Όλα αυτα που ανεφερετε ειναι πολυ χρήσιμα και τα έχω λαβει υπψιν μου. Νομίζω ότι το 1.8 θα μου κάνει μια χαρά αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτή την στιγμή κλίνω προς το 2.0, ειδικα λογω καποιων οικονομικων αλλαγων.
Θα ήθελα βέβαια να δω και το πορτ-μπαγκαζ του 2.0 που με προβληματίζει, αλλα και να οδηγήσω και τα δυο.
@arvani, ναι ειμαι σε παρομοιο σκεπτικο, εχω ήδη και μπαγκαζιερα, μπορει να σου ερθω με μερικες αποριες.
@osfp ναι ετσι ειναι, και ακομα δεν εχω αποκλείσει το Puma.
@georgie69 ακριβως οπως τα ειπες: 'α hatchback της κατηγοριας που τα βαριεμαι, το Kona που εχει καλυτερο συνδυασμο κιβωτιο-κινητηρα αλλα δεν αντεχω να το βλεπω ενω και το εσωτερικο του ειναι απαραδεκτο,' , προσπαθησα να αγαπησω το Kona αλλα οταν μπηκα μεσα ξενερωσα. Το T-roc δεν το εχω τσεκαρει ακομα.
Να προσθεσω οτι εχω και το αγαπημενο μου εργενικο αυτοκινητο το οποιο καθεται παλι, mx5 NBFL 1.8 sporty το οποιο θελω να το κρατησω για πολλους λογους αλλα δεν ξερω αν μπορω να συντηρω δυο. Ισως ο ΦΠ του διλιτρου να πηγαινε στο mx5 σαν ποσο, το σκεφτομαι και αυτο. ![:) 🙂](https://forum.4troxoi.gr/plugins/nodebb-plugin-emoji/emoji/android/1f642.png?v=8a0hrunh66i)