-
Γεια σας,
Εχω ενα pajero 1989 το οποιο είχε υποστεί αλλαγη μηχανής.
Ηταν 2.5 diesel και μετα του εγκατεστησα μηχανη απο διπλοκαμπινο L200 με αποτέλεσμα να γινει 2.5 turbo χωρίς Intercooler.
Η μηχανη και ολα είναι σε πολυ καλη κατασταση παρολα τα χρονια που κυκλοφορεί.
Παρολα αυτα νιωθω οτι χρειαζεται παραπανω ιπποδυναμη για να μπορω να ανταγωνιστώ τα αλλα pajero τα οποια ειναι πολυ πιο καινούρια μοντέλα και εχουν και 2.8 disele engine με intercooler
Σκέφτομαι να του εγκαταστήσω 2ο turbo με διαταξη twin turbo ωστε να δουλεύουν ταυτόχρονα.
Υπαρχει κατι το οποίο πρέπει να λαβω υποψη μου, αν τυχων δημιουργηθει κάποιο πρόβλημα?
-
Γεια σας,
Εχω ενα pajero 1989 το οποιο είχε υποστεί αλλαγη μηχανής.
Ηταν 2.5 diesel και μετα του εγκατεστησα μηχανη απο διπλοκαμπινο L200 με αποτέλεσμα να γινει 2.5 turbo χωρίς Intercooler.
Η μηχανη και ολα είναι σε πολυ καλη κατασταση παρολα τα χρονια που κυκλοφορεί.
Παρολα αυτα νιωθω οτι χρειαζεται παραπανω ιπποδυναμη για να μπορω να ανταγωνιστώ τα αλλα pajero τα οποια ειναι πολυ πιο καινούρια μοντέλα και εχουν και 2.8 disele engine με intercooler
Σκέφτομαι να του εγκαταστήσω 2ο turbo με διαταξη twin turbo ωστε να δουλεύουν ταυτόχρονα.
Υπαρχει κατι το οποίο πρέπει να λαβω υποψη μου, αν τυχων δημιουργηθει κάποιο πρόβλημα?
-
Γιατι δεν βαζεις ενα ιντερκουλερ για αρχη,κανα φιλτρακι και βλεπεις;
Εξατμιση εχεις κρατησει την ιδια;Μηπως να ανεβαινες σε διαμετρο;
Διπλο turbo σε pajero 1989