-
Καλησπέρα,
σε Ρενώ Μεγκάν 15ετίας αλλάχτηκαν πριν 2 μήνες όλοι οι ιμάντες μαζί με τροχαλίες αντλία νερού κλπ.
Έχουν δεν έχουν 2000 χλμ.
Εδώ και 20 μέρες περίπου με το που βάζεις μπροστά ακούγεται ένα σφύριγμα από τον χώρο που βρίσκονται όλα αυτά.
Όχι αυτό το έντονο όταν είναι χαλαρός κάποιος ιμάντας.Κάτι πιο ανάλαφρο,σαν να ψιλοκοπανάει κάτι.
Ως δια μαγείας όταν ζεσταθεί η μηχανή(η βελόνα θερμοκρασίας στη μέση)ο ήχος εξαφανίζεται εντελώς.
Όταν η Renault δίνει 5 χρόνια/90000χλμ ζωής για αυτό το σετ,μου φαίνεται παράλογο να κάνει τέτοια από τώρα...
Στην αρχή σκέφτηκα το ρουλεμάν αλλά έχουν αλλαχτεί και αυτά..τι μπορεί να είναι; -
Καλησπέρα,
σε Ρενώ Μεγκάν 15ετίας αλλάχτηκαν πριν 2 μήνες όλοι οι ιμάντες μαζί με τροχαλίες αντλία νερού κλπ.
Έχουν δεν έχουν 2000 χλμ.
Εδώ και 20 μέρες περίπου με το που βάζεις μπροστά ακούγεται ένα σφύριγμα από τον χώρο που βρίσκονται όλα αυτά.
Όχι αυτό το έντονο όταν είναι χαλαρός κάποιος ιμάντας.Κάτι πιο ανάλαφρο,σαν να ψιλοκοπανάει κάτι.
Ως δια μαγείας όταν ζεσταθεί η μηχανή(η βελόνα θερμοκρασίας στη μέση)ο ήχος εξαφανίζεται εντελώς.
Όταν η Renault δίνει 5 χρόνια/90000χλμ ζωής για αυτό το σετ,μου φαίνεται παράλογο να κάνει τέτοια από τώρα...
Στην αρχή σκέφτηκα το ρουλεμάν αλλά έχουν αλλαχτεί και αυτά..τι μπορεί να είναι; -
Να μη σου κάνει εντύπωση, σε Renault Clio 2 RS αλλάξαμε 5 σετ της gates του αυτόματου εντατήρα για να βρούμε ένα χωρίς σφάλμα, όλα είχαν πρόβλημα στα ρουλεμάν, ανοίγαμε κουτιά καινούργια από το ράφι και όλη η πατρίδα ήταν για πέταμα. Η φτήνεια τρώει τον παρά λέγαμε παλαιότερα, η Κίνα νάναι καλά.
Οι πλαστικοί εντατήρες με 1 ρουλεμάν κακής ποιότητας αντικατέστησαν τους παλαιότερους μεταλλικούς με ποιοτικά ρουλεμάν που αντέχουν ακόμα και 250.000 χλμ, έχω στο δικό μου από το 1992 και δεν τους έχω αλλάξει παρόλο που το 2018 έκανα γενικό rebild στο μοτέρ που είχε ήδη 350.000 χλμ και δεν ήταν τίποτα να βάλω καινούργιους. Οι εντατήρες μου είναι της ΙΝΑ, αλλά έχουν 180€ το σετ χωρίς τον ιμάντα, αν βάλω των 30€ πόσο θα κρατήσουν ?
Στο αγωνιστικό clio του γιού μου έφτιαξα τον αυτόματο εντατήρα και τους τρελούς με ανοξείδωτο αντί για υλικό ζάμακ στον αυτόματο και πλαστικό στους τρελούς που έχουν από το εργοστάσιο και έβαλα διπλά ρουλεμάν για να μη καρφώσει το μοτέρ και τρέχουμε όλοι μαζί, αλλά αυτά δεν είναι της παραγωγής και για τον καθένα, τουλάχιστον αντί για πλαστικό ας ήταν μεταλλικοί να μη διαλύονται όπως οι πλαστικοί.
-
Να μη σου κάνει εντύπωση, σε Renault Clio 2 RS αλλάξαμε 5 σετ της gates του αυτόματου εντατήρα για να βρούμε ένα χωρίς σφάλμα, όλα είχαν πρόβλημα στα ρουλεμάν, ανοίγαμε κουτιά καινούργια από το ράφι και όλη η πατρίδα ήταν για πέταμα. Η φτήνεια τρώει τον παρά λέγαμε παλαιότερα, η Κίνα νάναι καλά.
Οι πλαστικοί εντατήρες με 1 ρουλεμάν κακής ποιότητας αντικατέστησαν τους παλαιότερους μεταλλικούς με ποιοτικά ρουλεμάν που αντέχουν ακόμα και 250.000 χλμ, έχω στο δικό μου από το 1992 και δεν τους έχω αλλάξει παρόλο που το 2018 έκανα γενικό rebild στο μοτέρ που είχε ήδη 350.000 χλμ και δεν ήταν τίποτα να βάλω καινούργιους. Οι εντατήρες μου είναι της ΙΝΑ, αλλά έχουν 180€ το σετ χωρίς τον ιμάντα, αν βάλω των 30€ πόσο θα κρατήσουν ?
Στο αγωνιστικό clio του γιού μου έφτιαξα τον αυτόματο εντατήρα και τους τρελούς με ανοξείδωτο αντί για υλικό ζάμακ στον αυτόματο και πλαστικό στους τρελούς που έχουν από το εργοστάσιο και έβαλα διπλά ρουλεμάν για να μη καρφώσει το μοτέρ και τρέχουμε όλοι μαζί, αλλά αυτά δεν είναι της παραγωγής και για τον καθένα, τουλάχιστον αντί για πλαστικό ας ήταν μεταλλικοί να μη διαλύονται όπως οι πλαστικοί.
Σε αυτό θα συμφωνήσω απόλυτα.Η ποιότητα έχει πέσει αισθητά τα τελευταία χρόνια.Πάνε οι καλές εποχές,πλέον όλα είναι 'πλαστικά'.
Σε αυτή την περίπτωση πάντως να πάω να το κοιτάξουν;Από ένα γρήγορο search που έκανα στο νετ άλλος λέει ότι μπορεί να στρώσουν μετά από κάποιο καιρό,άλλος λέει ότι μπορεί να κοπούν τα λουριά κλπ κλπ.
Υπόψιν ότι όλα τα ανταλλακτικά που μπήκαν είναι γνήσια Renault. -
Παρόμοιο περιστατικό εμφανίστηκε και σε Renault Clio 2003 φιλικού προσώπου.
Πρόσφατα αλλάχτηκαν ιμάντας χρονισμόυ με τεντωτήρα-αντλία νερού-ιμάντας εξωτερικός με τεντωτήρα κλπ.
Ακούγεται πάλι ένας θόρυβος απο εκείνη την μεριά και κρατάει περίπου 7-8 λεπτά(μέχρι να φτάσει η βελόνα θερμοκρασίας στη μέση).Είναι βέβαια πιο δυνατός από αυτόν του Μεγκάν που έγραψα εδώ πριν κάτι μήνες.
Το Μεγκάν στο πρώτο συνεργείο που το πήγα είπαν ότι μάλλον είναι ελαττωματικός ιμάντας δυναμό,ενώ στο δεύτερο δεν έβρισκαν κάτι και απλώς έριξαν λίγο WD-40 εκεί που είναι τα ρουλεμάν και οι τροχαλίες.Σταμάτησε για μια μέρα αλλά μετά ξανάρχισε.Έχει μείνει έτσι διότι και τα 2 συνεργεία μας είπαν ότι δεν είναι κάτι ανησυχητικό και επικίνδυνο.
Παρακάτω θα βάλω βίντεο από το Clio.Είναι από το κανάλι του ξάδερφού μου,ο ιδιοκτήτης είναι κοινός φίλος.21 Quadra μιας και ξέρεις πολλά απο Renault αν βγάλεις άκρη με τον ήχο δώσε μας τα φώτα σου
Κάτι έλεγες για τεντωτήρες και ρουλεμάν παραπάνω στην περίπτωση του Megane αλλά τώρα που έχεις και βίντεο ίσως βοηθήσει περισσότερο.
Θόρυβος σε Megane