Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 21
    • Best 0
    • Groups 0

    psych0

    @psych0

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    21
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    psych0 Unfollow Follow

    Latest posts made by psych0

    • RE: Toyota C-HR 2016

      Μια χαρά, για κάποιον δηλαδή που πληρώνει 265 τέλη όπως εγώ, η διαφορά είναι 200 ευρώ τον χρόνο δηλαδή. Και με την οικονομία που κάνεις σε βενζίνες με κυκλοφορία μέσα στην πόλη τα έχεις βγάλει στο 3-4μηνο αυτά τα 200 ευρώ.

      Γίνεται όλο και πιο ελκυστικό, το 2.0 C-LUB πηγαίνει 28Κ και το GR SPORT και CHIC εκεί 30Κ.

      Σωστα για τα τέλη. Για την τιμη ομως να πω οτι το CLUB 2.0 μονοχρωμο που πηρα εγω πηγε κοντα στα 26Κ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      psych0
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Καλορίζικη η αμαξαρα σου. Έκδοση, κινητήρας; Είπες κάτι για batmobile. Να υποθέσω 2.0L GRSport; ^^

      Ευχαριστω!  Εκδοση C-LUB 2.0.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      psych0
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Ωωωω.....με γειά και καλοτάξιδο!!!

      Για πές εντυπώσεις? Χρώμα?

      Ευχαριστώ πολύ!!!  
      Το πήρα σε ολόμαυρο (γενικά εχω κολλημα με το μαυρο). Batmobile.

      Εντυπωσεις μεχρι στιγμης πολυ θετικες αν και το εχω οδηγησει ελαχιστα, μια βολτιτσα βουνο Πεντελη και πισω. Ειναι πολυ νωρις ακομα, αλλα θα γραψω οταν εχω κανει αρκετα χιλιομετρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      psych0
    • RE: Toyota C-HR 2016

      το πηρα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      psych0
    • RE: Κλοπη μπαταριας αυτοκινητου

      Πρόσεξε γιατί συνήθως ξαναχτυπούν το ίδιο αυτοκίνητο γνωρίζοντας ότι έχει καινούργια μπαταρία

      Ναι το σκεφτηκα.  Επειδη δεν κινειται πολυ το αυτοκινητο πλεον μαλλον θα παρω μπαταρια και δεν θα την αφησω επανω, αλλα και αυτο δεν ειναι λυση.  Στο αμαξι επισης δεν αξιζει να ριξει κανεις λεφτα. Μαλλον με βλεπω για καμια πατεντα να φτιαξει καποιος σιδερας ενα πλαισιακι/καπακι για την μπαταρια που θα κλειδωνει με λουκετο. Καταντια μου φαινεται αλλα οκ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      psych0
    • RE: Κλοπη μπαταριας αυτοκινητου

      Και ναι ειναι λιγο τραγελαφικο, αλλα μολις πριν λιγο βρήκα το Saxo της γυναικας μου με κλεμμενη μπαταρια. Δεν ειδα μεχρι στιγμης καποια παραβιαση (αν και μπορει να εχει), το αμαξι κλειδωμενο, αλλα το καπω ανοιγμενο. Με ενα γρηγορο ψαξιμο ειδα οτι παιζει πολυ τελικα αυτο σε σαξο. Με καποιο ευκολο κολπο θα ανοιγει το καπω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      psych0
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Πολύ σωστό. Είμαι περίεργος να δω το επόμενο. Να είναι ακόμα πιο extreme σε σχεδίαση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      psych0
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Μετά από επισκέψεις σε διάφορες αντιπροσωπειες καταλήγω πάλι στο CHR. Είδα το Puma και μου άρεσε αλλα συνολικα δεν με κερδισε. Πηγα και στην mazda, ειδα το CX30 αλλα παραλιγο να φυγω με ένα ακομα mx5... 🙂   Νοικιασα επισης ενα Aygo αυτοματο εδω και μερικες μερες και ειναι οτι πρεπει για την Αθηνα. ΟΚ, αλλο κιβωτιο και τελειως αλλο αυτοκινητο αλλα η ουσια οτην κινηση της πολης ειναι η ιδια.

      Στο CHR κλινω πιο πολυ προς το διλιτρο με οτι αυτο συνεπαγεται. Εδω φαινονται οι διαφορες στην επιταχυνση στα 2 μοντελα για οποιον ενδιαφερεται:

      1.8 acceleration https://www.youtube.com/watch?v=3glleKyc-Tc

      2.0 acceleration https://www.youtube.com/watch?v=cu7bU_ZXDl0

      Λέω να πάρω την απόφαση μέχρι μεθαύριο μιας και υπάρχει αυτόν τον μήνα έκπτωση 2Κ στο διλιτρο και 1Κ στο 1.8. και δεν ξερω πόσο τις κρατάνε αυτές τις εκπτώσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      psych0
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Εντάξει, όταν λέω εγώ ότι είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος...

      Εγώ είχα mx5 NC 2.0lt για 10 χρόνια και έφυγε κυρίως γιατί δεν είχα 3 θέσεις στο γκαράζ. Οπότε όπως καταλαβαίνεις το 2.0λτ chr ήταν μονόδρομος.

      Αν εσύ το κρατήσεις, τότε ναι ίσως το 1.8 θα είναι αρκετό για family όχημα και το mazda για ΣΚ

      Αδερφέ με καταλαβαίνεις! 🙂  Θέλω να το κρατήσω, το έχω από το 2004 και το προσέχω σαν μωρό. Έχω βάλει τα μεγάλα μέσα. Το έχω τάξει στην μικρή ότι θα γίνει δικό της όταν μεγαλώσει, αφού την πήγα μια ωραία ξεσκέπαστη βόλτα... (μάλλον θα πρέπει να μετατραπεί σε ηλεκτρικό), οπότε δεν 'μας' αφήνει να το πουλήσουμε. 🙂  Sorry για το off topic.

      Για το CHR συνεχίζεται η έρευνα και θα επανέλθω. Θέλω πάνω απ' όλα να καταλάβω πόσο μου χρειάζεται/με διευκολύνει το αυτόματο. Αυτό θα παίξει τεράστιο ρόλο στην απόφαση. Έχω να οδηγήσω πολλά χρόνια αυτόματο. Σκέφτομαι να νοικιάσω ένα για να τεστάρω αυτήν την ανάγκη. Μερικοί που έχω μιλήσει τελευταία ορκίζονται ότι από τότε που ξεκίνησαν να οδηγούν αυτόματο δεν ξαναγυρνάνε ποτέ σε manual και άλλα τέτοια. Μιλάμε πάντα για γενική χρήση και όχι σπορ ορέξεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      psych0
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Όλα αυτα που ανεφερετε ειναι πολυ χρήσιμα και τα έχω λαβει υπψιν μου. Νομίζω ότι το 1.8 θα μου κάνει μια χαρά αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτή την στιγμή κλίνω προς το 2.0, ειδικα λογω καποιων οικονομικων αλλαγων.

      Θα ήθελα βέβαια να δω και το πορτ-μπαγκαζ του 2.0 που με προβληματίζει, αλλα και να οδηγήσω και τα δυο.
      @arvani, ναι ειμαι σε παρομοιο σκεπτικο, εχω ήδη και μπαγκαζιερα, μπορει να σου ερθω με μερικες αποριες.
      @osfp ναι ετσι ειναι, και ακομα δεν εχω αποκλείσει το Puma.
      @georgie69 ακριβως οπως τα ειπες: 'α hatchback της κατηγοριας που τα βαριεμαι, το Kona που εχει καλυτερο συνδυασμο κιβωτιο-κινητηρα αλλα δεν αντεχω να το βλεπω ενω  και το εσωτερικο του ειναι απαραδεκτο,' , προσπαθησα να αγαπησω το Kona αλλα οταν μπηκα μεσα ξενερωσα. Το T-roc δεν το εχω τσεκαρει ακομα.

      Να προσθεσω οτι εχω και το αγαπημενο μου εργενικο αυτοκινητο το οποιο καθεται παλι, mx5 NBFL 1.8 sporty το οποιο θελω να το κρατησω για πολλους λογους αλλα δεν ξερω αν μπορω να συντηρω δυο. Ισως ο ΦΠ του διλιτρου να πηγαινε στο mx5 σαν ποσο, το σκεφτομαι και αυτο. 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      psych0
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr