Kardon κλπ, σε αυτά τα χρήματα νομίζω του αξίζει κάτι τέτοιο

      • Ασύρματη φόρτιση κινητού, πολλά πλέον αυτοκίνητα το ενσωματωμένο στον εξοπλισμό τους

      • Αεραγωγούς για τους πίσω επιβάτες είτε στις κολώνες ή στο τελείωμα της κονσόλας ανάμεσα στα πόδια του μεσαίου επιβάτη πίσω

      • Διζωνικό κλιματισμό, το θεωρούσα δεδομένο αλλά δεν το έχει

      • Άνοιγμα όλων των παραθύρων από το τηλεκοντρολ/κλειδί με το πάτημα κουμπιού, έχει μόνο το κλείσιμο

      • Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός

      • Αισθητήρες για τύφλα σημεία στους καθρέφτες, μεγάλη βοήθεια ειδικά για τα μηχανάκια στο κέντρο της πόλης που ξεφυτρώνουν από παντού

      • Θύρα usb στον χώρο αποσκευών

      Τι δεν θα μου έλειπε αν δεν υπήρχε

      • Paddles ταχυτήτων στο τιμόνι, δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν και τα θεωρώ περίσσια πολυτέλεια σε τέτοιου είδους όχημα

      • Οι δύο θύρες usb για τους πίσω επιβάτες, έχοντας 2 θυρες μπροστά και επιπλέον πρίζα αναπτήρα 12V νομίζω ότι είναι υπερβολή. Αντιθέτως η θύρα usb στον χώρο αποσκευών θα ήταν πολύ πιο χρήσιμη αλλά λείπει

      • AC max χρήσιμο αλλά ταυτόχρονα και περιττό ταυτόχρονα

      Αυτά για την ώρα.

      Να διευκρινίσω ότι όλα τα παραπάνω είναι καθαρά υποκειμενική άποψη και δεν σημαίνει ότι ισχύουν για όλους τους υπόλοιπους οδηγούς & επιβάτες του 2008

      Ακόμη δεν έχω καταφέρει να συνδέσω το κινητό με mirror link ώστε να απεικονίζει τις εφαρμογές η 10αρα οθόνη του αυτοκινήτου, οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anastasg
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Γειά σας καλώς σας βρήκα.

      Πανευτυχής νέος κάτοχος 2008 allure plus EAT8 130hp βενζίνη.

      Το αυτοκίνητο με το που το είδα πρώτη φορά μου μπήκε στο μάτι, κεραυνοβόλος έρωτας και να που ήρθε η στιγμή να το πάρω στα χέρια μου 🙂

      Το παρέλαβα πριν από περίπου 10 ημέρες και έκανα ένα ταξίδι στην Κεφαλλονιά.

      Στην εθνική είχα cruise control και με την λειτουργία adaptive ήταν ένα χαλαρό ταξίδι.

      Ταχύτητες μέχρι 150χλμ χωρίς ιδιαίτερη πίεση με AC, μπαγκάζια διακοπτών και υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες. Η κατανάλωση δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα χαμηλή αν και έχει ελάχιστα χλμ και προέρχομαι από diesel.

      Ο κινητήρας άκουγε μεν στο γκάζι αλλά δεν μου έδωσε την εντύπωση του 'σβελτου' αυτοκινήτου, υποθέτω θα ανοίξει με τα χιλιόμετρα.

      Το EAT8 εξαιρετικό και με γύρισε 5 χρόνια πίσω που είχα BMW 118 auto και είχα πάθει πλάκα με το 8αρι αυτόματο κιβώτιο.

      Το ταξίδι στην εθνική άνετο και ξεκούραστο.

      Στις στροφές της Κεφαλλονιάς όμως το αυτοκίνητο έχει κλίσεις σε σχετικά γρήγορη οδήγηση (δεν έχω άλλη εμπειρία από SUV).

      Η θέση οδήγησης θέλει λίγο ψάξιμο για να βρεθεί η κατάλληλη για να έχεις κάποιος πλήρη ορατότητα στο καντράν.

      Το 3D καντράν σε συνδυασμό με την μεγάλη οθόνη και του διακοπτες μου δίνουν την εικόνα διαστημοπλοιου 🙂

      Το τιμόνι του ξενίζει στην αρχή μιας και είναι αρκετά μικρό και με τα δύο κοψίματα θα το έλεγα ιδιόμορφο αλλά το συνήθισα γρήγορα.

      Από χώρους νομίζω ότι είναι αρκετά άνετο και μπορεί να φιλοξενήσει μια τετραμελή οικογένεια με αποσκευές χωρίς συμβιβασμούς.

      Θα επιθυμούσα να έχει κάποιες παραπάνω θήκες ειδικά για τους πίσω επιβάτες.

      Γενικά είμαι ευχαριστημένος και μου αρέσει αρκετά εσωτερικά αλλά και η εξωτερική εμφάνιση του.

      Η τιμή του κοντά στα 29Κ δεν το λες φθηνό για peugeot αλλά ειναι υπερπλήρες για τα δικά μου δεδομένα.

      Είδα επίσης Kamiq δεν με τρέλανε εμφανισιακά, CHR το απέκλεισα λόγω των μικρών παραθύρων πίσω,, Arona μικρότερο και σε παρόμοια τιμή έβγαινε χωρίς να με τραβάει τόσο εμφανισιακά, Bayon δεν μου άρεσε εμφανισιακά αλλά ούτε οδηγικά μου φάνηκε αργό (100hp)

      Στα vw δεν πήγα καν γιατί αφενός δεν μου αρέσει το design τους αφετέρου είχα για χρόνια jetta & passat χωριά που ήθελα να ξεφύγω από τους Γερμανούς.

      Πριν το παραλάβω έτυχε να κάνω test drive σαν συνοδηγός με το Ford Puma auto 125hp (σύντομα θα το έχουμε κι αυτό στην ευρύτερη οικογένεια και θα συγκρίνω τα δύο τους) το οποίο εντός πόλης μου φάνηκε πιο σπιρτόζικο & όμορφο αλλά απο εμφάνιση μου αρέσει πολύ περισσότερο το 2008.

      Πλέον θα τα λέμε από εδώ για το αμάξι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anastasg
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr