Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 42
    • Best 0
    • Groups 0

    panos17

    @panos17

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    42
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    panos17 Unfollow Follow

    Latest posts made by panos17

    • RE: Περι Opel [Θάψτε ελεύθερα!]

      OPEL ASCONA του 77 αγορασμένη απο Γαλλία, την αγόρασε μεταχειρισμένη ο πατέρας μου το 1985 (8 χρόνων) άψογη, σε αυτην έμαθα να οδηγώ, με αυτήν έκανα τις πρώτες μου βόλτες με φίλους, φίλες, με αυτήν έκανα τις πρώτες 'κόντρες' με αυτήν πρωτο-στενοχωρήθηκα όταν κάποια στιγμή την πλήγωσα, αυτή ΔΕΝ θα φύγει ποτέ απο το μυαλό μου.
      Αυτοκίνητο το οποίο έμεινε εν ζωή γιά άλλα 18 χρόνια παρακαλώ, όταν και αντικαταστάθηκε με Astra station...

      Mπορείτε να αστειεύεστε όσο θέλετε με τα OPEL, εγώ δεν μπορώ...
      Μου επιτρέπετε έτσι?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos17
    • RE: Daihatsu Terios ή Suzuki SX4/ FIAT Sedici

      Αγαπητέ onyx η παρέμβασή σου είναι ουσιαστικότατη, και πραγματικά είναι ένα θέμα το οποίο θα απσχολήσει όσους προσανατολισμένους περισσότερο σε offroad καταστάσεις...

      Φίλτατε Pentraks
      Για να κλείνει το θέμα κάποια στιγμή, και ελπίζω με αυτό να γίνω περισσότερο σαφής, όλο αυτό που έχω γράψει, έχει να κάνει απλά με μιά ένδειξη της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου (άνεση/ξεκούραστα ταξίδια) σε συγκεκριμένες συνθήκες (αυτοκινητόδρομο) χωρίς να σημαίνει ότι επι συνόλου το αυτοκίνητο είναι ...προβληματικό.
      Τά όσα έγραψα θα απασχολήσουν και θα μετρήσουν για αυτούς που η επιλογή τους για 4x4 έχει να κάνει περισσότερο με την γενικότερα ανώτερη ασφάλεια/οδηγική συμπεριφορά που προσφέρουν, και λιγότερο για τις επιδόσεις τους στο offroad. (και θα πάνε προφανώς προς το SX4/Sedici)

      Είναι σαφές, πώς κάποιος ο οποίος θέλει κυρίως offroad καταστάσεις, θα πάει στο Terios, έχοντας συνειδητά επιλέξει να κινηθεί χαλαρότερα στον αυτοκινητόδρομο, φτάνει να κάνει το κέφι του εκεί που του αρέσει...

      @ ferr@ri : Αν το IQ σου δεν φτάνει για να καταλάβει τι ακριβώς εννοούσα με το '6άρι κιβώτιο' οι υπόλοιποι δεν σου χρωστάμε τίποτα να διαβάζουμε το ειρωνικό σου σχόλιο... Θα ήταν καλυτερα αντί να ειρωνεύεσαι, να γράψεις τίποτα ουσίας...

      edit: Σωστότατος και ο φίλος rocsta απο πάνω....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos17
    • RE: Daihatsu Terios ή Suzuki SX4/ FIAT Sedici

      Αυτά που 'παρουσιάζουμε' εδώ είναι πραγματικά στοιχεία, και δεν τα έχουμε βγάλει απ'τη φαντασία μας αγαπητέ pentraks.
      Tο 'οργωμα' της χώρας μπορεί να γίνει και με 800άρι Ματιζ, (και με παπί επίσης) το έχω ξαναγράψει.

      Το θέμα δεν είναι με τι θα 'οργώσεις' αλλά πώς θα 'οργώσεις'.
      Και άν αποφασίσεις ότι θα γύρίσεις την Ελλάδα με matiz, τότε συνειδητά αποδέχεσαι, την μεγάλη ταλαιπωρία που θα υποστείς στους αυτοκινητόδρομους, ή οπουδήποτε αλλού αδυνατεί το συγκεκριμένο να ακολουθήσει.

      Το αυτό ισχύει -πάντα κατα την άποψή μου- και για το terios σε ότι αφορά ΤΑΞΙΔΙΑ στον ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ! Αν έκανες τον κόπο να διαβαζες και τα προηγούμενα posts θα καταλάβαινες που αναφέρομαι, και δεν θα ...ζαλιζόσουν!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos17
    • RE: Daihatsu Terios ή Suzuki SX4/ FIAT Sedici

      Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
      ok, το SX4 πόσα χλμ έχει στις 1000 rpm με 5η/(6η to Diesel) ??

      Στο 1.6 με το 5άρι κιβώτιο η 5η δίνει 32,8/1000στρ.
      Οπερ μεθερμηνευόμενον στις 4000στροφές έχεις 132 χλμ (πραγματικά)
      Για μένα που μου αρέσουν τα 'μακρυά' κιβώτια, δεν είναι τίποτα το φοβερό, αλλά είναι σαφώς καλύτερα τα πράγματα απ'οτι στο terios (116χλμ/4000στρ)

      Για το 1.9 δεν γνωρίζω να σου πώ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos17
    • RE: Daihatsu Terios ή Suzuki SX4/ FIAT Sedici

      To έχω κάνει ήδη λιανά αγαπητέ elteo, το ξαναπαραθέτω λοιπόν και εδώ

      ΝΑ ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα!
      Δεν μου έχει κάνει καή εντύπωση το terios, και μάλιστα ήμουν μέσα σε αυτούς που το περίμεναν εδώ και καιρό να το δουν απο κοντά όπως κι έκανα, μιάς και ο Λεμονάς (αντιπρόσωπος Daihatsu) είναι 100 μέτρα απο το σπίτι μου.

      Αυτό που λέω όμως, και δεν χρειάζεται να κάνει κάποιος test drive για να το καταλάβει, είναι ότι με πέμπτη σχέση και 3000 στροφές το αυτοκίνητο πάει 87χλμ μόλις , ενώ με 5η σχέση και 4500 στροφές (όπου ήδη το μοτέρ βουήζει ενοχλητικότατα, μιάς και στα test γράφουν ότι ο κινητήρας του terios ακούγεται και το έχουν στα μειονεκτήματα) πάει με 130χλμ...
      Εγώ με το punto των 60 ίππων πάω 140 με λιγότερες στροφές στον κινητήρα... Και δεν έιναι το μόνο αυτοκίνητο .

      Κατάλαβες τώρα τι εννοώ? Είμαι σίγουρος, ότι η πλειοψήφία των οδηγών που θέλουν 4x4, δεν θέλουν κάτι τέτοιο στην εθνική.

      Μένοντας για λίγο στην τελευταία παράγραφο που έγραψα, να τονίσω ότι ωραία και καλά είναι να κάνεις το κέφι σου σε offroad καταστάσεις, αλλά αν για να πάς εκεί (στο χωριό μου ας πούμε, λίγο πρίν το Καρπενήσι) πρέπει πρώτα να περάσεις 350χλμ αυτοκινητόδρομο, τι κάνεις ;

      Ισως θα ήταν καλύτερα να συνοδευόταν το terios και με μιά 6η σχέση, πιό μακρυά, overdive μόνο για ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο, για άνεση/ξεκούραστη διαδρομή...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos17
    • RE: Daihatsu Terios ή Suzuki SX4/ FIAT Sedici

      Ο χρήστης ferr@r1 έγραψε:
      και εγώ συμφωνώ και να ξαναπώ ότι όπου είδα τιμές για το SX4 είδα ..περίπου, ..κατά προσέγγιση, κλπ

      Οι τιμές πάντως που μου ανέφερε ο υπάλληλος της personal best ήταν ξεκάθαρες, και όχι κατα προσέγγιση...

      Ευχαριστώ τους συντρόφους για τις πληροφορίες παραπάνω, κατάλαβα περί τίνος πρόκειται.
      Τονίζω και εγώ ότι (αν και τα έχουμε ξανα-ματα-πεί στις προηγούμενες σελίδες του thread) ότι τα SX4/Sedici 'εχουν διαφορετικό προσανατολισμό απο το Terios.
      Και όταν εγώ λέω για βατό χωματόδρομο εννοώ κάτι σαφέστατα πολύ απλούστερο και πολύ ευκολότερο απο αυτό εδώ (το έχω ξαναpostάρει)

      http://www.autobild.de/projektor/galeri ... l_id=10231

      το οποίο όπως θα δείτε στην επόμενη ακριβώς φωτό του site, το πέρασε με τα ...ασφάλτινα λάστιχά του.

      Θα επιμείνω ότι αυτοκίνητο με πέμπτη σχέση που δίνει 29χλμ/1000στρ ΔΕΝ είναι για ταξίδια, και τέτοιο ακριβώς είναι το Terios.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos17
    • RE: Daihatsu Terios ή Suzuki SX4/ FIAT Sedici

      Εχχχμμμμ... Ναί. Σωστά
      Βεβαια, έχει ήδη συζητηθεί παραπάνω το θέμα, εγώ π.χ. το πολύ σε βατό χωματόδρομο, που μπορεί να έχει και λίγη λάσπη να το πάω όταν (μετά το Σεπτέμβρη πρώτα ο Θεός) το κοιτάξω σαν αγορά. Δεν με ενδιαφέρουν οι καθαρά χωμάτινες διαδρομές, παρ'ότι θα έβλεπα με ενδιαφέρον αγώνες 4x4 απο την πλευρά του θεατή όμως...

      Παρ'αυτα, και επειδή καθαρά εγκυκλοπαιδικά θα με ενδιέφερε να ξέρω τι είναι αυτές οι ...γωνίες που αναφέρετε, (δυατηχώς με τα καθαρά εκτός δρόμου οχήματα και με τόση λεπτομέρεια δεν...) δώστε μου αν μπορείτε το link όπου υπάρχει τεχνική αναφορά σε αυτές, να ξεστραβωθούμε λιγάκι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos17
    • RE: Daihatsu Terios ή Suzuki SX4/ FIAT Sedici

      Παραγγελίες... χμμμ...
      Ο πωλητής που ήταν εκεί μου είπε για χρόνο παράδοσης 1 μήνα περίπου σε ότι χρώμα θέλω.
      Δύο εκδόσεις εξοπλισμού, βασική: 17.500

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos17
    • RE: Daihatsu Terios ή Suzuki SX4/ FIAT Sedici

      Λοιπον φίλτατοι, μόλις γύρισα απο την personal best στο Μαρούσι, όπου εκτίθεται ήδη ένα SX4.

      Eντυπώσεις: ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΕΣ!
      Το εσωτερικό του φαίνεται πολύ καλοφτιαγμένο, η θέση οδήγησης είναι κατ'εμέ άριστη, όπως άριστο είναι και τα καθίσματα με σωστή στήριξη μηρών (ίσως κάποιοι έχετε πάρει χαμπάρι το κόλλημά μου με τα ...καθίσματα ) Πολύ καλοί χώροι, ακόμη και πίσω απο το κάθισμα οδηγού (ύψος 1.83)

      Σε ότι αφορά καθίσματα, και αποστάσεις χειριστηρίων απο τον οδηγό, θεωρώ ότι είναι σαφώς καλύτερο απο το Terios!
      Και κάτι τελευταίο που μπορει κάποιοι (και συμπαθάτε με) να το εκλάβετε ώς κακία, to SX4 δείχνει -και είναι- 'πιό' αυτοκίνητο απο το Terios...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos17
    • RE: Daihatsu Terios ή Suzuki SX4/ FIAT Sedici

      Είναι αυτά έξτρα για τζιπάκι; Μπιζουτιέρα έχουν ή θα βάλουν στο face-lift;

      Πιθανή εκδοχή Lancia Pangea αλλά μάλλον τελικά θα υπάρξει ποτέ

      http://www.automobilismo.it/edisport/au ... Pangea.jpg

      Eνα sx4/Sedici είναι, με φάτσα απο Υ.
      Νομίζω ότι θα ήταν υπερβολή...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos17
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr