Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    R
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 26
    • Best 0
    • Groups 0

    rocoloco

    @rocoloco

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    26
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    rocoloco Unfollow Follow

    Latest posts made by rocoloco

    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Όπως λες δεν είναι προσωπικό το θέμα. Τα υλικά, τα update στο software κατά προτεραιότητα, η συναρμογή, η ηχομόνωση όλα φίλε μου μας αρέσει δεν μας αρέσει θα είναι πάντα ένα βήμα μπροστά στα VW/AUDI. Skoda έχω 15 έτη, κάτι ξέρω και εγώ.

      Το επιπλέον κόστος το αποδέχομαι αν και το δικαιολογώ εν μέρει, από τις ως άνω υπαρκτές διάφορες.

      Η εμφάνιση σωστά λες είναι θέμα υποκειμενικό. Εξωτερικά το Golf είναι άσχημο γενικότερα όχι μόνο απέναντι στο όμορφο Leon. Εσωτερικά συγνώμη αλλά το Leon μου αφήνει την αίσθηση του ψεύτικου. Τι να κάνουμε τώρα;

      Στα moose tests μου εξήγησαν εδώ μέσα ότι σημαίνουν κάτι πολύ συγκεκριμένο και όχι τόσο σημαντικό όσο όλοι νομίζουμε με την πρώτη ματιά. Ψαξτο και θα καταλάβεις.

      Τώρα το τελευταίο που λες για την εμπορική επιτυχία άμα πιστεύεις ότι σε μια αγορά φτωχή σαν την ελληνική, εν μέσω οικονομικής κρίσης και πανδημίας δεν θα οφείλεται αυτή κατά βάση στο ότι το Leon είναι ένα πολύ καλό, φθηνότερο υποκατάστατο του Golf τι να πω;...

      Μην το δένεις κόμπο πάντως ότι θα πουλήσει παραπάνω το Leon. Την προηγούμενη εβδομάδα βρέθηκα απέναντι από αντιπροσωπεία VW για μια επίσκεψη σε γιατρό. Πήγα και το είδα από κοντά το Golf, χωρίς td. Το Leon θα το δω και αυτό κάποια στιγμή αλλά η Γκόλφω έχει ακόμα ψηλά τον πήχη...

      ΥΓ: Στα moose tests αναφέρθηκα συνολικά στον VAG απέναντι στα Focus/Civic. Δεν μίλησα καθόλου για μεταξύ τους διαφορές. Από την βιασύνη σου να με βγάλεις άκυρο σου γύρισε μπούμερανγκ το επιχείρημα. Πρώτα διάβασε τι και πως το έγραψα και μετά κάντο χρήση άμα θες. Πάρε ότι αμάξι θες φίλε, η αλήθεια θα είναι πάντα μια. Ούτε θα καθοριστεί από την δική σου και την δική μου επιλογή αλλά ούτε θα πέσουν τα μούτρα κάποιου αν αγοράσει το αμάξι που απλά γουστάρει επειδή κάποιο άλλο είναι απλά καλύτερο. Ο καθένας έχει την δική του λογική στην αγορά.

      αγαπημένε μου νομίζω ότι προσωπική επίθεση δεν έκανα
      αλλά με το να βάζεις λόγια που δεν είπα στο στόμα μου,
      μου έκανες εσύ

      είπα εγώ ποιό θα πουλήσει;
      αυτά είναι δικά σου, εγώ είπα ότι είναι αυθαίρετα τα θέματα που αναφέρεις (ποιότητα υλικών, συναρμογή, ηχομόνωση κλπ) γιατί συγκριτικά στην αγορά το Leon δεν υστερεί

      θα χαρώ κιόλας ή δε θα χαρώ;
      θα μου ζητήσεις και συγνώμη αν μου αρέσει και δε μου αρέσει;
      με το συμπάθειο δηλαδή, αλλά μου είναι αδιάφορο ποιός θα πάρει τί και δε θα είμαι εγώ αυτός

      λυπάμαι κιόλας, αλλά για να πω αυτό που κάνεις, 
      στην αντίθεση που σου εξέφρασα
      απαντάς με το να χειραγωγείς μια συζήτηση που νόμιζα ότι θα γινόταν τουλάχιστον έντιμα

      τέλος πάντων, επειδή έχω μάθει στην τεκμηρίωση και στην ειλικρινή συζήτηση
      και μια και VW έιχα btw όπότε έχω τη γνώμη που εκφράζω
      και από την ανάποδη, για τη δική σου γνώμη Seat εσύ δεν είχες

      υγ: μια και δε μου αρέσει να φαίνεται ότι με διαψεύδουν
      σε αυτό για τα moose tests που είπες, δε φταίω εγώ που το διάβασα και ήταν συγκεκριμένος >Το μοναδικό 'αρνητικό' του οχήματος που παίζει on-line είναι η 'αποτυχία' στον τάρανδο της Km77 που τελικά διαβάζω ότι δεν λέει και πολλά ως ένδειξη

      καλές αγορές και καλή καρδιά να έχουμε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rocoloco
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Στον Έλληνα προκειμένου να μπει στο μάτι του γείτονα άμα του πεις θα βγάλω και το ABS/EBD/BA αλλά θα το πάρεις με body kit + 18' παίζει να το σκεφτεί κατά τέταρτο...

      Συγνώμη κιόλας που θα το πω στο συγκεκριμένο νήμα αλλά το κρατάω μέρες. Οκ το παραδέχομαι ότι και εγώ τσίμπησα με την ομορφιά του οχήματος στην πρώτη ματιά. Ειδικά το FR με τις 18'. Τσίμπησα τόσο που όταν είδα ότι και το ST είναι κούκλα ξέχασα και την βασική μου φιλοσοφία που αντίκειται στην νοοτροπία του VAG.

      Ακολούθησαν πληροφορίες. Πολλές πληροφορίες. Όχι δεν έχει πολλαπλούς. Όχι χάνει σε αίσθηση στις στροφές σε σχέση με το Golf. Όχι είναι ένα τικ λιγότερο στριφτερό από το Golf. Όχι έχει λίγο χειρότερη κυληση/ηχομόνωση. Όχι έχει λίγο χειροτερη ποιότητα υλικών ειδικά στα καθίσματα, που είναι στατιστικά από τα πρώτα που δείχνουν τα χρόνια τους μαζί με διακόπτες ηλεκτρικών παραθύρων και φώτων λόγο οξύτητας ιδρώτα. Όχι έχει λίγο χειρότερη συναρμογή, εεε σορυ κιόλας φάε σκ@τ@!! Γιατί δηλαδή να μην πάρει κάποιος απευθείας σε Golf αν ψήνεται για VAG; (Δεν μπαίνω σε διαδικασία σύγκρισης εκτός ομίλου για να μην βγω εκτός θέματος)

      Και άμα το ζόρι είναι οι χώροι πίσω κάνε υπομονή για το Golf variant. Το αμάξι ο οδηγός το βλέπει 95% από μέσα. Υπάρχει κανείς που του αρέσει περισσότερο το εσωτερικό του Leon από το Golf; Δύσκολα.

      sorry δεν είναι προσωπικό αν και μπορεί να ακουστεί ως τέτοιο
      αλλά νομίζω τα λες αρκετά προκατειλημμένα,
      και συμβαίνει ξανά

      δε σχολιασα τότε προηγούμενο σχόλιό σου για το Leon που πάλι μου φαινόταν αρκετά άστοχο
      όταν έγραφες συγκεκριμένα ότι «απέτυχε στα moose tests» ,
      έχω άλλωστε τη δική μου άποψη για τα moose tests

      θυμάμαι όμως ότι από περιέργεια μου έκανε εντύπωση σε τί μπορεί να αναφερόσουν,
      έψαξα βρήκα το Leon που «απέτυχε» στα 75km/h, ΟΚ
      https://www.youtube.com/watch?v=9_SJdyy5-3c
      και το Golf που ας πούμε είναι «στριφτερό» και με «καλύτερη αίσθηση»
      το βρήκα στα 69km/h, μόλις
      Youtube Video

      κι επειδή το Golf έχει και τον ημιάκαμπτο,
      όχι δυστυχώς δεν είναι ένα από αυτά με τον ημιάκαμπτο που έγραψε το παραπάνω test:
      τη μοναδική έκδοση του Golf με τους πολλαπλούς
      αυτή στους 150 ίππους όπου διαφέρει από το Leon
      είναι που δοκιμάσανε και με το κριτήριο των moose tests που υπολογίζεις
      μάλλον δεν πέτυχαν να το δοκιμάσουν ούτε σε απόδοση ούτε σε αίσθηση

      και προσωπικά μάλλον είμαι στους μερικούς που το εσωτερικό του Leon μου αρέσει αρκετά περισσότερο σε σχέση με το Golf
      (και το εξωτερικό εννοείται)
      και ναι η εμφάνιση είναι ένας βασικός λόγος για να διαλέξεις αυτοκίνητο
      (κι οι τιμές για κάποιους το ίδιο)

      επίσης στο Golf δε μου αρέσει το πολύ πιο προβληματικό infotainment,
      αν είναι να τα λέμε κάτι ουσιαστικό για το εσωτερικό

      και οι μικρότεροι χώροι του Golf δε μου αρέσουν,
      όχι μόνο στο μεταξόνιο και τα πόδια των πίσω
      αλλά όταν και στις λοιπές διαστάσεις της καμπίνας το Leon αποδεικνύεται πιο ευρύχωρο από το πολύ Octavia
      (και το πορτ-μπαγκάζ του station wagon που επίσης είναι μεγαλύτερο στο Leon sw σε σχέση με το Golf sw , αλλά αυτό αφορά εκείνους που κοιτάζουν τα sw)

      δεν ξέρω πρέπει δύσκολα κάποιος να μπορεί ποτέ δεχτεί ένα Leon με μεγαλύτερο μεταξόνιο (στο hatchback) και χώρους από ένα Golf,
      ή με infotainment που δεν θα είναι τόσο προβληματικό,
      ή με μια όχι προβληματική κίνηση «στα moose tests»,
      πάντως στα της εμφάνισης δε θα είναι σωστό να κρίνω την υποκειμενική αισθητική ενός εσωτερικού κι ενός εξωτερικού

      φαντάζομαι και η αναφορά στους τομείς των υλικών ειδικά των καθισμάτων, της ηχομόνωσης και της συναρμογής είναι ανάλογης οπτικής,
      με αυτή τη λογική δεν κρεμάνε οι ουρανοί κι οι ταπετσαρίες των vw
      (έχω άποψη εδώ)

      κι αφού δεν υπάρχει λόγος και σε αυτά (ειδικά όταν αναζητείται η τεκμηρίωση)
      αλλά επειδή το φέρνει η κουβέντα,
      σε όλους αυτούς τους τομείς το Leon συγκριτικό πλεονέκτημα βλέπω ότι έχει στην αγορά, όχι μειονέκτημα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rocoloco
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Για μένα,
      τα mild hybrid έχουν ένα λόγο ύπαρξης, άντε δύο:
      το WLTP 
      και την έμμεση χρηματοδότηση του κόστους της ηλεκτροκίνησης.

      Παρεμπιπτόντως αν έχουν ελάχιστη συμβολή στην οικονομία καυσίμου, στην επιτάχυνση και στην ησυχία της καμπίνας υπό προϋποθέσεις και εντός του εύρους της αυτονομίας των μπαταριών,
      ευπρόσδεκτο
      αλλά δε νομίζω ότι οι εταιρείες και οι κυβερνήσεις νοιάστηκαν για αυτό.
      Εταιρείες και κυβερνήσεις διαφημίζουν τα πλεονεκτήματα των mild hybrid,
      το χρήμα κινείται και όλοι είναι ευχαριστημένοι για τη συνεργασία τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rocoloco
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Μια και είμαστε στα της VW Bank https://www.vwfs.gr/
      θα αναφερθώ στην επέκταση εγγύησης που το έψαξα λίγο και ρωτήθηκε πιο πριν.

      Η επέκταση εγγύησης δεν είναι από τον εισαγωγέα,
      είναι με την υποστήριξη της VW Financial services.
      https://www.seat.com/owners/car-warranty/extension.html

      Tο μέγιστο που καταλαβαίνω* μπορεί να φτάσει η εγγύηση με την προσθήκη της επέκτασης είναι τα συνολικά 5 χρόνια
      (2 η στάνταρ εγγύηση και έως 3 χρόνια επέκταση)
      ενώ αναλόγως του πακέτου επέκτασης μπορεί να υπάρχει και περιορισμός χλμ
      καθώς και πακέτα ολικής ή μερικής κάλυψης.
      *Με επιφύλαξη το μέγιστο, γιατί παίζει να είναι και παραπάνω.

      Τέλος από ό,τι καταλαβαίνω την επέκταση μπορεί να την αγοράσει κάποιος ακόμα και στην πορεία
      οπωσδήποτε όμως πριν λήξει η στάνταρ εγγύηση των 2 πρώτων χρόνων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rocoloco
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      το υπεραναλύσαμε και φοβάμαι δεν κατάλαβες

      το νούμερο που είναι το σωστό είναι το 575

      575 είναι ο χώρος αποσκευών του ελληνικού focus wagon με τη ρεζερβα ανάγκης
      και επιβεβαιώνεται γιατί είναι και το νούμερο που ανακοινώνει η Ford Ελλάδας 
      το οποίο και αντέγραψα αρχικά από το ελληνικό site της Ford
      (από όπου και ξεκίνησε η αμφιβολία για τους αριθμούς)

      όπου 575, χωρίς woofer B&O
      γιατί αν είχε επιπλέον και το woofer B&O,
      δε θα ήταν 575 αλλά ακόμα λιγότερα,
      τα 541 που είπαμε παραπάνω

      και τα 608 θα τα είχε μόνο αν υπολογιζόταν άδειο το διαμέρισμα της ρεζέρβας
      και περιείχε ένα μόνο κιτ επισκευής αντί οποιασδήποτε ρεζέρβας ή woofer

      έχω βαρεθεί με τα τερτίπια των εταιρειών

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rocoloco
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      σε κάθε περίπτωση οι αριθμοί δεν αμφισβητούνται
      παίζουν εκεί
      τώρα δεν ξέρω αν τα ερμηνεύω εγώ σωστά, αλλά πιθανολογώ από ένα συνδυασμό των παραπάνω

      το focus wagon πρέπει να χώρο αποσκευών αναλόγως της ρεζέρβας, του κιτ επισκευής και του woofer

      541 l
      είτε με κανονική ρεζέρβα
      είτε με συνδυασμό ρεζέρβας ανάγκης και woofer B&O,
      γιατί δεν περισσεύει καθόλου χώρος στο διαμέρισμα της ρεζερβας για να το μετρήσουν για ωφέλιμο

      **575 l **με σκέτη ρεζέρβα ανάγκης χωρίς το woofer B&O
      γιατί στον ωφέλιμο συνυπολογίζουν τον αδειανό ελάχιστο χώρο παραπάνω
      που θα έπιανε είτε η κανονική αντί της ρεζέρβας ανάγκης, είτε το επιπλέον woofer

      **608 l **με σκέτο κιτ επισκευής,
      γιιατί σχεδόν όλος ο χώρος που θα καταλάμβανε η ρεζέρβα μένει άδειος
      και μπορούν να τον υπολογίζουν στον συνολικό ωφέλιμο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rocoloco
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Όπου το έχω δει έχει μικρή ρεζέρβα ανάγκης και όχι κιτ. Έχει διπλό πάτο το πορτ μπαγκάζ, πάνω από την ρεζέρβα και όταν έχεις το woofer και τον ενισχυτή απλά γίνεται πιο ρηχός ο δεύτερος χώρος κάτω από το χώρισμα. Πρώτη φορά βλέπω αυτά τα νούμερα και γενικά είχα ψαχτεί πάρα πολύ πριν την αγορά. Παντού έγραψε 608 χωρίς και 575 με B&O.

      πλέον δε νομίζω ότι υπάρχει αμφιβολία
      προκειται για αποσαφήνιση καλύτερη όσο δε θα γινόταν ποτέ
      και από επίσημη πηγή

      τα ρεπορτάζ και τις τρίτες πηγές τα θεωρώ σκουπίδια και ανάξια λλογου

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rocoloco
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Δε ξέρω γιατί έχει αυτά τα νούμερα το αρχείο που κοιτάς αλλά είναι λάθος. Σίγουρα όταν το αγόρασα το είχα ψάξει και έχει 608 χωρίς το ηχοσύστημα.

      https://www.automobiledimension.com/model/ford/focus-sportbreak

      https://www.car.info/en-se/ford/focus/mk4-17150547/specs (κάνε find για total trunk volume)

      https://www.autoexpress.co.uk/ford/focus/107721/new-ford-focus-st-estate-2019-review

      https://www.carwow.co.uk/ford/focus-vignale-estate

      Τώρα αν άλλαξε κάποιος τρόπος μέτρησης από το 19 που το πήρα και βγάζουν πλέον λιγότερα δε το γνωρίζω. Από την άλλη αν είχε αλλάξει αυτό θα έβγαζαν και για το hatch άλλο νούμερο οπότε δε νομίζω.

      επειδή μου αρέσει να ακριβολογώ και θέλω να το ψάχνω για να μη διαψεύδομαι εκ τω υστέρων
      φροντίζω πάντα οι παραπομπές μου να γίνονται σε επίσημα στοιχεία,

      κι επειδή έχω μια διαστροφή να θεωρώ αναξιόπιστο ο,τιδήποτε προέρχεται από τρίτη πηγή
      δε θα είχα πρόβλημα να επιμείνω,

      αλλά μια και μου έκανε εντύπωση και ασχολήθηκα λίγο
      και για να ξέρουμε κι όλοι μαζί τί εννοούν οι γρίφοι των εταιρειών
      http://focus.fordpresskits.com/documents/2019FordFocus-ST_TechSpecs_EU.pdf
      οι 3 αριθμοί έχουν ως εξής

      'Luggage capacity (litres) ‡

      5-seat mode, laden to package tray (with full size spare) 541
      5-seat mode, laden to package tray (with mini spare) 575
      5-seat mode, laden to package tray (with tyre repair kit) 608

      ‡ Measured in accordance with ISO 3832. Dimensions may vary dependent on the model and equipment fitted. Dimensions represent base model specification.'

      δηλαδή ανεξξαρτήτως B&O
      το focus wagon έχει χώρο αποσκευών
      με κανονική ρεζέρβα 541 l
      με ρεζέρβα ανάγκης 575 l
      με κιτ επισκευής 608 l

      με λίγα λόγια η διαφορά βρίσκεται στο αν μετρούν τον όγκο της ρεζέρβας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rocoloco
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Το Focus Wagon έχει 608lt χώρο χωρίς το B&O και 575lt με το B&O. Τρώει χώρο το woofer και ο ενισχυτής

      Να σου πω την αλήθεια η πηγή δεν έχει άλλες λεπτομέρειες και συγκεκριμένα ήταν εδώ
      https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/gr/documents/brochures/cars/BRO-neo_focus.pdf
      σελίδα 30/40 όπου αναφέρει
      ' Στέισον βάγκον, Στέισον βάγκον Active, Στέισον βάγκον ST-Line, Στέισον βάγκον ST
      Χωρητικότητα χώρου αποσκευών (λίτρα)‡
      5-θέσια διαμόρφωση (φορτωμένο μέχρι την εταζέρα) (με μίνι ρεζέρβα) :
      575

      ‡Μέτρηση κατά ISO 3832. Οι διαστάσεις μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το μοντέλο και τον εξοπλισμό.'

      EDIT
      https://www.ford.co.uk/content/dam/guxeu/uk/documents/brochures/cars/BRO-new_ford_focus.pdf
      Estate Core*
      Luggage capacity (litres)‡
      5-seat mode (laden to package tray) (with mini spare) 575
      5-seat mode (laden to package tray) (with mini spare & B&O) 541 '

      δηλαδή τα 575 l είναι το μάξιμουμ χωρίς B&O
      και 541 l είναι το sw με B&O

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rocoloco
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Είμαι της άποψης ότι στο πορτ μπαγκάζ είναι ίσως που μπορούμε να κάνουμε τις πιο αξιόπιστες αντιδιαστολές των μετρήσεων
      γιατί εκεί οι κατασκευαστές μετρούν με συγκεκριμένα πρότυπα.

      Hatchback με συμβατική ΜΕΚ :
      341 l (Focus) -** 380 l (Leon)**

      Station wagon με συμβατική ΜΕΚ :
      575 l (Focus) - 620 l (Leon)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rocoloco
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr